Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (8)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Okul Öncesi Eğitim Programının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi (Aksaray İli Örneği)

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.358-367, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Eleştirel Okuma İle Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişkininOrtaokul Öğrencileri Bağlamında İncelenmesi

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.137-155, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından Değerlendirilmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.392-409, (Tam Metin Bildiri)

4. Üst Düzey Düşünme Becerilerine Yönelik ÖğretmenFarkındalıklarının İncelenmesi

6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.197-210, (Tam Metin Bildiri)

5. Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenmeye YönelikSorumlulukları İle İşbirlikçi Öğrenme TutumlarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.410-421, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını EtkileyenFaktörlerin İncelenmesi

6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.179-195, (Tam Metin Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık ve Sosyal Medya Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FETEMM Öğretimi Yönelimlerinin İncelenmesi

II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

1. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND VOCATIONAL STUDIES CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Lifelong Learning in Turkey from the Perspective of Preservice Teachers

Global Education, Teaching and Learning Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 27 - 30 Eylül 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

13. Designing Education Environments on the Basis of Peace Education in the Light of Peace Education Theories

Global Education, Teaching Learning Conference 2017, 26 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

15. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇALIŞTIKLARI YERİN KÜLTÜRÜ İLE ETKİLEŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.502-513, (Tam Metin Bildiri)

16. THE EVALUATION OF MULTICULTURAL TEACHING DESIGN EDUCATION PROGRAM

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4732-4736, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. Examination Of Primary School Social Studies Instructional Program Under The Light Of Teachers Opinions

European Turks “Education and Integration”, 14 - 16 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

18. The Effect Of Storylıne Method On Students Achıevements In 5th Grade Of Scıence And Technology Courses

4th World Conference on Educatıonal Sciences (WCES-2012), 5 - 07 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)

19. Therotical Bases of Portfolio Usage in The Education of Prospective Teachers

Proceedings of the IPS’12 International Portfolio Symposium, 2 - 04 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

20. The effect of storyline method on students' achievements in 5th grade of science and technology courses

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5026-5029, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. Teacher Perceptions Of Classroom Management And Problematic Behaviors İn Primary Schools

World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)

22. Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.584-589, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 7

1. Kapsayıcı eğitimin hedefleri içeriği ve uygulamaya yansımaları

Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Aakdemi, Ankara, ss.67-92, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

Current Academic Studies in Education Sciences-2018, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, ivpe, Cetinje, ss.85-107, 2018

4. Öğrenme-Öğretme Yöntemleri ve Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Uzunboylu, H. ve Öner, G., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.104-146, 2011

5. Öğretim Etkinliklerinin Planlanması

Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.89-153, 2010

6. Öğretimsel Yaklaşımlar ve Öğretimsel Stratejiler

Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.157-194, 2010

7. Sınıfta Fiziksel Çevrenin Yönetimi

Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.19-48, 2010
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1343

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

114

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

573

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

4

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları