Biyografi
Erdem AKBAS holds his PhD from University of York, UK (2015) and now works at the Department of English Language Teaching at Erciyes University, Turkey. He has participated and presented his research extensively at various reputable international conferences, and published articles in national and international journals/books. His research interests include Discourse Analysis & Language Teaching; Written Discourse Analysis; Teaching Academic Writing; Language Curriculum Design & Evaluation; Contrastive Rhetoric. Dr. Erdem Akbas co-organized the first-of-its-kind conference on Metadiscourse in 2017 (MAG2017: Metadiscourse Across Genres: Mapping Interaction in Spoken & Written Discourses); published an edited book on Metadiscourse titled Metadiscourse in Written Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts and edited a special issue on Metadiscourse titled Metadiscourse Variations across Academic Genres: Rhetorical Preferences in Textual and Interpersonal Markers. He is in the editorial team of various international journals as a reviewer, i.e., English for Academic Purposes, Iberica, Lingua, Eurasian Journal of Applied Linguistics, and Journal of Language and Linguistics Studies. Dr. Akbas is also a member of ERUMARG, a research group exploring social interaction with a micro-analytical perspective and group leader of SWADA, focusing on ESP/EAP with our research group by examining spoken and written academic discourses for teaching purposes..
Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
University of York, Department of Education, PhD in Education, Birleşik Krallık
2009 - 2010
2009 - 2010Yüksek Lisans
University of York, Department of Education, MA in TESOL, Birleşik Krallık
2006 - 2008
2006 - 2008Lisans
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi, Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Lisans
Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi , Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Commitment-detachment and authorial presence in postgraduate academic writing: A comparative study of Turkish native speakers, Turkish speakers of English and English native speakers
University of York, Department Of Education, Department Of Education
Yabancı Diller
A2 Temel
A2 TemelFransızca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2014
2014The Observer XT Workshop for behavioural research
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Tracksys LTD, Nottingham UK
2013
2013Web Content Management System (CMS), Moderators
Eğitim Yönetimi ve Planlama
University of York
2013
2013Web Content Management System (CMS), Contributors
Eğitim Yönetimi ve Planlama
University of York
2012
2012Researcher Development workshops: Preparing for your Confirmation of Registration
Eğitim Yönetimi ve Planlama
University of York
2010
2010Working with Graphics in Word
Eğitim Yönetimi ve Planlama
University of York
2010
2010Word: Working with styles & templates
Bilişim
University of York
2010
2010Endnote
Eğitim Yönetimi ve Planlama
University of York
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Dil ve Edebiyat
Batı Dilleri ve Edebiyatları
İngiliz Dilbilimi
Dilbilim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2019 - 2020
2019 - 2020Öğretim Görevlisi Dr.
Erciyes Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı
2015 - 2020
2015 - 2020Öğretim Görevlisi Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorEnstitü Müdür Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorYÖKAK Dış Değerlendirme ve Akreditasyon Kuruluşlarının Tanınması ve Yetkilendirilmesi Komisyonu Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2024 - 2024
2024 - 2024Thesis Examiner
Üniversite, Air University, Department of English, Thesis Examiner
2018 - 2018
2018 - 2018Thesis Examiner
Air University, Pakistan, Thesis Examiner
2018 - 2018
2018 - 2018Thesis Examiner
Air University, Pakistan, Thesis Examiner
2018 - 2018
2018 - 2018Gözlemci Panelist
TÜBİTAK, Gözlemci Panelist
2017 - 2017
2017 - 2017Thesis Examiner
Air University, Pakistan, Thesis Examiner
2008 - 2009
2008 - 2009Ingilizce Ogretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ingilizce Ogretmeni
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
A QUALITATIVE RESEARCH STUDY ON TRACKING THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF LANGUAGE TEACHERS THROUGH A REFLECTIVE PRACTICE
Akbaş E. (Danışman)
N.KARSAN(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
