-
2025 - 2026 TEKNOFEST Eğitim Teknolojileri Yarışmalarına Katılan Ortaöğretim Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2025 - 2026 Farklı Müzeler Ortak Hedefler: Müze Uzmanlarının Eğitimsel Ziyaretlere İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2024 - 2024 "Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Farklılaştırılmış İngilizce Programı" 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Eğitmen
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
-
2023 - 2024 Hafızalarımızdaki Afetlerin Eğitim Üzerindeki Etkileri: Manavgat Yangını, Bozkurt Sel Baskını ve Elazığ Depremi Örnekleri Üzerinden Bir Durum İncelemesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 Afet Bölgelerinde Görev Yapan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel İklim Değişikliği Hakkındaki Görüşleri ve Türkiye'nin Afetlerine İlişkin Farkındalıkları
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerde Google Earth Kullanımına İlişkin Bir İnceleme
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 Türkiye'de Ders Kitapları Nasıl Hazırlanıyor? Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Örneği Üzerinden Bir İnceleme
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 Bilim Merkezlerine Yönelik Okul Ziyaretleri Nasıl Gerçekleşiyor? TÜBİTAK Destekli Bilim Merkezlerinde Görev Yapan Eğitim Personeli Görüşlerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2023 UNESCO Geçici Kültürel Miras Listesi’ne Alınan Koramaz Vadisine İlişkin Farkındalığın Okul Dışı Öğretim Yoluyla Artırılması, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Sosyal Bilimlere İlişkin Görüşleri ve Yükseköğretime Yönelim Durumlarının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Sanal Müze Kullanımına İlişkin 5. Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Coğrafya Konularının Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Coğrafya Konularının Öğretiminde 3D Yazıcıların Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 "Harmonization and Social Cohesion Program Across Türkiye Project", Göç İdaresi Başkanlığı, IOM Destekli, Ortak Araştırmacı, 2022
-
2021 - 2022 "Mekân Değişir, Öğrenme Zenginleşir" 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Eğitmen & Uzman
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Öner G., Şen A. İ., Dadaşer Çelik F., Şengül Ö. E.(Yürütücü), Yaşar E.
-
2021 - 2022 Bilim ve Sanat Merkezlerinde Eğitim Veren Öğretmenlerin DE/HB (Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu) Problemi Yasayan Özel Yetenekli Öğrencilere Yaklaşımının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Üniversite Öğrencilerinin TÜBITAK ve Lisans Projeleri Hakkında Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Pandemi (COVID-19) Sonrası Normal Eğitime Dönüş Nasıl Olmalı?, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Sosyal Bilgilerde Bilim, Teknoloji ve Toplum Öğrenme Alanı Konularının Öğretiminde Bilim Merkezlerinin Kullanılması, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Herkes İçin Eğitim: Dezavantajlı Gruplarla Kapsayıcı Eğitim
-
2021 - 2021 Herkes İçin Eğitim: Kapsayıcı Eğitim Yaklaşımıyla Dezavantajlı Öğrencilerin Kaliteli Eğitime Erişiminin Sağlanması
-
2020 - 2021 Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerinde Yerel Coğrafyadan Yararlanma Durumlarının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Müzelere Gerçekleştirilen Okul Ziyaretlerine İlişkin Öğretmen Motivasyonlarının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Okul Öncesi Eğitimde ve İlkokulda Çevre Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bulundukları Şehrin Tarihi Mekânlarına Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi (Kayseri İli Örneği), TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Bilim Merkezlerine Sosyal Bilimler Nasıl Entegre Edilebilir?, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 "Mülteci Öğrencilerin Okula Uyum Problemlerine İlişkin İdareci ve Öğretmen Görüşleri" TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2020 "Dışarıda Bi’Dünya Sınıf Var", 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Eğitmen
-
2018 - 2019 "Sosyal Bilgiler Dersinde Harita Kullanımını Artırmak ve Öğrencilere Harita Bilgisi Kazandırmak", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 "Sığınmacı Ailelerin Sağlık Sorunlarına İlişkin Bir Durum Çalışması", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 "Roman Vatandaşların Topluma Entegre Edilmesi", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 "Değişen Sınav Sistemleri Hakkında Öğretmen Görüşleri", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2017 - 2018 "Inclusive Education Teacher Training Modüle" UNICEF Destekli Proje, Proje Asistanı
Diğer Uluslararası Fon Programları
Öztürk M.(Yürütücü), Saydam A., Tepetaş Cengiz G. Ş., Ayas A., Erdur Baker Ö., Mete F., et al.
-
2016 - 2018 Sosyal Bilgiler Ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış, Bilgi, Beceri Ve Yeterlik Temelli Öğretim
-
2016 - 2018 "Sosyal Bilgiler Ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış, Bilgi, Beceri Ve Yeterlik Temelli Öğretim" Avrupa Birliği Projesi, Araştırmacı