Öğrencilerin dinleme ve konuşma becerilerinin uygulamalı sınavlarla ölçülüp değerlendirilmesine yönelik Türkçe öğretmenlerinin görüşleri
Atıf İçin Kopyala
Göçer A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, cilt.12, sa.3, ss.120-144, 2024 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
12
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2024
-
Doi Numarası:
10.29228/ijla.77623
-
Dergi Adı:
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
EBSCO Education Source, ERIC (Education Resources Information Center), Linguistic Bibliography, MLA - Modern Language Association Database, Index Copernicus
-
Sayfa Sayıları:
ss.120-144
-
Erciyes Üniversitesi Adresli:
Evet