Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. 5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ (2024) YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

VI. BİLSEL Uluslararası Dünya Bilim ve Araştırma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 Aralık 2024, ss.1963-1973, (Tam Metin Bildiri)

2. 5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ (2024) OKUNABİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ

VI. BİLSEL Uluslararası Dünya Bilim ve Araştırma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 Aralık 2024, ss.1974-1986, (Tam Metin Bildiri)

4. TÜRK VE JAPON EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

ASES VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 24 - 26 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Açısından İncelenmesi

ASES IV. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Giresun, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.3-10, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Türkiye’de Sanal Gerçeklik ile İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi

ASES IV. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Giresun, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.11-28, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma ve Sorgulama Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

ASES III. International Conference on Social Sciences, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2022, ss.282-291, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

Ases II. International Conference On Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 21 Ağustos 2022, ss.12-19, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Örnek Olay Yazma Durumlarının İncelenmesi

Ases II. International Conference on Social Sciences, Kayseri, Türkiye, 19 - 21 Ağustos 2022, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

12. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırılma Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Çoktan Seçmeli Sorulara Verilen Yanıtların Yoğunlaşma Faktörü İle Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.188, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Astronomi Öz-Yeterlik İnanç Seviyelerinin Belirlenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.652-653, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10 - 12 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekalarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.

Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2017, ss.387-388, (Özet Bildiri)

18. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2017, ss.391-392, (Özet Bildiri)

19. 5E Öğrenme Döngüsü Modeliyle İlgili Çalışmalara Genel Bir Bakış

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi (ICOESS), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

21. The effects of teaching methods on preservice teachers knowledge about basic astronomy subjects

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, ss.270-277, (Tam Metin Bildiri)

22. Sınıf ve fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki bilgi düzeyleri

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.725-735, (Tam Metin Bildiri)

23. Araştırma sorgulama temelli uygulamaların karar verme becerisi üzerine etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.76, (Özet Bildiri)

24. Çoktan Seçmeli Soruların Analiz Yaklaşımlarından Biri: Model Analizi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

25. Fen bilgisi öğretmen adaylarının astronomi dersinde whatsapp grubu konuşma durumlarının incelenmesi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2016), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2016), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

27. Investigation of the Relationship between Emotional Intelligence and Learning Approaches of Prospective Science Teachers

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences (ECSBS), Rome, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

28. Determination of the Emotional İntelligence of Candidate Teachers Started Different Department

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1027-1040, (Tam Metin Bildiri)

29. Investigation of Technological Pedagogical Content Knowledge of Science Teacher Candidates

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1019-1026, (Tam Metin Bildiri)

30. Alternative Ideas for Some Basic Concepts of Science Teacher Candidates Before Astronomy Course

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.692-700, (Tam Metin Bildiri)

31. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1019-1026, (Tam Metin Bildiri)

32. Farklı bölümlerde öğrenime başlayan öğretmen adaylarının duygusal zekâlarının incelenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1027-1040, (Tam Metin Bildiri)

33. Fen bilgisi öğretmen adaylarının astronomi dersi öncesi bazı temel kavramlara yönelik alternatif fikirleri

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.692-700, (Tam Metin Bildiri)

34. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi (OOO 2016), Kastamonu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme Erime Konusundaki Alternatif Fikirlerinin Belirlenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2016, ss.209, (Özet Bildiri)

36. Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

15. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

38. Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyo Bilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.722-724, (Özet Bildiri)

39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi.

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015), Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.101, (Özet Bildiri)

41. Argümantasyon Sürecinde Farklı Başarı Seviyelerindeki Öğrencilerin Küçük Grup Tartışmalarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.606, (Özet Bildiri)

42. Araştırma Sorgulama Temelli Argümantasyon Uygulamalarında Küçük Grup Tartışmaları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.605, (Özet Bildiri)

43. Quantitative And Qualitative Assessment Of Metacognitive Strategies Used By Preservice Science Teachers When Reading a Science Text

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, ss.126, (Özet Bildiri)

44. The Effect of 5E Learning Cycle Model Supported with Metaconceptual Processes on 7th Grade Students' Understanding of Moon Phases

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.21, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Fen Eğitiminde Beceri Öğretimi

EĞİTİM & BİLİM 2024: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, Gökhan UYANIK, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.109-122, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. ÜNİVERSİTEDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİ

FELSEFEDEN UYGULAMAYA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, , Editör, ASOS Yayınları, ss.421-450, 2024

3. Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Üniversite Program İçerikleri ve KPSS İlişkisi

İletişim, Eğitim ve Karar Verme Üzerine Multidisipliner Küresel Eğilimler, Hacı Hasan SAF, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.69-88, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. What is Metaverse? Definition, Properties and Usage Areas

Multidisciplinary Catalyst Research for Education and Social Sciences, Ömer Kürşad TÜFEKCİ, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.1-48, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Görüşme (Mülakat)

NİTEL ARAŞTIRMA SÜRECİ VE UYGULAMALARI, Oktay BEKTAŞ, Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.189-217, 2023

6. Çok Değişkenli Varyans Analizi (MANOVA)

NİCEL ARAŞTIRMALARDA İSTATİSTİK (SPSS) UYGULAMALARI, Oktay BEKTAŞ, Oktay KIZKAPAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.223-244, 2023

7. Nitel Araştırmalarda Raporlama ve Yorumlama

NİTEL ARAŞTIRMA SÜRECİ VE UYGULAMALARI, Oktay BEKTAŞ, Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.333-369, 2023

9. Model, Zihinsel Model, Temellendirilmiş Zihinsel Model

Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU, Ebru EZBERCİ ÇEVİK, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.35-56, 2022

10. Üst Düzey Düşünme Becerileri

Eleştirel ve Analitik Düşünme, Esra KABATAŞ MEMİŞ,Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.27-44, 2021

11. Analitik Düşünme Becerisi

21. yy Becerileri için Fen Eğitimi Öğrenmeyi Derinleştirme, Doç. Dr. Esra KABATAŞ MEMİŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.135-152, 2021

12. Temel Astronomi Kavramları

Astronomi, Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ, Editör, Pegem Akademi, ss.4-18, 2019
Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

270

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

29

Proje

7

Tez Danışmanlığı

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları