Makaleler
119
Tümü (119)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (7)
Scopus (24)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (65)
2. Perspectives of Science Teachers on Arduino-Based Robotic Coding Activities
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.13, sa.3, ss.715-743, 2025 (ESCI)
7. Evaluating Orienteering-Based Guidance Material on Mitosis and Meiosis
Bartın University Journal of Faculty of Education
, cilt.13, sa.4, ss.1020-1044, 2024 (TRDizin)
10. Ulusal Alan Yazındaki Arduino Temelli Robotik Kodlama Çalışmalarının Sistematik İncelenmesi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.104-128, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.26-56, 2024 (Hakemli Dergi)
14. THE RELATIONSHIP BETWEEN HIGH SCHOOL STUDENTS' PERCEPTIONS OF ROLE MODELING AND SELF-REGULATION FOR SCIENCE
JOURNAL ON EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.17, sa.1, ss.1-11, 2024 (ESCI, Scopus)
25. Determining Pre-Service Teachers’ Astronomy-Related Self-Efficacy Belief Levels
Center for Educational Policy Studies Journal (CEPS)
, cilt.13, sa.1, ss.205-233, 2023 (Hakemli Dergi)
29. FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.42, ss.1-21, 2022 (Hakemli Dergi)
38. Science Teachers' Views Regarding Support and Training Courses
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.668-686, 2022 (TRDizin)
45. Self-regulation scale for science: A validity and reliability study
International Journal on Social and Education Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.236-256, 2022 (Hakemli Dergi)
49. The effect of STEM applications on the scientific creativity of 9th-grade students.
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.8, sa.1, ss.17-36, 2022 (Hakemli Dergi)
51. Fen Bilimleri Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.60-82, 2021 (Hakemli Dergi)
52. Examination of Science Self-Regulation Skills of Gifted and Non-Gifted Students
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
, cilt.14, sa.4, ss.231-246, 2021 (ESCI, Scopus)
64. Fizik Sınavına ve Öğrenimine Yönelik Endişe Düzeyinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.53, sa.53, ss.469-496, 2021 (TRDizin)
65. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Akıllı TahtaKullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.57-94, 2020 (Hakemli Dergi)
66. Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
MM-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.32-56, 2020 (Hakemli Dergi)
68. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
araştırma ve deneyim dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
69. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Öz Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.1189-1221, 2020 (TRDizin)
70. Ortaokul Öğrencileri İçin Fene Yönelik Epistemolojik İnanç Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Manas Journal of Social Studies
, cilt.9, sa.4, ss.2173-2185, 2020 (TRDizin)
71. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.39-54, 2020 (Hakemli Dergi)
72. Sekizinci Sınıf Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Geçerli ve Güvenilir Bir Başarı Testi Geliştirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.36-51, 2020 (TRDizin)
74. Fen Bilimleri Dersindeki Madde ve Değişim Ünitesine Yönelik Geçerli ve Güvenilir Başarı Testi Geliştirme: BİLSEM Örneği
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.67-88, 2019 (Hakemli Dergi)
76. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.17-50, 2019 (Hakemli Dergi)
78. İNTÖRN PSİKİYATRİ KLİNİK UYGULAMALARINA YÖNELİK HEMŞİRELİK SON SINIF ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ: KALİTATİF ÇALIŞMA
Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.1-17, 2019 (Hakemli Dergi)
80. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Girişimciliklerinin Belirlenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.60-78, 2019 (Hakemli Dergi)
82. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İLE NORMAL GELİŞİMGÖSTEREN ÖĞRENCİLERİN FEN ÖZ-YETERLİKLERİNİNSINIF DÜZEYİNE GÖRE İNCELENMESİ
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, ss.1625-1640, 2019 (Hakemli Dergi)
85. BEŞİNCİ SINIF ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İLE ANNE-BABALARININ HAVA, SU VE TOPRAK KİRLİLİĞİ İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Journal of Social And Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.30, ss.4265-4282, 2018 (Hakemli Dergi)
86. Examining self-regulation skills of elementary school students
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.4, ss.613-624, 2018 (Scopus)
87. YEDİNCİ SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.202-218, 2018 (Hakemli Dergi)
88. İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KARŞI TUTUMLARINA PROJE TABANLI ÖĞRENMENİN ETKİSİ
JOURNAL OF SOCIAL & HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR)
, cilt.5, sa.24, ss.1584-1597, 2018 (Hakemli Dergi)
89. Farklı Fen Bilimleri Öğretmenlerinden Ders Alan 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Bakış Açıları
İlköğretim online
, cilt.17, sa.3, ss.1644-1661, 2018 (Scopus)
90. In-service and Pre-service Science Teachers’ Views regarding Conceptual Integration of Physics, Chemistry, and Biology Disciplines
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.130-145, 2018 (Hakemli Dergi)
91. Fen Eğitiminde Başarı Testi Geliştirilmesi: Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Örneği
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
94. The Effect of Project Based Learning on Seventh Grade Students’ Academic Achievement
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.10, ss.1-16, 2017 (Scopus)
95. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına Yönelik Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.81-100, 2016 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
96. Ideas of Science Teachers took STEM Education about STEM based Activities
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.4, sa.3, ss.1-22, 2016 (TRDizin)
98. High School Students' Perceptions toward Environmental Issues: A Phenomological Study
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.6, ss.117-131, 2016 (Hakemli Dergi)
99. Deneylerin Uygulama, Tasarlama ve Öğrenme Sürecine İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.476-496, 2016 (TRDizin)
100. 7 Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.209-237, 2016 (TRDizin)
104. The Use of the Reflective Diaries in Science Lessons from the Perspectives of Eighth Grade Students
International Journal of Environmental & Science Education
, cilt.11, sa.2, ss.53-74, 2016 (Hakemli Dergi)
107. Pre-service Science Teachers’ Pedagogical Content Knowledge in the Physics, Chemistry, and Biology Topics
European Journal of Physics Education
, cilt.6, sa.2, ss.41-53, 2015 (Hakemli Dergi)
108. Kimya Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.313-333, 2015 (TRDizin)
110. Fen Bilimleri Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.293-312, 2015 (TRDizin)
111. 8 Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Sınavlarda Sorulmayan Fen Bilimleri Konularına Yönelik Görüşleri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.1, ss.63-86, 2015 (Hakemli Dergi)
113. Bilim uygulamaları ve çevre ve bilim seçmeli derslerinin içeriği hakkında fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.72-94, 2013 (Hakemli Dergi)
116. What are the Pre-service Chemistry Teachers’ Explanations on Chemistry Topics?
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.1, ss.32-41, 2010 (Hakemli Dergi)
117. Can science pedagogy in English schools inform educational reform in Turkey?
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.3, ss.66-80, 2009 (Hakemli Dergi)
118. Secondary Science Teaching: A View from the Outside
School Science Review
, cilt.91, sa.334, ss.119-126, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
125
26. Covıd 19 Sürecindeki Yaşlı Bireylerin Damgalanma ve Anksiyeteye Yönelik Deneyimleri
Uluslararası Pandeminin Ruh Sağlığına Yansımaları ve Psikososyal Bakım Kongresi, Erzurum, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
33. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Öz yeterlik Düzeyleri: Bir Tarama Çalışması
II. International Science and Academic Congress’19, Konya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
35. YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KARŞI ÖZ-BENLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
37. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ DOKTORA ÖĞRENCİLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.147, (Özet Bildiri)
38. FEN DERSLERİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARINA YÖNELİK FEN BİLİMLERİÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
I. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
41. 8. Sınıf Basit Makineler Konusunda Geçerliği Ve Güvenirliği Sağlanmış Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
45. Yedi̇nci̇ Sınıf Maddeni̇n Yapısı ve Özelli̇kleri̇ Başarı Testi̇ Geli̇şti̇ri̇lmesi̇: Geçerli̇k ve Güveni̇rli̇k Çalışması
4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
46. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
51. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ EXPECTATIONS AND EXPERIENCES GAINED FROM TEACHING PRACTICE COURSE
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
52. ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİN ARGÜMANTASYON YÖNTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
53. Öğretmen Adaylarının Astronomi Öz-Yeterlik İnanç Seviyelerinin Belirlenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.652-653, (Özet Bildiri)
57. MADDENİN TANECİKLİ YAPISIYLA İLGİLİ TEZLERİN YAPISAL VE NİTELİKSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
58. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
3. INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF SOCIAL SCIENCES, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
60. Secondary School Students’ Opinions about “Science Learning” Strategies
4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
61. Sixth grade students' ideas on the concepts of light and sound unit.
4th international Confrence on Social Sciences and Educational Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
62. The effect of the experiment-enriched demonstration method on seventh grade students' achievement on electricity unit
1.International academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.131, (Özet Bildiri)
63. DETERMINATION OF SIXTH GRADE STUDENTS MISCONCEPTIONS ON THE LIGHT AND SOUND UNIT WITH CONCEPT CARTOONS
Ines Academic Research Congress 2016, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
67. Ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerinin incelenmesi
3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
68. Ortaöğretim 9. Sınıf Fen Bilimleri Dersleri (Fizik, Kimya ve Biyoloji) Kapsamında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi
IlIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
73. Eğitsel Kart Oyunu Örneği Mitoz ve Mayoz Bölünme
International Congress on New Trends in Higher Education: Keeping up with the change, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
74. Investigation of the Relationship Between Pre service Science Teachers Epistemological Beliefs and Beliefs About Nature of Science
European Educational Research Association-WERA Focal Meeting, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
76. Bu benim eserim proje yarışması hakkındaki öğretmen görüşleri
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
78. Views of Science Teachers regarding Experiments in Their Courses (POSTER)
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
79. Views of Science Teachers regarding Science Textbooks (POSTER)
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
80. 7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
81. KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYASAL DENGEYE ETKİ EDEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLERİ
11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
82. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Sınavlarda Sorulmayan Fen Bilimleri Konularına Yönelik BakıG Açıları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi ufbmek 2014, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.254-255, (Özet Bildiri)
83. ORTAOKUL 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MERKEZİ SINAVLARDA SORULMAYAN FEN BİLİMLERİ KONULARINA YÖNELİK BAKIŞ AÇILARI
11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
86. Ortaokul 8 sınıf öğrencilerinin merkezi sınavlarda sorulmayan fen bilimleri konularına yönelik bakış açıları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
88. Fen bilgisi öğretmen adaylarinin polar kovalent bağli maddelerin kaynama noktalarini kiyaslarken kullandiklari zihinsel modeler
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
89. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572, (Özet Bildiri)
90. Fen bilgisi öğretmen adaylarının polar kovalent bağlı maddelerin kaynama noktalarını kıyaslarken kullandıkları zihinsel modeller
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (X. UFBMEK), Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.197, (Özet Bildiri)
91. Pre-service chemistry teachers’ pedagogical content knowledge for nature of science on matter
European Science Education Research Association Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
101. Kimya öğretmen adaylarının makroskopik, sembolik ve mikroskobik seviyeleri kullanabilme düzeyleri
IX Ulusal Fen Bİlimleri ve Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
102. KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ MAKROSKOPİK SEMBOLİK VE MİKROSKOBİK SEVİYELERİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
104. Pre-service chemistry teachers’ conceptions of the nature of science
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
105. Pre-service chemistry teachers’ motivation on science learning
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
107. Pre-service biology, chemistry, and physics teachers’ expectations in science courses
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1715-1719, (Tam Metin Bildiri)
108. Why do we need to know this?-Connecting chemistry concepts to daily life events.
European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.93-94, (Özet Bildiri)
110. Development pre-service chemistry teachers’ understanding of reaction rate
Frontiers in Science Education Research: An International Conference on Science and Mathematics Education Research, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 22 - 24 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)
111. Pre-service chemistry teachers’ misconceptions on evaporation, boiling, and vapor pressure
XIII.IOSTE Symposium, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
112. The understanding of the nature of science and overcoming misconceptions by using the course material activity: competing theories with evidence and ideas
XIII.IOSTE Symposium, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
113. Development of pre-service chemistry teachers’ understanding of particulate nature of matter
XIII.IOSTE Symposium, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
114. The effect of conceptual change approach on pre-service chemistry teachers’ misconceptions about chemical equilibrium
The European Conference on Educational Research (ECER), Göteburg, İsveç, 8 - 09 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
115. Kimya öğretmen adaylarının sahip oldukları atom modellerini resmetmeleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
116. Kimya öğretmen adaylarının sahip oldukları atom modellerini resmetmeleri (POSTER)
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
117. Pre-service chemistry teachers’ submicroscopic knowledge about solutions
9th ECRICE, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
118. How do pre-service chemistry teachers link chemistry to daily life?
9th ECRICE, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
119. What are the pre-service chemistry teachers’ misconceptions on acid-base concepts
9th ECRICE, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
120. Development of pre-service chemistry teachers’ understanding of electrochemistry.
International conference on educational sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
121. Pre-service chemistry teachers’ misconceptions about chemical equilibrium
International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
122. Kimya ders kitaplarının incelenmesi
VII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
123. Kimya Ders Kitaplarının İncelenmesi (POSTER)
VII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
124. Learning in atom and molecule concepts using conceptual change approach
British Educational Research Association Conference, Glamorgan, Birleşik Krallık, 14 - 17 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
1. Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları
ASOS YAyınları, Elazığ, 2023
3. Felsefe, Bilim ve Eğitim: Bilim Felsefesi Merceğinden Eğitime Yansımalar
ASOS Yayınları, Elazığ, 2023
8. KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDE ENTEGRASYON
Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay BEKTAŞ,Melek KARACA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.243-274, 2022
9. KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDE VERİ ANALİZİ
Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay BEKTAŞ,Melek KARACA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2022
10. Karma Araştırma Yönteminde Felsefi Varsayımlar ve Kuramsal Yapı
Pragmatizmden Uygulamaya KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Oktay Bektaş,Melek Karaca, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-26, 2022
11. MADDEYİ TANIYALIM Madde ve Doğası
İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I, Yeşim YENER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-108, 2022
14. Çevre Eğitiminde Yaratıcı Drama
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Hamalosmanoğlu Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.275-286, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
26
Yayın (Scopus)
27
Atıf (WoS)
70
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
87
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
2143
H-İndeks (Scholar)
20
Atıf (TrDizin)
63
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
720
H-İndeks (Sobiad)
11
Atıf (Diğer Toplam)
227
Proje
30
Tez Danışmanlığı
32