Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de Çocuklar için Felsefe (P4C) Uygulamalarına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi: Sistematik Derleme
Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.703-740, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining the Hidden Curriculum of the Physical Environment in Higher Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.704-731, 2023 (Hakemli Dergi)
Important Physical Characteristics for Quality Teacher Education: The Delphi Study
Erciyes Journal of Education [EJE]
, cilt.1, ss.23-33, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımları ve deneyimlerinin incelenmesi
Elementary Education Online
, cilt.9, ss.792-806, 2010 (Hakemli Dergi)
Schools for the Future: Design Proposals from Architectural Psychology
Architectural Science Review
, cilt.52, ss.322-323, 2009 (Scopus)
Linking Architecture and Education Sustainable Design for Learning Environments
Architectural Science Review
, cilt.52, ss.325-326, 2009 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Looking at Lifelong Learning Programs for Adults without College Degree
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021
SİSTEMATİK İNCELEME: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM
13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2020
Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
V. International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018
Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018
Öğretmenlik Temalı Bir Yaratıcı Drama Dersinin Değerlendirilmesi
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Hafızalardaki İyi Öğretmen Özellikleri
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018
Candidate teachers’ use of the faculty building and evaluation of the physical environment
26th EURO/INFORMS conference, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013
Evaluation of physical environment of teacher education institution from teacher candidates’ perspectives: Middle East Technical University (METU) case.
the Applied Education (APPED) Conference, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Important physical characters for quality teacher education: the Delphi study
the International association people environment studies (IAPS) Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 24 - 29 Haziran 2012
Development of attitude scale school physical environment
Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.173-180
Yeniden Yapılandırılan Sınıf Öğretmenliği Programı Hakkında Öğretim Elemanı Görüşleri
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007
Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programı’ndaki Dersler Hakkındaki Öğretim Elemanları ve Öğrencilerin Görüşleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık DüzeylerininBelirlenmes
Current Academic Studies in Education Sciences 2018, Harun ŞAHİN Abidin TEMİZER Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.85-107, 2019
Drama and the enhancement of creativity: A review of research
Subjectivity, Creativity, and the Institution, Crouch, Christopher, Editör, BrownWalker Press, Florida, ss.165-178, 2009