Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (6)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

1. Suriyeli Öğrenciler Örnekleminde Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Karşılaşılan Sorunlar

Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, cilt.645, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen adaylarının dijital eğitsel oyunları kullanma becerilerinin belirlenmesi (Nevşehir ili örneği)

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.304-314, (Tam Metin Bildiri)

3. Meslek Öncesi ve Sonrası Eğitim Bağlamında İngilizceÖğretmenliğine Hazırlık Sürecinin İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1221-1235, (Tam Metin Bildiri)

4. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İncelenmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.332-349, (Tam Metin Bildiri)

5. İlköğretim Programlarının Medya Okur-YazarlığıAçısından Değerlendirilmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.350-357, (Tam Metin Bildiri)

6. Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Kaygısı İle AkademikBaşarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Nevşehir İliÖrneği)

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.294-303, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Yeterlik Algılarının ve bu Becerileri Kullanım Düzeylerinin Belirlenmesi

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.157-172, (Tam Metin Bildiri)

9. 21. Yüzyıl Becerilerinin İngilizce Öğretim Programındaki Yeri

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.231-244, (Tam Metin Bildiri)

10. Ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin Fetemm mesleklerine yönelik ilgileri ile meslek kararı verme yetkinlikleri arasındaki ilişki

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Öğrenci Gözüyle Pedagojik Formasyon Programı

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Etik Değerleri Edindirme Düzeyi Nasıldır?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. Ortaöğretim öğretmenlerinin eleştirel düşünmeyi destekleme davranışlarının değerlendirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. Stem Eğitiminin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Pedagojik Formasyon öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme yeterlik algıları ile teknolojiye yönelik tutumları arasındaki ilişki

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Neden Yabancı Dil Öğrenemiyoruz

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretim Elemanlarının Eleştirel Düşünme Becerilerini Destekleme Düzeyleri

InternationalCongress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.533-540, (Tam Metin Bildiri)

20. Suriyeli Öğrencilerin Türkiye’xxde Karşılaştıkları Sorunlar

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.332-338, (Tam Metin Bildiri)

21. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlik Algıları İle Teknolojiye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.187-198, (Tam Metin Bildiri)

22. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Fetemm Mesleklerine Yönelik İlgileri ile Meslek Kararı Verme Yetkinlikleri Arasındaki İlişki

27th International Congress on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.283-300, (Tam Metin Bildiri)

27. Gençlerin eğitiminde seçmeli derslerin yeri

II. INTERNATIONAL YOUTH RESEARCHES CONGRESS, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

28. Higher Education Teacher Training

5th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

31. Yapılandırmacı Öğretim Programlarına İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Sorunları veÇözüm Önerileri

5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 18 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

37. 20 Yıl Öncesine Kıyasla Öğretim Elemanlarının Yeterliklerinin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

38. Öğretmen Sorunları ve Okul Başarısı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Kayseri ili örneği

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

40. Lise Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramını Uygulama Düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

42. Lise öğretmenlerinin yapılandurmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.96-97, (Özet Bildiri)

45. Effectiveness of Türkish Teaching Programme for Foreigners

”, Isnite 2015: New Issues on Teacher Education., 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

46. İlköğretim Öğrencileri için Hazırlanan Bir Sorumluluk Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi

Osmangazi Üniversitesi, Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

47. Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklılık Düzeylerinin İncelenmesi

XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 07 Ekim 2015 - 09 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

48. Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanmış Anadil Eğitimi Programlarının Etkileri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

50. Öğretmenlik Eğitimi Programının Etkililiği

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Nisan 2015 - 18 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

51. İlköğretim 6 8 Sınıf Türkçe Öğretimi Programının Hedefleri ile SBS ve PİSA Sınavlarının Çözümlenmesi

Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Öğretimi Çalıştayı, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

52. Öğretmen Öğrenci Etkileşiminde Cinsiyetin Rolü ve Öğrenci Başarısı

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 05 Mayıs 2011 - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

53. Birinci ve İkinci Dil Okuma Becerisi Arasındaki İlişki Erciyes Üniversitesi Örneği

Eğitim Araştırmalarında Güncel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar - I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 Mayıs - 03 Aralık 2009, (Özet Bildiri)

54. İlköğretim II Kademe Türkçe Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Avrupalı Türkler Kongresi, 14 - 16 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

55. Seviye Belirleme Sınavlarında Türkçe Eğitim Programlarındaki Hedeflerin Karşılanma Düzeyi

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 Ekim - 03 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Eğitim Programı Okuryazarlığı ve Yürütücü Biliş Becerileri

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Çelebi, Mustafa, Editör, PEGEM AKADEMİ, Kayseri, ss.103-118, 2021

2. Yapay Zeka ve Eğitim

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-62, 2021

3. Veri Toplama Teknikleri

Nitel Araştırma Yöntemleri, Çelebi, Mustafa, Editör, PEGEM AKADEMİ, Kayseri, ss.142-165, 2021

4. Akıl Yürütme Becerileri ve Matematik

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-102, 2021

5. Uzaktan Eğitim

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-36, 2020

6. Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Düzeyleri

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.63-84, 2020

7. Dünyadaki Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Şahan, Hasan Hüseyin Küçükoğlu, Adnan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-133, 2019

8. Nitel Araştırma

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Köksal O., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.257-312, 2017

9. Meslek Liselerinde Yaşanan Sorunlar ve Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ile İlişkisi

Eğitim Bilimlerinde Yenilik ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel - Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-240, 2017 Creative Commons License

10. Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel Ö., Dinçer S., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.242-258, 2016

11. Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö. ve Dinçer, S, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, ss.242-258, 2016

12. Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö ve Dinçer, S, Editör, Pegem Akademi Yayınları, ss.242-258, 2016
Metrikler

Yayın

121

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

4

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

34
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları