Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (17)
4. 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.119-141, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Tam Sayıların Öğretim Sürecinin Öğretmenlerin Model Kullanımları Üzerinden Analizi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.29, ss.81-108, 2020 (TRDizin)
9. Teachers’ Role and Responsibility in Improving Preschool Students’ Mathematical Skills
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.930-943, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Problemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.63-81, 2015 (TRDizin)
11. The Development of Preschool Students Algebraic Thinking Skills A Case Study Approach
British Journal of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.8, ss.175-188, 2015 (Hakemli Dergi)
12. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.230-249, 2015 (TRDizin)
14. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Kurdukları Problemlere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Kesirlerle Toplama İşlemi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.30, sa.1, ss.122-136, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
15. Küme Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin 6 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Ve Tutumlarına Etkisi
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.28, sa.1, ss.81-98, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle Çıkarma İşlemine Kurdukları Problemlerin Analizi
E-İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.13, ss.1223-1239, 2014 (TRDizin)
18. Analysis Of Problems Posed By Pre Service Primary Teachers About Adding Fractions In Terms Of Semantic Structures
MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.9, ss.135-146, 2014 (Hakemli Dergi)
19. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerde toplama İşleminde Problem Kurmayı Kullanmaya İlişkin Görüşleri
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.27-46, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.190-214, 2012 (TRDizin)
22. Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.194, ss.199-215, 2012 (TRDizin)
23. 7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Toplama İşlemine Kurdukları Problemlerin Analizi
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.4, ss.1021-1035, 2012 (TRDizin)
24. The Analysis of the Problems Posed by the Pre Service Teachers about Equations
Australian Journal of Teacher Education
, cilt.37, ss.93-113, 2012 (Scopus)
26. İlköğretim matematik dersi öğretim programı ve uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1-23, 2012 (TRDizin)
27. Transfer of Mathematical Knowledge Series
The Australian Journal of Teacher Education
, cilt.37, sa.3, ss.83-89, 2012 (Hakemli Dergi)
28. Sınıf öğretmeni adaylarının çizgi grafiklerine öykü oluşturmada karşılaştıkları güçlükler
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.3, ss.644-658, 2012 (Hakemli Dergi)
29. İlköğretim 6 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.57-72, 2011 (TRDizin)
30. Problem based learning in linear algebra
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, sa.10, ss.187-196, 2011 (Hakemli Dergi)
31. Öğretmen adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.39-49, 2011 (TRDizin)
32. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının olasılık kavramlarını açıklama ve örnekleme becerilerinin incelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.33-51, 2011 (Hakemli Dergi)
33. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde çarpma ve bölmeye yönelik kurdukları problemlerin kavramsal analizi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.41, sa.41, ss.231-243, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
34. Sınıf öğretmeni adaylarının küme kavramıyla ilgili algıları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.221-230, 2009 (TRDizin)
35. İlköğretim ikinci kademesinde matematik öğretmenlerinin matematik ders kitabı kullanımını etkileyen etmenler ve beklentileri
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.163-176, 2008 (TRDizin)
36. Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Journal of Qafqaz University
, cilt.19, ss.132-141, 2007 (Hakemli Dergi)
37. Onluk sayma sisteminin öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.199-206, 2006 (TRDizin)
38. Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma çözme çalışmaları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-11, 2006 (TRDizin)
39. Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.537-547, 2005 (TRDizin)
40. Matematik öğretiminde kendini gerçekleştirme
Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.129-138, 2005 (TRDizin)
42. Pür ve uygulamalı matematik arasındaki ilişki
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.96-101, 2001 (Hakemli Dergi)
43. Özel dershanelerin matematik öğretimindeki yeri
Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.157-164, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
6. 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Konusunda Çoklu Temsiller Arasındaki Geçiş Becerileri
9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.510-516, (Tam Metin Bildiri)
7. Türkiye ve Almanya Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Geometri ve Ölçme Öğrenme Alanının Bilişsel İstem Düzeylerine Göre Karşılaştırmalı Analizi
9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.502-509, (Tam Metin Bildiri)
8. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin 5. Sınıf Kesir Konusunun Öğretimine İlişkin Görüşleri
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1504-1506, (Özet Bildiri)
11. İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. The Analysis of Middle School 5th Grade Students Problem Posing and Problem Solving Abilities
6 TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP (WCLTA-2015), Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılarda Kalanlı Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin Araştırılması
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.60, (Özet Bildiri)
23. Matematiksel bilginin transferi: seriler durumu
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.205-206, (Özet Bildiri)
24. Kavram yanılgılarının kavrama (comprehension) testi ile tespiti
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.255, (Tam Metin Bildiri)
26. Farklı sayı algılama düzeylerine sahip öğrencilerin yüzdeler konusunda problem çözme becerileri üzerine deneysel bir çalışma
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Matematik ve Bilişim Çağı", Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.81-82, (Özet Bildiri)
28. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının bölme ile ilgili kavramsal bilgileri
Matematikçiler Derneği 6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri "Yaşayan Matematik", Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2007, (Özet Bildiri)
29. İlköğretim öğrencilerinin (1-5. sınıflar) ölçme öğrenme alanındaki performansları
VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2006, ss.503, (Özet Bildiri)
30. İlköğretim okulu matematik dersi programının (kapsam ve eğitim durumları açısından) incelenmesi
Eğitimde Yansımalar: VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.256-261, (Tam Metin Bildiri)
31. Euclid geometrisinde problem çözümleri üzerine
Palandöken Matematik Günleri, Erzurum, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2001, ss.70, (Özet Bildiri)
33. Geometride göz aldanmaları
Atatürk Üniversitesi 40. Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 1998, ss.15-18, (Tam Metin Bildiri)