Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilimler Bilim Merkezlerine Nasıl Entegre Edilebilir?
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.13, sa.3, ss.325-342, 2023 (Hakemli Dergi)
TÜBİTAK ve Lisans Projelerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.23-34, 2023 (Hakemli Dergi)
Self-Efficacy Beliefs of Teachers who participated in Museum Education Certificate Program as regards Museum Education
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.13, sa.2, ss.66-75, 2022 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de romanların yaşadıkları problemlere romanlar, yerel idareciler ve yöneticiler perspektifinden bir bakış
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.50, sa.34, ss.164-185, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgileri Yerel Coğrafyaya İndirgemek: Şehrimiz ve SosyalBilgiler Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.121-136, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Derslerinde Müzelerden Yararlanma Durumları ile Müze ve Tarihi Mekâna İlişkin Görüşleri
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.32-49, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Dışı Öğrenme ve Öğretim Mekânları Olarak Bilim Merkezleri: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimi
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.20, ss.1109-1135, 2019 (Hakemli Dergi)
Yerel Coğrafya ve Öğretimi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.105-129, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Coğrafya Konuları Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir Analiz ve Bibliyografya Çalışması
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf İçi Yaşantılarda Değerler ve Değerlerin Kazanılmasında Bir Problem: Sınıf İçi Gruplaşma
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.29, ss.895-938, 2017 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER VE TARİH DERSLERİ İÇİN ALTERNATİF BİR KAYNAK: eba.gov.tr
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.227-257, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgilerde Arkeoloji Öğretimi Üzerine Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.192-215, 2015 (Hakemli Dergi)
Tarihi Mekânlar İle Sosyal Bilgiler Öğretimi Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüş Ve Önerileri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.108-133, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Atatürk İlke ve İnkılâplarını Kavrama Düzeylerine İlişkin Tutumları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.390-404, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Ve Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafya Konularının Öğretimi
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, sa.3, ss.347-366, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Haritalarla Sosyal Bilgiler Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumuna, Harita Bilgi ve Becerilerine Etkisi
8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019
Değişen Sınav Sistemlerine İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşleri
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmen Adayı Deneyimleri
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
2012-2017 Yılları Arasında Düzenlenen Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumlarında Sunulan Bildirilere İlişkin Bir Analiz
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Öğretmen Adaylarının Sosyal Proje Geliştirme Deneyimleri
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.69
Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.22
Yarışmacı Eğitime Karşı Bir Seçenek: Toplu Öğretim Sisteminin Ürünü Sosyal Bilgiler Dersi
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.19
Müze ve Tarihi Mekânlarda Değerler Eğitimi: Kayseri Lisesi Milli Mücadele Müzesi Örneği
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.29
Yerel Coğrafya Öğretimine Bir Bakış Sosyal Bilgiler Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016
Sosyal Bilgilerde Arkeoloji Öğretimi Üzerine Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Tarih Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.51
Kitap & Kitap Bölümleri
Sürdürülebilir Atık Yönetimi Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Bağlamında Değerlendirilmesi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler (Doğa Bilimleri Temelli Bakış), Erol Koçoğlu; Şule Egüz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-348, 2024
Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi,
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol Koçoğlu,Şule Egüz, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-306, 2023
Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler ve Müze Eğitimi
Müze Eğitimi, Yavuz Topkaya; Zafer Tangülü, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.99-127, 2023
Sosyal Bilgilerde Kapsayıcı Eğitim
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, Demircioğlu, İsmail Hakkı; Kaymakcı, Selahattin; Demircioğlu, Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-334, 2023
Farklılaştırılmış Öğretim
ÖĞRENMEDE BİREYSEL FARKLILIKLAR, Doğan,Yunus, Editör, Efe Akademi, Kayseri, ss.71-84, 2022
Tarihi Mekanlarla Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.317-352, 2020
Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri
Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-273, 2020
Türkiye Cumhuriyeti’nin Temel Nitelikleri
Vatandaşlık Bilgisi, Zihni Merey, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.230-243, 2019