Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Yapay Zekâ Destekli Reklam Filmlerinde Toplumsal Cinsiyetin Göstergebilimsel Temsili

Vi. Bilsel Uluslararası Turabdin Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Mardin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2025, ss.331-332, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Instagram’da Fenomen Babalar Üzerinden Hegemonik Erkeklik Temsilleri

1. BİLSEL INTERNATIONAL ERZURUM SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS BOOK, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Temmuz 2025, ss.370, (Özet Bildiri)

3. Reklam etiği bağlamında çocuklara yönelik reklamlar: Çocuk giyim markaları üzerine bir araştırma

Proceedings of the 5th Bilsel International Kibyra Scientific Researches Congress, Burdur, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2025, ss.369, (Özet Bildiri)

4. Dichotomous Narrative in Advertising Media

INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL STUDIES , İzmir, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2025, ss.10-11, (Özet Bildiri)

5. Açıkhava Reklamları Kaynaklı Görüntü Kirliliğinin Çözümü Değişen Reklam Teknolojilerinde mi?

International Scientific Compilation Research Congress-III, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Şubat 2025, ss.416-423, (Tam Metin Bildiri)

6. Tüketici Boykot Davranışları: Yeme-İçme Sektörüne Yönelik Bir Araştırma

5. Uluslararası Boğaziçi Bilimsel Çalışmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2024, ss.634, (Özet Bildiri)

7. Çocuklara Yönelı̇k Reklamların Göstergebilimsel Analı̇zı̇: Sütaş ve İçim Süt Örnekleri

5. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırma ve İnovasyon Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2023, ss.114-127, (Tam Metin Bildiri)

8. Hibe projelerinin değişim gücü" Yemliha Hazırlanıyor Yarınlara"

2nd Women's Congress, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.185-186, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Internet Use by College Students:A Comparative Analysis by Genders in İstanbul and New York Example

6Th International Congress on Current Debates in Social Sciences (CUDES), İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, ss.346, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Job Satisfaction in Terms of Social Gender Equality in Employees and Its Effect on The Corporate Reputation Sample of Eru Academicians

2nd International Conference on Social Sciences Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.508-518, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Üniversitelerin Kurumsal İmajlarini Oluşturmada Bir Araç Olarak Kurum Web Siteleri: Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Akademisyenleri Örneği

21. Yüzyıl Penceresinden Kültür ve Kimlik Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 26 - 28 Mayıs 2014, ss.333-343, (Tam Metin Bildiri)

13. Corporate Reputatıon Management The Sample Of Erciyes University

2nd World Conference on Design, Arts and Education – DAE, Bucuresti, Romanya, 9 - 11 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

14. İnternet ve TV Medyası Kullanımında Ebeveynlerin Okul Çağındaki Çocukları Üzerinde Etkisi Erciyes Üniversitesi Akademisyenleri Örneği

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.283-291, (Tam Metin Bildiri)

15. Halkla İlişkilerde Geri Beslemenin Önemi: TTNet Kayseri Örneği

Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, cilt.2, ss.465-478, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

2. Sosyal Medyada Femvertising: Influencerların Yeni Silahı

Halkla İlişkiler, Sevim Koçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.35-45, 2025

3. Sosyal Medyada Paylaşım: Influencerlar ve Çocukları

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, Murat Sağlam, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.15-34, 2024

4. Reklam ve Fotograf

Tasarımda Fotoğraf Kullanımı , Aydın Zor, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi , Erzurum, ss.101-118, 2023

5. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Yerel Halkın Destinasyon Marka İmajı Değerlendirmeleri

Halkla İlişkiler ve İletişim Çalışmalarında Sürdürülebilirlik, Mustafa Koçer,Murat Başarır,Mustafa Cıngı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.169-189, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. The Evolution of Advertising in Interactive Movies and Video Games,

Cinema Studies Different Perspectives, Burak Türten, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, Florida, ss.65-74, 2022

7. Kişilerarası İletişimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Duyarlılık

Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği, Asuman Gölgeli,Elif Deniz Şafak,Emel tanyeri Mazıcı,Hülya Argunşah,Jale Metin Kıyıcı,zeynep Ölçü Dinçer,Masreka Khan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.191-210, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Internet Advertising From The Users’ Perspective: A Comparative Analysis On Istanbul And New York

Recent Advances in Social Sciences, Efe R.,Koleva I.,Ozturk M.,Arabacı R., Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.51-71, 2019

9. Internet Use by College Students: A Comparative Analysis By Genders in Istanbul and New York Example

Akademic Research in Social, Human and Administrative Sciences-II, Bülent Cercis Tanrıtanır,Sevilay Özer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.25-44, 2018

10. Reklam Etiği

İletişim ve Etik, Metin IŞIK, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-263, 2013

11. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’nde Bir İnceleme

Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza Çakır-Hakan Aydın, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012
Metrikler

Yayın

39

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

51

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları