Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. FACILITATING PRODUCTIVE ONE-ON-ONE DEBRIEFING CONVERSATIONS: ANALYZING THE LESSON

North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), Denver - Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 26 Kasım 2024, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Problem Solving Strategies Used By Secondary School Students in The Process Of Mathematical Modeling

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Facilitating productive one-on-one debrief conversations

The American Educational Research Association (AERA), Amerika Birleşik Devletleri, 12 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Supporting Mathematics Coaches to Identify Productive Instructional Improvement Goals

The American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 12 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Müzede Matematik Öğretimine İlişkin Görüşleri

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinin İşlenişinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), İzmir, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Relation between Self Efficacy and Metacognition of Pre-service Teachers

ECER- the European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

10. Relation between Self Efficacy and Metacognition of Pre-service Teachers ECER

ECER- the European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Sayı Hissinin İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), İzmir, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

12. 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometri ve Ölçme Öğrenme Alanındaki Kanıt Yapabilme Becerileri Ve Kanıtlamayla İlgili Görüşleri

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1452-1453, (Özet Bildiri)

13. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Planlama Becerilerinin Gelişiminin İncelenmesi: Bir Ders İmecesi Uygulaması

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

14. Pre-Service Elementary Teachers’ Views About Usage of Geometric Nets

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. ANALYZE OF SIXTH GRADE STUDENTS METACOGNITION BELIEFS

1. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. ÜST BİLİŞ BECERİLERİ ÖLÇEĞİNİN ÖLÇMENİN DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ

1. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. VIEWS OF ELEMENTARY TEACHERS ABOUT USAGE OF GEOMETRIC NETS AT MATHEMATICS EDUCATION

1. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Birinci Sınıf Öğrencilerinin Öz-Yeterliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2nd Education Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress), Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Üst Biliş Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2nd Education Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress), 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Error Patterns in Turkish Pre-service Elementary Teachers’ Arithmetic Operations in Power Numbers

The European Conference on Educational Research (EERA-ECER), Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. How Does Pre-service Primary Teachers Explain Area?

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

22. Analyze of Middle Grade Students’ Number Sense

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

23. Pre-Service Elementary Teachers’ Views About Usage of Fraction Strips

The International Conference on Contemporary Issues in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Origami Kullanımına Yönelik Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT) -3, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.152-157, (Özet Bildiri)

25. Pre-service Primary Teachers’ Views about Origami Usage

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Turkish Elementary Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs

ICOESS 2017 - International Congress of Eurasian Social Sciences- Alanya Turkey, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. 5 SINIF ORTAOKUL ÖĞRENCILERI IÇIN ISI SICAKLIK KAVRAM YANILGILARINI TESTI

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

29. SON SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİ

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

30. 5.SINIF ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ISI-SICAKLIK KAVRAM YANILGILARINI TESTi

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

31. DETERMINING THE VAN HIELE LEVELS' OF ELEMENTARY TEACHERS

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

32. Sınıf Öğretmeni Adayların Tangram Kullanımına Yönelik Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

33. Self Efficacy Beliefs of Prospective Teachers

International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE), Zagreb, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

34. Self Efficacy Beliefs of Prospective Teachers International Conference on Contemporary Issues in Education

International Conference on Contemporary Issues in Education, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

35. Prospective elementary teachers’ data and graphs knowledge

International Conference on Contemporary Issues in Education, Zagreb, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. Prospective Elementary Teachers’ Knowledge of Mathematics Materials

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.600-601, (Özet Bildiri)

37. Teacher Collaboration Network and Student Achievement

The European Conference on Educational Research ECER 2013, İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

38. Pop-up yöntemi ile simetri anlatımı

12. MATEMATİK SEMPOZYUM, SERGİ VE ŞENLİKLERİ KONFERANSI, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

39. Relations between Teachers' Practices and Beliefs and School Administration in Turkey

15th International Conference Educational Reform in the 21st Century in Balkan Countries, Bükreş, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, ss.67, (Özet Bildiri)

40. Fonksiyon Grafiklerinin ”Graphmatica” Programı ile Öğretilmesinin Başarıya Etkisi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matmetaik eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

41. Harmonograph application into our lessons

5th European Summer University On The History And Epistemology In Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 24 Temmuz 2007, cilt.0, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Matematik Öğrenme Güçlüğü ve Akıl Yürütme

Okul Öncesinden Liseye Matematiksel Akıl Yürütme, A. Aydoğan Yenmez ve S. Gökçe, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.241-258, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. DÜŞÜNEN BİR SINIFTA ÖĞRENCİLER NEREDE ÇALIŞABİLİR?

Okul Öncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar Öğrenmeyi Destekleyici 14 Öğretim Uygulaması Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 14 Teaching Practices for Enhancing Learning, Arzu Aydoğan Yenmez, Semirhan Gökçe, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.67-82, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. DÜŞÜNEN BİR SINIFTA NASIL NOT VEREBİLİRİZ?

Okul Öncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar Öğrenmeyi Destekleyici 14 Öğretim Uygulaması Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 14 Teaching Practices for Enhancing Learning, Arzu Aydoğan Yenmez, Semirhan Gökçe, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.291-318, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Investigation of Prospective Elementary Teachers' Opinions about Problem Concept

Mathematical Analysis II–Optimisation, Differential Equations and Graph Theory: ICRAPAM 2018, Naokant Deo,Vijay Gupta,Ana Maria Acu,P. N. Agrawal, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.249-261, 2020

5. ÖLÇÜ KAVRAMIVE TEMEL ÖLÇÜ BİRİMLERİ

İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Doç.Dr. Cihat Abdioğlu - Dr.Öğr. Üyesi Mesut Öztürk, Editör, Lisans Yayımcılık, İstanbul, ss.121-132, 2019
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

122

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

10

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları