Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Matematik Öğretiminde Kullanılan Yöntem ve Tekniklerin Belirlenmesi

11th INTERNATIONAL GÖBEKLİTEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2025, ss.762-793, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Ortaokul ve Lise Matematik Öğretmenlerinin Beceri Temelli Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri

10. Uluslararası Palandöken Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 15 - 16 Şubat 2025, ss.223-236, (Tam Metin Bildiri)

3. 6. Sınıf Alan Ölçme Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi

10. Uluslararası Göbeklitepe Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 02 Şubat 2025, ss.358-378, (Tam Metin Bildiri)

4. 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütme Becerileri ve Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi

17. ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2024, ss.516-523, (Tam Metin Bildiri)

5. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Yaklaşımları Açısından İncelenmesi

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Spring 2023), Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2023, cilt.1, ss.104-109, (Tam Metin Bildiri)

6. 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Konusunda Çoklu Temsiller Arasındaki Geçiş Becerileri

9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.510-516, (Tam Metin Bildiri)

7. Türkiye ve Almanya Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Geometri ve Ölçme Öğrenme Alanının Bilişsel İstem Düzeylerine Göre Karşılaştırmalı Analizi

9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.502-509, (Tam Metin Bildiri)

8. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin 5. Sınıf Kesir Konusunun Öğretimine İlişkin Görüşleri

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1504-1506, (Özet Bildiri)

9. 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran-Orantı Problemlerini Çözme Süreçlerinin İncelenmesi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1659-1660, (Özet Bildiri)

11. İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. The Analysis of Middle School 5th Grade Students Problem Posing and Problem Solving Abilities

6 TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP (WCLTA-2015), Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

13. Ortaokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Açık Uçlu Sözel Hikayelere Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.75-76, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerle Çıkarma İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.135-136, (Özet Bildiri)

15. Sınıf öğretmeni adaylarının kesirlerle toplama işlemine yönelik bilişsel yapılarının problem kurma bağlamında analizi

Matematikçiler Derneği 12. Matematik Sempozyumu “Toplumda Matematik”, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.234-237, (Özet Bildiri)

16. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin İlk Yıllarında Karşılaştıkları Zorluklar

Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 13 - 17 Mayıs 2013, ss.141-142, (Özet Bildiri)

17. Analysis Of Pre Service Elementary Teachers Pedagogical Content Knowledge In The Context Of Problem Posing

Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

18. A study of prospective teachers’ classroom management skills in terms of gender, age and department (Atatürk University Example)

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Eylül 2012, ss.378, (Özet Bildiri)

19. Matematik öğretmeni adaylarının irrasyonel ve reel sayılar arasındaki ilişkiyi belirleyebilmeleri üzerine nitel bir çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.410, (Özet Bildiri)

21. Prospective Teachers Skills In Problem Posing With Regard To Different Problem Posing Models

3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.485-489, (Tam Metin Bildiri) identifier

22. Prospective Mathematics Teachers Abilities To Construct Relations Between The Different Representations Of Series

3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.356-360, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Matematiksel bilginin transferi: seriler durumu

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.205-206, (Özet Bildiri)

24. Kavram yanılgılarının kavrama (comprehension) testi ile tespiti

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.255, (Tam Metin Bildiri)

25. Probleme dayalı öğrenme yöntemine ilişkin öğrenci görüşleri

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.140-141, (Özet Bildiri)

26. Farklı sayı algılama düzeylerine sahip öğrencilerin yüzdeler konusunda problem çözme becerileri üzerine deneysel bir çalışma

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.81-82, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının farklı denklem çeşitlerine yönelik problem kurma becerilerinin incelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.58, (Özet Bildiri)

28. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının bölme ile ilgili kavramsal bilgileri

Matematikçiler Derneği 6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Yaşayan Matematik", Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2007, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim öğrencilerinin (1-5. sınıflar) ölçme öğrenme alanındaki performansları

VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2006, ss.503, (Özet Bildiri)

30. İlköğretim okulu matematik dersi programının (kapsam ve eğitim durumları açısından) incelenmesi

Eğitimde Yansımalar: VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.256-261, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Euclid geometrisinde problem çözümleri üzerine

Palandöken Matematik Günleri, Erzurum, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2001, ss.70, (Özet Bildiri)

32. Construction of differantial equations using quasi elliptic functions

Atatürk Üniversitesi 40. Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 1998, ss.86-89, (Tam Metin Bildiri)

33. Geometride göz aldanmaları

Atatürk Üniversitesi 40. Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 1998, ss.15-18, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

50

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları