Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sayı Öğretme Bilgilerini Yordayan Değişkenler

2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihiyle İlgili Bilgi ve Tutumları

2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen Olma Motivasyonu ile Geometri Öğretme Bilgisi Arasındaki Korelasyon

2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. PREDICTION POWER OF DIPLOMA GRADE AND STUDENTS’ DEMOGRAPHICCHARACTERISTICS ON ACADEMIC SUCCESS IN MATHEMATICS

International Conference onMathematical Studies and Applications, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

5. A Survey On Soft Set Theory

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlik veÖz-Yeterlik İnançlarının Kanonik Korelasyon AnaliziYoluyla İncelenmesi

II. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

12. The Examination of Measurement Invariance of Motivations toBecome a Teacher Scale in Terms of Department and Gender

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning, VİYANA, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. The Examination of Measurement Invariance of Beliefs About The Nature of Mathematics Scale in Terms of Gender

International Conference on New Horizons (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

14. The Examination of Measurement Invariance of Life Long Learning CompetenciesScale in Terms of Department, Year of Study and Gender

3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

15. Examining Beliefs of Preservice Teachers about Epistemology and Lifelong Learning Competency via Canonical Correlation Analysis

3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

16. Project effect in teaching of physics topics

Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi, 6 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

17. A LITERATURE REVIEW OF THE DECISION MAKING PROBLEMS STUDIED IN THE THEORIES OF INTUITIONISTIC FUZZY SETS

International Congress on Fundamental and Applied Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.21, (Özet Bildiri)

18. Investigation of Lifelong Learning Competency Beliefs ofPreservice Teachers from Different Departments using LatentClass Analysis

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, VİYANA, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

19. Farklı Bölümlerden Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutum ve İnanışlarının Örtük Sınıf Analiziyle İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Matematik Öğretmeye Hazır mıyız? Öğretmen Adaylarının Matematik ÖğretmeBilgilerinin İncelenmesi Üzerine bir Çalışma

3. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerinde EtkiliOlan Faktörlerin Hiyerarşik Lineer Modelleme Kullanarak İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Genel Eğitim Konuları Öğrenme Fırsatları Ölçeğinin Sınıf Öğretmeni Adayları için Geçerlilik veGüvenilirliği

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 Ekim - 23 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

25. Matematik Başarısı Hakkında İnançlar Ölçeğinin Formasyon Öğrencileri için Geçerlenmesi

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

26. Matematik Öğrenme Hakkında İnançlar Ölçeğinin Formasyon Öğrencileri için Geçerlenmesi

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

27. Sustainable Technology For Sustainable Teacher Education

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCCCONFERENCE SUSTAINABLEDEVELOPMENT, CULTURE,EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. More Sustainable Orientation Profiles In Beliefs About The Nature of Mathematics

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHINGDIVERSE STUDENTS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

30. The Motivations of Preservice Secondary Mathematics Teachers in the Alternative Route

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 21 - 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

34. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının, Bazı DemografikDeğişkenlere ve Matematik Başarısına Göre İncelenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

35. Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimleri İnceleyen Çalışmaların Analizi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu(TÜRKBİLMAT-1), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.195, (Özet Bildiri)

36. Beliefs of Primary School Teachers about Mathematcal Problem Solving

International Educational Research Congress, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

37. Using Manipulatives in Mathematics Classes in Primary School: Experiences and Views of Preservice Primary School Teachers

International Educational Research Congress, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.59, (Özet Bildiri)

38. A Content Analysis of Dissertations and Theses Studying ”Mathematics in Primary Teacher Education”: Research Trends

International Educational Research Congress, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

40. Misconceptions of student primary school teachers regardingmultiplicative thinking in proportional reasoning

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.286-287, (Özet Bildiri)

41. How well do student primary school teachers know “Sets”?

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, ss.284-285, (Özet Bildiri)

42. How Well Do Student Primary School Teachers Know “Numbers”?

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, ss.86-87, (Özet Bildiri)

44. Student Primary School Teachers’ Views on Mathematics and The Courses of Basic Mathematics and Teaching Mathematics

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.216-217, (Özet Bildiri)

46. Encompassing Informal Mathematics e-Learning in Formal Curriculums: A Critical Analysis of the new Turkish Primary Education Mathematics Program.

International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.977-982, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. ORAN, ORANTI, ORANTISAL DÜŞÜNME

TEMEL MATEMATIKSEL KAVRAMLAR ve UYGULAMALARI Ögrenen ve Ögretenler Için, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.13-119, 2016
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları