Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sayı Öğretme Bilgilerini Yordayan Değişkenler

2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, 30 Kasım - 02 Aralık 2018

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihiyle İlgili Bilgi ve Tutumları

2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018

Öğretmen Olma Motivasyonu ile Geometri Öğretme Bilgisi Arasındaki Korelasyon

2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018

A Survey On Soft Set Theory

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

The Examination of Measurement Invariance of Motivations toBecome a Teacher Scale in Terms of Department and Gender

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning, VİYANA, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017

Examining Beliefs of Preservice Teachers about Epistemology and Lifelong Learning Competency via Canonical Correlation Analysis

3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017

Project effect in teaching of physics topics

Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi, 6 - 10 Eylül 2017

A LITERATURE REVIEW OF THE DECISION MAKING PROBLEMS STUDIED IN THE THEORIES OF INTUITIONISTIC FUZZY SETS

International Congress on Fundamental and Applied Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.21

Investigation of Lifelong Learning Competency Beliefs ofPreservice Teachers from Different Departments using LatentClass Analysis

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, VİYANA, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017

Farklı Bölümlerden Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutum ve İnanışlarının Örtük Sınıf Analiziyle İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-3), AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Genel Eğitim Konuları Öğrenme Fırsatları Ölçeğinin Sınıf Öğretmeni Adayları için Geçerlilik veGüvenilirliği

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 Ekim - 23 Mayıs 2016

Matematik Başarısı Hakkında İnançlar Ölçeğinin Formasyon Öğrencileri için Geçerlenmesi

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016

Matematik Öğrenme Hakkında İnançlar Ölçeğinin Formasyon Öğrencileri için Geçerlenmesi

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON DEVELOPMENT OF KOP REGION, Karaman, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016

Sustainable Technology For Sustainable Teacher Education

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCCCONFERENCE SUSTAINABLEDEVELOPMENT, CULTURE,EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

More Sustainable Orientation Profiles In Beliefs About The Nature of Mathematics

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHINGDIVERSE STUDENTS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016

The Motivations of Preservice Secondary Mathematics Teachers in the Alternative Route

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 21 - 24 Temmuz 2016

Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimleri İnceleyen Çalışmaların Analizi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu(TÜRKBİLMAT-1), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.195

Beliefs of Primary School Teachers about Mathematcal Problem Solving

International Educational Research Congress, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013

Using Manipulatives in Mathematics Classes in Primary School: Experiences and Views of Preservice Primary School Teachers

International Educational Research Congress, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.59

Misconceptions of student primary school teachers regardingmultiplicative thinking in proportional reasoning

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.286-287

How well do student primary school teachers know “Sets”?

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, ss.284-285

How Well Do Student Primary School Teachers Know “Numbers”?

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012, ss.86-87

Kitap & Kitap Bölümleri

ORAN, ORANTI, ORANTISAL DÜŞÜNME

TEMEL MATEMATIKSEL KAVRAMLAR ve UYGULAMALARI Ögrenen ve Ögretenler Için, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.13-119, 2016

Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları