Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Okul Öncesi Eğitim Programının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi (Aksaray İli Örneği)

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.358-367 Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel Okuma İle Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişkininOrtaokul Öğrencileri Bağlamında İncelenmesi

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.137-155

Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından Değerlendirilmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.392-409

Üst Düzey Düşünme Becerilerine Yönelik ÖğretmenFarkındalıklarının İncelenmesi

6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.197-210

Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını EtkileyenFaktörlerin İncelenmesi

6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.179-195

Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının FETEMM Öğretimi Yönelimlerinin İncelenmesi

II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

1. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND VOCATIONAL STUDIES CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017

Lifelong Learning in Turkey from the Perspective of Preservice Teachers

Global Education, Teaching and Learning Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 27 - 30 Eylül 2017, ss.35

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇALIŞTIKLARI YERİN KÜLTÜRÜ İLE ETKİLEŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.502-513

THE EVALUATION OF MULTICULTURAL TEACHING DESIGN EDUCATION PROGRAM

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4732-4736 identifier

The Effect Of Storylıne Method On Students Achıevements In 5th Grade Of Scıence And Technology Courses

4th World Conference on Educatıonal Sciences (WCES-2012), 5 - 07 Şubat 2012

Therotical Bases of Portfolio Usage in The Education of Prospective Teachers

Proceedings of the IPS’12 International Portfolio Symposium, 2 - 04 Nisan 2012

The effect of storyline method on students' achievements in 5th grade of science and technology courses

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5026-5029 identifier

Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.584-589 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Kapsayıcı eğitimin hedefleri içeriği ve uygulamaya yansımaları

Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Aakdemi, Ankara, ss.67-92, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

Current Academic Studies in Education Sciences-2018, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, ivpe, Cetinje, ss.85-107, 2018

Öğrenme-Öğretme Yöntemleri ve Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Uzunboylu, H. ve Öner, G., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.104-146, 2011

Öğretim Etkinliklerinin Planlanması

Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.89-153, 2010

Öğretimsel Yaklaşımlar ve Öğretimsel Stratejiler

Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.157-194, 2010

Sınıfta Fiziksel Çevrenin Yönetimi

Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.19-48, 2010

Metrikler

Yayın

73

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

151

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları