Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Eğitimde Drama Dersinin İşlenişinde Değişim ve Dönüşüm: Bir Öz Anlatı

31. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2023, ss.64-65, (Özet Bildiri)

2. Zenofobiyi Azaltmaya Yönelik Temas Teorisine Dayalı Eğitim Programının Etkililiğinin İncelenmesi

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

3. From negative evidence to learning opportunities: Investigating informal formative assessment practices in L2 classroom interaction

6th International Conference on Research in Applied Linguistics ICRAL 2022, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

4. Research Literacy in Post Graduate Education in Turkey: Perceived Level of Competency in Research Skills

European Conference on Educational Research, Erivan, Ermenistan, 1 - 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Koronavirüs Pandemi Dönemindeki Çevrimiçi Eğitime İlişkin Metaforları

International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, ss.150, (Özet Bildiri)

6. From negative evidence to learning opportunities: Investigating informal formative assessment practices in an L2 classroom

The 6th International Conference on Research in Applied Linguistics- ULEAD ICRAL 2022, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, ss.23-24, (Özet Bildiri)

7. Looking at Lifelong Learning Programs for Adults without College Degree

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

8. SİSTEMATİK İNCELEME: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM

13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

12. Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği'nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

3.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Velilerin okul psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmetleri hakkındaki görüşleri

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi, Kayseri, Türkiye, 29 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

V. International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlik Temalı Bir Yaratıcı Drama Dersinin Değerlendirilmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Hafızalardaki İyi Öğretmen Özellikleri

X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Discourses of Citizenship in Turkish and American Middle School Textbooks: A Critical Analysis

VI. International Conference on Critical Education, London, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.71, (Özet Bildiri)

20. Design Criteria to Enhance Socialization among Undergraduate Students

the European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

21. How do an academic building reflect field specificity?

the European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

22. Candidate teachers’ use of the faculty building and evaluation of the physical environment

26th EURO/INFORMS conference, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

24. Important physical characters for quality teacher education: the Delphi study

the International association people environment studies (IAPS) Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 24 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

25. Development of attitude scale school physical environment

Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)

26. Creative drama as an alternative teaching method in Moral Education

Conference of Subjectivity, Creativity and Institution, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

27. Yeniden Yapılandırılan Sınıf Öğretmenliği Programı Hakkında Öğretim Elemanı Görüşleri

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Öğrenme ve Beyin

Öğrenme Psikolojisi, DERİN SÜMEYYE, GÜÇLÜ MUSTAFA, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.25-45, 2024

2. Öğrenmede Temel Kavramlar

Öğrenme Psikolojisi, DERİN SÜMEYYE, GÜÇLÜ MUSTAFA, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-23, 2024

3. 4. Sınıf Düzeyinde Hazırlanan Ders Planları ve Ünite-Konu ve Kazanımları

Fen Eğitiminde Yaratıcı Drama 3.4.5.6.7.8. Sınıf Ders Planı Örnekleri, ÖZDEMİR ŞİMŞEK PINAR, Paşa Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-70, 2024

4. İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programı Kazanımlarına Yönelik Olarak Drama Yöntemi ile Yapılandırılan Hazırlık/Canlandırma/Değerlendirme Aşaması

3.4.5.6.7.8. Sınıf Fen Eğitiminde Alternatif Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Drama, ÖZDEMİR ŞİMŞEK PINAR, Paşa Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-44, 2024

5. Anlatı Araştırması

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş, Oktay; Şahin, Tuğrul Gökmen, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.95-113, 2023

6. Farklı Yönleriyle Veri Toplama Süreci

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş, Oktay; Şahin, Tuğrul Gökmen, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.301-310, 2023

7. Bir Meslek Olarak Öğretmenlik

Eğitime Giriş, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-307, 2023

8. Yabancı Düşmanlığını (Zenofobi) Önleyici Drama Uygulamaları

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve Farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme, Doç. Dr. P. Oya TANERİ, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.149-169, 2022

9. Gestalt Psikolojisi

Eğitim Psikolojisi, Mustafa Yüksel Erdoğdu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.297-310, 2022

10. Görme yetersizliği olan bireylerin drama uygulamaları ile kapsanması

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme, Taneri, Oya Pervin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.51-72, 2022

11. Anlatı araştırması ve anlatı analizi

Nitel Araştırma Yöntemleri, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi, Kayseri, ss.57-67, 2021

12. Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık DüzeylerininBelirlenmes

Current Academic Studies in Education Sciences 2018, Harun ŞAHİN Abidin TEMİZER Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.85-107, 2019

13. Drama and the enhancement of creativity: A review of research

Subjectivity, Creativity, and the Institution, Crouch, Christopher, Editör, BrownWalker Press, Florida, ss.165-178, 2009
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

36

Proje

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları