-
2025 - 2026 Erciyes Doğa ve Bilim Okulu
-
2025 - 2025 Uygulamalı Deprem Eğitimi - III
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Hamalosmanoğlu M., Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2024 - 2025 Disiplinler Arası Yaklaşımlarla Bilim ve Doğa Okulu II
-
2024 - 2025 Stem Eğitimi Uygulamalarının 5 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi Doğal Afetler Örneği Yıkıcı Doğa Olayları
-
2024 - 2024 Öğretmen Adayları Fen Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyun Geliştiriyorlar-2
-
2024 - 2024 Uygulamalı Deprem Eğitimi - II
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Hamalosmanoğlu M., Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2024 - 2024 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Uygulamalı Deprem Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2024 - 2024 Isı ve Sıcaklık Konusunda Kavram Karikatürü Destekli 5E Öğrenme Modeli Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2024 - 2024 Öğretmen Adayları Fen Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyun Geliştiriyorlar
-
2023 - 2024 Fen Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Yapılan Ulusal Çalışmaların İncelenmesi
-
2022 - 2024 Sindirim Sistemi Konusunda Eğitsel Oyun Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
-
2023 - 2023 Uygulamalı Etkinliklerle Öğreniyorum
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2023 - 2023 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Uygulamalı Deprem Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2023 - 2023 Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları -Ben de Varım (TÜBİTAK 4008)
TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı
Güneri E. (Yürütücü), Öner Armağan F., Kozlu H. H., Önal N. O., Aycan K., Sevgi S.
-
2022 - 2023 STEM EĞİTİMİ ALMIŞ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK FARKINDALIK VE GÖRÜŞLERİ
-
2022 - 2023 Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Atölyesi
TÜBİTAK Projesi , 3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı
Korkmaz H. (Yürütücü), Öner Armağan F., Eroğlu Durkal M., Bektaş O.
-
2022 - 2023 5E Öğrenme Döngüsü Modeline Dayalı Sindirim Sistemi Konusu Etkinliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
-
2022 - 2022 Doğa ve Bilim Okulu
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Öner Armağan F. (Yürütücü), Hamalosmanoğlu M.
-
2021 - 2022 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konulara Yönelik Görüşleri
-
2021 - 2021 Öğretmen Adayları Uygulamalı Etkinliklerle Buluşuyor
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2021 - 2021 Öğretmen Adayları Uygulamalı Etkinliklerle Buluşuyor
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2019 - 2021 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Şeker Fabrikasına Düzenlenen Planlı Gezi Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
-
2019 - 2021 Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Madde ve Isı Ünitesinde Hazırlanan Bağlam Temelli Öğrenme Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
-
2018 - 2020 Astronomi Konularının Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 7 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
-
2019 - 2019 Öğretmen Adayları Uygulamalı Etkinliklerle Buluşuyor II
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2019 - 2019 Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entegrasyonu
-
2019 - 2019 Öğretmen Adayları Uygulamalı Etkinliklerle Buluşuyor
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2018 - 2019 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nükleer Santrallere Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
-
2016 - 2019 Çalışma Yapraklarının Altıncı Sınıf Öğrencilerinin “Maddenin Tanecikli Yapısı" Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
-
2018 - 2018 Bilim Eğlencelidir Demiş miydik
-
2018 - 2018 Kayseri Bilim Şenliği
-
2018 - 2018 "Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Yeni Yaklaşımlar ile Buluşuyor"
-
2017 - 2018 Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Vatandaşlık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
2016 - 2017 7Sınıf Sindirim Sistemi Konusunda İki Aşamalı Test Geliştirilerek Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi
-
2015 - 2015 GENÇ MUCİTLER GELECEĞİ TASARLIYOR: FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK EĞİTİMLERİ
-
2015 - 2015 Mucitler Bilim Kampında Araştırıyor-Sorguluyor-Keşfediyor
-
2015 - 2015 Arazi Olduk
-
2015 - 2015 Küçük Bilginler Bilim Okulu
-
2013 - 2015 8. Sınıf Kuvvet Ve Hareket Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Çalışma Yaprakları ve Kavram Testi İle Belirlenmesi
-
2014 - 2014 Cumartesi Bilim Okulu: İlkokul Öğrencılerı Içın Mekanık
-
2014 - 2014 Arazi Olduk
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Akşit S. (Yürütücü), Öner Armağan F., Hamalosmanoğlu M.
-
2014 - 2014 Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Eğitim Uygulamaları II
-
2014 - 2014 Öğretmen Eğitiminde Portfolyo Çalıştayı
-
2014 - 2014 PITT14, Portfolio in Teacher Training
-
2014 - 2014 Yapıyorum-Keşfediyorum-Öğreniyorum
-
2014 - 2014 Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Bilim Danışmanlığı Semineri
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2014 - 2014 Schools as a Place of Diversity
-
2014 - 2014 Öğretmen Eğitiminde Portfolio
-
2014 - 2014 Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Bilim Danışmanlığı Semineri II
-
2013 - 2013 Cumartesi Bilim Okulu - 2: Ekoloji
-
2013 - 2013 Sınırsız Sınıf
-
2013 - 2013 Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Eğitim Uygulamaları
-
2013 - 2013 "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarına Yönelik Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Bilim Danışmanlığı Semineri
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Öner Armağan F. (Yürütücü)
-
2013 - 2013 "Fen Alanında Görev Yapan Öğretmenler İçin Sürdürülebilir Kalkınma ve Çevre Eğitimi Konulu Bilim Danışmanlığı
-
2013 - 2013 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine “Sınırsız Sınıf” Öğrenme Deneyimi