Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 77

1. Erken Çocukluk Döneminde Vatandaşlık Eğitimi: Okul Öncesi Öğretmenleriyle Fenomenolojik Bir Çalışma

9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. 2024 Tarih Öğretim Programının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Açısından İncelenmesi

XI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bir Anıtta Tarih ve Değer Öğretimi: Talas Hocalı Anıtı Örneği

XI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Verilen Farklılaştırma Uygulamalarından Öğretmenlerin Yararlanma Durumlarının İncelenmesi

13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Yapay Zekâ Teknolojilerine Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi

13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. 2024 Öğretim Programında Yer Alan Okul Temelli Planlamaya İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Birleştirilmiş Sınıflarda Karşılaşılan Sorunlara Kapsayıcı Eğitim Yaklaşımıyla Çözümler Üretmek: Bir Meta Sentez Çalışması

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Afet Bölgelerinde Görev Yapan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Afet Sonrası Öğrenme-Öğretme Süreçlerinin İncelenmesi

VI. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Eleştirel Düşünme Becerisine ve Öğretimine İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

The 17th International Educational Community Symposium, Antalya, Türkiye, 2 - 06 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerde Google Earth Kullanımına İlişkin Bir İnceleme

II. International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

12. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmenlerinin Derslerinde Hikayeleştirme Tekniğinden Yararlanma Durumlarının İncelenmesi

II. International Education and Science Congress (INCES), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

13. Tarih Öğretiminde Müze Kullanımının Sınırlılıkları Üzerine Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretmenlerinin Görüşleri

7. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

14. Türkiye’de Ders Kitapları Nasıl Hazırlanıyor? Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Üzerinden Bir İnceleme

7. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

15. Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri

II. International Education and Science Congress (INCES), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

16. Sosyal Bilgilerde Görsel Kullanımı ve Görsel Kültür: Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

II. International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersinden Beklentilerinin İncelenmesi

7. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

19. Cumhuriyetin 100. Yılında Öğrencilerin Cumhuriyet Algısı: Kesitsel Bir Çalışma

XI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

21. TÜBİTAK Destekli Öğrenci Projelerinde Tarih ve Tarih Eğitimi İçeriklerinin İncelenmesi

IX. International Symposium on History Education, Sakarya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Value Changes of Teacher Candidates in Classroom Lives: A Longitudinal Design Study

IX. International Conference on New Horizons in Education (INTE 2023), Rome, İtalya, 27 - 28 Temmuz 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Kapsayıcı Eğitim Derslerde Nasıl Uygulanabilir? Sosyal Bilgiler Dersi Üzerinden Bir Uygulama Örneği

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Pandemi Sonrası Normal Eğitime Geçiş Nasıl Gerçekleşti? Nasıl Gerçekleşmeliydi?

The 4th International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies , Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Bilim ve Sanat Merkezlerinde Gerçekleştirilen Yaz Okullarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

26. Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Yükseköğretim Hakkındaki Düşünceleri ve Yükseköğretime Yönelim Durumları

6th Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.60-61, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

27. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin İki Kere Farklı Öğrencilere Karşı Yaklaşımlarının İncelenmesi

Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Bilim Merkezlerinin Kullanılması: Öğrenci Deneyimlerinin İncelenmesi

6th Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

29. Coğrafya Konularının Öğretiminde 3D Yazıcıların Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.31, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

30. Coğrafya Konularının Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelemesi

16. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.30, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

31. Sanal Gerçeklik Uygulamalarına (Virtual Reality) İlişkin 5. Sınıf Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. Öğretmen Adaylarının TÜBİTAK’a ve Lisans Projelerine Yönelik Farkındalıklarının ve Yeterliklerinin İncelenmesi

6th Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.58-59, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

33. Türk Dünyasına İlişkin Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

II. Uluslararası Oğuz Boyları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

34. Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Yerel Coğrafyaya İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi

IV. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Karabük, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. UNESCO Geçici Kültürel Miras Listesi’ne Alınan Koramaz Vadisine İlişkin Öğretmen Deneyimlerinin İncelenmesi

VIII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adana, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, ss.25-26, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

36. Müze Eğitimi Sertifika Programına Katılan Öğretmenlerin Müze Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2021, ss.89-90, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

37. Okul Dışı Ortamlara Gerçekleştirilen Ziyaretlere İlişkin Öğretmenlerin Motivasyon Kaynaklarının İncelenmesi

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2021, ss.44-45, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

38. Bilim Merkezlerine Sosyal Bilimler Nasıl Entegre Edilebilir?

2. Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.450-451, (Özet Bildiri) Creative Commons License

40. Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Okula Uyum Problemlerine İlişkin İdareci ve Öğretmen Görüşleri

2. Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.448-449, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

41. Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerinde Yerel Coğrafyadan Yararlanma Durumlarının İncelenmesi

III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2021, ss.3-4, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

42. Okul Öncesinde ve İlkokulda Çevre Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2021, ss.5-6, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

43. Haritalarla Sosyal Bilgiler Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumuna, Harita Bilgi ve Becerilerine Etkisi

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

45. Türkiye’de Roman Vatandaşların Algılanış Biçimleri Ve Yaşadıkları Problemler

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongres, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

46. Türkiye’de Sığınmacı Ailelerin Genel Durumlarına Kayseri İli Özelinde Çoklu Bir Bakış

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1672-1683, (Özet Bildiri) Creative Commons License

47. Değişen Sınav Sistemlerine İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşleri

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

48. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yerel Coğrafya

Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018, ss.542-550, (Özet Bildiri) Creative Commons License

49. Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmen Adayı Deneyimleri

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

51. Yabancı Dil Olarak Türkçe Ders Kitaplarında Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.421, (Özet Bildiri)

52. Sosyal Bilgileri Yerel Coğrafyaya İndirgemek: “Şehrimiz …” Dersi

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2018, ss.387, (Özet Bildiri)

53. Sosyal Bilgilerde Okul Dışı Öğrenme Ortamları Olarak Bilim Merkezleri: Öğretmen Adaylarının Kayseri Bilim Merkezi Deneyimi

2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

54. Eğitimde Kullanılabilecek Bazı Web 2.0 Uygulamaları ve Kullanımı

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

55. Öğretmen Adaylarının Sosyal Proje Geliştirme Deneyimleri

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.69, (Özet Bildiri)

56. Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.22, (Özet Bildiri)

57. Yarışmacı Eğitime Karşı Bir Seçenek: Toplu Öğretim Sisteminin Ürünü Sosyal Bilgiler Dersi

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.19, (Özet Bildiri)

58. Müze ve Tarihi Mekânlarda Değerler Eğitimi: Kayseri Lisesi Milli Mücadele Müzesi Örneği

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.29, (Özet Bildiri)

59. Girişimcilik Eğitimi Almış Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal bilgilerin Toplumsal Yaşama Yansımaları

Uluslararası sosyal bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

60. Tarih Derslerinde Ne Kadar Beceri ve Değer Öğretiyoruz?

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.228-229, (Özet Bildiri)

61. Sosyal Bilgiler ve Tarih Dersleri İçin Alternatif Bir Kaynak: eba.gov.tr

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.180-181, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

62. İlkokul Ders Kitaplarında Yer Alan Mesleklerin İncelenmesi

Educational Researches and Publications Association ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.299-307, (Tam Metin Bildiri)

63. Meslek Seçmeden Önce Meslekleri Tanımak Gerek İlkokul Ders Kitaplarında Yer Alan Meslekler

Educational Researches and Publications Association ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.299-307, (Tam Metin Bildiri)

64. "Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinden ve Bu Derslerin Paydaşlarından Beklentileri"

Educational Researches and Publications Association ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.114, (Özet Bildiri) Creative Commons License

65. Haritanın Doğduğu Topraklarda Öğretmen Adaylarının Harita Bilgilerinin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

66. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Coğrafya Konuları Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

67. İdeal Bir Müze Eğitim Paketi Nasıl Olmalıdır

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 20 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

68. Yerel Coğrafya Öğretimine Bir Bakış Sosyal Bilgiler Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

69. Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeylerinin İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

71. Tarihi Mekânlar İle Sosyal Bilgiler Öğretimi Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüş Ve Önerileri

IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.28, (Özet Bildiri)

72. Sosyal Bilgilerde Arkeoloji Öğretimi Üzerine Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

73. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Atatürk İlke Ve İnkılâplarını Kavrama Düzeylerine İlişkin Tutumları

V. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.118, (Özet Bildiri)

74. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Tarih Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.51, (Tam Metin Bildiri)

75. Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Coğrafya Özyeterlilik Durumlarının İncelenmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.370, (Tam Metin Bildiri)

76. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler ve Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Tutum ve Görüşleri

Internatıonal Symposıum On Socıal Studies Educatıon 2013 (USBES II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.85-112, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

77. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Ve Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafya Konularının Öğretimi

IV. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.49, (Özet Bildiri)
Kitaplar 18

2. Sosyal Bilgilerde Müze Eğitimi Etkinlik Örneği: Kayseri Arkeoloji Müzesi

Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler % Uygulamalar, Galip ÖNER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.500-515, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Dünyada Müzeciliğin Tarihsel Gelişimi

Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler & Uygulamalar, Galip Öner, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.350-375, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze Eğitimi

Sanat ve Müze Eğitimi: Teoriler & Uygulamalar, Galip Öner, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.425-450, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sürdürülebilir Atık Yönetimi Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Bağlamında Değerlendirilmesi

Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler (Doğa Bilimleri Temelli Bakış), Erol Koçoğlu; Şule Egüz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-348, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar ile Amaçlar İçin Ortaklıklar Amaçlarının Öğretim Programlarındaki Yeri

Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra KIZILAY; Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-2, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Yerdeki Yıldızlar: Her Çocuk Özeldir

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var, Yücel KABAPINAR; Filiz KABAPINAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-18, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi,

Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol Koçoğlu,Şule Egüz, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-306, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Risk Altındaki Çocuklar İçin Kapsayıcı Eğitim ve Erken Müdahale Programları

RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ve EĞİTİMLERİ, Ahsen Ela KIZILKAYA,Hasan KIZILKAYA, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.347-367, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Sosyal Bilgilerde Kapsayıcı Eğitim

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, Demircioğlu, İsmail Hakkı; Kaymakcı, Selahattin; Demircioğlu, Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-334, 2023

11. Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler ve Müze Eğitimi

Müze Eğitimi, Yavuz Topkaya; Zafer Tangülü, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.99-127, 2023

12. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Metaverse

EGİTİMDE METAVERSE: Kuram ve Uygulamalar, Doğan,Yunus; Şen Ersoy,Nazife, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.115-132, 2022 Creative Commons License

13. Farklılaştırılmış Öğretim

ÖĞRENMEDE BİREYSEL FARKLILIKLAR, Doğan,Yunus, Editör, Efe Akademi, Kayseri, ss.71-84, 2022

14. Coğrafya Eğitiminde Yerel Coğrafya ve Kullanımı

Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2, Eyüp Artvinli,Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.223-245, 2021 Creative Commons License

15. Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri

Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-273, 2020

16. Tarihi Mekanlarla Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.317-352, 2020

17. Türkiye Cumhuriyeti’nin Temel Nitelikleri

Vatandaşlık Bilgisi, Zihni Merey, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.230-243, 2019

18. Bir Tarihi Mekân Nasıl İncelenir? Gevher Nesibe Hatun Dârü’ş-Şifası ve Medresesi

Yenilikçi Sosyal bilgiler ve Tarih Öğretimi (Teori ve Uygulama), Öztürk, M., Saydam, A., Editör, Orka, Kayseri, ss.173-186, 2017 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

122

Atıf (WoS)

21

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

45

Atıf (Scholar)

711

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

44

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

35

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları