Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2019 Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2012 Dr. Öğr. Üyesi
Auburn University, College of Sciences and Mathematics, Department of Mathematics and Statistics
-
1997 - 2005 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, --
-
2019 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2016 Bölüm Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2015
Erciyes Üniversitesi
-
2007 - 2015
Erciyes Üniversitesi
-
2007 - 2015
Erciyes Üniversitesi
-
2007 - 2015 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
-
2005 - 2007
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
-
2005 - 2006 MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ
MEB-ÖZEL GELİŞİM DERSANESİ
-
1997 - 2005 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Verdiği Dersler
-
Lisans İSTATİSTİK VE OLASILIK-I
-
Lisans ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME
-
Lisans İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM
-
Lisans LİNEER CEBİR-I
-
Doktora MATEMATİKSEL MUHAKEME VE KANIT YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans MATEMATİK EĞİTİMİNDE DİL VE DÜŞÜNCE GELİŞİMİ
-
Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans PROBLEM ÇÖZME VE MODELLEME TEKNİKLERİ
-
Lisans SOYUT MATEMATİK
-
Lisans CEBİRE GİRİŞ
-
Yüksek Lisans İLERİ FONKSİYONEL ANALİZ-I
-
Doktora ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ İÇİN İLERİ MATEMATİK
-
Lisans ANALİZ-III
-
Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
-
Yüksek Lisans TOPOLOJİK VEKTÖR UZAYLARI-I
Yönetilen Tezler
-
UZAKTAN TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
Soybaş D. (Danışman)
E.BAYSAL(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZEKÂ TÜRLERİ İLE MATEMATİK PROBLEMİ ÇÖZME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Soybaş D. (Danışman)
C.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ (LGS) SINAVLARINDAKİ MATEMATİK SORULARININ MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI VE YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Soybaş D. (Danışman)
M.BALTAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GEOMETRİ PROBLEMİ KURMA BECERİLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Soybaş D. (Danışman)
Z.YAKIŞIKLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının problem kurma ve problem çözme becerilerinin solo taksonomisi göre incelenmesi
Soybaş D. (Danışman)
A.Görpe(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM KURMA BECERİLERİ İLE LGS BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Soybaş D. (Danışman)
N.DAŞGIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi yüzde kavramı konusunun öğretimi için animasyon tekniğinin kullanılmasının akademik başarıya etkisi
E.Şadiye(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EŞİTLİK VE DENKLEM KONUSUNDA ÇOKLU TEMSİLLER ARASINDAKİ GEÇİŞ BECERİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Soybaş D. (Danışman)
Ş.KARAKÖSE(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BOYUT KONUSUNDA MATEMATİKSEL KAVRAMLARA YÜKLEDİĞİ MANALAR İLE MATEMATİKSEL DİLİ KULLANABİLME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Soybaş D. (Danışman)
M.ZİHAR(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezi Sınav Sorularının Matematik Öğretim Programı ve SOLO Taksonomisi Kapsamında Değerlendirilmesi
Soybaş D. (Danışman)
B.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN CEBİR ÖĞRENME ALANINDAKİ ALAN VE PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Soybaş D. (Danışman)
H.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Üstün zekâlı ve normal zekâlı öğrencilerin problem kurma becerilerinin problem türlerine göre karşılaştırılması
Soybaş D. (Danışman)
A.Burak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
12. Sınıf Öğrencileri İçin Boyut Belirleme Süreci ve Boyut Kavramının Uzunluk, Alan ve Hacim Ölçmedeki Rolü
Soybaş D. (Danışman)
N.TAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlköğretim Öğrencilerinin Çarpanlar ve Katlar Konusundaki Öğrenme Güçlüklerinin ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi.
H.DOĞRUCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
7. Sınıf Öğrencilerinin Yüzdeler Konusundaki Öğrenme Güçlükleri, Kavram Yanılgıları ve Nedenlerinin İncelenmesi
S.AKPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İlköğretim 7. Sınıf Merkezi Eğilim Ölçüleri Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi
A.Fikriye(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Szasz-Mirakyan-beta operatörlerinin yakınsaklık özellikleri
A.TUNCER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Oyunlaştırma yöntemiyle öğrenmenin öğrencilerin matematik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
G.Pelin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi
A.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Farklı dağılımlar üzerindeki integral operatörlerinin yakınsaklık özellikleri
O.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının katı cisimler ile ilgili kavram tanımı ve kavram imajlarının fenomenografik yaklaşımla incelenmesi
E.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Bazı Durrmeyer tipi operatör sınıflarının karakterizasyonları
E.MURKOYUNLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Arens Cebirlerinin türevleri
İ.DAŞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlköğretim 6.sınıf öğrencilerinin eşlik benzerlik ve dönüşüm geometrisi konusundaki imajlarının fenomenografik yaklaşımla ele alınıp zihin haritaları ile gelişiminin incelenmesi
M.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014