-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2011 - 2012 Araştırma Görevlisi Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2004 - 2011 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Ve Mtematik Alanları Eğitimi
-
2007 - 2008 Diğer
University of Cambridge, Eğitim Fakültesi, Fen Eğitimi
-
2020 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Komisyonu Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - Devam Ediyor Kurum İçi Dış Değerlendirme Takım Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - Devam Ediyor
Erciyes Üniversitesi
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2012 - 2014
Sivil Toplum Kuruluşu, Fen Eğitimi Ve Araştırmaları Derneği
-
2010 - 2012 Genel Sekreter
Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, Genel Sekreter
-
2004 - 2011 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
-
2007 - 2008 Misafir Araştırmacı
Cambridge University, Misafir Araştırmacı
-
Doktora
Fen Eğitiminde Akademik İngilizce
Metodoloji
Fen Bilimleri Eğitiminde İleri İstatistik
Kalitatif Araştırma
İleri Nitel Araştırma Yöntemleri
İleri Nicel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans
Bilim Felsefesi
Karma Araştırma Yönteminin Temelleri
İstatistik 1
Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
Ölçme Değerlendirmede Yeni Yaklaşımlar ve Fen Eğitimindeki Uygulamaları
-
Lisans
Mikro Öğretim
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Eğitim Psikolojisi
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi
Mesleki İngilizce
Ölçme ve Değerlendirme
Sınıf Yönetimi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Özel Öğretim Yöntemleri
İstatistik
Ölçme ve Değerlendirme
-
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM İNSANLARINI DERSLERİNDE KULLANMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Bektaş O. (Danışman)
S.ARSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
STEM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ
Bektaş O. (Danışman)
S.Varinlioğlu(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Etkileşimli Defter Destekli 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarı, Motivasyon ve Özdüzenlemeye Etkisi
Bektaş O. (Danışman)
E.KAPLAN(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor
-
TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN AKADEMİK BAŞARI VE ÖZ DÜZENLEME BECERİSİNE ETKİSİ: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Bektaş O. (Danışman)
B.KARAKUZU(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor
-
STEM DESTEKLİ TERS YÜZ ÖĞRENMENİN BİLİMİN DOĞASI ÜZERİNE ETKİSİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
Bektaş O. (Danışman)
M.KARACAASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor
-
Yedinci Sınıf Fen Bilimleri Dersi Saf Madde ve Karışımlar Ünitesinde Argümantasyon Tabanlı Ters Yüz Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Algıları Üzerine Etkisi ve Argümantasyon Tabanlı Ters Yüz Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Bektaş O., Kızkapan O.(Eş Danışman)
F.EKİNCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI ARDUINO TEMELLİ ROBOTİK KODLAMA UYGULAMALARINA YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ
Bektaş O. (Danışman)
E.TURHAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİNİN BECERİ TEMELLİ SORULARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Bektaş O. (Danışman)
N.Özlem(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
TERS YÜZ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARININ BELİRLENMESİ: BİR KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ ÇALIŞMASI
Bektaş O. (Danışman)
K.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
Liselere Geçiş Sistemi Fen Bilimleri Sorularının Bloom Taksonomisine ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bektaş O. (Danışman)
E.Oğuztekin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
Bilim Uygulamaları Dersine Yönelik Stem Etkinliklerinin Geliştirilmesi
Bektaş O. (Danışman)
E.Ağca(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Çocuklar İçin Felsefe Eğitiminin Bilişsel Farkındalığa ve Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi: Karma Yöntem Araştırması
Bektaş O. (Danışman)
G.ebru(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023
-
“STEM Temelli Algodoo Etkinliklirinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Işığın Madde İle Etkileşimi Ünitesindeki Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi”
Bektaş O. (Danışman)
B.KARAKUZU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK ARDUİNO TEMELLİ ROBOTİK KODLAMA ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
-
“Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri: Gömülü Teori”
Bektaş O. (Danışman)
N.DURUKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
“Orta Öğretim Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Endişe Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi”
Bektaş O. (Danışman)
P.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
“Sosyobilimsel Argümantasyon Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konu Farkındalıklarına, Girişimciliklerine ve Bilgileri Günlük Hayatla İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi” olan tez adının “Çevrim İçi Sosyobilimsel Argümantasyonun Sosyobilimsel Farkındalığa, Girişimciliğe ve Bilgileri Günlük Hayatla ilişkilendirme Düzeyine Etkisi”
Bektaş O. (Danışman)
C.YOLAGİDEN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinde yaratıcı drama yönteminin kullanılmasına yönelik bir eylem araştırması
Kahraman S., Bektaş O. (Eş Danışman)
İ.ÖZGÜN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Özel yetenekli öğrencilerin madde ve değişim ünitesindeki başarılarına ve özdüzenleme becerilerine ters yüz öğrenme modelinin etkisi
Bektaş O. (Danışman)
-
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ROL MODEL ALMA ALGILARI İLE FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK ÖZDÜZENLEMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Bektaş O. (Danışman)
-
İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına legolarla zenginleştirilmiş işbirlikçi öğrenme yönteminin etkisi
Bektaş O. (Danışman)
A.BOYRAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretim üyelerinin, fen bilimleri öğretmenleri ve öğretmen adaylarının yaratıcı drama yöntemi hakkındaki görüşleri
Bektaş O. (Danışman)
A.BAHADIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Epistemolojik olarak zenginleştirilmiş argümantasyon yönteminin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve epistemolojik inançlarına etkisi
Bektaş O. (Danışman)
O.KIZKAPAN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının stem uygulamaları hakkında görüşlerinin belirlenmesi
Bektaş O. (Danışman)
F.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sekizinci sınıf öğrencilerinin ve fen bilimleri öğretmenlerinin küresel ısınma hakkındaki görüşleri
Bektaş O. (Danışman)
E.KOCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Atom ve Periyodik Sistem Ünitesindeki STEM Uygulamalarının Akademik Başarı, Bilimsel Yaratıcılık ve Bilimin Doğasına Yönelik Düşünceler Üzerine Etkisi
Bektaş O. (Danışman)
S.Eroğlu(Öğrenci), Doktora, 2018 -
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİNFEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNBELİRLENMESİ
Bektaş O. (Danışman)
D.Korkmaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ VE KAZANDIKLARI TECRÜBELERİ
Bektaş O. (Danışman)
A.Tanşu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN IŞIK VE SES KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARININ KAVRAM TESTİ, KAVRAM KARİKATÜRLERİ VE YARI YAPILANDIRILMIŞ GÖRÜŞME KULLANILARAK TESPİT EDİLMESİ
Bektaş O. (Danışman)
E.Kaplan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
MADDENİN TANECİKLİ YAPISIYLA İLGİLİ TEZLERİN YAPISAL VE NİTELİKSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
Bektaş O. (Danışman)
M.Aydemir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRİK ENERJİSİ ÜNİTESİNDEKİ BAŞARILARINA DENEYLERLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ GÖSTERİ YÖNTEMİNİN ETKİSİ
Bektaş O. (Danışman)
B.Aydın(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve fen bilimleri dersine karşı tutumlarına proje tabanlı öğrenmenin etkisi
O.Kızkapan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
2024 - 2024 Ölçme Değerlendirme: Soru Yazma Teknikleri
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 İstatistik
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2022 - 2022 Nitel Araştırma Yöntemleri
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2020 - 2020 Öğrenci Merkezli Öğrenme-Öğretme, Yaklaşım, Yöntem ve Teknikleri konusunda hizmetiçi eğitim
Akademik Birimler - Eğitim
-
2019 - 2019 Eğitim Becerileri Eğitici Eğitimi Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2019 - 2019 Eğitim Becerileri Eğitici Eğitimi
-
2019 - 2019 Eğiticilerin Eğitimi (Ölçme Değerlendirme ve Sınıf Yönetimi)
-
2018 - 2018 Nitel Araştırma Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2018 - 2018 Sınav Sorusu Hazırlama Kursu
Akademik Birimler - Kurs
-
2018 - 2018 Ölçme Değerlendirme
Akademik Birimler - Eğitim
-
2017 - 2017 Ölçme Değerlendirme Eğiticilerin Eğitimi
Akademik Birimler - Eğitim