Makaleler
49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (6)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (24)
2. The Relationship Between Turkish Adolescents' Internet Addiction and Their Perceived Social Support Levels
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.3, sa.1, ss.51-62, 2022 (Hakemli Dergi)
4. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, ss.3533-3564, 2020 (TRDizin)
7. Anadili Eğitimi Programı ve Uygulamanın Bazı DeğişkenlerAçısından İncelenmesi
Eğitime Bakış
, cilt.16, sa.48, ss.159-168, 2020 (Hakemsiz Dergi)
8. Nomofobi ve Yalnızlık Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi:Erciyes Üniversitesi Örneği
Journal of Current Research on Social Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.315-334, 2020 (Hakemli Dergi)
9. The Relationship Between Media Literacy Levels and Problem Solving Skills of Secondary School Teachers - The Case of Niğde Province
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.3, ss.237-255, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Students’xx Cognitive Awareness and Investigation of Critikal Thinking Levels
International Journal of Innovative Research in Education
, cilt.5, sa.4, ss.129-144, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Öğretim Sürecindeki İletişimde Cinsiyet Değişkeninin Etkisi
INESJOURNAL Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi - The Journal of International Education Science
, cilt.2, sa.5, ss.490-508, 2015 (Hakemli Dergi)
26. Öğretmen Görüşlerine Göre İdeal Öğrenci Tipi
Türkiye Sosyal Politika ve Çalışma Hayatı Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.6, ss.22-44, 2014 (Hakemli Dergi)
28. Öğretmen Görüşlerine Göre İdeal Öğrenci Tipi Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
OPUS
, cilt.4, sa.6, ss.22-44, 2014 (Hakemli Dergi)
29. Yeni 12 Yıllık Eğitim Sistemi Karşılaşılan Sorunlar ve Dünyadaki Uygulamalardan Bazıları
Türkish Studies
, cilt.9, sa.2, ss.603-621, 2014 (SSCI, Scopus)
34. Investigation of the Relationship between highschoolstudents problematic mobile use and their self esteem levels
Education
, sa.134, ss.9-14, 2013 (Hakemli Dergi)
35. Individual learning and teacher adequacy
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.429-438, 2013 (SCI-Expanded)
40. 2006 Okulöncesi Eğitim Programının Uygulanmasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Kayseri İli Örneği)
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.31, ss.255-272, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Evaluation of Turkish Education Programns
Education
, cilt.131, sa.1, ss.73-82, 2010 (SSCI)
43. Investigating Students Misbehavior in Classroom Management in State and Private Primary Schools with a Comparative Approach
Education
, cilt.130, sa.3, ss.377-383, 2010 (SSCI)
45. İlköğretim 6 8 Sınıf Türkçe Öğretim Programı Hedefleri İle SBS ve PISA Sınavlarının Analizi
BAL-TAM Türklük Bilgisi
, sa.13, ss.229-247, 2010 (Hakemli Dergi)
48. Türkiye'de Anadili Eğitimi ve Yabancı Dil Öğretimi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.21, ss.285-308, 2007 (Hakemli Dergi)
49. Factors Influencing Teachers Disciplinary Strategies
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.21, ss.1-12, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
55
1. Suriyeli Öğrenciler Örnekleminde Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Karşılaşılan Sorunlar
Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, cilt.645, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğretim Elemanlarının Eleştirel Düşünme Becerilerini Destekleme Düzeyleri
InternationalCongress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.533-540, (Tam Metin Bildiri)
20. Suriyeli Öğrencilerin Türkiye’xxde Karşılaştıkları Sorunlar
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.332-338, (Tam Metin Bildiri)
23. Lise Öğrencilerinin Akademik Güdüleme Düzeyleri ile Fetemm Mesleklerine Yönelik İlgileri Arasındaki İlişki
Kongre, Nevşehir, Türkiye, 16 Nisan - 20 Ekim 2018, cilt.1, ss.381, (Özet Bildiri)
24. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Bazı Demoğrafik Özellikleri ve Yalnızlık Düzeyleri ile Akran Zorbalığına Maruz Kalma Düzeylerinin İncelenmesi
Kongre, Nevşehir, Türkiye, 16 Nisan - 20 Ekim 2018, cilt.1, ss.308, (Özet Bildiri)
25. Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
II. International Congress of Youth Researches, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. MEB (Eğitim Bilişim Ağı) EBA’daki Eğitim Materyallerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
II. INTERNATIONAL CONGRESS OF YOUTH RESEARCHES, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
27. Gençlerin eğitiminde seçmeli derslerin yeri
II. INTERNATIONAL YOUTH RESEARCHES CONGRESS, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
28. Higher Education Teacher Training
5th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
29. Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeyleri, Araştırma Kaygıları İle Araştırma Yeterlikleri Arasındaki İlişki -Erciyes Üniversitesi Örneği-
26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
31. Yapılandırmacı Öğretim Programlarına İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Sorunları veÇözüm Önerileri
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 18 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
32. Relationship Between Language Teachers’ Support For Learner Autonomy, Perfectionalism and Teaching Satisfaction
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
33. Teog Sınavı İngilizce Soruları İle Öğretmen Yapımı İngilizce Sorularının 8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programındaki Kazanımlarla İlişkisi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik, Sosyal ve Duygusal Özyeterlilik Algıları İle Dil Öğrenme İnancı Arasındaki İlişki
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
35. Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi İle İngilizce Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
36. Lise Öğrencilerinin Algılanan Anne Baba Tutumlarının ve Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Akademik Erteleme Davranışını Yordaması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
37. 20 Yıl Öncesine Kıyasla Öğretim Elemanlarının Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen Sorunları ve Okul Başarısı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Kayseri ili örneği
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
39. Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Davranışlarını Gösterme Düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
40. Lise Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramını Uygulama Düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
41. Meslek Liselerinde Yaşanan Sorunlar ve Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ile İlişkisi Kayseri İli Örneği
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
43. Eğitim Fakültesi Dışından Gelen Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
44. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz Yeterlilik İnançları Tutumları ve Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015), 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
45. Effectiveness of Türkish Teaching Programme for Foreigners
”, Isnite 2015: New Issues on Teacher Education., 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
46. İlköğretim Öğrencileri için Hazırlanan Bir Sorumluluk Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Osmangazi Üniversitesi, Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
47. Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklılık Düzeylerinin İncelenmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 07 Ekim 2015 - 09 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
48. Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanmış Anadil Eğitimi Programlarının Etkileri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
49. Özel İlköğretim Kurumlarındaki Öğrencilerin İngilizce Dersindeki Başarılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
50. Öğretmenlik Eğitimi Programının Etkililiği
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Nisan 2015 - 18 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
51. İlköğretim 6 8 Sınıf Türkçe Öğretimi Programının Hedefleri ile SBS ve PİSA Sınavlarının Çözümlenmesi
Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Öğretimi Çalıştayı, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
52. Öğretmen Öğrenci Etkileşiminde Cinsiyetin Rolü ve Öğrenci Başarısı
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 05 Mayıs 2011 - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
53. Birinci ve İkinci Dil Okuma Becerisi Arasındaki İlişki Erciyes Üniversitesi Örneği
Eğitim Araştırmalarında Güncel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar - I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 Mayıs - 03 Aralık 2009, (Özet Bildiri)
54. İlköğretim II Kademe Türkçe Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Avrupalı Türkler Kongresi, 14 - 16 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
55. Seviye Belirleme Sınavlarında Türkçe Eğitim Programlarındaki Hedeflerin Karşılanma Düzeyi
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 Ekim - 03 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
6. Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Düzeyleri
21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.63-84, 2020
7. Dünyadaki Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları
Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Şahan, Hasan Hüseyin Küçükoğlu, Adnan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-133, 2019
8. Nitel Araştırma
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Köksal O., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.257-312, 2017
11. Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö. ve Dinçer, S, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, ss.242-258, 2016
12. Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö ve Dinçer, S, Editör, Pegem Akademi Yayınları, ss.242-258, 2016