SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of a Multicultural Curriculum on the Knowledge and Attitudes of Pre-service Teachers: A Curriculum Proposal
ANTHROPOLOGIST
, cilt.22, sa.1, ss.25-38, 2015 (SCI-Expanded)
Who Is Innovative? Examination of Teachers' Innovativeness Level
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.30, sa.4, ss.106-118, 2015 (SSCI)
Primary School Students’ Metaphors about the Concept of ‘Peace”
EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.3, ss.12-26, 2012 (SSCI)
Çok Kültürlü Eğitimin Erciyes Üniversitesi Öğretim Elemanları İçin Önem Derecesi
TURKISH STUDIES
, cilt.7, sa.4, ss.1453-1475, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM ÖĞRETİMİ YÖNELİMLERİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.61, ss.659-667, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ VATANDAŞLIK VE SOSYAL MEDYA VATANDAŞLIK ALGILARININ İNCELENMESİ
Türk Akademik Yayınlar Derneği
, cilt.2, sa.1, ss.1-24, 2018 (Hakemli Dergi)
AN ANALYSIS OF PRIMARY AND MIDDLE SCHOOL TEACHERS’ PROFESSIONAL VALUES IN RELATION TO A RANGE OF VARIABLES
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.135-146, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE ORTAOKULLARDA UYGULANAN DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.29, ss.1152-1173, 2017 (Hakemli Dergi)
Development and Evaluation of the Efficiency of In-service Training Program with the Theme of Peace Education
Universal Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.5, ss.1425-1434, 2017 (Scopus)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DEĞER YÖNELİMLERİ VE ÖZERKLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.34, ss.238-258, 2016 (Scopus)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Değer Yönelimleri ve Özerklik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.34, ss.238-258, 2016 (Hakemli Dergi)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖZERKLİK DÜZEYLERİ İLE KENDİNİ AYARLAMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.2, sa.39, ss.21-41, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Özerklik Düzeyleri İle Kendini Ayarlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.39, ss.21-41, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Teachıng “Let’s Travel And Learn The World Of Lıvıng Creatures Unıt By Storylıne On Academıc Success
European Journal of Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.177-185, 2013 (Hakemli Dergi)
YABACI DDL ÖĞREME YAZILIMLARII ÖĞRECDLERD DDLEME VE KOUSMA BECERDLERDE ETKDSD: ROSETTA STOE ÖREĞD
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.45, ss.35-51, 2013 (Hakemli Dergi)
AN ASSESSMENT OF INSTRUCTIONAL PRACTICES IN TERMS OF DEMOCRATIC PARTICIPATION FREEDOM AND AUTONOMY
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD
, cilt.3, sa.1, ss.32-43, 2013 (Hakemli Dergi)
Evaluatıon Of Pre-Servıce Teachers’ Opınıons Of Multıcultural Educatıon
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL
, cilt.9, sa.4, ss.1-31, 2013 (Hakemli Dergi)
ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.1, ss.609-641, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı: Mobilim Eğitim
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.9, sa.19, ss.359-375, 2012 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLİ ÖĞRETİMİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Akademik Bakış
, sa.33, ss.1-20, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Laboratuvar Şartları Ve Kullanımına İlişkin Görüşleri İle Teknolojik Yenilikleri İzleme Eğilimleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.66-79, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitimi Bağlamında Bir Öğrenme ve Değerlendirme Yöntemi Olarak Portfolyo
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.237-259, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Yeni Lise Öğretim Programları: Sorunlar Beklentiler ve Öneriler
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.1, ss.35-50, 2012 (Hakemli Dergi)
New High School Instructional Programs in Turkey: Problems, Expectations and Suggestions
ilkogretim-online
, ss.35-50, 2012 (Hakemli Dergi)
Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools
Procedia Social and Behavioral Sciences,
, cilt.1, ss.584-589, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, sa.1, ss.1-18, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Öğretiminde Öğretmenlerin Dersin Geliştirme Bölümü Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.473-478, 2005 (Hakemli Dergi)
Resmi ve Özel İlköğretim Okullarındaki Eğitici Kol Çalışmalarının Amaçlarına Ulaşma Düzeyine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.175-185, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eleştirel Okuma İle Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişkininOrtaokul Öğrencileri Bağlamında İncelenmesi
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.137-155
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Yönelik ÖğretmenFarkındalıklarının İncelenmesi
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.197-210
Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını EtkileyenFaktörlerin İncelenmesi
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.179-195
Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018
Lifelong Learning in Turkey from the Perspective of Preservice Teachers
Global Education, Teaching and Learning Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 27 - 30 Eylül 2017, ss.35
Designing Education Environments on the Basis of Peace Education in the Light of Peace Education Theories
Global Education, Teaching Learning Conference 2017, 26 - 30 Eylül 2017
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN BİLİŞ ÜSTÜ BECERİ GELİŞTİREN STRATEJİLERİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇALIŞTIKLARI YERİN KÜLTÜRÜ İLE ETKİLEŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.502-513
Examination Of Primary School Social Studies Instructional Program Under The Light Of Teachers Opinions
European Turks “Education and Integration”, 14 - 16 Mayıs 2010
The Effect Of Storylıne Method On Students Achıevements In 5th Grade Of Scıence And Technology Courses
4th World Conference on Educatıonal Sciences (WCES-2012), 5 - 07 Şubat 2012
Therotical Bases of Portfolio Usage in The Education of Prospective Teachers
Proceedings of the IPS’12 International Portfolio Symposium, 2 - 04 Nisan 2012
Teacher Perceptions Of Classroom Management And Problematic Behaviors İn Primary Schools
World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009
İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının İçerik, Dil ve Anlatım, Değerlendirme ÖlçütleriBakımından İncelenmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 12 Nisan 2006 - 16 Nisan 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Kapsayıcı eğitimin hedefleri içeriği ve uygulamaya yansımaları
TANERİ P. O., DEMİR BAŞARAN S., ALTUNOĞLU A., SARI M., TURHAN TÜRKKAN B., Baykara Özaydınlık K., et al.
Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Aakdemi, Ankara, ss.67-92, 2019
Öğretim Etkinliklerinin Planlanması
Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.89-153, 2010
Öğretimsel Yaklaşımlar ve Öğretimsel Stratejiler
Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.157-194, 2010