-
2024 - Continues Associate Professor
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2018 - 2024 Assistant Professor
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2015 - 2018 Assistant Professor
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Lecturer
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2023 - Continues Coordinator of the Public Relations Lab.
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2020 - 2023 Deputy Head of Department
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2017 - 2019 Deputy Head of Department
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2016 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2016 - 2017 Fakülte Kurulu Üyesi
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2012 - 2016 Coordinator of the Public Relations Lab.
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Coordinator of the foreigner students
Erciyes University, Yabancı Uyruklu Öğrenciler Bürosu
-
2013 - 2014 Adaptation/Exemption Committee Member
Erciyes University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2005 - 2010 KURUCU ORTAK/ İŞLETME MÜDÜRÜ
MOTİVA END. DIŞ TİCARET
-
2002 - 2004 SATIŞ SORUMLUSU
ADMİNAL MAĞZ. VE END. SİST. A.Ş.
-
Doctorate Mixed Methods in Communication Research
-
Undergraduate Internet Strategies ant E-trade
-
Undergraduate Digital Content Management
-
Postgraduate Qualitative Research Methods
-
Undergraduate Professional Public Relations Researches I
-
Postgraduate New Communication Technologies in Public Relations
-
Undergraduate Modern Approaches in Public Relations
-
Undergraduate Public Relations Campaigns
-
Doctorate Qualitative Data Analysis in Communication Research
-
Undergraduate Production Processes in Public Relations II
-
Undergraduate Public Relations Production Process I
-
Undergraduate Professional Public Relations Research II
-
Undergraduate Social Media Practices
-
Postgraduate Public Relations and Media Management
-
Undergraduate New Communication Technologies
-
Postgraduate Consumption Culture and Consumer Behaviour
-
Sürdürülebilir Tüketim Bağlamında Bireylerin Ekolojik Okuryazarlık Bilgisinin Online Alışveriş Sürecinde Tüketim Davranışı Üzerine Etkisi
Cıngı M. (Advisor)
E.ÇAĞLAR(Student), Doctorate, Continues -
Sosyal Medya Okuryazarlığı ve Bilgi Denetimi: Ergenlik Dönemindeki Bireylerin Sosyal Medyadaki Bilgi Kaynaklarını Değerlendirme ve Yönetme Becerilerine Yönelik Fenomenolojik Bir Çalışma
Cıngı M. (Advisor)
E.YILDIRIM(Student), Postgraduate, Continues -
Tüketim kültürü kapsamında Barbie bebek ve Barbie reklamlarının toplumsal açıdan incelenmesi
Cıngı M. (Advisor)
S.BAYINDIR(Student), Postgraduate, Continues -
From tradesmen to e-commerce: Marketing communication experiments of new e-commerce enterprises
Cıngı M. (Advisor)
-
Instagram üzerinden stil temalı yayın yapan fenomenlerin parasosyal etkileşimini tüketicilerin perspektifinden anlamak
Cıngı M. (Advisor)
-
Sosyal medya yöneticilerinin yerel yönetimlerdeki sosyal medya hesaplarını yönetme motivasyonları
Cıngı M. (Advisor)
-
The relationship between Advergame and purchase behaviour: A study on players
Cıngı M. (Advisor)
-
Native advertising as a type of digital advertising: A research on Onedio.com
Cıngı M. (Advisor)
-
Instagram as a digital marketing tool: A research on small enterprises
Cıngı M. (Advisor)
-
The use of social media as the corporate communication tool of municipalities: The Twitter case
Cıngı M. (Advisor)
-
Generations and brand preferences: A qualitative research on brand preferences of Y generation
Cıngı M. (Advisor)
-
A critical view on adult child image use in advertising in the context of advertising ethics: A research on children journals
Cıngı M. (Advisor)
S.ÇİĞDEM(Student), Postgraduate, 2019 -
The effect of the interaction on Instagram posts on the sense of self: The case of Erciyes University Faculty of Communication Students
Cıngı M. (Advisor)
A.ULUER(Student), Postgraduate, 2019 -
Image as a view point of attractiveness of a tourism region and Mount Erciyes example
Cıngı M. (Advisor)
R.TOKER(Student), Postgraduate, 2019 -
Comparison of the Justice and Development Party’s 3rd November 2002 and 24th June 2018 general elections declarations in terms of conservative identity building and transformation
Cıngı M. (Advisor)
-
The use of digital media for public relations: A qualitative research intended for cafes and restaurants
Cıngı M. (Advisor)
D.DEMİRKAYA(Student), Postgraduate, 2019 -
İletişim aracı olarak işaret dilinin kullanılması ve işaret dilinin medyada temsili üzerine uygulamalı bir çalışma
Cıngı M. (Advisor)
Ö.ÖPENGİN(Student), Postgraduate, 2018
-
Doctorate Qualitative Data Analysis in Communication Research
-
Doctorate Mixed Methods in Communication Research
-
Undergraduate Digital Content Management
-
Postgraduate Qualitative Research Methods
-
Undergraduate Overview of Communication Sector
-
Undergraduate Social Media Practices
-
Undergraduate Public Relations and Social Media