Publications & Works

Articles 24
All (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (4)
TRDizin (10)
Other Indexes (10)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 34

1. ÖZEL YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL YARATICILIKLA İLİŞKİLİ POTANSİYEL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Eskişehir, Turkey, 6 - 08 May 2024, pp.634-636, (Summary Text)

2. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ, ÖĞRETMEN ADAYLARI VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

XIII. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Antalya, Turkey, 24 - 26 March 2023, pp.81-82, (Summary Text)

3. Matematik Öğretmen Adaylarının Çoklu Temsil Kullanma Becerilerinin İncelenmesi

XII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Konferansı, Antalya, Turkey, 12 - 13 November 2022, pp.59, (Summary Text)

4. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNFORMAL İSPAT FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ

İzmir Demokrasi Üniversitesi 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Turkey, 4 - 06 December 2020, pp.95-97, (Summary Text)

5. Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Modelling Competencies

Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.695-697, (Summary Text)

6. Exploring Level Of Cognitive Demand Of Geometry Questions In Transition Exam From Elementary Education To Secondary Education

Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.883-884, (Summary Text)

7. Middle School Mathematics Teachers' Views On The Use Of Interactive Whiteboards

Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.180-183, (Summary Text)

8. Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) SempozyumU, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.883-884, (Summary Text) Sustainable Development

9. Giftedness and Spatial Thinking: A Qualitative Case Study

International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Konya, Turkey, 11 - 13 July 2019, pp.308-309, (Summary Text)

10. Matematik Öğretmeni Adaylarının Gerçek-Yaşam Problemlerinin Çözümü İçin Ürettikleri Modellerin Farklı Açılardan İncelenmesi

VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1422, (Summary Text)

11. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Uzamsal Düşünebilme Yeteneklerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 May 2018, pp.228-230, (Summary Text)

13. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.1350, (Full Text)

14. Öğretmen Adaylarının Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Yeterliliklerinin Kullandıkları Yaklaşımlar

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, vol.1, pp.15, (Summary Text)

15. Beliefs and Practice Related to Analogy Use in Teaching and Learning Mathematics

Proceeding of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 10 - 15 July 2011, (Full Text)

16. BELIEF AND PRACTICE RELATED TO ANALOGY USE IN TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Turkey, 10 - 15 July 2011, pp.121-128, (Full Text) identifier

17. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Düşünce Gerektiren Cebir Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Stratejiler

MATDER 9. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010, vol.1, pp.194-202, (Full Text)

18. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Modelleri Anlama ve Kullanabilme Yeterlilikleri

MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Turkey, 21 - 23 September 2010, vol.1, pp.53, (Summary Text)

19. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Sıra Dışı ve Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Başarı Düzeyleri

MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Turkey, 21 - 23 September 2010, vol.1, pp.24-25, (Summary Text)

20. Bilişsel ve Kavramsal Modeller Arası Geçiş Sürecinin Nitel Bir Yaklaşımla İncelenmesi

MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Turkey, 21 - 23 September 2010, vol.1, pp.88, (Summary Text)

21. GeoGebra as an instructional tool to promote students' operational and structural conception of function

First North American GeoGebra Conference,, New York, United States Of America, 1 - 04 September 2010, pp.120-126, (Full Text)

22. The Effects of GeoGebra in Conjectures and Proofs

First North American GeoGebra Conference, New York, United States Of America, 27 - 28 July 2010, pp.190-195, (Full Text)

23. MATHEMATICAL TASKS TO PROMOTE STUDENT LEARNING

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Greece, 19 - 24 July 2009, vol.2, pp.129-130, (Full Text) identifier

24. TEACHING "COMPLEX NUMBER" IN FRANCE AND TURKEY

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Greece, 19 - 24 July 2009, vol.5, pp.435, (Full Text) identifier

25. GeoGebra Institute of Ankara

The First International Geogebra Conference, Linz, Austria, 14 - 15 July 2009, vol.1, pp.37-38, (Summary Text)

26. Ideas of GeoGebra Institute of Turkey

First International GeoGebra Conference, Hagenberg, Austria, 14 - 15 July 2009, pp.15, (Full Text)

27. Pre-Service Teacher-Generated Analogies for Function Concepts

Proceeding of CERME 6, Lyon, France, 28 January - 01 February 2009, vol.1, pp.1871-1880, (Full Text)

28. Fonksiyon Kavramının Öğretimine İlişkin Öğretmen İnançları

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 August 2008, vol.1, pp.461, (Full Text)

29. INSTRUCTIONAL ANALOGIES AND STUDENT LEARNING: THE CONCEPT OF FUNCTION

32nd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education/PME-NA XXX, Morelia, Mexico, 17 - 21 July 2008, pp.145-147, (Full Text) identifier

30. Fonksiyonlar Konusu Özelinde Öğretmenlerin Alan Eksenli Pedagoji Bilgilerinin İncelenmesi

MATDER 6. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Ankara, Turkey, 29 November - 01 December 2007, vol.1, pp.35-42, (Full Text)

31. Task Selection and Task Implementation: Seven Constraints Affecting the Teacher’s Instruction

Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics, Coventry, United Kingdom, 14 February 2007, vol.26, pp.23-18, (Full Text)

32. A Contradiction Between Pedagogical Content Knowledge and Teaching Indications

30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prak, Czech Republic, 16 - 21 July 2006, vol.2, pp.121-129, (Full Text)

33. Quality of Instruction and Student Learning: The Notion of Constant Function

Retirement as Process and Concept: A Festschrift for Eddie Gray and David Tall, Prak, Czech Republic, 15 - 16 July 2006, vol.1, pp.9-18, (Full Text)

34. Understanding Inverse Functions: The Relationship between Teaching Practice and Student Learning

28th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Bergen, Norway, 14 July 2004 - 18 July 0204, vol.2, pp.103-110, (Full Text)
Books 7

1. Subje Düşüncesi: Bir Matematiksel Kavramın Süreç ve Obje Olarak Anlaşılması

in: Matematik Eğitiminde Teoriler, E. Bingölbali, S. Arslan, & İ. Ö. Zembat , Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.183-199, 2016

2. Fonksiyon Kavramının Matematiksel Manası ve Tarihsel Gelişimi

in: Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hakan Şandır, Ali Delice, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.340-352, 2013

3. Bilgisayar Cebir Sistemlerinin Tanıtımı ve Matematik Öğretiminde Kullanımı

in: Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Mustafa Doğan, Erol Karakırık , Editor, Nobel, Ankara, pp.313-355, 2013

4. Fonksiyonlar Konusunun Öğreniminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri

in: Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hatice Akkoç , Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.91-120, 2010

6. Matematiksel problemlerin Öğrenim ve Öğretimi

in: İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.287-312, 2009

7. Simetri Kavramının Öğrenim ve Öğretiminde Karşılaşılan Zorlukların Analitik Bir Yaklaşımla İncelenmesi

in: İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.187-215, 2009
Metrics

Publication

65

Publication (WoS)

7

Publication (Scopus)

3

Citation (WoS)

21

H-Index (WoS)

2

Citation (Scopus)

22

H-Index (Scopus)

3

Citation (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

1

Citation (Sobiad)

7

H-Index (Sobiad)

2

Citation (Sum Other)

3

Project

6

Thesis Advisory

13

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals