Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Birleştirilmiş Sınıflarda Karşılaşılan Sorunlara Kapsayıcı Eğitim Yaklaşımıyla Çözümler Üretmek: Bir Meta Sentez Çalışması

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel Düşünme Becerisine ve Öğretimine İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

The 17th International Educational Community Symposium, Antalya, Türkiye, 2 - 06 Kasım 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersinden Beklentilerinin İncelenmesi

7. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023

Türkiye’de Ders Kitapları Nasıl Hazırlanıyor? Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Üzerinden Bir İnceleme

7. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023

Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerde Google Earth Kullanımına İlişkin Bir İnceleme

II. International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023

Sosyal Bilgilerde Görsel Kullanımı ve Görsel Kültür: Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

II. International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023

Cumhuriyetin 100. Yılında Öğrencilerin Cumhuriyet Algısı: Kesitsel Bir Çalışma

XI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2023

TÜBİTAK Destekli Öğrenci Projelerinde Tarih ve Tarih Eğitimi İçeriklerinin İncelenmesi

IX. International Symposium on History Education, Sakarya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Value Changes of Teacher Candidates in Classroom Lives: A Longitudinal Design Study

IX. International Conference on New Horizons in Education (INTE 2023), Rome, İtalya, 27 - 28 Temmuz 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Kapsayıcı Eğitim Derslerde Nasıl Uygulanabilir? Sosyal Bilgiler Dersi Üzerinden Bir Uygulama Örneği

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Pandemi Sonrası Normal Eğitime Geçiş Nasıl Gerçekleşti? Nasıl Gerçekleşmeliydi?

The 4th International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies , Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Coğrafya Konularının Öğretiminde 3D Yazıcıların Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.31 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Coğrafya Konularının Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelemesi

16. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.30 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının TÜBİTAK’a ve Lisans Projelerine Yönelik Farkındalıklarının ve Yeterliklerinin İncelenmesi

6th Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.58-59 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Bilim Merkezlerinin Kullanılması: Öğrenci Deneyimlerinin İncelenmesi

6th Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.1-2 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Yükseköğretim Hakkındaki Düşünceleri ve Yükseköğretime Yönelim Durumları

6th Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.60-61 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türk Dünyasına İlişkin Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

II. Uluslararası Oğuz Boyları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2022, ss.1

Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Yerel Coğrafyaya İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi

IV. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Karabük, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2022, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

UNESCO Geçici Kültürel Miras Listesi’ne Alınan Koramaz Vadisine İlişkin Öğretmen Deneyimlerinin İncelenmesi

VIII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adana, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, ss.25-26 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Dışı Ortamlara Gerçekleştirilen Ziyaretlere İlişkin Öğretmenlerin Motivasyon Kaynaklarının İncelenmesi

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2021, ss.44-45 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bilim Merkezlerine Sosyal Bilimler Nasıl Entegre Edilebilir?

2. Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.450-451 Creative Commons License

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Okula Uyum Problemlerine İlişkin İdareci ve Öğretmen Görüşleri

2. Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.448-449 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Sığınmacı Ailelerin Genel Durumlarına Kayseri İli Özelinde Çoklu Bir Bakış

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1672-1683 Creative Commons License

Türkiye’de Roman Vatandaşların Algılanış Biçimleri Ve Yaşadıkları Problemler

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongres, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Değişen Sınav Sistemlerine İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşleri

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yerel Coğrafya

Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018, ss.542-550 Creative Commons License

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmen Adayı Deneyimleri

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Yabancı Dil Olarak Türkçe Ders Kitaplarında Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.421

Sosyal Bilgileri Yerel Coğrafyaya İndirgemek: “Şehrimiz …” Dersi

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2018, ss.387

Eğitimde Kullanılabilecek Bazı Web 2.0 Uygulamaları ve Kullanımı

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

Öğretmen Adaylarının Sosyal Proje Geliştirme Deneyimleri

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.69

Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.22

Yarışmacı Eğitime Karşı Bir Seçenek: Toplu Öğretim Sisteminin Ürünü Sosyal Bilgiler Dersi

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.19

Müze ve Tarihi Mekânlarda Değerler Eğitimi: Kayseri Lisesi Milli Mücadele Müzesi Örneği

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.29

Tarih Derslerinde Ne Kadar Beceri ve Değer Öğretiyoruz?

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.228-229

Sosyal Bilgiler ve Tarih Dersleri İçin Alternatif Bir Kaynak: eba.gov.tr

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.180-181 Sürdürülebilir Kalkınma

"Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinden ve Bu Derslerin Paydaşlarından Beklentileri"

Educational Researches and Publications Association ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.114 Creative Commons License

İlkokul Ders Kitaplarında Yer Alan Mesleklerin İncelenmesi

Educational Researches and Publications Association ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.299-307

Meslek Seçmeden Önce Meslekleri Tanımak Gerek İlkokul Ders Kitaplarında Yer Alan Meslekler

Educational Researches and Publications Association ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.299-307

Yerel Coğrafya Öğretimine Bir Bakış Sosyal Bilgiler Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Coğrafya Konuları Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

İdeal Bir Müze Eğitim Paketi Nasıl Olmalıdır

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 20 - 30 Nisan 2016

Haritanın Doğduğu Topraklarda Öğretmen Adaylarının Harita Bilgilerinin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

Tarihi Mekânlar İle Sosyal Bilgiler Öğretimi Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüş Ve Önerileri

IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.28

Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Atatürk İlke Ve İnkılâplarını Kavrama Düzeylerine İlişkin Tutumları

V. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.118

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Tarih Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.51

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler ve Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Tutum ve Görüşleri

Internatıonal Symposıum On Socıal Studies Educatıon 2013 (USBES II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.85-112 Creative Commons License

Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Ve Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafya Konularının Öğretimi

IV. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.49

Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilir Atık Yönetimi Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Bağlamında Değerlendirilmesi

Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler (Doğa Bilimleri Temelli Bakış), Erol Koçoğlu; Şule Egüz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-348, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar ile Amaçlar İçin Ortaklıklar Amaçlarının Öğretim Programlarındaki Yeri

Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra KIZILAY; Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-2, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Yerdeki Yıldızlar: Her Çocuk Özeldir

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var, Yücel KABAPINAR; Filiz KABAPINAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-18, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi,

Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol Koçoğlu,Şule Egüz, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-306, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Risk Altındaki Çocuklar İçin Kapsayıcı Eğitim ve Erken Müdahale Programları

RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ve EĞİTİMLERİ, Ahsen Ela KIZILKAYA,Hasan KIZILKAYA, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.347-367, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler ve Müze Eğitimi

Müze Eğitimi, Yavuz Topkaya; Zafer Tangülü, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.99-127, 2023

Sosyal Bilgilerde Kapsayıcı Eğitim

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, Demircioğlu, İsmail Hakkı; Kaymakcı, Selahattin; Demircioğlu, Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-334, 2023

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Metaverse

EGİTİMDE METAVERSE: Kuram ve Uygulamalar, Doğan,Yunus; Şen Ersoy,Nazife, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.115-132, 2022 Creative Commons License

Farklılaştırılmış Öğretim

ÖĞRENMEDE BİREYSEL FARKLILIKLAR, Doğan,Yunus, Editör, Efe Akademi, Kayseri, ss.71-84, 2022

Coğrafya Eğitiminde Yerel Coğrafya ve Kullanımı

Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2, Eyüp Artvinli,Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.223-245, 2021 Creative Commons License

Tarihi Mekanlarla Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.317-352, 2020

Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri

Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-273, 2020

Türkiye Cumhuriyeti’nin Temel Nitelikleri

Vatandaşlık Bilgisi, Zihni Merey, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.230-243, 2019

Bir Tarihi Mekân Nasıl İncelenir? Gevher Nesibe Hatun Dârü’ş-Şifası ve Medresesi

Yenilikçi Sosyal bilgiler ve Tarih Öğretimi (Teori ve Uygulama), Öztürk, M., Saydam, A., Editör, Orka, Kayseri, ss.173-186, 2017 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

111

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

32

Atıf (Scholar)

641

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

31

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları