Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Middle School Students’ Metacognitive Attitude in Problem Solving, Metacognition, and Mathematical Literacy Self-Efficacy
Journal of Educational Studies in Science and Mathematics
, cilt.2, sa.1, ss.1-14, 2023 (Hakemli Dergi)
Metacognition Awareness and Perceived Teacher Behaviors of Fifth-Grade Students
Journal of Educational Studies in Science and Mathematics
, cilt.1, sa.1, ss.41-55, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of Mathematics Achievements of Eighth GradeStudents on Transformation Geometry and Van Hiele GeometricThinking Levels
Bulletin of Educational Research
, cilt.44, sa.1, ss.85-103, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri ile Başarı Odaklı Motivasyonlarının İlişkisinin Bazı Değişkenler Açısından İnceleme
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.905-942, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının ve ÖzYeterlik Algı Düzeylerinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.387-402, 2021 (Hakemli Dergi)
The connection between school and student characteristics with Mathematics achievement in Turkey
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.1, ss.670-711, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Zekâ Becerilerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Açısından İncelenmesi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, cilt.18, sa.2, ss.558-581, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerinin matematik dersine bağlılığının ve matematik kaygılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.11, sa.1, ss.45-62, 2021 (Hakemli Dergi)
An Investigation of the Middle School Students’xx Mathematics Exam Anxiety and Self-efficacy for Problem-posing
International Online Journal of Teaching and Learning
, cilt.7, sa.4, ss.1774-1789, 2020 (Hakemli Dergi)
Exploring Middle School Students Mathematics Self-Efficacy And Mathematics Anxiety
European Journal of Education Studies
, cilt.7, sa.2, ss.41-61, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.30, ss.4115-4121, 2018 (Hakemli Dergi)
Error Patterns in Turkish Pre-Service Elementary Teachers’ Arithmetic Operations in Power Numbers
American Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.12, ss.1719-1725, 2018 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE GEOMETRİK AÇILIMLAR KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.30, ss.4115-4121, 2018 (Hakemli Dergi)
TURKISH ELEMENTARY PRE-SERVICE TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.28, ss.559-604, 2017 (Hakemli Dergi)
SELF EFFICACY BELIEFS OF PROSPECTIVE TEACHERS
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.7, ss.135-142, 2017 (Hakemli Dergi)
Geniş Ölçekli Sınavlarda Kapsam Geçerliği Nasıl Sağlanır?
CİTO EĞİTİM: KURAM VE UYGULAMA
, cilt.3, sa.3, ss.10-22, 2012 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Matematik ve Fen Çalışmasında (TIMSS 2007) öğretmen özelliklerinin öğrencilerin matematik başarısı ile ilişkisi
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, sa.7, ss.40-44, 2010 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Matematik ve Fen Çalışmasında (TIMSS 2007) Öğretmen Özelliklerinin Öğrencilerin Matematik Başarısı ile İlişkisi
CİTO EĞİTİM: KURAM VE UYGULAMA
, cilt.1, sa.1, ss.40-44, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Müzede Matematik Öğretimine İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), 1 - 03 Kasım 2019
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinin İşlenişinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), İzmir, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2019, ss.1
Relation between Self Efficacy and Metacognition of Pre-service Teachers
ECER- the European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, ss.1
Relation between Self Efficacy and Metacognition of Pre-service Teachers ECER
ECER- the European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019
Pre-Service Elementary Teachers’ Views About Usage of Geometric Nets
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
VIEWS OF ELEMENTARY TEACHERS ABOUT USAGE OF GEOMETRIC NETS AT MATHEMATICS EDUCATION
1. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018
ANALYZE OF SIXTH GRADE STUDENTS METACOGNITION BELIEFS
1. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018
ÜST BİLİŞ BECERİLERİ ÖLÇEĞİNİN ÖLÇMENİN DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ
1. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Öz-Yeterliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2nd Education Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress), Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Üst Biliş Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2nd Education Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress), 13 - 15 Eylül 2018
Error Patterns in Turkish Pre-service Elementary Teachers’ Arithmetic Operations in Power Numbers
The European Conference on Educational Research (EERA-ECER), Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018
How Does Pre-service Primary Teachers Explain Area?
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Son Sınıf Öğretmen Adayları İle Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Düzeyleri
International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 25 Kasım 2016
Sınıf Öğretmeni Adayların Tangram Kullanımına Yönelik Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Self Efficacy Beliefs of Prospective Teachers International Conference on Contemporary Issues in Education
International Conference on Contemporary Issues in Education, 27 - 29 Mayıs 2016
Prospective Elementary Teachers’ Knowledge of Mathematics Materials
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.600-601
Pop-up yöntemi ile simetri anlatımı
12. MATEMATİK SEMPOZYUM, SERGİ VE ŞENLİKLERİ KONFERANSI, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Relations between Teachers' Practices and Beliefs and School Administration in Turkey
15th International Conference Educational Reform in the 21st Century in Balkan Countries, Bükreş, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, ss.67
Fonksiyon Grafiklerinin ”Graphmatica” Programı ile Öğretilmesinin Başarıya Etkisi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matmetaik eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2008
Harmonograph application into our lessons
5th European Summer University On The History And Epistemology In Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 24 Temmuz 2007, cilt.0
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Öğrenme Güçlüğü ve Akıl Yürütme
Okul Öncesinden Liseye Matematiksel Akıl Yürütme, A. Aydoğan Yenmez ve S. Gökçe, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.241-258, 2022
DÜŞÜNEN BİR SINIFTA ÖĞRENCİLER NEREDE ÇALIŞABİLİR?
Okul Öncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar Öğrenmeyi Destekleyici 14 Öğretim Uygulaması Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 14 Teaching Practices for Enhancing Learning, Arzu Aydoğan Yenmez, Semirhan Gökçe, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.67-82, 2022
DÜŞÜNEN BİR SINIFTA NASIL NOT VEREBİLİRİZ?
Okul Öncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar
Öğrenmeyi Destekleyici 14 Öğretim Uygulaması
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12
14 Teaching Practices for Enhancing Learning, Arzu Aydoğan Yenmez, Semirhan Gökçe, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.291-318, 2022
ÖLÇÜ KAVRAMIVE TEMEL ÖLÇÜ BİRİMLERİ
İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Doç.Dr. Cihat Abdioğlu - Dr.Öğr. Üyesi Mesut Öztürk, Editör, Lisans Yayımcılık, İstanbul, ss.121-132, 2019