INVESTIGATING TEACHER IDENTITY DEVELOPMENT THROUGH EXPLORATORY PRACTICE IN THE CONTEXT OF EFL TEACHER EDUCATION
Akbaş E. (Danışman)
A.DOĞAN(Öğrenci)
2025
2025Doktora
TEACHING DISCIPLINE-SPECIFIC ACADEMIC WRITING THROUGH CORPUS PEDAGOGY
Akbaş E. (Danışman)
M.ÖZER(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
FROM STORIES TO STRATEGIES: CONSCIOUSNESS RAISING ACTIVITIES FOR PRE-SERVICE EFL TEACHERS ON LANGUAGE TEACHER BURNOUT
Akbaş E. (Danışman)
E.Suna(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Lexical bundles in academic speech events: Structural and functional analysis of multi-words in ELF context
Akbaş E. (Danışman)
Z.Nur(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
THE IMPACT OF EXPLORATORY PRACTICE WORKSHOPS ABOUT INFORMAL FORMATIVE ASSESSMENT AND LANGUAGE-RELATED EPISODES ON PRE-SERVICE TEACHERS' PROFESSIONAL DEVELOPMENT
Akbaş E. (Danışman)
F.KAFA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
''We will be discussing'': A lexical bundle approach to exploring teaching practices in EMI classes
Akbaş E. (Danışman)
Ö.REHA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
A cross-sectional analysis of computer science articles: Examining phrase frames for creating corpus-based EAP materials
Akbaş E. (Danışman)
A.SOLSUN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Mapping out Metadiscourse in Classroom Discourse: A Corpus Analysis of English Medium Instruction Lectures
Akbaş E. (Danışman)
S.BİLGİN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
EPISTEMIC VIOLENCE IN HAROLD PINTER'S WORKS THE CARETAKER, BETRAYAL AND ASHES TO ASHES VIA CORPUS STYLISTIC AND LITERARY ANALYSES
Akbaş E., Akçeşme İ. B. (Eş Danışman)
M.MESCİGİL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
A move analysis of transparent peer reviews as an academic genre: Exploring reviewers' comments
Akbaş E. (Danışman)
M.TEKİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
''It would be helpful if the authors could clarify …'': A pragmatic analysis of transparent peer reviews
Akbaş E. (Danışman)
D.YILDIZ(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2019 - 2019
2019 - 2019TÜBİTAK-BİDEB 2237-A Sosyal Bilimler Alanındaki Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerine Yönelik “İngilizce Bilimsel Makale Yazım ve Yayınlama” Kursu
Akademik Birimler - Kurs
Akbaş E.
2018 - 2018
2018 - 2018Developing Critical Reflection in Writing
Akademik Birimler - Eğitim
Akbaş E., Dikilitaş K.
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
Erciyes Üniversitesi Tanıtım Günleri
Kurumsal Tanıtım, Erciyes Üniversitesi, Türkiye, Kayseri, 2021 - 2021
Makaleler
2025
20251. Pre-service language teachers and practitioner research: Investigating professional role identity formation
Doğan Uçar A., Akbaş E.
Journal of Language Research
, cilt.9, sa.1, ss.109-128, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Linking adverbials in children's writing: Exploring variation across year groups, genres, and disciplines
Durrant P., Akbas E., Barbaros E., Aldawood A.
APPLIED LINGUISTICS
, sa.Advance Article, ss.1-20, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Review of Dimova, Kling & Margić (2023): EMI Classroom Communication A Corpus-Based Approach
Yatağanbaba E., Akbaş E.
AUSTRALIAN REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS
, cilt.47, sa.3, ss.1-6, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20244. Assembling a justified list of academic words in veterinary medicine: The Veterinary Medicine Academic Word List (VMAWL)
Özer M., Akbaş E.
ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
, cilt.74, ss.29-42, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20245. Metadiscourse in a disciplinary context: An overview
Jiang F. K., Akbaş E.
Chinese Journal of Applied Linguistics
, cilt.47, sa.1, ss.163-177, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20246. “Here, we investigate if there is ...”: A functional investigation of self-mentions in research article abstracts
Akbaş E., Dağdeviren Kirmizi G., Kirmizi Ö.
Chinese Journal of Applied Linguistics
, cilt.47, sa.2, ss.196-218, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20247. Corpus Literacy Training for In-Service English Language Teachers
BAŞAL A., AKBAŞ E., BAL GEZEGİN B.
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS' PROFESSIONAL DEVELOPMENT
, cilt.26, sa.1, ss.65-80, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20248. A frequency-based exploratory study of word combinations by EFL learners towards adjective-noun collocations
Akbaş E., Yükselir C.
CÍRCULO DE LINGÜÍSTICA APLICADA A LA COMUNICACIÓN
, cilt.97, ss.1-16, 2024 (SSCI)
2023
20239. 'Great work folks!': establishing interpersonal communication through politeness strategies in transparent peer reviews of research articles
Sonmez D., AKBAŞ E.
IBERICA
, cilt.2023, sa.46, ss.69-96, 2023 (AHCI, SSCI, Scopus)
2023
202310. Beyond Concordance Lines: Corpora in language education
AKBAŞ E.
SYSTEM
, cilt.115, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
202211. The developmental trajectory of contrast markers in children’s writing across four grade levels
Barbaros E., Akbaş E.
LINGUA
, cilt.279, ss.1-16, 2022 (SSCI)
2022
202212. Exploring rhetorical moves in a digital academic genre: A cross-disciplinary study of the highlights section
Akbaş E., Farnia M.
IBERICA
, sa.42, ss.85-114, 2022 (AHCI, SSCI, Scopus)
2022
202213. Establishing authorial presence by the exclusive-we: a functional approach to self-mentions in engineering research articles
SOLSUN A., AKBAŞ E.
Participatory Educational Research
, cilt.9, sa.3, ss.281-295, 2022 (Scopus)
2022
202214. Konuşma Çözümlemesi Yöntemi: Veri Toplama ve Çözümleme Süreçlerinde Geçerlik, Güvenirlik ve Etik
Girgin U., Acar Y., Akbaş E., Yavuz E., Selçuklu A. E., Boran M., et al.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.381-402, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2022
202215. A Corpus-driven Cross-disciplinary Study of Inclusive and Exclusive We in Research Article Abstracts
Doğan Uçar A., Akbaş E.
LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network
, cilt.15, sa.1, ss.180-204, 2022 (Scopus)
2021
202116. Accuracy order in L2 grammatical morphemes: Corpus evidence from different proficiency levels of Turkish learners of English
AKBAŞ E., Dincer Z. O.
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
, cilt.11, sa.4, ss.607-627, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202117. An exploratory study of epistemic stance in results and discussion sections of medical research articles
Doğan Z. N., Akbaş E.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1132-1150, 2021 (TRDizin)
2021
202118. Stancetaking in spoken ELF discourse in academic settings: interpersonal functions of I don't know as a face-maintaining strategy
Ciftci H., AKBAŞ E.
EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS
, cilt.7, sa.1, ss.484-502, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202019. Yabancı Dil Eğitiminde Yazma Eğitimi Yaklaşımlarının Gözden Geçirilmesi ve Yazma Becerisinin Diğer Becerilerle İlişkilendirilmesi
Akbaş E.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.30, ss.3038-3082, 2020 (TRDizin)
2018
201820. Strengthening or Weakening Claims in Academic Knowledge Construction: A Comparative Study of Hedges and Boosters in Postgraduate Academic Writing
Akbaş E., Hardman J.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.18, ss.831-859, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
201821. Metadiscourse variations across academic genres: Rhetorical preferences in textual and interpersonal markers
AKBAŞ E., HATİPOĞLU Ç.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.18, sa.4, ss.767-775, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
2017
201722. Introduction
HATİPOĞLU Ç., AKBAŞ E., Bayyurt Y.
Metadiscourse in Written Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts
, ss.13-15, 2017 (SCI-Expanded)
2016
201623. The Semiperiphery of Academic Writing: Discourses, Communities and Practices
AKBAŞ E.
JOURNAL OF ENGLISH AS A LINGUA FRANCA
, cilt.5, sa.1, ss.195-199, 2016 (ESCI, Scopus)
2014
201424. Are they discussing in the same way? Interactional metadiscourse in Turkish writers’ texts
Akbas E.
Second Language Learning and Teaching
, cilt.22, ss.119-133, 2014 (Scopus)
2012
201225. Interactional Metadiscourse in Turkish Postgraduates’ Academic Texts: A Comparative Study of How They Introduce and Conclude
Akbaş E.
i-manager’s Journal on English Language Teaching
, cilt.2, sa.3, ss.35-42, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201226. Exploring metadiscourse in master’s dissertation abstracts: Cultural and linguistic variations across postgraduate writers
Akbas E.
International Journal of Applied Linguistics and English Literature
, cilt.1, sa.1, ss.15-26, 2012 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Exploring the classroom dynamics and interaction in an immersive VR-Art Studio: A discourse analytic perspective for language learning and teaching in a virtual reality classroom.
AKBAŞ E., ÇORUH L., Bölük B.
6th TESOL Türkiye International ELT Conference: Future-Proof Learning, Rethinking Education to Inspire and Sustain Tomorrow, Kayseri, Türkiye, 18 Nisan 2025, ss.30, (Özet Bildiri)
2024
20242. Discovering the rhetorical moves in veterinary medicine to establish a pedagogical praxis for EAP writing
Akbaş E., Özer M.
16th Teaching and Language Corpora (TaLC) Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 10 Temmuz 2024, (Yayınlanmadı)
2022
20223. From negative evidence to learning opportunities: Investigating informal formative assessment practices in L2 classroom interaction
AKBAŞ E., ÖLÇÜ DİNÇER Z., GİRGİN U., ACAR Y., YAVUZ E., TOR D.
6th International Conference on Research in Applied Linguistics ICRAL 2022, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
20214. Transparent peer review and politeness strategies: A pragmatic analysis
YILDIZ D., AKBAŞ E.
BAAL (British Association for Applied Linguistics) 2021 Conference, İngiltere, 10 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
20215. ‘’Here, we investigate if there is..’’: A cross-sectional and functional investigation of self-mentions in research articles
AKBAŞ E., DAĞDEVİREN KIRMIZI G., KIRMIZI Ö.
BAAL (British Association for Applied Linguistics) 2021 Conference, Newcastle, Avustralya, 9 - 10 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
20216. Looking into an occluded genre: A move analysis of Transparent Peer Reviews
TEKİN M., AKBAŞ E.
BAAL (British Association for Applied Linguistics) 2021 Conference, İngiltere, 09 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
20217. PROVIDING INSIGHT INTO EPISTEMIC VIOLENCE IN HAROLD PINTER’S WORKS THE CARETAKER, BETRAYAL AND ASHES TO ASHES VIA CORPUS STYLISTIC AND LITERARY ANALYSES
MESCİGİL M., AKBAŞ E., AKÇEŞME İ. B.
PALA Nottingham 2021 Programme, Nottingham, İngiltere, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2021
20218. A cross-disciplinary study of Anticipatory it: Frame-phrase perspective
AKBAŞ E., DAĞDEVİREN KIRMIZI G., KIRMIZI Ö.
Metadiscourse Across Genres (MAG 2021), Castello, İspanya, 27 - 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2020
20209. Exploring how a second language teacher strategically manages a chaotic classroom: A multi-semiotic perspective to an L2 academic speaking class
Akbaş E., Tor D., Altan A. E., Yavuz E.
2nd ILTERG Conference , 16 - 17 Ekim 2020, (Yayınlanmadı)
2020
202010. Conversation Analysis Methodology: Validity, Reliability, and Ethical Issues in Data Collection and Analysis Procedures
GİRGİN U., ACAR Y., AKBAŞ E., YAVUZ E., SELÇUKLU A. E., BORAN M., et al.
The 2nd ILTERG Conference, 16 - 17 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
202011. Perceptions of EFL Teachers about the Influences of CulturalFamiliarity of Literary Texts on Reading Development
KURNAZ Y., AKBAŞ E.
Second ILTERG Conference, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
202012. Maximising Interactional Space in a Turkish as a Foreign Language Classroom: Implications for L2 Teacher Classroom Interactional Competence
BORAN M., ACAR Y., AKBAŞ E., GİRGİN U.
The 2nd ILTERG Conference, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
202013. Corpus Analysis As a Diagnostic Tool for Syllabus Design in Writing Classes
AKBAŞ E., TEKİN M., YILDIZ D., ÖZER M.
2ND ILTERG CONFERENCE, 16 - 17 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202014. Use of Conversation Analysis Methodology to Analyse Social Interaction: A Case of Kindergarten Interaction
GİRGİN U., ACAR Y., AKBAŞ E., YAVUZ E., ALTAN A. E., BORAN M., et al.
2nd ILTERG CONFERENCE, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
202015. Exploring the pragmatic functions of okaying in an English-medium instruction Geometry class
AKBAŞ E., BAL GEZEGİN B.
4th International Conference on Research in Applied Linguistics, Türkiye, 01 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2019
201916. “We find ourselves incorporating more games into lessons’’: Genre based Explorations into Structural and Linguistic Representation of Reflection in Teacher Researcher Writing
AKBAŞ E., DİKİLİTAŞ K.
ILTERG CONFERENCE, Türkiye, 08 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
201817. Not positive or negative but “good effect of technology”: An exploratory research on adjective-noun collocational performance of Turkish writers of English at tertiary level
AKBAŞ E., YÜKSELİR C., EFE İ.
ICRAL 2018, Malatya, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Understanding the grammatical morpheme acquisition in L2 English via applying the 4-MModel
AKBAŞ E., ÖLÇÜ DİNÇER Z.
ICRAL 2018, Malatya, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. A learner corpus research on the diagnosis of accuracy in grammaticalmorphemes by interlanguage users: A case of prospective English teachersin Turkey
AKBAŞ E., ÖLÇÜ DİNÇER Z.
The 9th Inter-Varietal Applied Corpus Studies (IVACS) Conference, Valletta, Malta, 13 - 15 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Workshop: Developing critical reflection in teacher research writing
AKBAŞ E., DİKİLİTAŞ K.
IATEFL Research Special Interest Group (ReSIG), İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2016
201621. A comparative semantic analysis of cultural elements via content words in coursebooks: A case of nouns and verbs
Dinçer C., Acar Y., Akbaş E., Ölçü Dinçer Z., Ortaköylüoğlu H.
VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2015
201522. What do I and We Do in Postgraduate Academic Writing An Exploratory Study of Turkish and British Students on Authorial Roles
AKBAŞ E.
International Conference on Applied Linguistics “Current Issues in Applied Linguistics”, Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201523. Strengthening or Weakening the Force of the Propositions in Academic Knowledge Construction A Comparative Study towards Postgraduate Academic Writing of Turkish Native Speakers TL1 Turkish Speakers of English EL2 and English Native Speakers EL1
AKBAŞ E.
IATEFL TTED SIG International Conference The Journey from Input to Interaction in English Language Learning, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2013
201324. Akademik metinlerde kaçınma ve vurgulayıcı ifadelerin lisansüstü öğrenciler tarafından algılanması ve kullanılması (Graduate students' perceptions and use of hedges and boosters in academic texts)
AKBAŞ E., Bayyurt Y.
27. Dilbilim Kurultayı (The 27th National Linguistics Conference), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.72-79, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Enhancing Academic English Teaching and Learning: The Integration of Corpus Analysis in EAP
Akbaş E., Başal A.
Teaching English for Academic Purposes: Theory into Practice, Ece Zehir Topkaya,Handan Çelik, Editör, Palgrave Macmillan, London , Bern, ss.249-272, 2024
2022
20222. Yabancı Dil Öğretimi ve Teknoloji
Başal A., Akbaş E.
Kuramsal ve Uygulama Örnekleri İle Dijitalleşme ve Eğitim, Nilüfer Demirci Saygı,Sibel Demir Kaçan, Editör, Eğiten, İstanbul, ss.58-79, 2022
2022
20223. Exploring the functions of okay as a discourse marker in an English-medium instruction class
Akbaş E., Gezegin B. B.
English as the Medium of Instruction in Turkish Higher Education: Policy, Practice and Progress , Yasemin Kırkgöz,Ali Karakaş, Editör, Springer Nature, London, ss.233-256, 2022
2021
20214. Assessment in teaching L2 Pragmatics
Akbaş E., Çakır C.
Pragmatics and Language Teaching, Şeyda Selen Çimen,Betül Bal-Gezegin, Editör, Pegem, Ankara, ss.249-273, 2021
2021
20215. Basics of Discourse Analysis and Language Teaching
Akbaş E.
The Linguistics of English Language, Süleyman Kasap, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.117-139, 2021
2021
20216. Defining discourse analysis and its scope for language teaching
DEMİR B., AKBAŞ E.
Discourse Analysis and Language Teaching, Demir, Bora; Akbaş, Erdem, Editör, Eğiten Kitap, ss.9-29, 2021
2021
20217. Corpus Linguistics Perspective for Discourse Analysis and Language Teaching
BAL GEZEGİN B., AKBAŞ E.
Discourse Analysis and Language Teaching, Demir, Bora; Akbaş, Erdem, Editör, Eğiten Kitap, ss.263-288, 2021
2021
20218. Thematic development in discourse
AKBAŞ E.
Discourse Analysis and Language Teaching, Demir, Bora; Akbaş, Erdem, Editör, Eğiten Kitap, ss.197-221, 2021
2019
20199. Developing critical reflection practices via reflective writing for pre-service language teachers
Akbaş E., Dikilitaş K.
Inquiry and Research Skills for Language Teachers, Kenan Dikilitaş,Ali Bostancıoğlu, Editör, Palgrave Macmillan, London , London, ss.125-135, 2019
2017
201710. Metadiscourse in Written Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts
Hatipoğlu Ç., Akbaş E. (Editör), Bayyurt Kerestecioğlu Y. (Editör)
Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, 2017
2017
201711. Introduction
Hatipoğlu Ç., Akbaş E., Bayyurt Y.
Metadiscourse in Written Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts, Hatipoglu C.,Akbas E.,Bayyurt Y., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.13-16, 2017
2017
201712. An Exploratory Study on Authorial (in)visibility across Postgraduate Academic Writing: Dilemma of developing a personal and/or impersonal authorial self
Akbaş E., Hardman J.
Metadiscourse in Written Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts, Hatipoglu C.,Akbas E.,Bayyurt Y., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.139-174, 2017
2017
201713. Introduction
HATİPOĞLU Ç., AKBAŞ E., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.
Metadiscourse across Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts, Hatipoğlu, Çiler, Akbaş, Erdem Bayyurt, Yasemin, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.13-15, 2017
2017
201714. An Exploratory Study on Authorial (in)visibility across Postgraduate Academic Writing: Dilemma of developing a personal and/or impersonal authorial self
AKBAŞ E., Hardman J.
Metadiscourse in Written Genres: Uncovering Textual and Interactional Aspects of Texts, Hatipoglu,C Akbas, E Bayyurt, Y, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.139-174, 2017
2014
201415. Akademik metinlerde kaçınma ve vurgulayıcı ifadelerin lisansüstü öğrenciler tarafından algılanması ve kullanılması
BAYYURT KERESTECİOĞLU Y., AKBAŞ E.
27. Ulusal Dilbilim Kurultayı Bildirileri, Büyükkantarcıoğlu,S. N Özyıldırım, I Yarar, E Yağlı, E, Editör, Hacettepe Yayınları, Ankara, ss.72-79, 2014
Diğer Yayınlar
2013
20131. 5 YILDA 5000 ÖĞRENCİ PROJESİ SORUNLAR VE ÖNERİLER
AKBAŞ E., Alpaslan B., Aydın A. M., Gökbel V., Güven U., Geçer A. E.
Teknik Rapor, ss.41, 2013
Desteklenen Projeler
2020 - 2022
2020 - 2022Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Sınıf İçi Aktif Katılımı Etkili Kılan Etkileşimsel Özelliklerinin Belirlenmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Girgin U. (Yürütücü), Acar Y., Boran M., Moralı G., Tor D., Akbaş E., et al.
2020 - 2020
2020 - 2020Derlem ile Öğretin, Gerçek Dili Keşfedin: İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
(Proje Özeti)
Akbaş E., Gezegin B. B., Başal A.(Yürütücü)
2016 - 2019
2016 - 2019
A discourseoriented investigation of reflective writing A case of teacher research writers
Yansıtıcı yazmanın söylem odaklı araştırılması Araştırmacı öğretmen yazar vakası
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
AKBAŞ E. (Yürütücü), SERT O., DİKİLİTAŞ K., WYATT M., BAYYURT Y.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFocus on ELT Journal
Baş Editör
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorInter-university Institute for Applied Modern Languages (IULMA) UV Monograph
Danışma Kurul Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorJournal of Teaching English for Specific and Academic Purposes
Editörler Kurulu Üyesi
2018 - 2018
2018 - 2018Educational Sciences Theory and Practice
Özel Sayı Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2025
Kasım 2025Participatory Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024AUSTRALIAN REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024SECOND LANGUAGE RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2024
Haziran 2024Australian Journal of Applied Linguistics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023SECOND LANGUAGE RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023SINTAGMA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023SINTAGMA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2023
Mart 2023Lingua
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023TESOL Journal
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022FRONTIERS IN COMMUNICATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022LANGUAGE TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
ESCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Participatory Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022REVISTA ESPAÑOLA DE LINGÜÍSTICA APLICADA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Circulo de Linguistica Aplicada a la Comunicacion
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Boğaziçi University Journal of Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Participatory Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022System
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022System
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Lingua
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021TEXT & TALK : AN INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF LANGUAGE, DISCOURSE & COMMUNICATION STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021CLASSROOM DISCOURSE
ESCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2020
Kasım 2020STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020APPLIED LINGUISTICS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020Eurasian Journal of Applied Linguistics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019Eurasian Journal of Applied Linguistics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2019
Mart 2019JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019Poznan Studies In Contemporary Linguistics
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer Dergiler
Eylül 2018
Eylül 2018ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018Language Teaching and Educational Research
Diğer Dergiler
Mayıs 2018
Mayıs 2018Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2018
Mart 2018Poznan Studies In Contemporary Linguistics
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2017
Kasım 2017LINGUA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level
AHCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017IBERICA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2015
Ağustos 2015South African Journal of Education
SCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015Journal of Language and Literature Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015İDİL Sanat ve Dil Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Ibérica Journal
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015English Language Teaching
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015TESOL Quarterly
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2012
Haziran 2012International Journal of Applied Linguistics and English Literature
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2024
Mayıs 2024
First International Postgraduate Conference on English Language Teaching (PGELT)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Özer M., Şahin S. V.
Kayseri, Türkiye
Kasım 2023
Kasım 2023
21st INGED International ELT Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Ortaköylüoğlu H., Şahin S. V.
Kayseri, Türkiye
Mayıs 2021
Mayıs 2021MAG2021-Metadiscourse in Intra/Inter/Cross-Cultural Communication: Reconceptualization of Metadiscourse across genres and contexts
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Hatipoğlu Ç., Bellés Fortuño B., Bellés-Calvera L.
Castello, İspanya
Haziran 2019
Haziran 2019MAG 2019-Metadiscourse in Digital Communication: What has changed?
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Hatipoğlu Ç., D'angelo L., Gotti M.
Bergamo, İtalya
Nisan 2017
Nisan 2017MAG 2017-Metadiscourse Across Genres: Mapping Interaction in Spoken & Written Discourses
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Hatipoğlu Ç., Bayyurt Kerestecioğlu Y.
Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc)
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2016 - 2016
2016 - 2016Erasmus Programı
Ders Verme
International Balkan University, Makedonya
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 2019
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 2019TÜBİTAK-BİDEB 2237-A Sosyal Bilimler Alanındaki Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerine Yönelik “İngilizce Bilimsel Makale Yazım ve Yayınlama” Kursu
Çalışma Grubu
Trabzon-Türkiye
26 Haziran 2019 - 29 Haziran 2019
26 Haziran 2019 - 29 Haziran 2019MAG 2019- Metadiscourse in Digital Communication: What has changed?
Oturum Başkanı
Bergamo-İtalya
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019YABANCI DİL EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Moderatör
Kayseri-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018International Conference Research in Applied Linguistics (ICRAL)
Oturum Başkanı
Malatya-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018International Conference Research in Applied Linguistics (ICRAL)
Katılımcı
Malatya-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 201815th International BUSEL Conference
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018IATEFL Research Special Interest Group (ReSIG) in Turkey
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018The 9th Inter-Varietal Applied Corpus Studies (IVACS) Conference: Language, Communities & Mobility
Katılımcı
Valletta-Malta
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018IATEFL Research Special Interest Group (ReSIG) in Turkey
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 20175. Ulusal Yabancı Dil Eğitimi Kurultayı
Katılımcı
Sivas-Türkiye
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017Corpus Linguistics Conference 2017
Katılımcı
Birmingham-Birleşik Krallık
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017Workshop on Corpus Linguistics
Katılımcı
Amasya-Türkiye
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017Towards Higher Education (THE) Conference 2017
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017Metadiscourse across Genres: Mapping out interactions in spoken and written discourses
Oturum Başkanı
Güzelyurt-Kıbrıs (Kktc)
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017Metadiscourse across Genres: Mapping out interactions in spoken and written discourses
Moderatör
Güzelyurt-Kıbrıs (Kktc)
01 Mart 2017 - 01 Mart 2017
01 Mart 2017 - 01 Mart 2017BALEAP PIM – Evaluating the effectiveness of EAP
Katılımcı
Edinburgh-Birleşik Krallık
01 Mart 2017 - 01 Mart 2017
01 Mart 2017 - 01 Mart 2017Metadiscourse Across Genres (MAG 2017)
Katılımcı
Güzelyurt-Kıbrıs (Kktc)
01 Ocak 2017 - 01 Ocak 2017
01 Ocak 2017 - 01 Ocak 20174th IATEFL ESP SIG SYMPOSIUM
Katılımcı
Lublin-Polonya
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Katılımcı
Rize-Türkiye
01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016
01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016Yabancı Dil Eğitimi Sorunları Ve Çözüm Önerileri Çalıştayı
Panelist
Konya-Türkiye
01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016
01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016Yabancı Dil Eğitimi Sorunları Ve Çözüm Önerileri Çalıştayı
Katılımcı
Konya-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED LINGUISTICS “Current Issues in Applied Linguistics”
Katılımcı
Canakkale-Türkiye
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015IATEFL TTED SIG International Conference “The Journey from Input to Interaction in English Language Learning”
Katılımcı
Gaziantep-Türkiye
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 20143rd National Conference on Foreign Language Education
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 20146th Brno Conference on Linguistics Studies in English: Communication across Genres and Discourses
Katılımcı
Brno-Türkiye
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 201327. Dilbilim Kurultayı (The 27th National Linguistics Conference)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2012 - 01 Kasım 2012
01 Kasım 2012 - 01 Kasım 2012II. Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri
Katılımcı
Bursa-Türkiye
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 201245th Annual Meeting of the British Association for Applied Linguistics (BAAL)
Katılımcı
Southampton-Birleşik Krallık
01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012
01 Haziran 2012 - 01 Haziran 20126th Inter-Varietal Applied Corpus Studies (IVACS) International Conference
Katılımcı
Leeds-Türkiye
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012Corpus Linguistics in the Midlands:I ssues in Corpus Development and Analysis
Katılımcı
Birmingham-Birleşik Krallık
01 Mart 2012 - 01 Mart 2012
01 Mart 2012 - 01 Mart 2012The 102nd Conference on College Composition and Communication Annual Convention
Katılımcı
St Louis-Amerika Birleşik Devletleri
01 Kasım 2011 - 01 Kasım 2011
01 Kasım 2011 - 01 Kasım 20118th METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Haziran 2011 - 01 Haziran 2011
01 Haziran 2011 - 01 Haziran 20112nd International PRISEAL Conference: Publishing and Presenting Research Internationally: Issues for Speakers of English as an Additional Language
Katılımcı
Sosnowiec-Polonya
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 200610th International INGED ELT Conference
Katılımcı
Konya-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2024
Mayıs 20242nd International Congress of Innovation Through Academic Writing.
Konferans
INTAW-Kıbrıs (Kktc)
Nisan 2024
Nisan 2024A Conversation on Digital Genres and Open Science Practices
Seminer
LSPPC-İspanya
Eylül 2022
Eylül 202228th ALLAB Research Webinar
Seminer
Prince Sultan University-Suudi Arabistan
Mart 2020
Mart 2020Raising the awareness of academic integrity in the university context
Konferans
Mef Üniversitesi-Türkiye
Haziran 2018
Haziran 2018Developing critical reflection in teacher research writing
Konferans
IATEFL-Türkiye
Burslar
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorYLSY
Milli Eğitim Bakanlığı
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 36
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Nisan-2019
Nisan 2019Yarışma
EKTALKSx - Erciyes College
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyor
Swada (Spoken And Written Academic Discourse Analysis) Research Group
https://avesis.erciyes.edu.tr/researchteamsite/swada
Erciyes Üniversitesi, Turkey
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyor