SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YÜKSEKLİK KAVRAMINDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BU KONUDAKİ GÖRÜŞLERİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1479-1502, 2023 (Hakemli Dergi)
9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.119-141, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerinin matematik dersine bağlılığının ve matematik kaygılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.11, sa.1, ss.45-62, 2021 (Hakemli Dergi)
Tam Sayıların Öğretim Sürecinin Öğretmenlerin Model Kullanımları Üzerinden Analizi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.29, ss.81-108, 2020 (Hakemli Dergi)
Teachers’ Role and Responsibility in Improving Preschool Students’ Mathematical Skills
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.930-943, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Problemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.63-81, 2015 (Hakemli Dergi)
The Development of Preschool Students Algebraic Thinking Skills A Case Study Approach
British Journal of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.8, ss.175-188, 2015 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.230-249, 2015 (Hakemli Dergi)
Analysis Of Problems Posed By Pre Service Primary Teachers About Adding Fractions In Terms Of Semantic Structures
MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.9, ss.135-146, 2014 (Hakemli Dergi)
Küme Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin 6 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Ve Tutumlarına Etkisi
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.28, sa.1, ss.81-98, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle Çıkarma İşlemine Kurdukları Problemlerin Analizi
E-İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.13, ss.1223-1239, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerde toplama İşleminde Problem Kurmayı Kullanmaya İlişkin Görüşleri
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.27-46, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.190-214, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.194, ss.199-215, 2012 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Toplama İşlemine Kurdukları Problemlerin Analizi
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.4, ss.1021-1035, 2012 (Hakemli Dergi)
The Analysis of the Problems Posed by the Pre Service Teachers about Equations
Australian Journal of Teacher Education
, cilt.37, ss.93-113, 2012 (Scopus)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.161-182, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik dersi öğretim programı ve uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1-23, 2012 (Hakemli Dergi)
Transfer of Mathematical Knowledge Series
The Australian Journal of Teacher Education
, cilt.37, sa.3, ss.83-89, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının çizgi grafiklerine öykü oluşturmada karşılaştıkları güçlükler
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.3, ss.644-658, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.39-49, 2011 (Hakemli Dergi)
Problem based learning in linear algebra
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, sa.10, ss.187-196, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının olasılık kavramlarını açıklama ve örnekleme becerilerinin incelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.33-51, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.57-72, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının küme kavramıyla ilgili algıları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.221-230, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ikinci kademesinde matematik öğretmenlerinin matematik ders kitabı kullanımını etkileyen etmenler ve beklentileri
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.163-176, 2008 (Hakemli Dergi)
Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Journal of Qafqaz University
, cilt.19, ss.132-141, 2007 (Hakemli Dergi)
Onluk sayma sisteminin öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.199-206, 2006 (Hakemli Dergi)
Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma çözme çalışmaları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-11, 2006 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.537-547, 2005 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretiminde kendini gerçekleştirme
Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.129-138, 2005 (Hakemli Dergi)
Pür ve uygulamalı matematik arasındaki ilişki
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.96-101, 2001 (Hakemli Dergi)
Özel dershanelerin matematik öğretimindeki yeri
Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.157-164, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TÜRKIYE VE ALMANYA ORTAOKUL MATEMATIK DERS KITAPLARININ GEOMETRI VE ÖLÇME ÖĞRENME ALANININ BİLİŞSEL İSTEM DÜZEYLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.502-509
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİR KONUSUNDA ÇOKLU TEMSİLLER ARASINDAKİ GEÇİŞ BECERİLERİ
9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.510-516
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin 5. Sınıf Kesir Konusunun Öğretimine İlişkin Görüşleri
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1504-1506
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
The Analysis of Middle School 5th Grade Students Problem Posing and Problem Solving Abilities
6 TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP (WCLTA-2015), Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015
İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılarda Kalanlı Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin Araştırılması
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.60
Kavram yanılgılarının kavrama (comprehension) testi ile tespiti
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.255
Matematiksel bilginin transferi: seriler durumu
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.205-206
Farklı sayı algılama düzeylerine sahip öğrencilerin yüzdeler konusunda problem çözme becerileri üzerine deneysel bir çalışma
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.81-82
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının bölme ile ilgili kavramsal bilgileri
Matematikçiler Derneği 6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Yaşayan Matematik", Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2007
İlköğretim öğrencilerinin (1-5. sınıflar) ölçme öğrenme alanındaki performansları
VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2006, ss.503
İlköğretim okulu matematik dersi programının (kapsam ve eğitim durumları açısından) incelenmesi
Eğitimde Yansımalar: VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.256-261
Euclid geometrisinde problem çözümleri üzerine
Palandöken Matematik Günleri, Erzurum, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2001, ss.70
Geometride göz aldanmaları
Atatürk Üniversitesi 40. Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 1998, ss.15-18