Articles
24
All (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (4)
TRDizin (10)
Other Indexes (10)
1. Ortaokul Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problemlerin Çözümünde Strateji Kullanma ve Öz-Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.8, no.2, pp.334-351, 2021 (TRDizin)
3. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Uzamsal Düşünme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.35, pp.95-129, 2021 (TRDizin)
5. Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Zekâ Becerilerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Açısından İncelenmesi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, vol.18, no.2, pp.558-581, 2021 (TRDizin)
6. İspat’ın Önemi ve İspat Konusundaki Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.12, no.14, pp.19-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
7. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Rutin Olmayan Problemler Konusundaki Başarılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.1172-1200, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
8. Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Orantısal Akıl Yürütme Gerektiren Durumlar Bağlamında İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, vol.8, no.1, pp.130-160, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
9. Prospective primary school teachers' proficiencies in solving real-world problems: Approaches, strategies and models
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, vol.11, no.4, pp.827-840, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
10. Fonksiyon Kavramı: Epistemolojisi, Algı Türleri ve Zihinsel Gelişimi
Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.29, no.1, pp.1-9, 2013 (TRDizin)
12. QUALITY OF THE TASKS IN THE NEW TURKISH ELEMENTARY MATHEMATICS TEXTBOOKS: THE CASE OF PROPORTIONAL REASONING
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, vol.11, no.3, pp.651-682, 2013 (SSCI, Scopus)
13. Selection and Resolution of Function Problems and Their Effects on Student Learning
Educational Research and Reviews
, vol.6, no.17, pp.906-918, 2011 (AHCI)
14. Öğretmen Adaylarının Ürettiği Matematik Modellerinin Bilişsel ve Kavramsal Boyutları İtibariyle İncelenmesi
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, pp.49-67, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
15. Öğretmenlerin Matematiksel Modelleri Anlama ve Oluşturma Yeterlilikleri
E-Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences
, vol.6, no.4, pp.2495-2516, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
16. Öğretmen Adaylarının Grafikler Konusundaki Bilgi Düzeyleri
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.10, no.4, pp.1325-1346, 2011 (TRDizin)
17. Prospective teachers’ inclination to single representation and their development of the function concept
Educational Research and Reviews
, vol.6, no.5, pp.336-346, 2011 (AHCI)
18. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Analoji kullanımları Konusundaki Görüş ve Yeterlilikleri
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, pp.139-158, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
19. Öğretmenlerin Matematiksel Modelleri Anlama Ve Model Oluşturma Yeterlilikleri
NWSA: Education Sciences
, vol.6, no.4, pp.2495-2516, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
20. The Influence of Teaching on Student Learning: The Notion of Piecewise Function
International Electronic Journal of Mathematics Education
, vol.5, no.3, pp.146-164, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
21. Öğretmen Adaylarının Denklem, Fonksiyon ve Polinom Kavramlarını Anlamaları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.18, no.1, pp.67-88, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
22. Connecting Representations and Mathematical Ideas with GeoGebra
GeoGebra The New Language for the Third Millennium
, vol.1, no.1, pp.93-107, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
23. Öğretmenlerin Fonksiyon Kavramı ve Öğretimine İlişkin Pedagojik Görüşleri
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.9, no.3, pp.697-723, 2010 (TRDizin)
24. Qualitative Differences in the Teaching and Learning of the Constant Function
Mediterranean Journal for Research in Mathematics Education
, vol.7, no.2, pp.147-163, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
34
1. ÖZEL YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL YARATICILIKLA İLİŞKİLİ POTANSİYEL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Eskişehir, Turkey, 6 - 08 May 2024, pp.634-636, (Summary Text)
2. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ, ÖĞRETMEN ADAYLARI VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
XIII. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Antalya, Turkey, 24 - 26 March 2023, pp.81-82, (Summary Text)
3. Matematik Öğretmen Adaylarının Çoklu Temsil Kullanma Becerilerinin İncelenmesi
XII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Konferansı, Antalya, Turkey, 12 - 13 November 2022, pp.59, (Summary Text)
4. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNFORMAL İSPAT FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
İzmir Demokrasi Üniversitesi 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Turkey, 4 - 06 December 2020, pp.95-97, (Summary Text)
5. Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Modelling Competencies
Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.695-697, (Summary Text)
6. Exploring Level Of Cognitive Demand Of Geometry Questions In Transition Exam From Elementary Education To Secondary Education
Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.883-884, (Summary Text)
7. Middle School Mathematics Teachers' Views On The Use Of Interactive Whiteboards
Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.180-183, (Summary Text)
9. Giftedness and Spatial Thinking: A Qualitative Case Study
International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Konya, Turkey, 11 - 13 July 2019, pp.308-309, (Summary Text)
10. Matematik Öğretmeni Adaylarının Gerçek-Yaşam Problemlerinin Çözümü İçin Ürettikleri Modellerin Farklı Açılardan İncelenmesi
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1422, (Summary Text)
11. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Uzamsal Düşünebilme Yeteneklerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 May 2018, pp.228-230, (Summary Text)
12. 9. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerinin Çözümünde Geometri Bilgilerini ve Orantısal Akıl Yürütme Becerilerini Kullanma Yeterliklerinin İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu Özeteler Kitabı, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, pp.71, (Summary Text)
13. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.1350, (Full Text)
14. Öğretmen Adaylarının Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Yeterliliklerinin Kullandıkları Yaklaşımlar
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, vol.1, pp.15, (Summary Text)
15. Beliefs and Practice Related to Analogy Use in Teaching and Learning Mathematics
Proceeding of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 10 - 15 July 2011, (Full Text)
17. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Düşünce Gerektiren Cebir Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Stratejiler
MATDER 9. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010, vol.1, pp.194-202, (Full Text)
18. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Modelleri Anlama ve Kullanabilme Yeterlilikleri
MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Turkey, 21 - 23 September 2010, vol.1, pp.53, (Summary Text)
19. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Sıra Dışı ve Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Başarı Düzeyleri
MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Turkey, 21 - 23 September 2010, vol.1, pp.24-25, (Summary Text)
20. Bilişsel ve Kavramsal Modeller Arası Geçiş Sürecinin Nitel Bir Yaklaşımla İncelenmesi
MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Turkey, 21 - 23 September 2010, vol.1, pp.88, (Summary Text)
21. GeoGebra as an instructional tool to promote students' operational and structural conception of function
First North American GeoGebra Conference,, New York, United States Of America, 1 - 04 September 2010, pp.120-126, (Full Text)
22. The Effects of GeoGebra in Conjectures and Proofs
First North American GeoGebra Conference, New York, United States Of America, 27 - 28 July 2010, pp.190-195, (Full Text)
25. GeoGebra Institute of Ankara
The First International Geogebra Conference, Linz, Austria, 14 - 15 July 2009, vol.1, pp.37-38, (Summary Text)
26. Ideas of GeoGebra Institute of Turkey
First International GeoGebra Conference, Hagenberg, Austria, 14 - 15 July 2009, pp.15, (Full Text)
27. Pre-Service Teacher-Generated Analogies for Function Concepts
Proceeding of CERME 6, Lyon, France, 28 January - 01 February 2009, vol.1, pp.1871-1880, (Full Text)
28. Fonksiyon Kavramının Öğretimine İlişkin Öğretmen İnançları
VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 August 2008, vol.1, pp.461, (Full Text)
30. Fonksiyonlar Konusu Özelinde Öğretmenlerin Alan Eksenli Pedagoji Bilgilerinin İncelenmesi
MATDER 6. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Ankara, Turkey, 29 November - 01 December 2007, vol.1, pp.35-42, (Full Text)
31. Task Selection and Task Implementation: Seven Constraints Affecting the Teacher’s Instruction
Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics, Coventry, United Kingdom, 14 February 2007, vol.26, pp.23-18, (Full Text)
32. A Contradiction Between Pedagogical Content Knowledge and Teaching Indications
30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prak, Czech Republic, 16 - 21 July 2006, vol.2, pp.121-129, (Full Text)
33. Quality of Instruction and Student Learning: The Notion of Constant Function
Retirement as Process and Concept: A Festschrift for Eddie Gray and David Tall, Prak, Czech Republic, 15 - 16 July 2006, vol.1, pp.9-18, (Full Text)
34. Understanding Inverse Functions: The Relationship between Teaching Practice and Student Learning
28th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Bergen, Norway, 14 July 2004 - 18 July 0204, vol.2, pp.103-110, (Full Text)
Books
7
1. Subje Düşüncesi: Bir Matematiksel Kavramın Süreç ve Obje Olarak Anlaşılması
in: Matematik Eğitiminde Teoriler, E. Bingölbali, S. Arslan, & İ. Ö. Zembat , Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.183-199, 2016
2. Fonksiyon Kavramının Matematiksel Manası ve Tarihsel Gelişimi
in: Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hakan Şandır, Ali Delice, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.340-352, 2013
3. Bilgisayar Cebir Sistemlerinin Tanıtımı ve Matematik Öğretiminde Kullanımı
in: Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Mustafa Doğan, Erol Karakırık , Editor, Nobel, Ankara, pp.313-355, 2013
4. Fonksiyonlar Konusunun Öğreniminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
in: Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hatice Akkoç , Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.91-120, 2010
5. Connecting Theory and Practice: Teaching Orientation and Student Learning in Mathematics
Vdm Verlag Dr. Müller, Berlin, 2009
6. Matematiksel problemlerin Öğrenim ve Öğretimi
in: İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.287-312, 2009
7. Simetri Kavramının Öğrenim ve Öğretiminde Karşılaşılan Zorlukların Analitik Bir Yaklaşımla İncelenmesi
in: İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.187-215, 2009
Metrics
Publication (WoS)
7
Publication (Scopus)
3
Citation (WoS)
21
H-Index (WoS)
2
Citation (Scopus)
22
H-Index (Scopus)
3
Citation (TrDizin)
2
H-Index (TrDizin)
1
Citation (Sobiad)
7
H-Index (Sobiad)
2
Citation (Sum Other)
3
Project
6
Thesis Advisory
13
