Desteklenen Projeler
-
2024 - 2024 "Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Farklılaştırılmış İngilizce Programı" 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Eğitmen
-
2023 - 2024 Afet Bölgelerinde Görev Yapan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel İklim Değişikliği Hakkındaki Görüşleri ve Türkiye'nin Afetlerine İlişkin Farkındalıkları
-
2023 - 2024 Hafızalarımızdaki Afetlerin Eğitim Üzerindeki Etkileri: Manavgat Yangını, Bozkurt Sel Baskını ve Elazığ Depremi Örnekleri Üzerinden Bir Durum İncelemesi
-
2023 - 2024 Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerde Google Earth Kullanımına İlişkin Bir İnceleme
-
2023 - 2024 Türkiye'de Ders Kitapları Nasıl Hazırlanıyor? Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Örneği Üzerinden Bir İnceleme
-
2023 - 2024 Bilim Merkezlerine Yönelik Okul Ziyaretleri Nasıl Gerçekleşiyor? TÜBİTAK Destekli Bilim Merkezlerinde Görev Yapan Eğitim Personeli Görüşlerinin İncelenmesi
-
2021 - 2023 UNESCO Geçici Kültürel Miras Listesi’ne Alınan Koramaz Vadisine İlişkin Farkındalığın Okul Dışı Öğretim Yoluyla Artırılması, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Sosyal Bilimlere İlişkin Görüşleri ve Yükseköğretime Yönelim Durumlarının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Sanal Müze Kullanımına İlişkin 5. Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Coğrafya Konularının Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Coğrafya Konularının Öğretiminde 3D Yazıcıların Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 "Harmonization and Social Cohesion Program Across Türkiye Project", Göç İdaresi Başkanlığı, IOM Destekli, Ortak Araştırmacı, 2022
-
2021 - 2022 "Mekân Değişir, Öğrenme Zenginleşir" 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Eğitmen & Uzman
TÜBİTAK Projesi
Öner G., Şen A. İ., Dadaşer Çelik F., Şengül Ö. E.(Yürütücü), Yaşar E.
-
2021 - 2022 Bilim ve Sanat Merkezlerinde Eğitim Veren Öğretmenlerin DE/HB (Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu) Problemi Yasayan Özel Yetenekli Öğrencilere Yaklaşımının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Üniversite Öğrencilerinin TÜBITAK ve Lisans Projeleri Hakkında Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Pandemi (COVID-19) Sonrası Normal Eğitime Dönüş Nasıl Olmalı?, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2021 - 2022 Sosyal Bilgilerde Bilim, Teknoloji ve Toplum Öğrenme Alanı Konularının Öğretiminde Bilim Merkezlerinin Kullanılması, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2021 Coğrafya Öğretmenlerinin Derslerinde Yerel Coğrafyadan Yararlanma Durumlarının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2021 Müzelere Gerçekleştirilen Okul Ziyaretlerine İlişkin Öğretmen Motivasyonlarının İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2021 Okul Öncesi Eğitimde ve İlkokulda Çevre Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2021 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bulundukları Şehrin Tarihi Mekânlarına Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi (Kayseri İli Örneği), TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2021 Bilim Merkezlerine Sosyal Bilimler Nasıl Entegre Edilebilir?, TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2021 "Mülteci Öğrencilerin Okula Uyum Problemlerine İlişkin İdareci ve Öğretmen Görüşleri" TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2020 - 2020 "Dışarıda Bi’Dünya Sınıf Var", 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Eğitmen
-
2018 - 2019 "Sosyal Bilgiler Dersinde Harita Kullanımını Artırmak ve Öğrencilere Harita Bilgisi Kazandırmak", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2018 - 2019 "Sığınmacı Ailelerin Sağlık Sorunlarına İlişkin Bir Durum Çalışması", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2018 - 2019 "Roman Vatandaşların Topluma Entegre Edilmesi", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2018 - 2019 "Değişen Sınav Sistemleri Hakkında Öğretmen Görüşleri", TÜBİTAK-BİDEB, Danışman
-
2017 - 2018 "Inclusive Education Teacher Training Modüle" UNICEF Destekli Proje, Proje Asistanı
Diğer Uluslararası Fon Programları
Öztürk M.(Yürütücü), Saydam A., Tepetaş Cengiz G. Ş., Ayas A., Erdur Baker Ö., Mete F., et al.
-
2016 - 2018 Sosyal Bilgiler Ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış, Bilgi, Beceri Ve Yeterlik Temelli Öğretim
-
2016 - 2018 "Sosyal Bilgiler Ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış, Bilgi, Beceri Ve Yeterlik Temelli Öğretim" Avrupa Birliği Projesi, Araştırmacı