Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

From negative evidence to learning opportunities: Investigating informal formative assessment practices in an L2 classroom

The 6th International Conference on Research in Applied Linguistics- ULEAD ICRAL 2022, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, ss.23-24

Looking at Lifelong Learning Programs for Adults without College Degree

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021

SİSTEMATİK İNCELEME: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM

13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2020

Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği'nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

3.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1

Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

V. International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018

Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018

Öğretmenlik Temalı Bir Yaratıcı Drama Dersinin Değerlendirilmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Hafızalardaki İyi Öğretmen Özellikleri

X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018

Discourses of Citizenship in Turkish and American Middle School Textbooks: A Critical Analysis

VI. International Conference on Critical Education, London, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.71

How do an academic building reflect field specificity?

the European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015

Design Criteria to Enhance Socialization among Undergraduate Students

the European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015

Important physical characters for quality teacher education: the Delphi study

the International association people environment studies (IAPS) Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 24 - 29 Haziran 2012

Development of attitude scale school physical environment

Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.173-180

Creative drama as an alternative teaching method in Moral Education

Conference of Subjectivity, Creativity and Institution, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008

Yeniden Yapılandırılan Sınıf Öğretmenliği Programı Hakkında Öğretim Elemanı Görüşleri

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık DüzeylerininBelirlenmes

Current Academic Studies in Education Sciences 2018, Harun ŞAHİN Abidin TEMİZER Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.85-107, 2019

Drama and the enhancement of creativity: A review of research

Subjectivity, Creativity, and the Institution, Crouch, Christopher, Editör, BrownWalker Press, Florida, ss.165-178, 2009

Metrikler

Yayın

36

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları