Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (2)
5. Türkiye’de Çocuklar için Felsefe (P4C) Uygulamalarına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi: Sistematik Derleme
Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.703-740, 2023 (TRDizin)
8. Examining of the Digital Literacy Level of Teacher Candidates
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.2027-2064, 2022 (TRDizin)
9. Konuşma Çözümlemesi Yöntemi: Veri Toplama ve Çözümleme Süreçlerinde Geçerlik, Güvenirlik ve Etik
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.381-402, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
14. Important Physical Characteristics for Quality Teacher Education: The Delphi Study
Erciyes Journal of Education [EJE]
, cilt.1, ss.23-33, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımları ve deneyimlerinin incelenmesi
Elementary Education Online
, cilt.9, ss.792-806, 2010 (TRDizin)
17. Linking Architecture and Education Sustainable Design for Learning Environments
Architectural Science Review
, cilt.52, ss.325-326, 2009 (Scopus)
18. Schools for the Future: Design Proposals from Architectural Psychology
Architectural Science Review
, cilt.52, ss.322-323, 2009 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
7. Looking at Lifelong Learning Programs for Adults without College Degree
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)
8. SİSTEMATİK İNCELEME: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM
13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
V. International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlik Temalı Bir Yaratıcı Drama Dersinin Değerlendirilmesi
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
18. Hafızalardaki İyi Öğretmen Özellikleri
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
22. Candidate teachers’ use of the faculty building and evaluation of the physical environment
26th EURO/INFORMS conference, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
23. Evaluation of physical environment of teacher education institution from teacher candidates’ perspectives: Middle East Technical University (METU) case.
the Applied Education (APPED) Conference, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
24. Important physical characters for quality teacher education: the Delphi study
the International association people environment studies (IAPS) Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 24 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
25. Development of attitude scale school physical environment
Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)
27. Yeniden Yapılandırılan Sınıf Öğretmenliği Programı Hakkında Öğretim Elemanı Görüşleri
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
28. Okul öncesi öğretmen yetiştirme programındaki dersler hakkında öğretim elemanları ve öğrencilerin görüşleri
15. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
29. Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programı’ndaki Dersler Hakkındaki Öğretim Elemanları ve Öğrencilerin Görüşleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. Öğrenme ve Beyin
Öğrenme Psikolojisi, DERİN SÜMEYYE, GÜÇLÜ MUSTAFA, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.25-45, 2024
3. 4. Sınıf Düzeyinde Hazırlanan Ders Planları ve Ünite-Konu ve Kazanımları
Fen Eğitiminde Yaratıcı Drama 3.4.5.6.7.8. Sınıf Ders Planı Örnekleri, ÖZDEMİR ŞİMŞEK PINAR, Paşa Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-70, 2024
4. İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programı Kazanımlarına Yönelik Olarak Drama Yöntemi ile Yapılandırılan Hazırlık/Canlandırma/Değerlendirme Aşaması
3.4.5.6.7.8. Sınıf Fen Eğitiminde Alternatif Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Drama, ÖZDEMİR ŞİMŞEK PINAR, Paşa Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-44, 2024
7. Bir Meslek Olarak Öğretmenlik
Eğitime Giriş, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-307, 2023
9. Gestalt Psikolojisi
Eğitim Psikolojisi, Mustafa Yüksel Erdoğdu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.297-310, 2022
10. Görme yetersizliği olan bireylerin drama uygulamaları ile kapsanması
Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme, Taneri, Oya Pervin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.51-72, 2022
11. Anlatı araştırması ve anlatı analizi
Nitel Araştırma Yöntemleri, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Kayseri, ss.57-67, 2021
12. Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık DüzeylerininBelirlenmes
Current Academic Studies in Education Sciences 2018, Harun ŞAHİN Abidin TEMİZER Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.85-107, 2019
13. Drama and the enhancement of creativity: A review of research
Subjectivity, Creativity, and the Institution, Crouch, Christopher, Editör, BrownWalker Press, Florida, ss.165-178, 2009