Eğitim Bilgileri
2002 - 2008
2002 - 2008Doktora
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Erciyes Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Yeşil Pazarlama ve Kayseri’deki İşletmeler Üzerine Bir Uygulama
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
2002
2002Yüksek Lisans
Doktorların İlaç Mümessillerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
2017 - 2023
2017 - 2023Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
2010 - 2017
2010 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
1999 - 2010
1999 - 2010Araştırma Görevlisi
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
2020 - 2023
2020 - 2023Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
2019 - 2023
2019 - 2023Fakülte Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
2019 - 2022
2019 - 2022Bölüm Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
2014 - 2017
2014 - 2017Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
YEŞİL AKLAMA, YEŞİL AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE YEŞİL GÜVENİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARACI DEĞİŞKENLER ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Leblebici Koçer L. (Danışman)
P.CANSU(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Destinasyon imajı, algılanan değer ve ziyaretçi memnuniyetinin turistlerin tekrar ziyaret etme ile tavsiye etme niyetlerine etkileri: Çorum'da müze ve ören yerlerinin ziyaretçileri üzerine karşılaştırmalı bir uygulama
Leblebici Koçer L. (Danışman)
D.KURU(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı ile Hedef Pazar Araştırması: Yatak Sektöründe Bir Model Önerisi
Leblebici Koçer L. (Danışman)
Y.HAKAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Kayseri'deki Tüketicilerin Sosyal Medya Pazarlamasına Yönelik Tutumları
Leblebici Koçer L. (Danışman)
K.NUR(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Sosyal Medyanın Online Alışveriş Yönelimlerine Etkisi: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
Leblebici Koçer L. (Danışman)
İ.ÖZSOY(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Hedef Pazar Araştırmasının Uluslararası Rekabet Gücüne ve İhracat Performansına Etkisi: Türk Savunma Sanayi Sektörü Üzerine Bir Uygulama
Leblebici Koçer L. (Danışman)
G.YILDIRIM(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Dijital içerik pazarlaması uygulamalarının tüketici temelli marka denkliği bileşenleri ve çevrimiçi satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Leblebici Koçer L. (Danışman)
M.GÜLSOY(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Sosyal medyada elektronik ağızdan ağıza pazarlamanın sürdürülebilir tüketime etkisi: Planlanmış davranış teorisi çerçevesinde incelenmesi
Leblebici Koçer L. (Danışman)
F.SOMTAŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Yabancı öğrencilerin Türkiye'de eğitim kurumu seçmelerinde ağızdan ağıza pazarlamanın rolü
Leblebici Koçer L. (Danışman)
B.DARKHANBAY(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
Leblebici Koçer L. (Danışman)
S.SARGIN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
SOSYAL MEDYANIN KADINLARIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Leblebici Koçer L. (Danışman)
D.DOĞAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bankaların müşteri ilişkileri yönetimleri arasındaki farklılıkların değerlendirmesi: Kayseri ve Erbil örneği
Leblebici Koçer L. (Danışman)
A.MOHAMMED(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sınır Ötesi E-Ticaret Sitelerinden Alışveriş Yapan Tüketicilerin Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Unsurlar
Leblebici Koçer L. (Danışman)
M.YİĞİTOĞLU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Televizyon reklamlarının çocukların marka bağımlılığına etkisi: Türkiye-Kırgızistan karşılaştırması
Leblebici Koçer L. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Examination of the antecedents and consequences of consumers’ attitudes towards mobile advertising
Sargın S., Leblebici Koçer L.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS , cilt.24, sa.3, ss.256-282, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Ulusal Yazında Destinasyon İmajı Çalışmaları: Sistematik Literatür Taraması
Kuru D., Leblebici Koçer L.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.12, sa.1, ss.516-537, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Yeşil aklama: Sistematik bir literatür taraması
Akdeniz P. C., Leblebici Koçer L.
Turkish Journal of Marketing , cilt.9, sa.1, ss.1-19, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023THE EFFECT ON DIGITAL CONTENT MARKETING ON ONLINE PURCHASE INTENTION: THE MODERATOR ROLE OF AGE AND GENDER VARIABLES
GÜLSOY M., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Erciyes Akademi , cilt.37, sa.1, ss.147-163, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERE DUYULAN GÜVENİN KURUMSAL GÜVENİLİRLİK, MARKA GÜVENİLİRLİĞİ VE REKLAM GÜVENİLİRLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNDE YAŞ VE CİNSİYETİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
KURU D., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.316-343, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ
GÜLSOY M., UYAR K., LEBLEBİCİ KOÇER L.
GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , cilt.5, sa.2, ss.17-39, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Kadın Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarında Reklam Stratejilerinin Etkisi
Somtaş Lekesizcan F., Leblebici Koçer L.
Turkish Journal of Marketing- TUJOM , cilt.7, sa.3, ss.85-104, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Yeşil Satın Alma Niyetinde Yeşil Reklam, Yeşil Güven ve Yeşil Marka İmajının Rolü
Akdeniz P. C., Leblebici Koçer L.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , cilt.24, sa.42, ss.12-31, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Çevrim içi video reklamlarına yönelik tüketici tutumu üzerine bir araştırma: YouTube örneği
Akdeniz P. C., Leblebici Koçer L.
TUJOM , cilt.7, sa.2, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Yabancı Öğrencilerin Türkiye’de Eğitim Kurumu Seçmelerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Rolü
DARKHANBAY B., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Erciyes Akademi , cilt.35, sa.4, ss.1481-1502, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021TELEVİZYON REKLAMLARININ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE MARKA BAĞLILIĞI İLİŞKİSİ: TÜRKİYE-KIRGIZİSTAN KARŞILAŞTIRMASI
Özkan E., Leblebici Koçer L.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , cilt.11, sa.4, ss.1920-1935, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021An Investigation of the Effect of Moral Maturity on Consumer Ethics
SARGIN S., LEBLEBİCİ KOÇER L.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.1764-1780, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021ETİK VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK \u2013 ÇORUM\u2019DA FAALİYET GÖSTEREN OTEL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN ANALİZİ
KURU D., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Erciyes Akademi , cilt.35, sa.3, ss.1013-1039, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
SARGIN S., LEBLEBİCİ KOÇER L.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , cilt.50, sa.3, ss.23-57, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020MAKYAVELİST KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN ETİKDIŞI DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Leblebici Koçer L., Gülsoy M.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , ss.1-21, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Dindarlık etkisiyle İsrail mallarına karşı tüketici düşmanlığı
UYAR K., LEBLEBİCİ KOÇER L., SARGIN S.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , sa.49, ss.203-218, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Leblebici Koçer L., Özmerdivanlı H.
AKDENIZ IIBF DERGISI , cilt.19, sa.2, ss.427-454, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017Yeşile Boyama ve Yeşil Güven Arasındaki İlişkide Algılanan Yeşil Riskin ve Algılanan Tüketici Şüpheciliğinin Aracılık Rolü
Leblebici Koçer L., Delice T.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.50, ss.1-25, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
LEBLEBİCİ KOÇER L., ARSLAN KOÇKAYA F.
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , cilt.9, sa.43, ss.2052-2062, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARIN ÇEVRESEL DUYARLILIĞA ETKİSİ: ÇEVRESEL KAYGININ ARACILIK ROLÜ
Leblebici Koçer L., Delice T.
NWSAHS , cilt.11, sa.2, ss.112-139, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016TELEVİZYON İZLEME ALIŞKANLIKLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ: CELALABAT VE KAYSERİ İLLERİ ÖRNEĞİ
Koçer M., Leblebici Koçer L., Yoldaş M. A.
NWSAHS , cilt.11, sa.2, ss.140-151, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
2012TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi
LEBLEBİCİ KOÇER L., KOÇER M.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.5, ss.867-884, 2012 (Hakemli Dergi)
2009
2009Akademik Personelin Gazete Kampüsü Değerlendirmeleri Ve Demografik Özellikler İtibarı İle Algısal Farklılıkları
KOÇER M., GÜLLÜ K., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Akademik Bakış , ss.1-19, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Erciyes Üniversitesi İİBF Akademik Ve İdari Personeli İle İİBF İşletme Gündüz ve İkinci Öğretim Öğrencilerinin Organik Ürünleri Algılamaları
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Degisi , cilt.33, ss.249-277, 2009 (Hakemli Dergi)
2004
2004Eczacıların İlaç Reklamlarına Karşı Tutumlarının Belirlenmesi- Kayseri’de Faaliyet Gösteren Eczacılar Üzerine Bir Uygulama
Varinli İ., Leblebici Koçer L., Göknar H.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , sa.23, ss.17-33, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003Kayseri’de Hizmet Sunan Doktorların İlaç Mümessillerine Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma
DURSUN Y., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.21, ss.19-31, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM BOYUTLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
SOMTAŞ LEKESİZCAN F., LEBLEBİCİ KOÇER L.
8TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2023, ss.75-84
2022
2022Reklam Stratejilerinin, Kadın Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
SOMTAŞ LEKESİZCAN F., LEBLEBİCİ KOÇER L.
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022
2022
2022REKLAM FİLMİNDE OYNAYAN ÜNLÜLERE DUYULAN GÜVENİN REKLAM GÜVENİLİRLİĞİ, MARKA GÜVENİLİRLİĞİ VE KURUMSAL GÜVENİLİRLİK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
KURU D., LEBLEBİCİ KOÇER L.
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022
2020
2020MAKYAVELİST KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN ETİK DIŞI DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
LEBLEBİCİ KOÇER L., GÜLSOY M.
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 23 - 26 Eylül 2020
2019
2019The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior
BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.913-925
2019
2019DİJİTAL PAZARLAMA VE İNTERNET REKLAMCILIĞI
Leblebici Koçer L., Gül M.
Sos-Con II. Uluslararası Sosyal Bilimler & İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.158
2018
2018Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.15
2016
2016AN INVESTIGATION OF GREEN PURCHASE BEHAVIOUR AMONG MOTHERS
LEBLEBİCİ KOÇER L.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.415
2015
2015Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi nin Veri Zarflama Analizi ile Etkinlik Ölçümü
SUNGUR B., LEBLEBİCİ KOÇER L.
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, ss.137-149
2012
2012TELEVİZYON REKLAMLARINI İZLEYEN ÇOCUKLARIN AİLELERİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK PERSONELİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
LEBLEBİCİ KOÇER L., KOÇER M.
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.323-347
2009
2009Tüketicilerin Satış Elemanlarını Değerlendirmeleri
Yoldaş A., LEBLEBİCİ KOÇER L.
7. Uluslar arası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Kırgızistan, 1 - 04 Haziran 2009, ss.126-139
2009
2009Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
AKDOĞAN M. Ş., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.757-772
Kitap & Kitap Bölümleri
2024
2024Dijital Pazarlama
Leblebici Koçer L., Uyar K., Sargın S.
Sürdürülebilir Kalkınmada Dijital Dönüşüm ve Yapay Zekâ Uygulamaları, Ahmet Fazıl ÖZSOYLU,Emine KILAVUZ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.143-178, 2024
2023
2023Betimleyici Araştırma Tasarımı: Gözatım ve Gözlem
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Pazarlama Araştırmaları Bir Uygulamalı Yönelim, Mahir Nakip, Ahmet Buğra Hamşıoğlu, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.164-207, 2023
2022
2022Yeşil Aklama
Leblebici Koçer L.
Tüm Yönleriyle Yeşil İşletme, Prof. Dr. Ali ERBAŞI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.339-354, 2022
2021
2021Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörler
Leblebici Koçer L.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI-I:Güncel Akademik Çalışmalar, Davut Karaman, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-34, 2021
2020
2020Tüketici Hakları ve Kullanımı
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Müşteri Şikâyet Yönetimi, Apaydın, Fahri, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.267-292, 2020
2018
2018Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
Başyazıcıoğlu H. N., Leblebici Koçer L.
A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice, Yenihan B.,Sarıipek D.B.,Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, Kolkata, ss.73-83, 2018
2017
2017An Investigation Of Green Purchase Behaviour Among Mothers
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Recent Developments in Social SciencesBusiness Administration and Finance, Icbay ,Mehmet Ali, Arslan, Hasan, Yilmaz, Rasim, Editör, e-BWN.com, Bialystok, ss.313-323, 2017
2015
2015Yeşil Pazarlama Ve Kayseri'deki İşletmeler Üzerine Bir Uygulama
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Türkiye Alim Kitapları, Deutschland, 2015
2015
2015Yeşil Pazarlama
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Akın M., Toksarı M., Editör, Paradigma Akademi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.77-100, 2015
2013
2013Müşteri İlişkileri Yönetimi
LEBLEBİCİ KOÇER L.
Pazarlama Yönetimi, Kırcova İ., Benli T., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.557-573, 2013
Desteklenen Projeler
2016 - 2019
2016 - 2019Televizyon Reklamlarının Çocukların Marka Bağımlılığına Etkisi: Türkiye-Kırgızistan Karşılaştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
LEBLEBİCİ KOÇER L. (Yürütücü), ÖZKAN E.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorHumanities and Social Sciences
Editörler Kurulu Üyesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorErciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2020
Eylül 202019. Uluslararası İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ruhlusaraç M., Tok O., Akdoğan M. Ş., Uyar K., LEBLEBİCİ KOÇER L., GÜLIRMAK S.
Kayseri, Türkiye
Ekim 2003
Ekim 20038. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Leblebici Koçer L.
Kayseri, Türkiye
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2021
Mayıs 2021