-
2024 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2018 - 2024 Dr. Öğr. Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2015 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Öğretim Görevlisi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2023 - Devam Ediyor Halkla İlişkiler Atölyesi Koordinatörü
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2020 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2017 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
-
2016 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2016 - 2017 Fakülte Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2012 - 2016 Halkla İlişkiler Akölyesi Koordinatörü
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Yabancı uyruklu öğrenci temsilcisi
Erciyes Üniversitesi, Yabancı Uyruklu Öğrenciler Bürosu
-
2013 - 2014 İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2005 - 2010 KURUCU ORTAK/ İŞLETME MÜDÜRÜ
MOTİVA END. DIŞ TİCARET
-
2002 - 2004 SATIŞ SORUMLUSU
ADMİNAL MAĞZ. VE END. SİST. A.Ş.
-
Doktora İletişim Araştırmalarında Karma Yöntemler
-
Lisans Internet Stratejileri ve E-ticaret
-
Lisans Dijital İçerik Yönetimi
-
Yüksek Lisans Nitel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Profesyonel Halkla İlişkiler Araştırmaları I
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkilerde Yeni İletişim Teknolojileri
-
Lisans Halkla İlişkilerde Çağdaş Yaklaşımlar
-
Lisans Halkla İlişkiler Kampanyaları
-
Doktora İletişim Araştırmalarında Nitel Veri Analizi
-
Lisans Halkla İlişkilerde Yapım Süreçleri II
-
Lisans Halkla İlişkiler ve Tanıtımda Yapım Süreçleri I
-
Lisans Profesyonel Halkla İlişkiler ve Tanıtım Araştırmaları II
-
Lisans Sosyal Medya Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkiler ve Medya Yönetimi
-
Lisans Yeni İletişim Teknolojileri
-
Yüksek Lisans Tüketim Kültürü ve Tüketici Davranışı
-
Sürdürülebilir Tüketim Bağlamında Bireylerin Ekolojik Okuryazarlık Bilgisinin Online Alışveriş Sürecinde Tüketim Davranışı Üzerine Etkisi
Cıngı M. (Danışman)
E.ÇAĞLAR(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Sosyal Medya Okuryazarlığı ve Bilgi Denetimi: Ergenlik Dönemindeki Bireylerin Sosyal Medyadaki Bilgi Kaynaklarını Değerlendirme ve Yönetme Becerilerine Yönelik Fenomenolojik Bir Çalışma
Cıngı M. (Danışman)
E.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Tüketim kültürü kapsamında Barbie bebek ve Barbie reklamlarının toplumsal açıdan incelenmesi
Cıngı M. (Danışman)
S.BAYINDIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Esnaflıktan e-tüccarlığa: E-ticarete yeni başlayan KOBİ'lerin pazarlama iletişimi deneyimleri
Cıngı M. (Danışman)
-
Instagram üzerinden stil temalı yayın yapan fenomenlerin parasosyal etkileşimini tüketicilerin perspektifinden anlamak
Cıngı M. (Danışman)
-
Sosyal medya yöneticilerinin yerel yönetimlerdeki sosyal medya hesaplarını yönetme motivasyonları
Cıngı M. (Danışman)
-
Advergame ve satın alma davranışı ilişkisi: Oyuncular üzerine bir araştırma
Cıngı M. (Danışman)
-
Bir dijital reklamcılık türü olarak doğal (Native) reklam: Onedio.com üzerine bir araştırma
Cıngı M. (Danışman)
-
Bir dijital pazarlama aracı olarak ınstagram: Küçük işletmeler üzerine bir araştırma
Cıngı M. (Danışman)
-
Belediyelerin kurumsal iletişim aracı olarak sosyal medya kullanımı: Twitter örneği
Cıngı M. (Danışman)
-
Kuşaklar ve marka tercihleri: Y kuşağı marka tercihleri üzerine nitel bir araştırma
Cıngı M. (Danışman)
-
Reklam etiği bağlamında reklamda yetişkin çocuk imgesi kullanımına yönelik eleştirel bir bakış: Çocuk dergileri üzerine bir araştırma
Cıngı M. (Danışman)
S.ÇİĞDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Instagram Paylaşımlarındaki Etkileşimin Benlik Duygusuna Etkisi: Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneği
Cıngı M. (Danışman)
A.ULUER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Turizm bölgesinin çekiciliği açısından imaj ve Erciyes Dağı örneği
Cıngı M. (Danışman)
R.TOKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Adalet ve kalkınma partisi'nin 3 kasım 2002 ve 24 haziran 2018 genel seçim beyannamelerinin muhafazakâr kimlik inşası ve dönüşümü açısından karşılaştırılması
Cıngı M. (Danışman)
-
Dijital ortamların halkla ilişkiler amaçlı kullanımı: Kafe ve restoran işletmelerine yönelik nitel bir araştırma
Cıngı M. (Danışman)
D.DEMİRKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İletişim aracı olarak işaret dilinin kullanılması ve işaret dilinin medyada temsili üzerine uygulamalı bir çalışma
Cıngı M. (Danışman)
Ö.ÖPENGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018