Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Tüketim kültürü kapsamında Barbie ve Barbie reklamlarının incelenmesi

VII. Bilsel Uluslararası Truva Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 13 Temmuz 2025, ss.166-167, (Özet Bildiri)

2. Teknoloji ve oyun bağlamında çocukların oyun dünyasında kuşaklararası değişim

3. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2025, ss.87, (Özet Bildiri)

3. Yapay Zekâ ve Reklamcılık: Reklam Profesyonelleri Perspektifinden Bir Fenomenolojik İnceleme

5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. What are the key skills of social media experts? A content analysis on job postings of communication agencies in Turkiye

#communication_culture New Media - New Opportunities - New Perspectives, Torun, Polonya, 15 - 16 Mayıs 2023, ss.385-386, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Web kamerayı açmak ya da açmamak: Uzaktan senkron eğitimde derse giren öğrenciler web kameraya nasıl bir anlam yüklüyorlar?

5th Cultural Informatiics, Communiicatiion&Media Studiies Conference (CICMS), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.66, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Orta Yaş ve Üzeri Bireylerin Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Fenomenolojik Bir Araştırma

3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.59, (Özet Bildiri)

7. Sosyal Medyada Benliğin Sunumu: Erciyes Üniversitesi Öğrencileri Kapsamında Bir Araştırma

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, cilt.1, ss.163-164, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Sosyal Medya Kampanyası: Bir Model Önerisi

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.418, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. The Effect of Social Media on the Selection of Ski Center by Ski Lovers: Erciyes Ski Center Example

9th Conference of the International Society for theSocial Sciences of Sport, Çorum, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

10. An examination of skiing tourists’ socio-demographic features and skiing-specific preferences in Erciyes Ski Centre

9th Conference of the International Society for theSocial Sciences of Sport, Çorum, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

11. OYUN ALIŞKANLIKLARI BAĞLAMINDA YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN EBEVEYNLERE VE “DİJİTAL NESİL” ÇOCUKLARA ETKİSİ

Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, ss.472-488, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. The Impact Of Internet And Social Media On Kids And Parents Game Habits

International Conference on Education, Culture and Identity (ICECI), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 08 Temmuz 2013, sa.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. internet ve sosyal medyanın çocukların oyun alışkanlıklarına etkisi

2 nd International Symposium “New Communication Technologies and Social Transformation, Bishkek, Kırgızistan, 1 - 04 Temmuz 2012, ss.681-700, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 11

1. Otherization, Hate Speech and Islamophobia. The Role of the Media in the Rise of Hatred in Social Perception (Inność, mowa nienawiści i islamofobia. Rola mediów we wzroście nienawiści w percepcji społecznej)

Formy prześladowań i dyskryminacji ze względu na religię i wyznanie. Problematyka i sposoby przeciwdziałania (Forms of persecution and discrimination based on religion and belief. Problems and ways of counteracting them), CHOŁASZCZYŃSKİ KRYSTİAN, WİŚNİEWSKİ JAN, Editör, Ośrodek Debaty Międzynarodowej Toruń, Torun, ss.75-108, 2024

4. Sürdürülebilirlik Kapsamında Dijital Eşitsizliğin Halkla İlişkileri ve Halkla İlişkilerde Dijital Eşitsizliğin Etkileri

Halkla İlişkiler ve İletişim Çalışmalarında Sürdürülebilirlik, Koçer Mustafa,Başarır Murat,Cıngı Mustafa, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-94, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Aşırı İnternet Kullanımı

Yeni Medya Çağında Popüler Dijital Sorunlar, Fikret Yazıcı,Hakan Aydın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.93-132, 2020

6. Dijitalleşmede Hukuksal ve Etik Düzenlemeler

Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Mustafa Akdağ, Editör, Erzurum Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.276-295, 2020

7. Dijital Mecra Reklamcılığı

Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Mustafa Akdağ, Editör, Erzurum Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.233-254, 2020

8. Ticarette Dijitalleşme: E-ticaret

Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Mustafa Akdağ, Editör, Erzurum Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.255-275, 2020

9. Dijital Oyunseverlerin İslamofobi İçerikli Oyunlara Bakışı

Medya ve İslamofobi, Hakan Aydın,Metin Eken,Mustafa Derviş Dereli, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.213-239, 2019

10. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Yeni İletişim Teknolojileri

Uluslararası Halkla İlişkiler, Emel Tanyeri Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kitapları (Omniscriptum Gmbh &Co. Kg), Saarbrücken, ss.255-286, 2016

11. Halkla İlişkiler Kampanya Süreci: 4 Adım Yönetimi

Halkla İlişkilere Giriş, Metin Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.92-117, 2012
Metrikler

Yayın

35

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

103

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

21

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

9

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları