Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (6)
2. Opportunities to Learn Provided to Preservice Elementary School Mathematics Teachers in Turkey
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.10, sa.1, ss.47-74, 2021 (Hakemli Dergi)
6. The Effect of Multiple Representation Based Instruction on Mathematical Achievement: A Meta-Analysis
International Journal of Educational Research Review
, cilt.5, sa.1, ss.26-36, 2020 (Hakemli Dergi)
8. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Meslek Olarak Öğretmenliği Seçmeye Yönelik Motivasyonlarının İncelenmesi
Milli Eğitim
, cilt.47, sa.220, ss.37-58, 2018 (Scopus, TRDizin)
18. The Examination of Measurement Invariance of Motivations to Become a Teacher Scale in Terms Of Department and Gender
International Journal of Research in Engineering and Technology
, cilt.6, sa.16, ss.47-53, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Matematiğin Doğası Hakkında İnançlar Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.715-733, 2017 (Hakemli Dergi)
20. Epistemolojik inançlar ölçeği Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.1166-1188, 2017 (TRDizin)
24. A Longitudinal Study of the Attitudes of Early Childhood Preservice Teachers towards Mathematics
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.3, sa.2, ss.25-35, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
1. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sayı Öğretme Bilgilerini Yordayan Değişkenler
2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihiyle İlgili Bilgi ve Tutumları
2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. Öğretmen Olma Motivasyonu ile Geometri Öğretme Bilgisi Arasındaki Korelasyon
2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. A Survey On Soft Set Theory
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
6. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Manipulatif Kullanımına İlişkin Durumlarının, İhtiyaçlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
7. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Soyut Matematik Dersi ve Matematiksel İspat Hakkında Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği için Güdülenme Nedenlerinin Bölümler Arasında Farklılaşması
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
9. Matematiğin Doğası Hakkında İnançlar Ölçeğinin Farklı Bölümler için Geçerlik ve Güvenirliği
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
10. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sistemi Sorunlarına İlişkin Görüşleri ve Çözüm Önerileri
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Afyon., 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
12. The Examination of Measurement Invariance of Motivations toBecome a Teacher Scale in Terms of Department and Gender
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning, VİYANA, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
13. The Examination of Measurement Invariance of Beliefs About The Nature of Mathematics Scale in Terms of Gender
International Conference on New Horizons (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
14. The Examination of Measurement Invariance of Life Long Learning CompetenciesScale in Terms of Department, Year of Study and Gender
3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
19. Farklı Bölümlerden Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutum ve İnanışlarının Örtük Sınıf Analiziyle İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Matematik Öğretmeye Hazır mıyız? Öğretmen Adaylarının Matematik ÖğretmeBilgilerinin İncelenmesi Üzerine bir Çalışma
3. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerinde EtkiliOlan Faktörlerin Hiyerarşik Lineer Modelleme Kullanarak İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Matematik Hakkındaki İnançları ve Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. Does Gender Make A Difference? An Investigation On Mathematics Teacher Candidates’ Teaching Knowledge and Their Beliefs
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
24. Genel Eğitim Konuları Öğrenme Fırsatları Ölçeğinin Sınıf Öğretmeni Adayları için Geçerlilik veGüvenilirliği
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 Ekim - 23 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
25. Matematik Başarısı Hakkında İnançlar Ölçeğinin Formasyon Öğrencileri için Geçerlenmesi
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
26. Matematik Öğrenme Hakkında İnançlar Ölçeğinin Formasyon Öğrencileri için Geçerlenmesi
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
27. Sustainable Technology For Sustainable Teacher Education
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCCCONFERENCE SUSTAINABLEDEVELOPMENT, CULTURE,EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
28. More Sustainable Orientation Profiles In Beliefs About The Nature of Mathematics
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
30. The Motivations of Preservice Secondary Mathematics Teachers in the Alternative Route
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 21 - 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Matematiksel Problem ÇözmeHakkında İnançları, Matematik Başarıları ve Demografik Değişkenleri Arasındaki İlişki
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
34. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının, Bazı DemografikDeğişkenlere ve Matematik Başarısına Göre İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
40. Misconceptions of student primary school teachers regardingmultiplicative thinking in proportional reasoning
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.286-287, (Özet Bildiri)
41. How well do student primary school teachers know “Sets”?
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, ss.284-285, (Özet Bildiri)
42. How Well Do Student Primary School Teachers Know “Numbers”?
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, ss.86-87, (Özet Bildiri)
44. Student Primary School Teachers’ Views on Mathematics and The Courses of Basic Mathematics and Teaching Mathematics
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.216-217, (Özet Bildiri)
46. Encompassing Informal Mathematics e-Learning in Formal Curriculums: A Critical Analysis of the new Turkish Primary Education Mathematics Program.
International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.977-982, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. ORAN, ORANTI, ORANTISAL DÜŞÜNME
TEMEL MATEMATIKSEL KAVRAMLAR ve UYGULAMALARI Ögrenen ve Ögretenler Için, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.13-119, 2016