SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yeni 12 Yıllık Eğitim Sistemi Karşılaşılan Sorunlar ve Dünyadaki Uygulamalardan Bazıları
Türkish Studies
, cilt.9, sa.2, ss.603-621, 2014 (SSCI)
Individual learning and teacher adequacy
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.429-438, 2013 (SCI-Expanded)
Evaluation of Turkish Education Programns
Education
, cilt.131, sa.1, ss.73-82, 2010 (SSCI)
Investigating Students Misbehavior in Classroom Management in State and Private Primary Schools with a Comparative Approach
Education
, cilt.130, sa.3, ss.377-383, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relationship Between Turkish Adolescents' Internet Addiction and Their Perceived Social Support Levels
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.3, sa.1, ss.51-62, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, ss.3533-3564, 2020 (Hakemli Dergi)
Anadili Eğitimi Programı ve Uygulamanın Bazı DeğişkenlerAçısından İncelenmesi
Eğitime Bakış
, cilt.16, sa.48, ss.159-168, 2020 (Hakemsiz Dergi)
Nomofobi ve Yalnızlık Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi:Erciyes Üniversitesi Örneği
Journal of Current Research on Social Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.315-334, 2020 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Media Literacy Levels and Problem Solving Skills of Secondary School Teachers - The Case of Niğde Province
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.3, ss.237-255, 2019 (Hakemli Dergi)
Students’xx Cognitive Awareness and Investigation of Critikal Thinking Levels
International Journal of Innovative Research in Education
, cilt.5, sa.4, ss.129-144, 2018 (Hakemli Dergi)
Dünden Bugüne Öğretim Üyelerinin Öğretmenlik Davranışlarının Değerlendirilmesi
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.17, ss.155-178, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Sürecindeki İletişimde Cinsiyet Değişkeninin Etkisi
INESJOURNAL Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi - The Journal of International Education Science
, cilt.2, sa.5, ss.490-508, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Görüşlerine Göre İdeal Öğrenci Tipi
Türkiye Sosyal Politika ve Çalışma Hayatı Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.6, ss.22-44, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Görüşlerine Göre İdeal Öğrenci Tipi Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
OPUS
, cilt.4, sa.6, ss.22-44, 2014 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Relationship between highschoolstudents problematic mobile use and their self esteem levels
Education
, sa.134, ss.9-14, 2013 (Hakemli Dergi)
2006 Okulöncesi Eğitim Programının Uygulanmasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Kayseri İli Örneği)
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.31, ss.255-272, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6 8 Sınıf Türkçe Öğretim Programı Hedefleri İle SBS ve PISA Sınavlarının Analizi
BAL-TAM Türklük Bilgisi
, sa.13, ss.229-247, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de Anadili Eğitimi ve Yabancı Dil Öğretimi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.21, ss.285-308, 2007 (Hakemli Dergi)
Factors Influencing Teachers Disciplinary Strategies
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.21, ss.1-12, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Suriyeli Öğrenciler Örnekleminde Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Karşılaşılan Sorunlar
Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, cilt.645, ss.389-396
Öğretim Elemanlarının Eleştirel Düşünme Becerilerini Destekleme Düzeyleri
InternationalCongress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.533-540
Suriyeli Öğrencilerin Türkiye’xxde Karşılaştıkları Sorunlar
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.332-338
Lise Öğrencilerinin Akademik Güdüleme Düzeyleri ile Fetemm Mesleklerine Yönelik İlgileri Arasındaki İlişki
Kongre, Nevşehir, Türkiye, 16 Nisan - 20 Ekim 2018, cilt.1, ss.381
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Bazı Demoğrafik Özellikleri ve Yalnızlık Düzeyleri ile Akran Zorbalığına Maruz Kalma Düzeylerinin İncelenmesi
Kongre, Nevşehir, Türkiye, 16 Nisan - 20 Ekim 2018, cilt.1, ss.308
Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
II. International Congress of Youth Researches, 25 - 29 Ekim 2017
MEB (Eğitim Bilişim Ağı) EBA’daki Eğitim Materyallerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
II. INTERNATIONAL CONGRESS OF YOUTH RESEARCHES, 25 - 29 Ekim 2017
Gençlerin eğitiminde seçmeli derslerin yeri
II. INTERNATIONAL YOUTH RESEARCHES CONGRESS, 25 - 29 Ekim 2017
Higher Education Teacher Training
5th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeyleri, Araştırma Kaygıları İle Araştırma Yeterlikleri Arasındaki İlişki -Erciyes Üniversitesi Örneği-
26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017
Yapılandırmacı Öğretim Programlarına İlişkin Ortaokul Öğretmenlerinin Sorunları veÇözüm Önerileri
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 18 - 22 Nisan 2017
Relationship Between Language Teachers’ Support For Learner Autonomy, Perfectionalism and Teaching Satisfaction
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Teog Sınavı İngilizce Soruları İle Öğretmen Yapımı İngilizce Sorularının 8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programındaki Kazanımlarla İlişkisi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Akademik, Sosyal ve Duygusal Özyeterlilik Algıları İle Dil Öğrenme İnancı Arasındaki İlişki
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi İle İngilizce Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Lise Öğrencilerinin Algılanan Anne Baba Tutumlarının ve Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Akademik Erteleme Davranışını Yordaması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
20 Yıl Öncesine Kıyasla Öğretim Elemanlarının Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016
Öğretmen Sorunları ve Okul Başarısı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Kayseri ili örneği
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI- EPOK 2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016
Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Davranışlarını Gösterme Düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Lise Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramını Uygulama Düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Meslek Liselerinde Yaşanan Sorunlar ve Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ile İlişkisi Kayseri İli Örneği
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Eğitim Fakültesi Dışından Gelen Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz Yeterlilik İnançları Tutumları ve Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015), 22 - 24 Ekim 2015
Effectiveness of Türkish Teaching Programme for Foreigners
”, Isnite 2015: New Issues on Teacher Education., 11 - 13 Eylül 2015
İlköğretim Öğrencileri için Hazırlanan Bir Sorumluluk Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Osmangazi Üniversitesi, Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklılık Düzeylerinin İncelenmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 07 Ekim 2015 - 09 Ekim 2011
Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanmış Anadil Eğitimi Programlarının Etkileri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Özel İlköğretim Kurumlarındaki Öğrencilerin İngilizce Dersindeki Başarılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Öğretmenlik Eğitimi Programının Etkililiği
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Nisan 2015 - 18 Nisan 2011
İlköğretim 6 8 Sınıf Türkçe Öğretimi Programının Hedefleri ile SBS ve PİSA Sınavlarının Çözümlenmesi
Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Öğretimi Çalıştayı, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2010
Öğretmen Öğrenci Etkileşiminde Cinsiyetin Rolü ve Öğrenci Başarısı
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 05 Mayıs 2011 - 07 Mayıs 2010
Birinci ve İkinci Dil Okuma Becerisi Arasındaki İlişki Erciyes Üniversitesi Örneği
Eğitim Araştırmalarında Güncel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar - I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 Mayıs - 03 Aralık 2009
İlköğretim II Kademe Türkçe Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Avrupalı Türkler Kongresi, 14 - 16 Mayıs 2009
Seviye Belirleme Sınavlarında Türkçe Eğitim Programlarındaki Hedeflerin Karşılanma Düzeyi
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 Ekim - 03 Ocak 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Dünyadaki Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları
Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Şahan, Hasan Hüseyin Küçükoğlu, Adnan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-133, 2019
Nitel Araştırma
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Köksal O., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.257-312, 2017
Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö. ve Dinçer, S, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, ss.242-258, 2016