Makaleler
27
Tümü (27)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (16)
1. Sosyal Bilimler Bilim Merkezlerine Nasıl Entegre Edilebilir?
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.13, sa.3, ss.325-342, 2023 (TRDizin)
3. TÜBİTAK ve Lisans Projelerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.23-34, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Self-Efficacy Beliefs of Teachers who participated in Museum Education Certificate Program as regards Museum Education
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.13, sa.2, ss.66-75, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Türkiye’de romanların yaşadıkları problemlere romanlar, yerel idareciler ve yöneticiler perspektifinden bir bakış
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.50, sa.34, ss.164-185, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Derslerinde Müzelerden Yararlanma Durumları ile Müze ve Tarihi Mekâna İlişkin Görüşleri
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.32-49, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Yerel Coğrafya ve Öğretimi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.105-129, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Coğrafya Konuları Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir Analiz ve Bibliyografya Çalışması
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.1-21, 2017 (TRDizin)
20. Sınıf İçi Yaşantılarda Değerler ve Değerlerin Kazanılmasında Bir Problem: Sınıf İçi Gruplaşma
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.29, ss.895-938, 2017 (TRDizin)
21. SOSYAL BİLGİLER VE TARİH DERSLERİ İÇİN ALTERNATİF BİR KAYNAK: eba.gov.tr
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.227-257, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Atatürk İlke ve İnkılâplarını Kavrama Düzeylerine İlişkin Tutumları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.390-404, 2014 (Hakemli Dergi)
27. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Ve Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafya Konularının Öğretimi
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, sa.3, ss.347-366, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
77
43. Haritalarla Sosyal Bilgiler Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumuna, Harita Bilgi ve Becerilerine Etkisi
8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
47. Değişen Sınav Sistemlerine İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşleri
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
49. Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmen Adayı Deneyimleri
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
50. 2012-2017 Yılları Arasında Düzenlenen Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumlarında Sunulan Bildirilere İlişkin Bir Analiz
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
55. Öğretmen Adaylarının Sosyal Proje Geliştirme Deneyimleri
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.69, (Özet Bildiri)
56. Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.22, (Özet Bildiri)
57. Yarışmacı Eğitime Karşı Bir Seçenek: Toplu Öğretim Sisteminin Ürünü Sosyal Bilgiler Dersi
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.19, (Özet Bildiri)
58. Müze ve Tarihi Mekânlarda Değerler Eğitimi: Kayseri Lisesi Milli Mücadele Müzesi Örneği
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.29, (Özet Bildiri)
68. Yerel Coğrafya Öğretimine Bir Bakış Sosyal Bilgiler Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
72. Sosyal Bilgilerde Arkeoloji Öğretimi Üzerine Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
74. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Tarih Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.51, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
1. Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler & Uygulamalar
Nobel Yayınevi, Ankara, 2025
2. Sosyal Bilgilerde Müze Eğitimi Etkinlik Örneği: Kayseri Arkeoloji Müzesi
Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler % Uygulamalar, Galip ÖNER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.500-515, 2025
3. Dünyada Müzeciliğin Tarihsel Gelişimi
Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler & Uygulamalar, Galip Öner, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.350-375, 2025
4. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze Eğitimi
Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler & Uygulamalar, Galip Öner, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.425-450, 2025
5. Sürdürülebilir Atık Yönetimi Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Bağlamında Değerlendirilmesi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler (Doğa Bilimleri Temelli Bakış), Erol Koçoğlu; Şule Egüz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-348, 2024
8. Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi,
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol Koçoğlu,Şule Egüz, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-306, 2023
10. Sosyal Bilgilerde Kapsayıcı Eğitim
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, Demircioğlu, İsmail Hakkı; Kaymakcı, Selahattin; Demircioğlu, Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-334, 2023
11. Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler ve Müze Eğitimi
Müze Eğitimi, Yavuz Topkaya; Zafer Tangülü, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.99-127, 2023
13. Farklılaştırılmış Öğretim
ÖĞRENMEDE BİREYSEL FARKLILIKLAR, Doğan,Yunus, Editör, Efe Akademi, Kayseri, ss.71-84, 2022
15. Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri
Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-273, 2020
16. Tarihi Mekanlarla Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.317-352, 2020
17. Türkiye Cumhuriyeti’nin Temel Nitelikleri
Vatandaşlık Bilgisi, Zihni Merey, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.230-243, 2019