Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Kayseri’de Oğuz Varlığı

Erciyes , cilt.289, ss.14-21, 2002 (Hakemli Dergi)

Dil Kültür İlişkisi

Erciyes , sa.287, ss.3-4, 2001 (Hakemli Dergi)

Çocuk ve Ninni

Erciyes , sa.260, ss.27-28, 1999 (Hakemli Dergi)

Yahyalı Halısı Üzerine.

Erciyes , ss.24-25, 1997 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme-İzlemeye Dayalı Metin Üretme Becerilerinin Değerlendirilmesi: Bir Yetizleme Tekniği Uygulaması

17. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2023, cilt.1, ss.108-120

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Tür Odaklı Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi: Vignette Örneği

XVIII. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, PİRİŞTİNE, Karadağ, 25 - 28 Eylül 2023, ss.1

USE OF AD TEXT IN THE TEACHING OF LISTENING AND WRITING SKILLS

7th AATT CONFERENCE: TEACHING TURKIC LANGUAGES IN A CHANGING WORLD, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2022, ss.1

The Use of Monologues with Supporting Paralinguistic Elements in the Development of Speaking Skills in Teaching Turkish as a Second Language

Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.177-193

Use of the Argumentation-Based Teaching and Learning Approach in the Development of Self-Expression Skills (pp. 195-219).

Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October) American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.195-219

A Qualitative Study of Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language

Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.117-134

A Qualitative Research on Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language.

6th AATT Conference: Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present And Future Dırectıons (31 October), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ekim 2021

Göçer, Ali ve Kurt, Akife (2021). Use of Argumentation-Based Learning-Teaching Approach in the Development of Expression Skills

6th AATT Conference: Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present And Future Dırectıons (31 October), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ekim 2021

The Use of Monologues Prepared by Supporting Paralinguistic Elements in the Development of Speaking Skills in Teaching Turkish as a Second Language.

6th AATT Conference: Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present And Future Dırectıons (31 October), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ekim 2021

Ortaokulda Yürütülen Proje Çalışmalarına Yönelik Türkçe Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.519-530

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültür Aktarımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.135

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Söz Varlığının Sözlük Okuma Yoluyla Geliştirilmesi

6. Uluslararası Multi Disiplinler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.35-41

Aktif Sözcük Dağarcığının Geliştirilmesinde Sözlük Okuma Çalışmaları ve Önemi

6. Uluslararası Multi Disiplinler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.43-56 Sürdürülebilir Kalkınma

Bağlam Temelli Kelime Öğretiminde Tanıklamalardan Faydalanma: Türkçe Sözlük’e 3 Tür 3 Tanık Katkısı

6. Uluslararası Multi Disiplinler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.57-64

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Kelime Öğretimi Üzerine Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2019), AFYONKARAHİSAR, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.393-399

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Akademik Türkçe Öğrenim Amaçları ve Kullanım Yeterlikleri

III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2019), Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.400-407

Türkçe Ders Kitaplarının Efemera Ve Broşür Kullanımı Bakımından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (30 Ekim – 01 Kasım 2018), Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.305-310

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Dilin İletişimsel İşlevi Açısından Önemi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (30 Ekim – 01 Kasım 2018), Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.338-345

Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirmenin İşlevselliği Bakımından Geribildirim Kullanımı

1. Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu (27-29 Eylül 2018), Üsküp, Makedonya, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018

Şentürk, Rahime ve Göçer, Ali (2018). Öğretmen Adaylarının Okuma Motivasyonlarının Değerlendirilmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği Sinop University

2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2018, sa.1, ss.448-458

II. Abdülhamid Dönemi Eğitim Uygulamalarında İdâdîlerin Birey ve Toplum Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi: Kayseri Lisesi Örneği

Vefatının 100. Yılında Sultan II. Abdülhamid ve Dönemi Uluslararası Kongresi (22-24 Ekim 2018), İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.75

Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde dijital öykü anlatımına yönelik teorik bir çalışma

I. Kaşgarlı Mahmud Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.56

Relation Of Basic Language Skills To One Another And The Importance Of The Individual's Universe In Terms Of Formation And Development

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (18-22 Nisan 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, sa.1, ss.4428-4430

Türkçenin Yabancı/İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yönteme Genel Bir Bakış

XII. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, BÜKREŞ, 25 - 28 Eylül 2017, ss.609-618

Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı oluşturmadaki İşlevi

Anadili Olarak Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Çalışma Toplantısı, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2017, ss.109-125 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Eğitiminde Karikatür Kullanımı ve Eğitsel Değeri

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1058

Türkçe Eğitiminde Sözlü İletişim Kazanımlarının ‘Bilgi’ ve ‘Beceri’ Kavramları Bağlamında Değerlendirilmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1085-1086

Türkçe Eğitiminde Karikatür Kullanımı ve Eğitsel Değeri. , Ankara – Türkiye, 19-21 Ekim 2017, ss. 993-994.

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.993-994

Türkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerinin Ölçme Değerlendirme Bileşenleri ve Performans Göstergeleri Bağlamında İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1015-1016

Öğrenciler Ne Düşünüyor?: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımına Yönelik Eylem Araştırmasından Bir Kesit

X. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, sa.19, ss.19

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Drama Etkinliğinin Akıcı Konuşma Üzerindeki Rolü

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.5

Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye., Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3589-3591

Task Based Learnıng Method and Functıons In Teachıng Turkısh As A Second Language

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3589-3591 Creative Commons License

Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Budapest, Macaristan, 25 - 28 Eylül 2016, ss.176-189

Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci

8. UTEOK-Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.633-647

The Evaluation of Pre sevice Turkish Student Teachers Micro Teachings in Own Views pp 166 177 12 14 May 2016 Konya Turkey

14. International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.166-177

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde B1 B2 Düzey Dinleme Etkinliklerinin İncelenmesi

Second International Symposium on Language Education and Teaching (ISLET), Belgrade, Sırbistan, 25 - 28 Mayıs 2016, ss.147-148

The Evaluation of Pre-sevice Turkish Student Teachers’ Micro-Teachings in Own Views

14. International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education (12-14 May, 2016), Konya / Turkey, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.166-177

Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Sözlük Bilgisi ve Sözcük Öğretimi ne Yönelik Yeterlikleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (21-24 Nisan 2016), Antalya., Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.760-761

Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde ölçme ve değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış

VII. International Congress of Educational Research – 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.180

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Konuşma Becerisinin Kazandırılması ve Gelişim Durumunun Belirlenmesi

Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Kongresi, Ghent, Belçika, 24 - 26 Nisan 2015

Öğretmen Adaylarının Görsel Okuryazarlık ile İlgili Algıları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1

İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretiminde Öğrenci Çalışma Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Bulgaristan, 1 - 04 Ekim 2011, ss.313-324

İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi

I. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2008, ss.487-506

Aday Öğretmenlerin Ses Temelli Cümle Yöntemine Yönelik Düşünceleri (Niğde Üniversitesi Örneği)

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2008, ss.672-677

Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kullanılan ders kitaplarının ölçme ve değerlendirme açısından incelenmesi

Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.413-422

İlköğretim Türkçe ders kitaplarının ölçme ve değerlendirme açısından incelenmesi

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.197-210

İlköğretim I. Kademe Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme Çalışmaları Anadolu Üniversitesi

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, ss.672-676

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretmenim Beni Sorumlulukla Ödüllendir

Pegem Kültür Yayınları, Ankara, 2023 Creative Commons License

Öğrenmenin Özeti BİLİNÇLİ FARKINDALIK

KDY-Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık, İstanbul, 2023

Öğretmenim Beni Sorumlulukla Ödüllendir

Pegem Kültür Yayınları, Ankara, 2023

Yahyalı ve Aladağlar'da Yörükler

PEGEM KÜLTÜR YAYINLARI, Ankara, 2023

ÖĞREŞME

PEGEM KÜLTÜR YAYINLARI, Ankara, 2023

Öğreşme (2. Baskı)

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2022

Etkili Konuşma İçin Özlü ve Güzel Sözler

Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık, İstanbul, 2022

Etkili Konuşma İçin Anekdotlar

Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık, İstanbul, 2022

Öğreşme

Kimlik Yayınları, Kayseri, 2022

Öğreşme

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2022 Creative Commons License

Anlama ve Anlatma Becerilerinin Etkin Kullanımı Açısından Sözcük Dağarcığının Önemi ve Dil Eğitiminde Sözcük Öğretimi

Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler (Editör: Musa Çifci). Ankara:, Musa Çifci, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.67-87, 2022

Konuşma Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Editör Ali Göçer (Ed. Yrd.) Gürkan Moralı, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.291-342, 2022

Ölçme ve Değerlendirme

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Ali Göçer Ed. Yrd. Gürkan Moralı, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.423-494, 2022

Anlama ve Anlatma Becerilerinin Etkin Kullanımı Açısından Sözcük Dağarcığının Önemi ve Dil Eğitiminde Sözcük Öğretimi

Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler, Musa Cifci, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.67-87, 2022

Okuma Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Editör Ali Göçer (Ed. Yrd.) Gürkan Moralı, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.185-214, 2022

Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Editör Ali Göçer (Ed. Yrd.) Gürkan Moralı, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.247-289, 2022

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğreniminde Ölçme ve Değerlendirme

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.381-432, 2021

Eğitimde Değişim ve Dönüşüm

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.1-23, 2021

Sorularla Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Sorularla Türkçe Eğitimi, Ö. T. Kara, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.441-468, 2021

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğreniminde Ölçme ve Değerlendirme

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.382-432, 2021

Türkçe Eğitimi ve Mizah

Eğitimde Mizah, Ş. Oruç ve G.O. İlhan, Editör, Nobel Akademik Yayınclık, Ankara, ss.529-555, 2021

Yazma Eğitimi

Pegem Akademi, Ankara, 2019

Yama Uğraşı-Yazma Eğitimi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019

Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Metin İşleme ve Çözümleme Süreçlerinin Millî Kimlik Sahibi İdeal İnsan Tipinin Yetiştirilmesinde Etkin Kullanımı

‘Millî’ Eğitim Üzerine Yazılar, A. F. Arıcı ve M. Başaran, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.85-112, 2019

Dil Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar

Dili Eğitiminin Temel Kavramları, H. Karatay, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.375-400, 2019

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Türkçe Öğretimi, H. Kavruk ve H. Kurnaz, Editör, Nobel Akademik Yayınclık, Ankara, ss.253-319, 2019

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Türkçe Öğretimi, H. Kavruk H. Kurnaz), Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.253-319, 2019

Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Metin İşleme ve Çözümleme Süreçlerinin Millî Kimlik Sahibi İdeal İnsan Tipinin Yetiştirilmesinde Etkin Kullanımı

‘Millî’ Eğitim Üzerine Yazılar, A. F. Arıcı ve M. Başaran, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.85-112, 2019

Dil Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar

Dili Eğitiminin Temel Kavramları, H. Karatay, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.379-404, 2019

Yazma Uğraşı-Yazma Eğitimi (3. Baskı)

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2018

Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2018

Türkiye’de Yabancılara Türkçe Öğretimi

Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı (2. Baskı), Mustafa Durmuş ve Alpaslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.171-179, 2018

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, M. D. Erdem ve A. Akkaya, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.243-285, 2018

Türkiye’de Yabancılara Türkçe Öğretimi

Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, M. Durmuş ve A. Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.171-179, 2018

Etkinlik Temelli İlk Okuma ve Yazma Öğretimi

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2016

Yazma Uğraşı-Yazma Eğitimi (2. Baskı)

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2016

Yazma Çalışmalarını Değerlendirme (ss. 199-240), Ankara: Pegem Akademi Yayınları. (ISBN: )

Yazma Eğitimi (5. Baskı). , M. Özbay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.199-240, 2015

Yazma Çalışmalarını Değerlendirme

Yazma Eğitimi, M. Özbay, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.199-241, 2015

Yazma Çalışmalarını Değerlendirme

Yazma Eğitimi, M. Özbay, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.199-240, 2015

Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Pegem Akademi Yayınları, Ankara, 2014

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

İlköğretimde Türkçe Öğretimi (4. Baskı), Kırkkılıç, A., Akyol, H. , Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2014

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç ve H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.477-551, 2014

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2013

Yazma Çalışmalarını Değerlendirme

Yazma Eğitimi, M. Özbay, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.195-240, 2013

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

İlköğretimde Türkçe Öğretimi (Editörler: ). Ankara:, A. Kırkkılıç, H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2009

Türkçe Öğretimi. Ankara:

Öncü Kitap Basımevi, Ankara, 2007

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, H. Akyol, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.477-551, 2007

Bilirkişi Raporları

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

325

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

2

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

30

Açık Erişim

126
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları