Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (4)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. ÖZEL YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL YARATICILIKLA İLİŞKİLİ POTANSİYEL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.634-636, (Özet Bildiri)

2. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ, ÖĞRETMEN ADAYLARI VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

XIII. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Mart 2023, ss.81-82, (Özet Bildiri)

3. Matematik Öğretmen Adaylarının Çoklu Temsil Kullanma Becerilerinin İncelenmesi

XII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Konferansı, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Kasım 2022, ss.59, (Özet Bildiri)

4. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNFORMAL İSPAT FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ

İzmir Demokrasi Üniversitesi 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, ss.95-97, (Özet Bildiri)

5. Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Modelling Competencies

Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.695-697, (Özet Bildiri)

6. Exploring Level Of Cognitive Demand Of Geometry Questions In Transition Exam From Elementary Education To Secondary Education

Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884, (Özet Bildiri)

7. Middle School Mathematics Teachers' Views On The Use Of Interactive Whiteboards

Vth International Computer & Mathematics Education Synposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.180-183, (Özet Bildiri)

8. Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) SempozyumU, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Giftedness and Spatial Thinking: A Qualitative Case Study

International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.308-309, (Özet Bildiri)

10. Matematik Öğretmeni Adaylarının Gerçek-Yaşam Problemlerinin Çözümü İçin Ürettikleri Modellerin Farklı Açılardan İncelenmesi

VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1422, (Özet Bildiri)

11. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Öğrencilerin Uzamsal Düşünebilme Yeteneklerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.228-230, (Özet Bildiri)

13. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1350, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Yeterliliklerinin Kullandıkları Yaklaşımlar

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, cilt.1, ss.15, (Özet Bildiri)

15. Beliefs and Practice Related to Analogy Use in Teaching and Learning Mathematics

Proceeding of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 10 - 15 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)

16. BELIEF AND PRACTICE RELATED TO ANALOGY USE IN TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.121-128, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Düşünce Gerektiren Cebir Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Stratejiler

MATDER 9. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, cilt.1, ss.194-202, (Tam Metin Bildiri)

18. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Modelleri Anlama ve Kullanabilme Yeterlilikleri

MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2010, cilt.1, ss.53, (Özet Bildiri)

19. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Sıra Dışı ve Gerçek Yaşam Problemlerini Çözmedeki Başarı Düzeyleri

MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2010, cilt.1, ss.24-25, (Özet Bildiri)

20. Bilişsel ve Kavramsal Modeller Arası Geçiş Sürecinin Nitel Bir Yaklaşımla İncelenmesi

MATDER 10. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2010, cilt.1, ss.88, (Özet Bildiri)

21. GeoGebra as an instructional tool to promote students' operational and structural conception of function

First North American GeoGebra Conference,, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2010, ss.120-126, (Tam Metin Bildiri)

22. The Effects of GeoGebra in Conjectures and Proofs

First North American GeoGebra Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Temmuz 2010, ss.190-195, (Tam Metin Bildiri)

23. MATHEMATICAL TASKS TO PROMOTE STUDENT LEARNING

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.2, ss.129-130, (Tam Metin Bildiri) identifier

24. TEACHING "COMPLEX NUMBER" IN FRANCE AND TURKEY

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.5, ss.435, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. GeoGebra Institute of Ankara

The First International Geogebra Conference, Linz, Avusturya, 14 - 15 Temmuz 2009, cilt.1, ss.37-38, (Özet Bildiri)

26. Ideas of GeoGebra Institute of Turkey

First International GeoGebra Conference, Hagenberg, Avusturya, 14 - 15 Temmuz 2009, ss.15, (Tam Metin Bildiri)

27. Pre-Service Teacher-Generated Analogies for Function Concepts

Proceeding of CERME 6, Lyon, Fransa, 28 Ocak - 01 Şubat 2009, cilt.1, ss.1871-1880, (Tam Metin Bildiri)

28. Fonksiyon Kavramının Öğretimine İlişkin Öğretmen İnançları

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, cilt.1, ss.461, (Tam Metin Bildiri)

29. INSTRUCTIONAL ANALOGIES AND STUDENT LEARNING: THE CONCEPT OF FUNCTION

32nd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education/PME-NA XXX, Morelia, Meksika, 17 - 21 Temmuz 2008, ss.145-147, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. Fonksiyonlar Konusu Özelinde Öğretmenlerin Alan Eksenli Pedagoji Bilgilerinin İncelenmesi

MATDER 6. Matematik Sempozyumu ve Şenlikleri, Ankara, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2007, cilt.1, ss.35-42, (Tam Metin Bildiri)

31. Task Selection and Task Implementation: Seven Constraints Affecting the Teacher’s Instruction

Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics, Coventry, Birleşik Krallık, 14 Şubat 2007, cilt.26, ss.23-18, (Tam Metin Bildiri)

32. A Contradiction Between Pedagogical Content Knowledge and Teaching Indications

30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prak, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, cilt.2, ss.121-129, (Tam Metin Bildiri)

33. Quality of Instruction and Student Learning: The Notion of Constant Function

Retirement as Process and Concept: A Festschrift for Eddie Gray and David Tall, Prak, Çek Cumhuriyeti, 15 - 16 Temmuz 2006, cilt.1, ss.9-18, (Tam Metin Bildiri)

34. Understanding Inverse Functions: The Relationship between Teaching Practice and Student Learning

28th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Bergen, Norveç, 14 Temmuz 2004 - 18 Temmuz 0204, cilt.2, ss.103-110, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Subje Düşüncesi: Bir Matematiksel Kavramın Süreç ve Obje Olarak Anlaşılması

Matematik Eğitiminde Teoriler, E. Bingölbali, S. Arslan, & İ. Ö. Zembat , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-199, 2016

2. Fonksiyon Kavramının Matematiksel Manası ve Tarihsel Gelişimi

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hakan Şandır, Ali Delice, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.340-352, 2013

3. Bilgisayar Cebir Sistemlerinin Tanıtımı ve Matematik Öğretiminde Kullanımı

Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Mustafa Doğan, Erol Karakırık , Editör, Nobel, Ankara, ss.313-355, 2013

4. Fonksiyonlar Konusunun Öğreniminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri

Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar, Erhan Bingölbali, Hatice Akkoç , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-120, 2010

6. Matematiksel problemlerin Öğrenim ve Öğretimi

İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-312, 2009

7. Simetri Kavramının Öğrenim ve Öğretiminde Karşılaşılan Zorlukların Analitik Bir Yaklaşımla İncelenmesi

İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingölbali, Mehmet Fatih Özmantar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-215, 2009
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

21

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

7

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları