Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Eğitim-Turizm İlişkisi: Saygı Kavramı Üzerinden Bir Analiz

III.International Congres on Cultural Heritage and Tourism/Events, Bishkek, Kırgızistan, 17 - 19 Eylül 2019, ss.53-61, (Tam Metin Bildiri)

2. İslam Eğitim Geleneğinde “İlim” Kavramındaki Değişim ve Dönüşüm Üzerine Bir Analiz

Uluslararası Orta asya Alimlerinin İslam Medeniyetine Katkıları, Bishkek, Kırgızistan, 10 - 12 Ekim 2018, ss.797-814, (Tam Metin Bildiri)

3. Türk-İslam Geleneğinde Öğretmen -Öğrenci İlişkilerinin Ahlaki Çerçevesi

I. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 19 - 21 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Küreselleşme ve Teknolojik Dönüşümün Birey ve Toplum Hayatına Etkileri: Zenginleşen Köyün Yoksul ve Yalnız Sakinleri

ULUSLARARASI ORTA ASYA SEMPOZYUMU “Göç, Yoksulluk ve Kimlik”, Bishkek, Kırgızistan, 17 - 20 Nisan 2018, ss.1106-1118, (Tam Metin Bildiri)

5. Küreselleşme ve Teknolojik Dönüşümün Birey ve Toplum Hayatına Etkileri: Zenginleşen Köyün Yoksul ve Yalnız Sakinleri

Uluslararası Orta Asya Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 17 - 20 Nisan 2018, ss.1106-1118, (Tam Metin Bildiri)

6. Ali b. Osman el-Ûşî’nin Yetiştiği İlmi Çevre ve Hicrî VI. Asırda İslâm Eğitim Kurumlarının Genel Durumu

ULUSLARARASI ALİ B. OSMAN el-ÛŞÎ SEMPOZYUMU, Oş, Kırgızistan, 10 - 11 Mayıs 2018, ss.74-83, (Tam Metin Bildiri)

7. İlahiyat Eğitiminin İnsan Tasavvuru

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Manas Üniversitesinde Öğrenim Gören Türk Öğrencilerin Sorunları

ULUSLARARASI ORTA ASYA SEMPOZYUMU “Göç, Yoksulluk ve Kimlik, Bişkek, Kırgızistan, 17 - 20 Nisan 2018, ss.202-222, (Tam Metin Bildiri)

10. Kur’an Kursu Öğreticilerinin Kur’an Öğretimi Yaklaşımları

Din Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. “Klasik Dönem Osmanlı Eğitim Sisteminde Öğretmen-Öğrenci İlişkilerinin Ahlaki Boyutu: Taşköprülü-zâde Örneği”

Uluslararası Osmanlı Medreseleri Sempozyumu (Eğitim-Yönetim-Finas), 4 - 05 Mayıs 2017, ss.28-29, (Özet Bildiri)

12. Erken Çocukluk Döneminde Din Ve Değer Eğitiminde Yöntem Sorunu Metinden Bireye Mi Bireyden Metne Mi

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. Din öğretimi öğretmenlerinin Bir öğretim Materyali olarak filmlerden yararlanma durumu

Uluslararası Sinema ve Din Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

14. Din Dersi Öğretmenlerinin Bir Öğretim Materyali Olarak Filmlerden Yararlanma Durumu

Uluslararası Sinema ve Din Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

15. Topluma Hizmetle BütünleşenÖğretmen Yetiştirme Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Öğrettikleri

VI. ULUSAL ÖĞRETMENİM SEMPOZYUMU:Öğretmenin Nitelikleri ve Yeni Öğretmen Arayışları, Türkiye, 29 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

16. Din Eğtiminde Materyal Geliştirme

Yeni Dönemde Din Eğitimi 7. Öğretmen Sempozyumu, 16 Şubat - 17 Mart 2013, ss.68-74, (Tam Metin Bildiri)

17. İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Bu Okulu Tercih Süreçleri: Nasıl? ve Neden?

100. Yılında İmam-Hatip Liseleri Uluslararası Sempozyumu 23-24 Kasım 2013, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2013, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Yaygın Din Eğitimcisi Yetiştirme Açısından İlahiyat Fakültesi Lisans Programının Değerlendirilmesi

Yaygın Din Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2013, cilt.2, ss.227-242, (Tam Metin Bildiri)

19. Vaizlik Eğitimi Açısından İlahiyat Fakülteleri Lisans Programın Değerlendirilmesi

Vaaz ve Vaizlik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2013, ss.227-0, (Tam Metin Bildiri)

20. TÜRKİYE DE YAYGIN DİN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI KUR ANKURSLARINI KONU EDİNEN TEZLER ÜZERİNE BİR İNCELEMENON FORMAL RELIGIOUS EDUCATION STUDIES IN TURKEY A REVIEW ON THESES ABOUT KORAN COURSES

The Second International Congress of Educational Research "Social Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1732-1753, (Tam Metin Bildiri)

21. Cami Merkezli Din Hizmetlerinde Rehberlik Odaklı Denetim İhtiyacı

II. Ulusal Din Görevlileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2012, (Tam Metin Bildiri)

22. Öğretici Görüşlerine Göre Yaz Kur’xxan Kurslarının Sorunları (Kayseri Örneği

Yaygın Din Öğretimi Bağlamında Yaz Kuran Kursları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ağustos 2010, cilt.1, ss.117-123, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 36

1. Yaygın Din Eğitiminde Materyal Geliştirme

Yaygın Din Eğitimi-Öğretici El Kitabı-, AKYÜREK SÜLEYMAN, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı, İstanbul, ss.445-530, 2025

2. Yaygın Din Eğitiminde İzleme ve Değerlendirme:Diyanet Akademisi Başkanlığının Faaliyetlerine İlişkin Bir Analiz

Dini Bilginin Din Hizmetlerine Aktarılmasında Diyanet Akademisinin Yeri ve Önemi, KAAN ENVER OSMAN, Pamuk Fatih, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı, Ankara, ss.415-434, 2025

3. Yaygın Din Eğitiminde Etkili İletişim ve Dini Hitabet

Yaygın Din Eğitimi-Öğretici El Kitabı-, AKYÜREK SÜLEYMAN, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı, İstanbul, ss.213-304, 2025

4. HAFIZLIK ÖĞRETİCİLERİNİN ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK KİŞİSEL REHBERLIK UYGULAMALARI

Çeşitli Yönleriyle Din Eğitimi, ULU MUSTAFA, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.143-173, 2024

5. DİN GÖREVLİLERİNİN “CAMİ” VE “DİN GÖREVLİSİ (İMAM HATİP)” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

Çeşitli Yönleriyle Din Eğitimi, ULU MUSTAFA, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.205-238, 2024

6. İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Kur'an-ı Kerim Dersine Yönelik Tutumları

Psikoloji, Eğitim ve Din, ULU MUSTAFA, OSMANOĞLU CEMİL, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.71-97, 2024

7. KIRGIZİSTAN’DA CAMİLERİN/MESCİTLERİN FONKSİYONLARI VE BİR ÜNİVERSİTE CAMİSİNDE VERİLEN HİZMETLERİN ANALİZİ

Dünden Bugüne Cami ve Fonksiyonları, Özkan Önder, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı, Ankara, ss.203-223, 2024

8. Lisansüstü İlahiyat Eğitiminde Uzmanlaşma: Sorunlar ve Öneriler

Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye'de İlahiyat Eğitimi, İrfan Aycan, Esra Gözeler, Nurullah Yazar, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.243-281, 2023

9. Kırgızistanda Okullarda Din Eğitimi

Kafkasya ve Orta Asya'da Okullarda Din Eğitimi, Mahmut Zengin, Abdurrahman Hendek, Editör, Ensar Yayınları, İstanbul, ss.141-179, 2023

10. Dinî Terimler Sözlüğü

Kırgızistan-Türkiye Üniversitesi Yayınları, Bishkek, 2022

11. Prof.Dr. Muhammet Şevki Aydın'ın Kur'an Kurslarının Bilimselleşmesine Katkıları

Prof.Dr. Muhammet Şevki Aydın ve Din Eğitimi Bilimine Katkıları, Akyürek Süleyman, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.333-369, 2022

12. TÜRKİYE’DE ÖĞRENİM GÖREN ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ÜNİVERSİTE TERCİH SÜREÇLERİ, SORUNLARI VE MEMNUNİYET DURUMLARI: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

İslam ve Yorum, Küçükparmak Aykut, Ünlüsoy Abdulhan,Saydan Adem, Editör, Ensar Yayınları, İstanbul, ss.263-290, 2022

13. Türkiye’nin Kırgızistan’daki Mesleki Din Eğitimine Katkıları: İmam Hatip Liseleri (Teoloji Kolejleri) Örneği

KIRGIZİSTAN ARAŞTIRMALARI 2020, Cengiz Buyar, Editör, BYR PUBLİSHİNG, Bishkek, ss.153-174, 2021

14. 04-06 Yaş Kur’an Kursularında Eğitim Materyali Sorunları ve Öğreticilerin Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ DİN - AHLAK- DEĞERLER EĞİTİMİ VE SORUNLARI, BAYYİĞİT M.,ÖZKAN M., Çanakçı A., ABDELGHANY A., Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.229-243, 2020

15. Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve Temel Özellikleri

Eğitime Giriş, Süleyman Akyürek, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.145-184, 2020

16. Eğitimin Temelleri

Eğitime Giriş, Akyürek Süleyman, Editör, Kimlik Yayınevi, Kayseri, ss.57-92, 2020

19. Din Öğretimi Yöntemleri

Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Yayınları, Bishkek, 2019

20. Hafızlık Eğitiminde Bireyi (Muhatabı) Tanıma

Hafızlık Eğitimi Üzerine Araştırmalar, Osmanoğlu, C. , Özbek Ö., Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.57-112, 2019

21. Ahlak Eğitimi Yaklaşımları

Ahlak ve Değerler, Mustafa Köylü, Ayşe İnan Kılıç, Editör, Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Yayınları, Bishkek, ss.35-56, 2019

22. Din Öğretimi Yöntemleri Bilimi ve Yöntemleri

Din Öğretimi Yöntemleri, , Editör, Kırgızistan-Türkye Manas Üniv. Yayınları., Bishkek, ss.17-110, 2019

23. DİN SABAGIN OKUTUUNUN METODDORU

Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Yayınları, Bishkek, 2018

24. ДИН САБАГЫН ОКУТУУНУНМЕТОДДОРУ

Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Yayınevi, Bishkek, 2018

25. Klasik Dönem Osmanlı Eğitim Sisteminde Öğretmen-Öğrenci İlişkilerinin Ahlaki Boyutu: Taşköprülü-zâde Örneği

Osmanlı Medreseleri: Eğitim, Yönetim ve Finans, Aydın F, Zengin M, Cevherli K, Kaymaz Y, Editör, Mahya Yayıncılık, İstabul, ss.249-276, 2018

26. Kur'an Kurslarında Din Eğitimi ve Sorunları

Türkiye'de Din Eğitimi ve Sorunları, Köylü, M., Editör, Değerler Eğitimi Yayınları, İstabul, ss.319-268, 2018

27. Hitabet Türleri

Hitabet ve Mesleki Uygulama, Akyürek, Süleyman, Editör, Bilay Yayınları, Ankara, ss.109-181, 2018

28. Yüksek Din Öğretiminde Nicelikten Niteliğe GeçişSürecinde İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin YeterlikleriniBelirlemenin Önemi (Yaygın Din Eğitimi Alanı)

Yüksek Din Öğretimi, Z. Şeyma Arslan, Editör, Dem (Değerler Eğitimi Merkezi Yayınları), İstanbul, ss.297-311, 2018

29. İmamlık ve Müezzinlik

Hitabet ve Mesleki Uygulama, Akyürek, Süleyman, Editör, Bilay yayınları, Ankara, ss.237-265, 2018

30. АДЕП-АХЛАК ПЕДАГОГИКАСЫНЫН ЫКМАЛАРЫ

АДЕП-АХЛАК ЖАНА БААЛУУЛУКТАРДЫ ОКУТУУ (Edep Ahlak Cana Baaluuluktardı Okutuu), Mustafa Köylü, Ayşe İ. Kılıç, Editör, Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Yayınları, Bishkek, ss.43-70, 2018

31. İslam Eğitiminde İlimler, Konular ve Müfredat

Ana Hatlarıyla İslam Eğitim Tarihi, Köylü M, Gözütok Ş., Editör, Ensar Yayınevi, İstabul, ss.423-470, 2017

32. İmam Hatip Lisesi Meslek Dersi Öğretmenlerinin Öğretim Araç Ve Materyallerinden Yararlanma Durumu

Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları, İ. Erdem,İ Aşlamacı, R. Uçar, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.517-536, 2017

33. Kur’an Kurslarında Din Eğitimi

Din Eğitimi El Kitabı, Recai Doğan, Remziye Ege, Editör, Grafiker, Ankara, ss.329-356, 2017

34. Taşköprülüzade

Klasik İslam Eğitimcileri, Mustafa Köylü, Ahmet Koç, Editör, Ragbet Yayınları, İstanbul, ss.555-604, 2016
Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

10

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

569

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

30

Toplam Atıf Sayısı

40

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları