Eğitim Bilgileri
2005 - 2015
2005 - 2015Bütünleşik Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları Ve Öğretim , Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi , Sınıf Öğretmenliği , Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
EXPLORING PHYSICAL ENVIRONMENT AS HIDDEN CURRICULUM IN HIGHER EDUCATION: A GROUNDED THEORY STUDY
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017Yaratıcı Drama Lideri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Çağdaş Drama Derneği
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Öğretmen Eğitimi, Eğitimde Yaratıcı Drama
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2017 - 2017
2017 - 2017Araştırma Görevlisi Dr.
Arizona State University, Human Communication, Human Communication
2005 - 2016
2005 - 2016Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2011 - 2011
2011 - 2011Araştırma Görevlisi
University Of Sydney, Faculty Of Architecture, Environment Behavior And Society
2008 - 2009
2008 - 2009Araştırma Görevlisi
University Of Sydney, Faculty Of Architecture, Environment Behavior And Society
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Ortaokul 7. sınıf fen bilimleri dersi kuvvet ve enerji ünitesindeki kavramların öğreniminde aile katkısına ilişkin öğrenci ve anne görüşleri.
Sarıkaya M., TOR D. , GÜNERİ E.
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.3, sa.2, ss.51-66, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2020
2020Konuşma Çözümlemesi Yöntemi: Veri Toplama ve Çözümleme Süreçlerinde Geçerlik, Güvenirlik ve Etik
Girgin U. , Acar Y. , Akbaş E. , Yavuz E. , Selçuklu A. E. , Boran M. , et al.
Hacettepe University Journal Of Education, ss.1-22, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
2020
2020Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Tor D. , Yavuz E.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.49, ss.506-529, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
2019
2019Prospective teachers views on the physical environment of an education faculty
TOR D. , ENGİN DEMİR C.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, cilt.9, sa.3, ss.474, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2017
2017Important Physical Characteristics for Quality Teacher Education: The Delphi Study
TOR D.
Erciyes Journal of Education [EJE], cilt.1, ss.23-33, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2010
2010Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımları ve deneyimlerinin incelenmesi
AKAR H., ERDEN F., TOR D. , ŞAHİN SAK İ. T.
Elementary Education Online, cilt.9, ss.792-806, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2009
2009Linking Architecture and Education Sustainable Design for Learning Environments
TOR D. , MOORE G. T.
Architectural Science Review, cilt.52, ss.325-326, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2009
2009Schools for the Future: Design Proposals from Architectural Psychology
TOR D. , MOORE G. T.
Architectural Science Review, cilt.52, ss.322-323, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2020
2020SİSTEMATİK İNCELEME: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM
TOR D. , SERT E. H.
13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2020
2020
2020Conversation Analysis Methodology: Validity, Reliability, and Ethical Issues in Data Collection and Analysis Procedures
GİRGİN U. , ACAR Y. , AKBAŞ E. , YAVUZ E. , SELÇUKLU A. E. , BORAN M. , et al.
The 2nd ILTERG Conference, 16 - 17 Ekim 2020
2020
2020Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
TOR D. , YAVUZ E.
3.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020
2018
2018Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
DEMİR BAŞARAN S. , TOR D. , Arık E.
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018
2018
2018Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
DEMİR BAŞARAN S. , TOR D. , ARIK E.
V. International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018
2018
2018Öğretmenlik Temalı Bir Yaratıcı Drama Dersinin Değerlendirilmesi
TOR D. , ÖZDEMİR ŞİMŞEK P., ACAR Y.
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018
2018
2018Hafızalardaki İyi Öğretmen Özellikleri
TOR D. , ENGİN DEMİR C.
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018
2016
2016Discourses of Citizenship in Turkish and American Middle School Textbooks: A Critical Analysis
ENGİN DEMİR C., TOR D. , AKTAŞ H. H.
VI. International Conference on Critical Education, London, İngiltere, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.71
2015
2015How do an academic building reflect field specificity?
TOR D. , ENGİN DEMİR C.
the European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015
2015
2015Design Criteria to Enhance Socialization among Undergraduate Students
TOR D. , ENGİN DEMİR C.
the European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015
2013
2013Candidate teachers’ use of the faculty building and evaluation of the physical environment
TOR D. , ENGİN DEMİR C.
26th EURO/INFORMS conference, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013
2012
2012Evaluation of physical environment of teacher education institution from teacher candidates’ perspectives: Middle East Technical University (METU) case.
TOR D. , ENGİN DEMİR C.
the Applied Education (APPED) Conference, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
2012
2012Important physical characters for quality teacher education: the Delphi study
TOR D.
the International association people environment studies (IAPS) Conference, Glasgow, İngiltere, 24 - 29 Haziran 2012
2009
2009Development of attitude scale school physical environment
TOR D.
Uluslararası Mimarlık ve Çocuk Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2009, ss.173-180
2008
2008Creative drama as an alternative teaching method in Moral Education
TOR D. , KİRAZ E.
Conference of Subjectivity, Creativity and Institution, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008
2007
2007Yeniden Yapılandırılan Sınıf Öğretmenliği Programı Hakkında Öğretim Elemanı Görüşleri
TOR D.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007
2006
2006Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programı’ndaki Dersler Hakkındaki Öğretim Elemanları ve Öğrencilerin Görüşleri
PARLAK RAKAP A., TOR D.
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
2019
2019Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık DüzeylerininBelirlenmes
DEMİR BAŞARAN S. , ARIK E., TOR D.
Current Academic Studies in Education Sciences 2018, Harun ŞAHİN Abidin TEMİZER Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.85-107, 2019
2009
2009Drama and the enhancement of creativity: A review of research
TOR D.
Subjectivity, Creativity, and the Institution, Crouch, Christopher, Editör, BrownWalker Press, Florida, ss.165-178, 2009
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor