SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Rutin Olmayan Problemler Konusundaki Başarılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.1172-1200, 2017 (SCI-Expanded)
Prospective primary school teachers' proficiencies in solving real-world problems: Approaches, strategies and models
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.11, sa.4, ss.827-840, 2015 (SCI-Expanded)
Selection and Resolution of Function Problems and Their Effects on Student Learning
Educational Research and Reviews
, cilt.6, sa.17, ss.906-918, 2011 (AHCI)
Prospective teachers’ inclination to single representation and their development of the function concept
Educational Research and Reviews
, cilt.6, sa.5, ss.336-346, 2011 (AHCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problemlerin Çözümünde Strateji Kullanma ve Öz-Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.334-351, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi
Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.16, sa.2, ss.597-622, 2021 (Hakemli Dergi)
Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Uzamsal Düşünme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.35, ss.95-129, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Zekâ Becerilerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Açısından İncelenmesi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, cilt.18, sa.2, ss.558-581, 2021 (Hakemli Dergi)
İspat’ın Önemi ve İspat Konusundaki Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.14, ss.19-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Orantısal Akıl Yürütme Gerektiren Durumlar Bağlamında İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.8, sa.1, ss.130-160, 2017 (Hakemli Dergi)
Fonksiyon Kavramı: Epistemolojisi, Algı Türleri ve Zihinsel Gelişimi
Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.1-9, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Ürettiği Matematik Modellerinin Bilişsel ve Kavramsal Boyutları İtibariyle İncelenmesi
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, ss.49-67, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Grafikler Konusundaki Bilgi Düzeyleri
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.10, sa.4, ss.1325-1346, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Matematiksel Modelleri Anlama ve Oluşturma Yeterlilikleri
E-Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences
, cilt.6, sa.4, ss.2495-2516, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Analoji kullanımları Konusundaki Görüş ve Yeterlilikleri
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.139-158, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Matematiksel Modelleri Anlama Ve Model Oluşturma Yeterlilikleri
NWSA: Education Sciences
, cilt.6, sa.4, ss.2495-2516, 2011 (Hakemli Dergi)
The Influence of Teaching on Student Learning: The Notion of Piecewise Function
International Electronic Journal of Mathematics Education
, cilt.5, sa.3, ss.146-164, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Denklem, Fonksiyon ve Polinom Kavramlarını Anlamaları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.67-88, 2010 (Hakemli Dergi)
Connecting Representations and Mathematical Ideas with GeoGebra
GeoGebra The New Language for the Third Millennium
, cilt.1, sa.1, ss.93-107, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Fonksiyon Kavramı ve Öğretimine İlişkin Pedagojik Görüşleri
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.697-723, 2010 (Hakemli Dergi)
Qualitative Differences in the Teaching and Learning of the Constant Function
Mediterranean Journal for Research in Mathematics Education
, cilt.7, sa.2, ss.147-163, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Middle School Mathematics Teachers' Views On The Use Of Interactive Whiteboards
Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.180-183
Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Modelling Competencies
Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.695-697
Exploring Level Of Cognitive Demand Of Geometry Questions In Transition Exam From Elementary Education To Secondary Education
Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884
Giftedness and Spatial Thinking: A Qualitative Case Study
International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.308-309
Matematik Öğretmeni Adaylarının Gerçek-Yaşam Problemlerinin Çözümü İçin Ürettikleri Modellerin Farklı Açılardan İncelenmesi
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1422
Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Uzamsal Düşünebilme Yeteneklerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.228-230
9. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerinin Çözümünde Geometri Bilgilerini ve Orantısal Akıl Yürütme Becerilerini Kullanma Yeterliklerinin İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu Özeteler Kitabı, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.71
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1350
Öğretmen Adaylarının Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Yeterliliklerinin Kullandıkları Yaklaşımlar
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, cilt.1, ss.15
Beliefs and Practice Related to Analogy Use in Teaching and Learning Mathematics
Proceeding of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 10 - 15 Temmuz 2011
Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Düşünce Gerektiren Cebir Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Stratejiler
MATDER 9. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, cilt.1, ss.194-202
Bilişsel ve Kavramsal Modeller Arası Geçiş Sürecinin Nitel Bir Yaklaşımla İncelenmesi
MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2010, cilt.1, ss.88
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Modelleri Anlama ve Kullanabilme Yeterlilikleri
MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2010, cilt.1, ss.53
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Sıra Dışı ve Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Başarı Düzeyleri
MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2010, cilt.1, ss.24-25
GeoGebra as an instructional tool to promote students' operational and structural conception of function
First North American GeoGebra Conference,, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2010, ss.120-126
The Effects of GeoGebra in Conjectures and Proofs
First North American GeoGebra Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Temmuz 2010, ss.190-195
GeoGebra Institute of Ankara
The First International Geogebra Conference, Linz, Avusturya, 14 - 15 Temmuz 2009, cilt.1, ss.37-38
Ideas of GeoGebra Institute of Turkey
First International GeoGebra Conference, Hagenberg, Avusturya, 14 - 15 Temmuz 2009, ss.15
Pre-Service Teacher-Generated Analogies for Function Concepts
Proceeding of CERME 6, Lyon, Fransa, 28 Ocak - 01 Şubat 2009, cilt.1, ss.1871-1880
Fonksiyon Kavramının Öğretimine İlişkin Öğretmen İnançları
VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, cilt.1, ss.461
Fonksiyonlar Konusu Özelinde Öğretmenlerin Alan Eksenli Pedagoji Bilgilerinin İncelenmesi
MATDER 6. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Ankara, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2007, cilt.1, ss.35-42
Task Selection and Task Implementation: Seven Constraints Affecting the Teacher’s Instruction
Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics, Coventry, Birleşik Krallık, 14 Şubat 2007, cilt.26, ss.23-18
A Contradiction Between Pedagogical Content Knowledge and Teaching Indications
30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prak, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, cilt.2, ss.121-129
Quality of Instruction and Student Learning: The Notion of Constant Function
Retirement as Process and Concept: A Festschrift for Eddie Gray and David Tall, Prak, Çek Cumhuriyeti, 15 - 16 Temmuz 2006, cilt.1, ss.9-18
Understanding Inverse Functions: The Relationship between Teaching Practice and Student Learning
28th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Bergen, Norveç, 14 Temmuz 2004 - 18 Temmuz 0204, cilt.2, ss.103-110
Kitap & Kitap Bölümleri
Subje Düşüncesi: Bir Matematiksel Kavramın Süreç ve Obje Olarak Anlaşılması
Matematik Eğitiminde Teoriler, E. Bingölbali, S. Arslan, & İ. Ö. Zembat , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-199, 2016
Fonksiyon Kavramının Matematiksel Manası ve Tarihsel Gelişimi
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hakan Şandır, Ali Delice, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-352, 2013
Bilgisayar Cebir Sistemlerinin Tanıtımı ve Matematik Öğretiminde Kullanımı
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Mustafa Doğan, Erol Karakırık , Editör, Nobel, Ankara, ss.313-355, 2013
Fonksiyonlar Konusunun Öğreniminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hatice Akkoç , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-120, 2010
Connecting Theory and Practice: Teaching Orientation and Student Learning in Mathematics
Vdm Verlag Dr. Müller, Berlin, 2009
Matematiksel problemlerin Öğrenim ve Öğretimi
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-312, 2009
Simetri Kavramının Öğrenim ve Öğretiminde Karşılaşılan Zorlukların Analitik Bir Yaklaşımla İncelenmesi
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-215, 2009