Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Nesnelerin İnterneti ve İşbirliği Çağı

TRT Akademi , cilt.1, sa.2, ss.796-797, 2016 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yapay Zekâ ve Reklamcılık: Reklam Profesyonelleri Perspektifinden Bir Fenomenolojik İnceleme

5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024

What are the key skills of social media experts? A content analysis on job postings of communication agencies in Turkiye

#communication_culture New Media - New Opportunities - New Perspectives, Torun, Polonya, 15 - 16 Mayıs 2023, ss.385-386 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Web kamerayı açmak ya da açmamak: Uzaktan senkron eğitimde derse giren öğrenciler web kameraya nasıl bir anlam yüklüyorlar?

5th Cultural Informatiics, Communiicatiion&Media Studiies Conference (CICMS), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.66 Sürdürülebilir Kalkınma

Orta Yaş ve Üzeri Bireylerin Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Fenomenolojik Bir Araştırma

3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.59

Sosyal Medyada Benliğin Sunumu: Erciyes Üniversitesi Öğrencileri Kapsamında Bir Araştırma

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, cilt.1, ss.163-164 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Medya Kampanyası: Bir Model Önerisi

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.418 Creative Commons License

An examination of skiing tourists’ socio-demographic features and skiing-specific preferences in Erciyes Ski Centre

9th Conference of the International Society for theSocial Sciences of Sport, Çorum, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.41

The Effect of Social Media on the Selection of Ski Center by Ski Lovers: Erciyes Ski Center Example

9th Conference of the International Society for theSocial Sciences of Sport, Çorum, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.43

The Impact Of Internet And Social Media On Kids And Parents Game Habits

International Conference on Education, Culture and Identity (ICECI), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 08 Temmuz 2013, sa.1 Sürdürülebilir Kalkınma

internet ve sosyal medyanın çocukların oyun alışkanlıklarına etkisi

2 nd International Symposium “New Communication Technologies and Social Transformation, Bishkek, Kırgızistan, 1 - 04 Temmuz 2012, ss.681-700 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilirlik Kapsamında Dijital Eşitsizliğin Halkla İlişkileri ve Halkla İlişkilerde Dijital Eşitsizliğin Etkileri

Halkla İlişkiler ve İletişim Çalışmalarında Sürdürülebilirlik, Koçer Mustafa,Başarır Murat,Cıngı Mustafa, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-94, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Aşırı İnternet Kullanımı

Yeni Medya Çağında Popüler Dijital Sorunlar, Fikret Yazıcı,Hakan Aydın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.93-132, 2020

Dijitalleşmede Hukuksal ve Etik Düzenlemeler

Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Mustafa Akdağ, Editör, Erzurum Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.276-295, 2020

Dijital Mecra Reklamcılığı

Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Mustafa Akdağ, Editör, Erzurum Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.233-254, 2020

Ticarette Dijitalleşme: E-ticaret

Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Mustafa Akdağ, Editör, Erzurum Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.255-275, 2020

Dijital Oyunseverlerin İslamofobi İçerikli Oyunlara Bakışı

Medya ve İslamofobi, Hakan Aydın,Metin Eken,Mustafa Derviş Dereli, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.213-239, 2019

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Yeni İletişim Teknolojileri

Uluslararası Halkla İlişkiler, Emel Tanyeri Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kitapları (Omniscriptum Gmbh &Co. Kg), Saarbrücken, ss.255-286, 2016

Halkla İlişkiler Kampanya Süreci: 4 Adım Yönetimi

Halkla İlişkilere Giriş, Metin Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.92-117, 2012

Metrikler

Yayın

32

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

81

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

9

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları