Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

OPINIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ON FLIPPED LEARNING

V. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 05 Kasım 2023, ss.755-775

OPINIONS ABOUT ROBOTIC CODING OF TEACHERS WHO DO NOT USE ROBOTIC CODING

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES Social Sciences & Humanities-VIII, Türkiye, 23 Eylül 2023, ss.78-98

OPINIONS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY

ASES VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.174-190 Sürdürülebilir Kalkınma

TEACHER'S VIEWS ON STEM-BASED ROBOTIC CODING TRAININGS

ASES VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.17-29 Sürdürülebilir Kalkınma

USE OF DIGITAL STORIES IN SCIENCE EDUCATION: THE EXAMPLE OF THE ARCTIC REGION

ASES VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.279-292 Sürdürülebilir Kalkınma

TEACHER'S VIEWS ON STEM-BASED ROBOTIC CODING APPLICATIONS

ASES VI. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.30-39 Sürdürülebilir Kalkınma

APPLIED TRAINING IN SOCIAL SCIENCES: POLITICAL SCIENCE AND PUBLIC ADMINISTRATION WORKSHOP

EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 - 22 Mayıs 2023, ss.28-29 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Düzeyleri

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.434-438 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Öğrencilerinin Rol Model Alma Algısı Düzeyleri

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.439-443 Sürdürülebilir Kalkınma

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE ÇİÇEĞİN KISIMLARI

Ases III. International Conference On Social Sciences, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2022, ss.276-281 Sürdürülebilir Kalkınma

Paramedik Öğrencilerinin Doğum Salonu Klinik Uygulaması Deneyimleri: Nitel Bir Araştırma

4th International 5th National Congress on Postpartum Care, Denizli, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2022, ss.93-99 Sürdürülebilir Kalkınma

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANLARINA VE MÜHENDİSLERE İLİŞKİN ALGILARI

Ases II. International Educational Sciences Conference, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.54-65 Sürdürülebilir Kalkınma

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ROL MODEL ALMA ALGILARI ile FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK ÖZDÜZENLEMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Ases II. International Conference On Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 22 Ağustos 2022, ss.83-84 Sürdürülebilir Kalkınma

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYER İLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Ases II. International Conference On Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 22 Ağustos 2022, ss.85-94 Sürdürülebilir Kalkınma

Covıd 19 Sürecindeki Yaşlı Bireylerin Damgalanma ve Anksiyeteye Yönelik Deneyimleri

Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Erzurum, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

STEM Temelli Algodoo Etkinliklerinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Işığın Madde İle Etkileşimi Ünitesindeki Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi

Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi International Graduate Studies Congress , Balıkesir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, ss.568-570 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.174-185 Creative Commons License

Kimya Konularının Öğretiminde Kullanılan Deneyler Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1108-1111 Creative Commons License

Sınav Değişikliği Yaşayan 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Sınav Kaygılarının Incelenmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.198-199 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KARŞI ÖZ-BENLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Girişimcilik Becerilerinin Belirlenmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ DOKTORA ÖĞRENCİLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.147

FEN DERSLERİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARINA YÖNELİK FEN BİLİMLERİÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 13 - 15 Eylül 2018

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemi Hakkındaki Görüşleri

29th International Congress on Creative Drama in Education, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2018, ss.90-102 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

STEM Eğitimi Öncesi Öğretmenlerin STEM Alanına Yönelik Hazır Bulunuşluklarının Belirlenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1766-1768

STEM ÖĞRETMEN EĞİTİMLERİ İÇİN ÖRNEK ÇALIŞMA MATERYALLERİNİN TASARLANMASI: SINIF ÖĞRETMENLERİ ÖRNEĞİ

Eğitim Araştırmaları Birliği 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018

DETERMINATION OF SIXTH GRADE STUDENTS MISCONCEPTIONS ON THE LIGHT AND SOUND UNIT

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Astronomi Öz-Yeterlik İnanç Seviyelerinin Belirlenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.652-653

8. Sınıf Öğrencilerin Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018 Creative Commons License

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018 Creative Commons License

THE OPINIONS OF SEVENTH GRADE STUDENTS REGARDING SCIENTIFIC PROCESS SKILLS

4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1

Sixth grade students' ideas on the concepts of light and sound unit.

4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1

Secondary School Students’ Opinions about “Science Learning” Strategies

4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1

10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.136 Creative Commons License

Views of pre-service science teachers regarding conceptual integration

ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.1

Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Karışımlar Konusuna Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerinin incelenmesi

3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Fen Bilimleri Dersine Yönelik Özyeterlik Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1573-1574

Sakla Atasözünü Fen Derslerinde Lazım Olur: Nitel Bir çalışma

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1

8. Sınıf Öğrencilerinin Karışımlar Konusuna Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1

Eğitsel Kart Oyunu Örneği Mitoz ve Mayoz Bölünme

International Congress on New Trends in Higher Education: Keeping up with the change, 12 - 13 Nisan 2016

Bu benim eserim proje yarışması hakkındaki öğretmen görüşleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Views of Science Teachers regarding Experiments in Their Courses (POSTER)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015

Views of Science Teachers regarding Science Textbooks (POSTER)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015

7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, cilt.1, ss.1

10. Sınıf Öğrencilerinin Hava Kirliliği Konusundaki Algıları

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Sınavlarda Sorulmayan Fen Bilimleri Konularına Yönelik BakıG Açıları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi ufbmek 2014, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.254-255

7 SINIF ÇÖZELTİLER KONUSUNDA BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Investigating Pre-service Physics and Chemistry Teachers' Conceptual Integration between Physics and Chemistry

NARST Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572

Prospective chemistry teachers’ experiences of teaching practice

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2011, cilt.15, ss.3651-3655 Creative Commons License

Adaptation of an epistemological beliefs instrument towards chemistry and chemistry lessons

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2011, cilt.15, ss.3718-3722 Creative Commons License

Lise öğrencilerinin kimya ve kimya dersine yönelik epistemolojik düşünceleri

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Lise öğrencilerinin kimya ve kimya dersine yönelik epistemolojik düşünceleri (POSTER)

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Pre-service chemistry teachers’ conceptions of the nature of science

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010

Pre-service chemistry teachers’ motivation on science learning

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010

Turkish high school students' conceptions of the nature of science

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1982-1986 identifier identifier

Exploring conceptual integration in the pre-service chemistry teachers' thinking.

European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, sa.2, ss.77-83 Creative Commons License

Why do we need to know this?-Connecting chemistry concepts to daily life events.

European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.93-94

Development pre-service chemistry teachers’ understanding of reaction rate

Frontiers in Science Education Research: An International Conference on Science and Mathematics Education Research, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 22 - 24 Mart 2009

Kimya öğretmen adaylarının sahip oldukları atom modellerini resmetmeleri (POSTER)

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Kimya öğretmen adaylarının sahip oldukları atom modellerini resmetmeleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Development of pre-service chemistry teachers’ understanding of electrochemistry.

International conference on educational sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008

Pre-service chemistry teachers’ misconceptions about chemical equilibrium

International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008

Kimya Ders Kitaplarının İncelenmesi (POSTER)

VII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Kimya ders kitaplarının incelenmesi

VII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Learning in atom and molecule concepts using conceptual change approach

British Educational Research Association Conference, Glamorgan, Birleşik Krallık, 14 - 17 Eylül 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

ATOM VE PERIYODIK CETVEL ÜNITESINDE BILIMIN DOĞASI HAKKINDAKI DÜŞÜNCELERI GELIŞTIRMEYE YÖNELIK DERS PLANI ÖRNEĞI

KİMYA EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ayhan Yılmaz,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.19-39, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı

ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE FEN ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR”, Şafak Uluçınar SAĞIR,Fulya Öner ARMAĞAN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.47-68, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

KIMYA DERSLERINDE STEM YAKLAŞIMINA DAYALI ÖRNEK ETKINLIKLERIN TASARLANMASI: SIS YAKALAMA AĞI

Kimya Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Ayhan Yılmaz,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.41-61, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDE ENTEGRASYON

Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay BEKTAŞ,Melek KARACA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.243-274, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDE VERİ ANALİZİ

Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay BEKTAŞ,Melek KARACA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Karma Araştırma Yönteminde Felsefi Varsayımlar ve Kuramsal Yapı

Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay Bektaş,Melek Karaca, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-26, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

MADDEYİ TANIYALIM Madde ve Doğası

İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I, Yeşim YENER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-108, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Nitel Araştırmada Veri Analizi

Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mustafa Çelebi, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.178-193, 2021

Çevre Eğitiminde Yaratıcı Drama

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Hamalosmanoğlu Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.275-286, 2019

Metrikler

Yayın

238

Atıf (WoS)

55

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

81

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1091

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

63

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

30

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

61
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları