Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Suriyeli Öğrenciler Örnekleminde Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Karşılaşılan Sorunlar

Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, cilt.645, ss.389-396

Öğretmen adaylarının dijital eğitsel oyunları kullanma becerilerinin belirlenmesi (Nevşehir ili örneği)

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.304-314

Meslek Öncesi ve Sonrası Eğitim Bağlamında İngilizceÖğretmenliğine Hazırlık Sürecinin İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1221-1235

Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İncelenmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.332-349

İlköğretim Programlarının Medya Okur-YazarlığıAçısından Değerlendirilmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.350-357

Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Kaygısı İle AkademikBaşarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Nevşehir İliÖrneği)

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.294-303

Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Yeterlik Algılarının ve bu Becerileri Kullanım Düzeylerinin Belirlenmesi

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.157-172

21. Yüzyıl Becerilerinin İngilizce Öğretim Programındaki Yeri

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.231-244

Öğrenci Gözüyle Pedagojik Formasyon Programı

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Etik Değerleri Edindirme Düzeyi Nasıldır?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Ortaöğretim öğretmenlerinin eleştirel düşünmeyi destekleme davranışlarının değerlendirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Stem Eğitiminin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Neden Yabancı Dil Öğrenemiyoruz

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Öğretim Elemanlarının Eleştirel Düşünme Becerilerini Destekleme Düzeyleri

InternationalCongress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.533-540

Suriyeli Öğrencilerin Türkiye’xxde Karşılaştıkları Sorunlar

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.332-338

Gençlerin eğitiminde seçmeli derslerin yeri

II. INTERNATIONAL YOUTH RESEARCHES CONGRESS, 25 - 29 Ekim 2017

Higher Education Teacher Training

5th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017

20 Yıl Öncesine Kıyasla Öğretim Elemanlarının Yeterliklerinin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016

Öğretmen Sorunları ve Okul Başarısı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Kayseri ili örneği

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016

Lise öğretmenlerinin yapılandurmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.96-97

Effectiveness of Türkish Teaching Programme for Foreigners

”, Isnite 2015: New Issues on Teacher Education., 11 - 13 Eylül 2015

Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklılık Düzeylerinin İncelenmesi

XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 07 Ekim 2015 - 09 Ekim 2011

Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanmış Anadil Eğitimi Programlarının Etkileri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011

Öğretmenlik Eğitimi Programının Etkililiği

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Nisan 2015 - 18 Nisan 2011

Öğretmen Öğrenci Etkileşiminde Cinsiyetin Rolü ve Öğrenci Başarısı

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 05 Mayıs 2011 - 07 Mayıs 2010

Birinci ve İkinci Dil Okuma Becerisi Arasındaki İlişki Erciyes Üniversitesi Örneği

Eğitim Araştırmalarında Güncel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar - I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 Mayıs - 03 Aralık 2009

İlköğretim II Kademe Türkçe Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Avrupalı Türkler Kongresi, 14 - 16 Mayıs 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Dünyadaki Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Şahan, Hasan Hüseyin Küçükoğlu, Adnan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-133, 2019

Nitel Araştırma

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Köksal O., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.257-312, 2017

Meslek Liselerinde Yaşanan Sorunlar ve Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ile İlişkisi

Eğitim Bilimlerinde Yenilik ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel - Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-240, 2017 Creative Commons License

Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel Ö., Dinçer S., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.242-258, 2016

Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö. ve Dinçer, S, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, ss.242-258, 2016

Metrikler

Yayın

111

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları