SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Soru sorma üzerine hazırlanan lisansüstü tezlerinin bibliyometrik analizi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.13, ss.40-70, 2022 (Hakemli Dergi)
Yazma eğitiminde süreç-tür odaklı yazma yaklaşımının kullanımı
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.335-360, 2022 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.8, sa.1, ss.21-43, 2022 (Hakemli Dergi)
Bağlam Temelli Kelime Öğretiminde Tanıklamalardan Yararlanma: 3 Yazardan Tanıklama Örnekleri
International Journal of Social Science Research
, cilt.10, sa.2, ss.250-272, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sürecinde Araç Dil Kullanımına Yönelik Öğretici Görüşlerinin Değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.9, sa.2, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
Aktif Sözcük Dağarcığının Geliştirilmesinde Sözlük Okuma Çalışmaları ve Önemi
International Journal of Field Education-Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.112-130, 2021 (Hakemli Dergi)
Okuma Saatlerinde Hikâye Kitabı Ve Çizgi Roman Okumayla İlgili Öğrenci Görüşleri (Köy Okulu Örneği)
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.306-331, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, cilt.7, sa.2, ss.16-32, 2020 (Hakemli Dergi)
Sözlü İletişim Becerilerinin Gelişiminde Radyo Oyunlarının Kullanımı Üzerine Kuramsal Bir Çalışma
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.50-67, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Whatsapp Uygulamasının Kullanımının Sözcük Öğretimi Bakımından İşlevselliği.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.46, ss.322-340, 2020 (Hakemli Dergi)
İletişimsel Yeterlik Alanı Olarak Konuşma Becerisinin Gelişim Durumunun ve Kullanım Yetkinliğinin Ölçülüp Değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.8, sa.2, ss.25-43, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmenlerinin Dil Eğitiminde Ortam Tasarımı ve Materyal Kullanımı Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.837-855, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Okuma Motivasyonlarının Değerlendirilmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.44, ss.332-358, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitiminde Yazma Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Kullanılabilecek Geribildirim Türleri.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.43, ss.123-149, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Dinlediğini Anlama Yeterliklerinin Yazılı Sınavlarla Değerlendirilebilirliği Üzerine. , 10 (1), 50-59.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.50-59, 2019 (Hakemli Dergi)
Yerleşik Yaşama Geçmiş Yörüklerde Konar-Göçer Yaşamın İzlerine Yönelik Bir Kültür Analizi Araştırması: Yörük Köyü Örneği
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.227-241, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerinin Ölçme Değerlendirme Bileşenleri ve Performans Göstergeleri Bağlamında İncelenmesi
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.194-210, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde A1-C1 Düzey DinlemeEtkinliklerinin İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.400-411, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.263-292, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri
IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı
, cilt.5, sa.2, ss.313-328, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.115-131, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Aldıkları Yazma Eğitimi Dersinin Yazmaya Karşı Tutumlarına Etkisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.343-352, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmen Adaylarının Gerçekleştirdikleri Mikro Öğretim Uygulamalarının Kendi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.21-39, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimiyle İlgili Kaynakça Denemelerine Kesitsel Bir Katkı 2013 2015 Yılları
Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi: Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.86-109, 2016 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Öğrencilerinin Medya İle İlişkileri Ve Medya Okuryazarlığı Hakkındaki Görüşleri
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.3, sa.3, ss.268-295, 2015 (Hakemli Dergi)
Sezai Karakoç un Şiir İkliminde Anne ve Çocuk Esintisi
Çıngı Dergisi
, sa.29, ss.3-6, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Dinleme Becerisine Yönelik Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçları (Alternative assessment and evaluation tools for listening skill)
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.250-272, 2014 (Hakemli Dergi)
6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Kılavuz Kitaplarındaki metinlerin dil bilgisi öğretimindeki yeterliliği ve kullanım durumlarının incelenmesi
Journal of European Education
, cilt.4, sa.2, ss.11-28, 2014 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Benzetim Tekniği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.5, ss.77-102, 2014 (Hakemli Dergi)
Dinleme Becerisine Yönelik Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçları
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.3, ss.250-272, 2014 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Benzetim Tekniği (Simulation technique in teaching Turkish as a foreign language)
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.10, ss.77-102, 2014 (Hakemli Dergi)
The physical-emotional-cultural method (PhyEmoC) that can be used in teaching Turkish as a foreign language: A theoretical study
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.3, sa.2, ss.152-162, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.152-162, 2014 (Hakemli Dergi)
Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Parçadan Bütüne ve Bütünden Parçaya İşlemler (Bottom-up and top-down processing in developing listening skill)
International Journal of Language Academy
, cilt.2, sa.1, ss.127-135, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Kültür İlişkisi Üzerine Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.25-38, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde görevlendirilecek öğretim elemanlarının göreve hazır bulunuşluk durumlarının değerlendirilmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.5, ss.309-326, 2013 (Hakemli Dergi)
6 8 Sınıflar Türkçe Dersi Öğretim Programının Ürün ve Süreç Odaklı Yazma Çalışmaları Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.14, sa.2, ss.147-169, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Görsel Okuryazarlık ile İlgili Algıları
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - Türkçenin Eğitimi Öğretimi Özel Sayısı
, cilt.6, sa.11, ss.517-541, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarına Göre Türkçenin Güncel Sorunları
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.491-515, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Deyimleri Kullanma Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.13, ss.96-109, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Kaynakçası A Bibliography Of Teaching Turkish As A Foreign Language
Türklük Bilimi Araştırmaları
, sa.32, ss.73-126, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasına Yönelik Aday Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Karadeniz Araştırmaları
, cilt.8, sa.32, ss.155-170, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmen Adaylarının Yetizleme Çalışmalarıyla Oluşturdukları Metinlerde Öngönderim ve Artgönderim Kullanımının Görünümü
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.32, ss.241-254, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi ile İlgili Çalışmalara Genel Bir Bakış
Turkish Studies
, cilt.6, sa.3, ss.797-810, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research
, cilt.4, sa.16, ss.154-164, 2011 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde Çok Uyaranlı Bir Öğrenme Ortamı Oluşturmak İçin Seçkin Edebî Ürünlerden Yararlanma
Türklük Bilimi Araştırmaları
, cilt.27, ss.341-369, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde Yazma Eğitimi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi - Journal of International Social Research
, cilt.3, sa.12, ss.178-195, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Lise Öğrencilerinin Hedef Dile Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Turkish Studies
, cilt.4, sa.8, ss.1335-1350, 2009 (Scopus)
Türkiye de Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Uygulamalarına Yönelik Nitel Bir Araştırma
Dil Dergisi
, cilt.145, sa.145, ss.28-47, 2009 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde Ders Dışı Görevlendirmeler
İlköğretmen
, ss.12-17, 2009 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dil Bilgisi Öğretiminde Çözümleme Yönteminin Kullanımı
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.101-120, 2008 (Hakemli Dergi)
2008). Performans Görevleriyle İlgili Sunum Çalışmalarının Konuşma ve Dinleme Becerilerinin Geliştirilmesine Katkısı
DİL DERGİSİ
, cilt.142, ss.7-17, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.197-210, 2008 (Hakemli Dergi)
Performans Görevleriyle İlgili Sunum Çalışmalarının Konuşma ve Dinleme Becerilerinin Geliştirilmesine Katkısı
Dil Dergisi
, sa.142, ss.7-17, 2008 (Hakemli Dergi)
Konuşma ve İletişim Becerisi Üzerine
Mavi Yeşil
, ss.8-9, 2008 (Hakemsiz Dergi)
İlköğretim I Kademe Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme Çalışmaları
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, sa.94, ss.43-52, 2007 (Scopus)
Bir Öğrenme Alanı Olarak Anlama Eğitimi ve Türkçe Öğretimindeki Yeri
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.17-39, 2007 (Hakemli Dergi)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
Dil Dergisi
, cilt.137, ss.30-48, 2007 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretimine Bir Uygulama Sahası Olarak Belirli Günler ve Haftaların Kutlama Etkinlikleri
Millî Eğitim
, sa.162, ss.125-134, 2004 (Scopus)
İlköğretim Öğretmeni Adaylarına İlk Okuma ve Yazma Çalışmaları ile İlgili Pratik Öneriler
Millî Eğitim
, cilt.148, ss.67-74, 2000 (Scopus)
Yörüklerde Deve
Yörtürk: Fikir, Kültür, Sanat Dergisi
, ss.8-10, 1998 (Hakemli Dergi)
Yörüklerde Çadır
Yörtürk: Fikir, Kültür, Sanat Dergisi
, ss.8-9, 1998 (Hakemli Dergi)
Yörtürk Kayseri Temsilcisi Ali Aydın ile Söyleşi
Yörtürk: Fikir, Kültür, Sanat Dergisi
, ss.28, 1998 (Hakemli Dergi)
Bir Yörüğün Portresi
Yörtürk: Fikir, Kültür, Sanat Dergisi
, ss.10, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme-İzlemeye Dayalı Metin Üretme Becerilerinin Değerlendirilmesi: Bir Yetizleme Tekniği Uygulaması
17. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2023, cilt.1, ss.108-120
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Tür Odaklı Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi: Vignette Örneği
XVIII. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, PİRİŞTİNE, Karadağ, 25 - 28 Eylül 2023, ss.1
The Use of Monologues with Supporting Paralinguistic Elements in the Development of Speaking Skills in Teaching Turkish as a Second Language
Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.177-193
Use of the Argumentation-Based Teaching and Learning Approach in the Development of Self-Expression Skills (pp. 195-219).
Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October) American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.195-219
A Qualitative Study of Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language
Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.117-134
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Söz Varlığının Sözlük Okuma Yoluyla Geliştirilmesi
6. Uluslararası Multi Disiplinler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.35-41
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Kelime Öğretimi Üzerine Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2019), AFYONKARAHİSAR, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.393-399
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Akademik Türkçe Öğrenim Amaçları ve Kullanım Yeterlikleri
III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2019), Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.400-407
Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Metin İşleme ve Çözümleme Süreçlerinin Millî Kimlik Sahibi İdeal İnsan Tipinin Yetiştirilmesinde Etkin Kullanımı. I. Türk Eğitim Kongresi (27-28 Aralık 2018), Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul
I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, sa.1, ss.1-2
Şentürk, Rahime ve Göçer, Ali (2018). Öğretmen Adaylarının Okuma Motivasyonlarının Değerlendirilmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği (pp. 448-458). September 21-22, 2018, Sinop University.
2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Eylül 2018, ss.448-458
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Dilin İletişimsel İşlevi Açısından Önemi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (30 Ekim – 01 Kasım 2018), Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.338-345
Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirmenin İşlevselliği Bakımından Geribildirim Kullanımı
1. Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu (27-29 Eylül 2018), Üsküp, Makedonya, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018
Şentürk, Rahime ve Göçer, Ali (2018). Öğretmen Adaylarının Okuma Motivasyonlarının Değerlendirilmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği Sinop University
2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2018, sa.1, ss.448-458
II. Abdülhamid Dönemi Eğitim Uygulamalarında İdâdîlerin Birey ve Toplum Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi: Kayseri Lisesi Örneği
Vefatının 100. Yılında Sultan II. Abdülhamid ve Dönemi Uluslararası Kongresi (22-24 Ekim 2018), İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.75
Relation Of Basic Language Skills To One Another And The Importance Of The Individual's Universe In Terms Of Formation And Development
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (18-22 Nisan 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, sa.1, ss.4428-4430
Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı oluşturmadaki İşlevi
Anadili Olarak Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Çalışma Toplantısı, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2017, ss.109-125
Türkçe Eğitiminde Sözlü İletişim Kazanımlarının ‘Bilgi’ ve ‘Beceri’ Kavramları Bağlamında Değerlendirilmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1085-1086
Türkçe Eğitiminde Sözlü İletişim Kazanımlarının ‘Bilgi’ ve ‘Beceri’ Kavramları Bağlamında Değerlendirilmesi., Ankara – Türkiye, 19-21 Ekim 2017, ss. 1017-1018
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1017-1018
Türkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerinin Ölçme Değerlendirme Bileşenleri ve Performans Göstergeleri Bağlamında İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1015-1016
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Drama Etkinliğinin Akıcı Konuşma Üzerindeki Rolü
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.5
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye., Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3589-3591
Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Budapest, Macaristan, 25 - 28 Eylül 2016, ss.176-189
Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci
8. UTEOK-Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.633-647
The Evaluation of Pre-sevice Turkish Student Teachers’ Micro-Teachings in Own Views
14. International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education (12-14 May, 2016), Konya / Turkey, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.166-177
Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Sözlük Bilgisi ve Sözcük Öğretimi ne Yönelik Yeterlikleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (21-24 Nisan 2016), Antalya., Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.760-761
Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde ölçme ve değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış
VII. International Congress of Educational Research – 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.180
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Konuşma Becerisinin Kazandırılması ve Gelişim Durumunun Belirlenmesi
Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Kongresi, Ghent, Belçika, 24 - 26 Nisan 2015
Göçer, Ali (2017). Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı oluşturmadaki İşlevi (ss. 109-125). Ankara: Türk Dil Kurumu Yayınları.
Anadili Olarak Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Çalışma Toplantısı, Sivas, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2014, ss.109-125
Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretiminin Önemi ve Etkin Sözcük Dağarcığı oluşturmadaki İşlevi Ankara: TDK-Türk Dil Kurumu Yayınları.
Anadili Olarak Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Çalışma Toplantısı, Sivas, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2014, ss.109-125
Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Yeri, İşlevi Ve Öğretimi: Bütünlük İlkesi Ve Tümevarım Yöntemi Ekseninde Tematik Bir Yaklaşım
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (4-6 Eylül 2014), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.62
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Görevlendirilecek Öğretim Elemanlarının Göreve Hazır Bulunuşluk Durumlarının Değerlendirilmesi
VII. ULUSLARARASI BÜYÜK TÜRK DİLİ KURULTAYI, Yunanistan, 1 - 04 Ekim 2012, ss.37-49
Süreç Temelli Yazma Yaklaşımının Grup Çalışması Tekniğiyle Uygulanabilirliği ve Verimliliği Üzerine Bir Araştırma (Erciyes Üniversitesi Örneği)
VII. ULUSLARARASI BÜYÜK TÜRK DİLİ KURULTAYI, Yunanistan, 1 - 04 Ekim 2012, ss.50-68
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretiminde Öğrenci Çalışma Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi
V. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Bulgaristan, 1 - 04 Ekim 2011, ss.313-324
İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi
I. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2008, ss.487-506
Aday Öğretmenlerin Ses Temelli Cümle Yöntemine Yönelik Düşünceleri (Niğde Üniversitesi Örneği)
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2008, ss.672-677
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kullanılan ders kitaplarının ölçme ve değerlendirme açısından incelenmesi
Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.413-422
İlköğretim Türkçe ders kitaplarının ölçme ve değerlendirme açısından incelenmesi
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.197-210
İlköğretim I. Kademe Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme Çalışmaları Anadolu Üniversitesi
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, ss.672-676
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kullanılan ders kitaplarının ölçme ve değerlendirme açısından incelenmesi. Bildiriler Kitabı, s. 413-422. Gazi Üniversitesi, Ankara: Bizim Büro Basımevi
Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi (22- 23 Kasım 2007), Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.413-422
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenmenin Özeti BİLİNÇLİ FARKINDALIK
KDY-Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık, İstanbul, 2023
Öğretmenim Beni Sorumlulukla Ödüllendir
Kimlik Yayınları, Kayseri, 2022
Etkili Konuşma İçin Özlü ve Güzel Sözler
Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık, İstanbul, 2022
Yazma Uğraşı-Yazma Eğitimi (5. Baskı)
Pegem Akademi, Ankara, 2022
Etkili Konuşma İçin Anekdotlar
Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık, İstanbul, 2022
Anlama ve Anlatma Becerilerinin Etkin Kullanımı Açısından Sözcük Dağarcığının Önemi ve Dil Eğitiminde Sözcük Öğretimi
Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler (Editör: Musa Çifci). Ankara:, Musa Çifci, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.67-87, 2022
Konuşma Becerisinin Geliştirilmesi
Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Editör Ali Göçer (Ed. Yrd.) Gürkan Moralı, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.291-342, 2022
Ölçme ve Değerlendirme
Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Ali Göçer Ed. Yrd. Gürkan Moralı, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.423-494, 2022
Anlama ve Anlatma Becerilerinin Etkin Kullanımı Açısından Sözcük Dağarcığının Önemi ve Dil Eğitiminde Sözcük Öğretimi
Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler, Musa Cifci, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.67-87, 2022
Metin İşleme Süreçli – Mikro Öğretim Uygulama Örnekli Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları.
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2021
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Pegem Akademi, Ankara, 2021
Eğitimde Değişim ve Dönüşüm
Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.1-23, 2021
Sorularla Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Sorularla Türkçe Eğitimi, Ö. T. Kara, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.441-468, 2021
Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğreniminde Ölçme ve Değerlendirme
Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.382-432, 2021
Yazma Eğitimi
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Metin İşleme ve Çözümleme Süreçlerinin Millî Kimlik Sahibi İdeal İnsan Tipinin Yetiştirilmesinde Etkin Kullanımı
‘Millî’ Eğitim Üzerine Yazılar, A. F. Arıcı ve M. Başaran, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.85-112, 2019
Dil Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar
Dili Eğitiminin Temel Kavramları, H. Karatay, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.375-400, 2019
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Türkçe Öğretimi, H. Kavruk ve H. Kurnaz, Editör, Nobel Akademik Yayınclık, Ankara, ss.253-319, 2019
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Türkçe Öğretimi, H. Kavruk H. Kurnaz), Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.253-319, 2019
Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Metin İşleme ve Çözümleme Süreçlerinin Millî Kimlik Sahibi İdeal İnsan Tipinin Yetiştirilmesinde Etkin Kullanımı
‘Millî’ Eğitim Üzerine Yazılar, A. F. Arıcı ve M. Başaran, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.85-112, 2019
Dil Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar
Dili Eğitiminin Temel Kavramları, H. Karatay, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.379-404, 2019
Yazma Uğraşı-Yazma Eğitimi
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2018
Metin İşleme Süreçli-Mikro Öğretim Uygulama Örnekli Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2018
Türkiye’de Yabancılara Türkçe Öğretimi
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı (2. Baskı), Mustafa Durmuş ve Alpaslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.171-179, 2018
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, M. D. Erdem ve A. Akkaya, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.243-285, 2018
Türkiye’de Yabancılara Türkçe Öğretimi
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, M. Durmuş ve A. Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.171-179, 2018
Öğrenci Merkezli – Etkileşimli – Metin İşleme ve Çözümleme Süreçli Türkçe Özel Öğretim Yöntemleri
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2017
Etkinlik Temelli İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2016
Yazma Uğraşı-Yazma Eğitimi (2. Baskı)
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2016
Yazma Çalışmalarını Değerlendirme (ss. 199-240), Ankara: Pegem Akademi Yayınları. (ISBN: )
Yazma Eğitimi (5. Baskı). , M. Özbay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.199-240, 2015
Yazma Çalışmalarını Değerlendirme
Yazma Eğitimi, M. Özbay, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.199-241, 2015
Yazma Çalışmalarını Değerlendirme
Yazma Eğitimi, M. Özbay, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.199-240, 2015
Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2014
Etkinlik Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretimi
Pegem Akademi Yayınlar, Ankara, 2014
Yazma Uğraşı-Yazma Eğitimi
Pegem Akademi, Ankara, 2014
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
İlköğretimde Türkçe Öğretimi (4. Baskı), Kırkkılıç, A., Akyol, H. , Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2014
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç ve H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.477-551, 2014
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2013
Yazma Çalışmalarını Değerlendirme
Yazma Eğitimi, M. Özbay, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.195-240, 2013
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
İlköğretimde Türkçe Öğretimi (Editörler: ). Ankara:, A. Kırkkılıç, H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2009
Etkinlik Temelli İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
Anı Yayıncılık, Ankara, 2008
Türkçe Öğretimi. Ankara:
Öncü Kitap Basımevi, Ankara, 2007
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2007