Yayınlar & Eserler

Makaleler 119
Tümü (119)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (7)
Scopus (24)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (65)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 125

1. THE EXAMINATION OF MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS FROM THE PERSPECTIVE OF SCIENTISTS

IV. INTERNATIONAL ORDU SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Ordu, Türkiye, 14 - 16 Şubat 2025, ss.101-122, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. PERİOPERATİF HEMŞİRELERİNİN TEKNOLOJİYE KARŞI TUTUM DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ

8. Uluslararası 19. Ulusal Hemşirelik Kongresi, 25 - 28 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

6. PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ABOUT FLIPPED LEARNING

7th INTERNATIONAL ANTALYA CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES, 11 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

7. MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEACHERS VIEWS ON SKILL-BASED QUESTIONS

12TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, 11 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. ANNE BABANIN FEN TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Ases II. International Kayseri Scientific Research Conference, 26 Ocak 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik İnanç Düzeylerinin Belirlenmesi

ASES II. INTERNATIONAL KAYSERI SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Kayseri, Türkiye, 26 - 28 Ocak 2024, ss.210-233, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. OPINIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ON FLIPPED LEARNING

V. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 05 Kasım 2023, ss.755-775, (Tam Metin Bildiri)

11. OPINIONS ABOUT ROBOTIC CODING OF TEACHERS WHO DO NOT USE ROBOTIC CODING

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES Social Sciences & Humanities-VIII, Türkiye, 23 Eylül 2023, ss.78-98, (Tam Metin Bildiri)

12. OPINIONS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY

ASES VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.174-190, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. USE OF DIGITAL STORIES IN SCIENCE EDUCATION: THE EXAMPLE OF THE ARCTIC REGION

ASES VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.279-292, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. TEACHER'S VIEWS ON STEM-BASED ROBOTIC CODING TRAININGS

ASES VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.17-29, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. TEACHER'S VIEWS ON STEM-BASED ROBOTIC CODING APPLICATIONS

ASES VI. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.30-39, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. APPLIED TRAINING IN SOCIAL SCIENCES: POLITICAL SCIENCE AND PUBLIC ADMINISTRATION WORKSHOP

EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 - 22 Mayıs 2023, ss.28-29, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Düzeyleri

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.434-438, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Ortaokul Öğrencilerinin Rol Model Alma Algısı Düzeyleri

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.439-443, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE ÇİÇEĞİN KISIMLARI

Ases III. International Conference On Social Sciences, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2022, ss.276-281, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Paramedik Öğrencilerinin Doğum Salonu Klinik Uygulaması Deneyimleri: Nitel Bir Araştırma

4th International 5th National Congress on Postpartum Care, Denizli, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2022, ss.93-99, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANLARINA VE MÜHENDİSLERE İLİŞKİN ALGILARI

Ases II. International Educational Sciences Conference, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.54-65, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYER İLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Ases II. International Conference On Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 22 Ağustos 2022, ss.85-94, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ROL MODEL ALMA ALGILARI ile FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK ÖZDÜZENLEMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Ases II. International Conference On Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 22 Ağustos 2022, ss.83-84, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNDE ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.511-538, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

25. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM UYGULAMALARI DERSLERİNDE YAPTIKLARI STEM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.491-508, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

26. Covıd 19 Sürecindeki Yaşlı Bireylerin Damgalanma ve Anksiyeteye Yönelik Deneyimleri

Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Erzurum, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. STEM Temelli Algodoo Etkinliklerinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Işığın Madde İle Etkileşimi Ünitesindeki Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi

Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi International Graduate Studies Congress , Balıkesir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, ss.568-570, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.174-185, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

30. Kimya Konularının Öğretiminde Kullanılan Deneyler Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2556-2566, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

33. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Öz yeterlik Düzeyleri: Bir Tarama Çalışması

II. International Science and Academic Congress’19, Konya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

34. Sınav Değişikliği Yaşayan 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Sınav Kaygılarının Incelenmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.198-199, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

35. YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KARŞI ÖZ-BENLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

36. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Girişimcilik Becerilerinin Belirlenmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

37. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ DOKTORA ÖĞRENCİLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.147, (Özet Bildiri)

38. FEN DERSLERİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARINA YÖNELİK FEN BİLİMLERİÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

39. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK ÖZDÜZENLEME BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ

IV. International Academic Research Congress (INES), 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

40. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemi Hakkındaki Görüşleri

29th International Congress on Creative Drama in Education, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2018, ss.90-102, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

41. 8. Sınıf Basit Makineler Konusunda Geçerliği Ve Güvenirliği Sağlanmış Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

42. ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

43. STEM Eğitimi Öncesi Öğretmenlerin STEM Alanına Yönelik Hazır Bulunuşluklarının Belirlenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1766-1768, (Özet Bildiri)

46. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ

V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

47. STEM ÖĞRETMEN EĞİTİMLERİ İÇİN ÖRNEK ÇALIŞMA MATERYALLERİNİN TASARLANMASI: SINIF ÖĞRETMENLERİ ÖRNEĞİ

Eğitim Araştırmaları Birliği 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

49. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

50. DETERMINATION OF SIXTH GRADE STUDENTS MISCONCEPTIONS ON THE LIGHT AND SOUND UNIT

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

52. ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİN ARGÜMANTASYON YÖNTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

53. Öğretmen Adaylarının Astronomi Öz-Yeterlik İnanç Seviyelerinin Belirlenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.652-653, (Özet Bildiri)

54. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

55. 8. Sınıf Öğrencilerin Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

56. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİYLE AİLELERİNİN ÇEVRE KONULARI İLE İLGİLİ ANLAMADÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

1.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

58. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

3. INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF SOCIAL SCIENCES, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

59. THE OPINIONS OF SEVENTH GRADE STUDENTS REGARDING SCIENTIFIC PROCESS SKILLS

4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

60. Secondary School Students’ Opinions about “Science Learning” Strategies

4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

61. Sixth grade students' ideas on the concepts of light and sound unit.

4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

62. The effect of the experiment-enriched demonstration method on seventh grade students' achievement on electricity unit

1.International academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.131, (Özet Bildiri)

64. 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.136, (Özet Bildiri) Creative Commons License

66. Views of pre-service science teachers regarding conceptual integration

ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

67. Ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerinin incelenmesi

3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

69. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Karışımlar Konusuna Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

70. Sakla Atasözünü Fen Derslerinde Lazım Olur: Nitel Bir çalışma

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

71. 8. Sınıf Öğrencilerinin Karışımlar Konusuna Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

72. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Özyeterlik Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1573-1574, (Özet Bildiri)

73. Eğitsel Kart Oyunu Örneği Mitoz ve Mayoz Bölünme

International Congress on New Trends in Higher Education: Keeping up with the change, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

76. Bu benim eserim proje yarışması hakkındaki öğretmen görüşleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

78. Views of Science Teachers regarding Experiments in Their Courses (POSTER)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

79. Views of Science Teachers regarding Science Textbooks (POSTER)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

80. 7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

81. KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYASAL DENGEYE ETKİ EDEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLERİ

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

82. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Sınavlarda Sorulmayan Fen Bilimleri Konularına Yönelik BakıG Açıları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi ufbmek 2014, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.254-255, (Özet Bildiri)

84. 10. Sınıf Öğrencilerinin Hava Kirliliği Konusundaki Algıları

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

85. 7 SINIF ÇÖZELTİLER KONUSUNDA BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

87. Investigating Pre-service Physics and Chemistry Teachers' Conceptual Integration between Physics and Chemistry

NARST Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

89. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572, (Özet Bildiri)

90. Fen bilgisi öğretmen adaylarının polar kovalent bağlı maddelerin kaynama noktalarını kıyaslarken kullandıkları zihinsel modeller

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (X. UFBMEK), Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.197, (Özet Bildiri)

94. Pre-service chemistry teachers' knowledge regarding laboratory equipment and their functions

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

95. Adaptation of an epistemological belief instrument towardschemistry and chemistry lessons

3rd World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3718-3722, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

96. Adaptation of an epistemological beliefs instrument towards chemistry and chemistry lessons

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2011, cilt.15, ss.3718-3722, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

97. Prospective chemistry teachers’ experiences of teaching practice

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2011, cilt.15, ss.3651-3655, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

98. Pre-service chemistry teachers’ understanding of ionization and dissolution

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2011, cilt.15, ss.447-451, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

100. Lise öğrencilerinin kimya ve kimya dersine yönelik epistemolojik düşünceleri (POSTER)

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

103. Lise öğrencilerinin kimya ve kimya dersine yönelik epistemolojik düşünceleri

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

104. Pre-service chemistry teachers’ conceptions of the nature of science

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

105. Pre-service chemistry teachers’ motivation on science learning

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

106. Turkish high school students' conceptions of the nature of science

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1982-1986, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

107. Pre-service biology, chemistry, and physics teachers’ expectations in science courses

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1715-1719, (Tam Metin Bildiri)

108. Why do we need to know this?-Connecting chemistry concepts to daily life events.

European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.93-94, (Özet Bildiri)

109. Exploring conceptual integration in the pre-service chemistry teachers' thinking.

European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, sa.2, ss.77-83, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

110. Development pre-service chemistry teachers’ understanding of reaction rate

Frontiers in Science Education Research: An International Conference on Science and Mathematics Education Research, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 22 - 24 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)

115. Kimya öğretmen adaylarının sahip oldukları atom modellerini resmetmeleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

116. Kimya öğretmen adaylarının sahip oldukları atom modellerini resmetmeleri (POSTER)

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

120. Development of pre-service chemistry teachers’ understanding of electrochemistry.

International conference on educational sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

121. Pre-service chemistry teachers’ misconceptions about chemical equilibrium

International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

122. Kimya ders kitaplarının incelenmesi

VII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

123. Kimya Ders Kitaplarının İncelenmesi (POSTER)

VII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

124. Learning in atom and molecule concepts using conceptual change approach

British Educational Research Association Conference, Glamorgan, Birleşik Krallık, 14 - 17 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

125. Maddenin tanecikli yapısıyla ilgili lise 1. sınıf öğrencilerinin yanlış kavramları, nedenleri ve giderilmesi

XII Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2003, cilt.4, ss.2161-2172, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

5. ATOM VE PERIYODIK CETVEL ÜNITESINDE BILIMIN DOĞASI HAKKINDAKI DÜŞÜNCELERI GELIŞTIRMEYE YÖNELIK DERS PLANI ÖRNEĞI

KİMYA EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ayhan Yılmaz,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.19-39, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı

ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE FEN ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR”, Şafak Uluçınar SAĞIR,Fulya Öner ARMAĞAN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.47-68, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. KIMYA DERSLERINDE STEM YAKLAŞIMINA DAYALI ÖRNEK ETKINLIKLERIN TASARLANMASI: SIS YAKALAMA AĞI

Kimya Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Ayhan Yılmaz,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.41-61, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

8. KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDE ENTEGRASYON

Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay BEKTAŞ,Melek KARACA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.243-274, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

9. KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDE VERİ ANALİZİ

Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay BEKTAŞ,Melek KARACA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Karma Araştırma Yönteminde Felsefi Varsayımlar ve Kuramsal Yapı

Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay Bektaş,Melek Karaca, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-26, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

11. MADDEYİ TANIYALIM Madde ve Doğası

İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I, Yeşim YENER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-108, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Nitel Araştırmada Veri Analizi

Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mustafa Çelebi, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.178-193, 2021

14. Çevre Eğitiminde Yaratıcı Drama

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Hamalosmanoğlu Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.275-286, 2019
Metrikler

Yayın

258

Yayın (WoS)

26

Yayın (Scopus)

27

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

87

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2143

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

63

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

720

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

227

Proje

30

Tez Danışmanlığı

32

Açık Erişim

62
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları