Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (35)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 84

1. Çöp mü, Kaynak mı?” Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm ve Atık Algısı Üzerine Nitel Bir Araştırma

III. Uluslararası Bilgi Toplumu ve Sosyal Bilimlerde İleri Görüş Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Bilim Merkezi Gezisi Sonrası Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gezegenler Hakkındaki Bilgileri

III. Uluslararası Bilgi Toplumu ve Sosyal Bilimlerde İleri Görüş Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. TÜBİTAK 2237-A Uygulamalı Deprem Eğitimi II Projesinin Değerlendirilmesi.

V. International Çanakkale Scıentıfıc Studies Congress, Türkiye, 29 - 31 Ağustos 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. Tübitak 4004 Disiplinler Arası Yaklaşımlarla Bilim Ve Doğa Okulu II Projesinin Değerlendirilmesi

V. International Çanakkale Scıentıfıc Studies Congress, Türkiye, 29 Ağustos 2025, (Tam Metin Bildiri)

7. DRAWING THE FAULT LINE FROM THE DRAWINGS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES

II. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEPREM FARKINDALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

II. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

12. Fen Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Yapılan Ulusal Çalışmaların İncelenmesi

VII. International Scientific Research Conference, 29 Haziran 2024, ss.1-21, (Tam Metin Bildiri)

13. Students’ views on digital system activities based on the 5e learning cycle model

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL , Coimbra, Portekiz, 06 Temmuz 2023, cilt.9, ss.34-42, (Tam Metin Bildiri)

14. TÜRK VE JAPON EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

ASES VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 24 - 26 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

16. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Fen Etkinliklerine Yönelik Performanslarının Değerlendirilmesi

6. Uluslararası İnsan, Toplum ve Sürdürülebilir Kalkınma Araştırmaları Sempozyumu, Tunus, 04 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

17. APPLIED TRAINING IN SOCIAL SCIENCES: POLITICAL SCIENCE AND PUBLIC ADMINISTRATION WORKSHOP

EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 - 22 Mayıs 2023, ss.28-29, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Açısından İncelenmesi

ASES IV. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Giresun, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.3-10, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Türkiye’de Sanal Gerçeklik ile İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi

ASES IV. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Giresun, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.11-28, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma ve Sorgulama Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

ASES III. International Conference on Social Sciences, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2022, ss.282-291, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE ÇİÇEĞİN KISIMLARI

Ases III. International Conference On Social Sciences, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2022, ss.276-281, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Örnek Olay Yazma Durumlarının İncelenmesi

Ases II. International Conference on Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 21 Ağustos 2022, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

Ases II. International Conference On Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 21 Ağustos 2022, ss.12-19, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VEAKADEMİK AZİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

25. TÜBİTAK 2237-A ÖĞRETMEN ADAYLARI UYGULAMALI ETKİNLİKLERLEBULUŞUYOR” PROJESİNİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİ

14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 16 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

26. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konulara Yönelik Görüşleri

12th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2021), Rome, İtalya, 28 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

27. Contrıbutıon Of Vırtual Museum Actıvıty On Fossıl-Mummy Conceptıons Of Pre-Servıce Teachers

International Scientific and Practical Conference 'Systemic Aspects of the Modernization of Science and Education', 26 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

28. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM STRESLERİNİN İNCELENMESİ

1.Uluslararası Hasankeyf Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 06 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

29. Madde Ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Yaşam Temelli Öğretimin Fen Öğretmen Adaylarının AkademikBaşarısına Etkisi

INTERNATIONALEUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V, Baku, Azerbaycan, 16 Aralık 2018 - 19 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

30. Ortaokul Öğrencilerinin Tübitak Araştırma Proje Yarışmasına Yönelik Düşünceleri

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V, Baku, Azerbaycan, 16 - 19 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

31. 5. Sınıf “Madde Ve Değişim” Ünitesinde Örnek Olay Temelli Rehber Materyal Geliştirme Çalışması

Middle East International Conference On Multidisciplinary Studies, Bayrut, Lübnan, 9 - 12 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

32. Ortaokul Öğrencilerinin Gözlemevine Yönelik Düşünceleri

MARDİN ARTUKLU ULUSLARARASI MULTIDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

33. Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Özel Yetenekli Öğrenci Görüşleri: Kayseri Şeker Fabrikası Gezisi.

III. International Social Sciences Conference, Education-Sport Sciences-Culture, Bangkok, Tayland, 23 - 25 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

34. Astronomıye Yönelık Tutum Ölçeğı Gelıştırme Çalışması

III. International Social Sciences Conference, Education-Sport Sciences-Culture, Bangkok, Tayland, 23 - 25 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

35. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri: Planetaryum

International Congress on Social Sciences, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

36. Ortaokul Öğrencilerinin Planetaryumlara Yönelik Görüşleri

International Congress on Social Sciences, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

37. Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Sorumlu Vatandaş Davranışları Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

38. Fen bilimleri dersi 7. sınıf kuvvet ve hareket ünitesine yönelik rehber materyal geliştirme çalışması

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

40. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

41. 8. Sınıf Öğrencilerin Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

42. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

43. Okul Dışı Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Öğrenci Görüşleri: Ağırnas Vadisi Örneği

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Hayvanların Sınıflandırılmasına İlişkin Alternatif Kavramları

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

45. Environmental Citizenship of Secondary School Students

12th International Balkan Education and Science Congress “Education for life, work and well-being, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

46. Turkish Elementary Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs

ICOESS 2017 - International Congress of Eurasian Social Sciences- Alanya Turkey, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

47. The effects of teaching methods on preservice teachers knowledge about basic astronomy subjects

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, ss.270-277, (Tam Metin Bildiri)

49. Sınıf ve fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki bilgi düzeyleri

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.725-735, (Tam Metin Bildiri)

50. Development of worksheets related to unit of particulate structure of matter

1st Internatıonal Conference On Studıes in Education, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

52. Self Efficacy Beliefs of Prospective Teachers

International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE), Zagreb, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

54. Self Efficacy Beliefs of Prospective Teachers International Conference on Contemporary Issues in Education

International Conference on Contemporary Issues in Education, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

55. The Effect of worksheets which were designed based on constructivist learning on the academic achievement of 6th grades at the unit of particle structure of matter

International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE 2016), Zagrep, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

56. Attitudes of Pre-service Science Teachers towards the Aim of Experiments.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

57. Eğitsel Kart Oyun Örneği: Mitoz ve Mayoz Bölünme

Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.141, (Özet Bildiri)

58. Kuvvet Ve Hareket Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Çalışma Yaprakları İle Belirlenmesi

5th International Conference on Research in Education - ICRE, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

60. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli öğretime yönelik düşünceleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

61. Bu benim eserim proje yarışması hakkındaki öğretmen görüşleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

64. Views of Science Teachers regarding Experiments in Their Courses (POSTER)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

65. Views of Science Teachers regarding Experiments in Their Courses

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015

66. Views of Science Teachers regarding Science Textbooks

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015

67. Views of Science Teachers regarding Science Textbooks (POSTER)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

69. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Sınavlarda Sorulmayan Fen Bilimleri Konularına Yönelik BakıG Açıları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi ufbmek 2014, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.254-255, (Özet Bildiri)

71. The Evaluation of Studies about Portfolio in Turkish Science Education

IPS'12 International Portfolio Symposium, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.3-5, (Tam Metin Bildiri)

72. The Development of an Astronomy Concept Inventory (ACI)

World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 1 - 04 Aralık 2011, ss.2454-2458, (Tam Metin Bildiri)

73. Factors effecting students’ performances on an environment achievement test

World Conference on Learning, Teaching and Administration, Kahire, Mısır, 1 - 04 Aralık 2010, ss.1585-1591, (Tam Metin Bildiri)

74. An analysis of preservice science and technology teachers’ attitudes towards environment

European Science Education Research Association, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2009, ss.223-229, (Tam Metin Bildiri)

75. Pilot “Nature Education In National Parks” Program: A Case Of Küre Mountains And Ilgaz Mountain National Parks

European Science Education Research Association, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2009, ss.395-404, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

81. Öğretmen Görüşlerine Göre İlköğretim Fen Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi.

Türkiye'nin Avrupa Birliği'ne Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2006, (Özet Bildiri)

82. Türkiye’de İlk ve Orta Öğretim Ders Kitaplarında Enerji Kaynakları ve Yönetimi.

Yeni ve Yenilenebilir Enerji Kaynakları ve Yönetimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2005, (Özet Bildiri)

83. İlköğretimden Orta Öğretime Geçişin Düzenlenmesi Üzerine Düşünceler ve Gelişmiş Ülkelerden Örnekler

Orta Öğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2004, (Tam Metin Bildiri)

84. Çevre Bilincinin Gelişimi, Okullarımızda Etkili Çevre Eğitimi ve Gelişmiş Bazı Ülkelerden Örnekler

I. Ulusal Erciyes Sempozyumu,, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşleri

Kapsayıcı Ve Teknoloji Destekli Fen Eğitimi: Teori, Uygulama Ve Eğilimler, , Editör, Bidge Yayınları, ss.137-163, 2025

2. Fenomenoloji

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Oktay BEKTAŞ,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Asos Yayıncılık, Elazığ, ss.43-53, 2023

3. Çalışma deseni ve çalışma grubu

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Oktay BEKTAŞ,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Asos Yayıncılık, Elazığ, ss.177-187, 2023
Metrikler

Yayın

139

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

55

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

56

Proje

61

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları