Eğitim Bilgileri
2009 - 2013
2009 - 2013Doktora
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme , Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2014 - 2018
2014 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2007 - 2014
2007 - 2014Araştırma Görevlisi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2012 - 2012
2012 - 2012Diğer
Montclair State University, School Of Business, Marketing
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, -
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2019 - 2023
2019 - 2023Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2019 - 2022
2019 - 2022Enstitü Müdür Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2019 - 2022
2019 - 2022Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2014 - 2017
2014 - 2017Bölüm Başkan Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2012 - 2012
2012 - 2012School of Business
Montclair State Universtiy, School of Business
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Seyahat Tüketiminde Sosyal Medyanın Rolü: Instagram Gezginleri Üzerine Bir Araştırma
Tanyeri Mazıcı E. (Danışman)
B.ŞAHAN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Kültür endüstrisi çerçevesinde dijital TV platformlarının kullanımı üzerine bir inceleme
Tanyeri Mazıcı E. (Danışman)
M.BURÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Destinasyon ve ülke tanıtım filmlerinin oryantalizm açısından incelenmesi: Türkiye örneği
Tanyeri Mazıcı E. (Danışman)
H.İLHAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Toplumsal cinsiyet ve kadın sorunlarına yönelik farkındalık oluşturmada halkla ilişkilerin aracı rolü: Üniversite kadın araştırma merkezleri üzerine bir inceleme
Tanyeri Mazıcı E. (Danışman)
N.BANU(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Post-truth (hakikat sonrası) dönemde halkla ilişkiler: Sosyal medya kullanıcılarının hakikat algıları üzerine bir araştırma
Tanyeri Mazıcı E. (Danışman)
E.YILDIRIM(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Reklamın değişen yüzünde çevrimiçi davranışsal reklamcılık: İnternet kullanıcıları perspektifinden bir araştırma
Tanyeri Mazıcı E. (Danışman)
N.AKGÜN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Temelinde İlişkisel Pazarlama: Türkiye'deki "FastFood" Marka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma
TANYERİ MAZICI E.
N.Ateş(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kamuoyunun Yönlendirilmesi ve Halkla İlişkilerin Döngüdeki Rolü Üzerine Eleştirel Bir Yaklaşım
TANYERİ MAZICI E.
N.Zafer(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Marka Bağlılığının Marka İletişimi Perspektifinden İncelenmesi ve Bir Araştırma
TANYERİ MAZICI E.
G.Demiral(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Küresel Yumuşak Güç: İç Hedef Kitle Üzerine Bir Araştırma
TANYERİ MAZICI E.
T.Kodal(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Halkla İlişkilere KOBİ Perspektifinden Bir Bakış: Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde Bir Araştırma
TANYERİ MAZICI E.
A.Yıldırım(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (32)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)
2024
20241. AKILLI DESTİNASYONLARIN ŞEHİR MARKALAŞMASINDA ROLÜ; ANTALYA ÖRNEĞİ
AKKUŞ Z., TANYERİ MAZICI E.
Erciyes Akademi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. SEYAHAT TÜKETİMİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: INSTAGRAM GEZGİNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞAHAN B., TANYERİ MAZICI E.
Nwsa Humanities Sciences , 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Kültür Endüstrisi Aracı Olarak Dijital Yayıncılık: Dijital Tv Platformları Üzerine Durum Çalışması
BURÇ M., TANYERİ MAZICI E.
The Journal of Communication and Social science , cilt.3, sa.1, ss.133-166, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. DESTİNASYON VE ÜLKE TANITIM FİLMLERİNİN ORYANTALİZM AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
İLHAN H., TANYERİ MAZICI E.
Erciyes Akademi Dergisi , cilt.36, sa.4, ss.1766-1791, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Kadın Araştırma ve Uygulama Merkezlerinin Halkla İlişkiler Rolleri: Durum Çalışması
ATEŞ N. B., TANYERİ MAZICI E.
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2022, sa.8, ss.100-129, 2022 (TRDizin)
2021
20216. Kullanıcı türevli içeriklerin satın alma davranışına etkisi üzerine bir araştırma
BAMYACIOĞLU T., TANYERİ MAZICI E.
TUJOM , cilt.6, sa.6, ss.143-159, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Post-Truth Dönem ve Twıtter Kullanıcılarının Hakikate Bakışı Üzerine Bir Araştırma
YILDIRIM E., TANYERİ MAZICI E.
Erciyes Akademi , cilt.35, ss.742-768, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Sosyal medya perspektifinden gerilla pazarlama ve bir araştırma
BURÇ M., TANYERİ MAZICI E.
Aksaray İletişim Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.362-392, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Postmodern Tüketim ve Dijital Ortama Yansımaları: Netflix Üzerine Bir Değerlendirme
TANYERİ MAZICI E., CAN E. N.
Selçuk İletişim
, cilt.14, sa.2, ss.832-858, 2021 (TRDizin)
2020
202010. Covid-19 Pandemi Sürecinde Dijital Diplomasi: T.C. Dışişleri Bakanlığı Üzerine Bir Araştırma
TANYERİ MAZICI E.
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.1087-1104, 2020 (TRDizin)
2020
202011. Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
AKGÜN AKAN N., TANYERİ MAZICI E.
Erciyes İletişim Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.1453-1479, 2020 (TRDizin)
2020
202012. Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma
TANYERİ MAZICI E., HEKİMOĞLU TOPRAK H.
OPUS International Journal of Society Researches , cilt.16, sa.31, ss.4265-4288, 2020 (TRDizin)
2018
201813. Tüketim Toplumunda Gözetim Uygulamaları ve Tüketici Bakış Açısından Bir Değerlendirme
TANYERİ MAZICI E.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi e-Gifder , cilt.6, sa.1, ss.149-171, 2018 (TRDizin)
2018
201814. Adolf Hitler’in Korku Çekiciliği Bağlamında Kamu Spotu Reklamlarında Kullanımı
TANYERİ MAZICI E., ÇAKI C.
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Academia , cilt.5, sa.3, ss.290-306, 2018 (TRDizin)
2018
201815. İletişim Araştırmalarında 2006-2016 Yılları Arasında Yapılan Doktora Tezlerine İlişkin Bir Durum Değerlendirmesi
DAVULCU E., TANYERİ MAZICI E.
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , ss.55-73, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER (MPR) UYGULAMALARINDA İLİŞKİSEL YAKLAŞIM:CHATBOT ÖRNEĞ
TANYERİ MAZICI E., ATEŞ N. B.
SOBİDER , cilt.5, sa.19, ss.266-278, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201717. SOSYAL MEDYANIN HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK KULLANIMI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ: ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERi
TANYERİ MAZICI E., Güner Koçak P., Altıncık H.
The Journal of academic Social Science , sa.60, ss.523-536, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Küreselleşme Perspektifinden İnsan Doğası ve Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Dönüşümü Üzerine Bir İnceleme
TANYERİ MAZICI E.
Akdeniz İletişim , sa.27, ss.96-115, 2017 (TRDizin)
2017
201719. Job satisfaction in terms of social gender equality in employees and its effect on the corporate reputation: The sample of ERU academicians
Tanyeri Mazıcı E., Gölgeli K.
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.2, ss.508-518, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Televizyon Programlarında Ürün Yerleştirme:”Survivor All Star” Örneği
TANYERİ MAZICI E., ATEŞ N. B., Yıldırım A.
Selçuk İletişim , cilt.9, sa.4, ss.238-257, 2017 (TRDizin)
2017
201721. TELEVİZYON PROGRAMLARINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME: “SURVIVOR ALL STAR” ÖRNEĞİ
TANYERİ MAZICI E., Ateş N. B., Yıldırım A.
Selçuk İletişim , cilt.9, sa.4, ss.238-257, 2017 (TRDizin)
2016
201622. Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme
TANYERİ MAZICI E.
The Journal Of Academic Social Science Studies , sa.44, ss.73-90, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
TANYERİ MAZICI E.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.44, ss.73-90, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Kültürel Diplomasi Aracılığıyla Ülke İmajı: Orta Asya Türk Cumhuriyetleri Perspektifinden Bir Araştırma
TANYERİ E., Kodal T.
The Journal of International Social Search , cilt.8, sa.39, ss.965-974, 2015 (Hakemli Dergi)
2010
201025. Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Bilgi Edinme Hakkı ve Uygulanabiliriliği: Erciyes Üniversitesi Örneği
IŞIK M., TANYERİ E.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.145-167, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201026. Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Bilgi Edinme Hakkı ve Uygulanabilirliği: Erciyes Üniversitesi Örneği
IŞIK M., TANYERİ E.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.145-167, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201027. Küresel Kültürel İlişkilerin Geleceği:Bulut Kültürü
İNAN E., TANYERİ E., GÖLGELİ K.
Akademia Erciyes İletişim Dergisi , cilt.1, sa.4, ss.80-90, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201028. Contribution of Stari Most to Turkey's Reputation in Terms of Culture and Heritage Tourism
Işık M., TANYERİ E.
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.31, ss.59-78, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201029. Contribution of Stari Most to Turkey’s Reputation in Terms of Culture and Heritage
IŞIK M., TANYERİ MAZICI E.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.31, ss.59-78, 2010 (TRDizin)
2009
200930. Okuyucuların Yerel Gazeteleri Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler ve Demografik Özellikler İtibari İle Algısal Farklılıklar
GÜLLÜ K., KOÇER M., TANYERİ MAZICI E.
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , cilt.8, sa.32, ss.271-282, 2009 (TRDizin)
2009
200931. Okuyucuların Yerel Gazeteleri Algılamaları
ÇAKIR H., GÜLLÜ K., KOÇER M., TANYERİ MAZICI E.
E-Journal of New World Science Academy NWSA , cilt.4, sa.1, ss.1-24, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. TÜKETİCİNİN NASIL DÜŞÜNDÜĞÜ ÜZERİNE METAFORİK BİR YAKLAŞIM; ZMET BAĞLAMINDA REKLAMLARDA DERİN METAFOR ÇÖZÜMLEMESİ
TANYERİ MAZICI E., ÇİĞDEM S.
INTERNATIONAL İSTANBUL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS -V, 9 - 11 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. DİJİTAL REKLAMCILIĞIN MÜZE TANITIM FAALİYETLERİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ: T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI ÖRNEĞİ
TANYERİ MAZICI E., BURÇ M.
7th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 10 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. APPEAL OF HUMOUR IN ADVERTISING AND THE UTILIZATION OF THEM IN COMMERCIALS OF E-COMMERCE
TANYERİ MAZICI E., BAMYACIOĞLU T.
EL RUHA 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 30 Ocak 2021, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. HİBE PROJELERİNİN DEĞİŞİM GÜÇÜ: “YEMLİHA HAZIRLANIYOR YARINLARA”
Gölgeli A., Tanyeri Mazıcı E., Gölgeli K.
Dekaum 2. Uluslararasi Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.432-440, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN LİSANS EĞİTİMİNE YÖNELİK MEMNUNİYET DÜZEYLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
TANYERİ MAZICI E., KODAL T.
III. Ines International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.202-209, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. GENDER PERSPECTIVE OF CHILD EDUCATION CENTER PERSONNEL: CASE STUDY OF ERCIYES UNIVERSITY IN KAYSERI, TURKEY
Gölgeli A., Khan M., Mutlu N., Selçuklu A. E., Deniz Şafak E., Metin Kıyıcı J., et al.
International Conference Contemporary Women's Studies, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mart 2018, ss.22, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (MPR) Uygulamalarında İlişkisel Yaklaşım: Chatbot Örneği
TANYERİ MAZICI E., ATEŞ N. B.
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.286, (Özet Bildiri)
2017
20178. The Importance of Early Child Education for Gender Equality in Turkey
GÖLGELİ A., KHAN M., DENİZ ŞAFAK E., METİN KIYICI J., TANYERİ MAZICI E., ARGUNŞAH H., et al.
4th International Symposium on Asian Languages and Literatures, Aurangabad, Hindistan, 2 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
2016
20169. Job Satisfaction in Terms of Social Gender Equality in Employees and Its Effect on The Corporate Reputation Sample of Eru Academicians
Tanyeri Mazıcı E., Gölgeli K.
2nd International Conference on Social Sciences Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.508-518, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. A Comparative Analysis on the Use of Social Media Public Relations of Online Shopping Sites
TANYERİ MAZICI E., GÜNER KOÇAK P., Altıncık H.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.215-216, (Özet Bildiri)
2016
201611. Foreign Aids As An Alternative International Communication Method In Public Diplomacy A Research On Somalia Example
TANYERİ MAZICI E.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.401-410, (Tam Metin Bildiri)
2010
201012. Yurtdışında Bulunan Türk Eserlerinin Yerli Turistler Perspektifinde Türkiye’xxnin Tanıtımına Etkileri: Mostar Köprüsü Örneği
IŞIK M., TANYERİ MAZICI E.
I.Disiplinlerarası Turizm Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, ss.629-642, (Tam Metin Bildiri)
2009
200913. Büyük Ölçekli Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Uluslararası Halkla İlişkiler : TC Kültür ve Turizm Bakanlığı’xxnın 2007 Yılı İtibariyle Avrupa Birliği Ülkelerinde Gerçekleştirmiş Olduğu Halkla İlişkiler Faaliyetleri
AKDAĞ M., TANYERİ MAZICI E.
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Türkiye’nin Libya Açılımında Kamu Diplomasisi: TİKA Örneği
Tanyeri Mazıcı E.
Kamu Diplomasisi ve Yumuşak Güç: İletişim Perspektifli İncelemeler, Arslan Ş.,Temel M., Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.53-77, 2024
2022
20222. Sürdürülebilir Kalkınmada Toplumsal Cinsiyet Eşitliği: Halkla İlişkiler Perspektifinden Bir Değerlendirme
TANYERİ MAZICI E.
Halkla İlişkiler ve İletişim Çalışmalarında Sürdürülebilirlik, Mustafa Koçer, Murat Başarır, Mustafa Cıngı, Editör, Nobel Yayınevi, ss.27-54, 2022
2021
20213. DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER TEMELİNDE KAMU DİPLOMASİSİNDE YENİ NESİL UYGULAMALAR: ANTALYA DİPLOMASİ FORUMU ÖRNEĞİ
TANYERİ MAZICI E.
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI:ÖRNEK OLAYLAR, Nejat Özüpek, Ercan Aktan, Murat Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.229-249, 2021
2020
20204. Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme
Tanyeri Mazıcı E.
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği, Asuman GÖLGELİ Elif DENİZ ŞAFAK Emel TANYERİ MAZICI Hülya ARGUNŞAH Jale METİN KIYICI Masreka KHAN Zeynep ÖLÇÜ DİNÇER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.91-110, 2020
2017
20175. A Study on International Public Relations and Perspective of Turkey
TANYERİ MAZICI E.
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.383-410, 2017
2017
20176. Foreign Aids As An Alternative Method Of International Communication In Public Diplomacy: A Research On The Sample Of Somalia
TANYERİ MAZICI E.
Communication and Media Reserach International Associaton of Social Science Research, Arslan H., İçbay M.A., Ruggiero, C., Editör, E-Bwn, İstanbul, ss.401-410, 2017
2017
20177. A Study on International Public Relations and Perspective of Turkey
TANYERİ MAZICI E.
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang Publishing, Frankfurt, ss.383-410, 2017
2016
20168. Kavramsal, Sektörel ve Mesleksel Açıdan Uluslararası Halkla İlişkiler
TANYERİ MAZICI E.
Uluslararası Halkla İlişkiler, "Tanyeri Mazıcı, E.", Editör, Omniscriptum Gmbh&Co, Saarbrücken, ss.1-30, 2016
2016
20169. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Ülke Markası
TANYERİ MAZICI E.
Uluslararası Halkla İlişkiler, "Tanyeri Mazıcı, E.", Editör, Omniscriptum Gmbh&Co, Saarbrücken, ss.199-230, 2016
2016
201610. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Ülke Markası
TANYERİ MAZICI E.
Uluslararası Halkla İlişkiler, Yrd.Doç.Dr.Emel Tanyeri, Editör, OmniScriptum GmbHCo, Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, ss.199-230, 2016
2015
201511. Destinasyon Tanıtımında Halkla İlişkiler
TANYERİ E.
Literatürk Yayıncılık, Konya, 2015
2015
201512. Ekip Çalışması ve İnsan İlişkileri
TANYERİ MAZICI E.
Ekip Çalışması ve Liderlik, Prof.Dr.Mustafa Akdağ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.18-40, 2015
2014
201413. Uluslararası Krizlerin Yönetiminde Bir İletişim Yöntemi Olarak Kamu Diplomasisi Kavramı Ve Dünyadan Örnek Uygulamalar
TANYERİ E.
Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Prof.Dr.Mustafa Akdağ-Doç.Dr.Ümit Arklan, Editör, Literatürk Yayıncılık, Konya, ss.493-524, 2014
2012
201214. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’ nde Bir İnceleme
TANYERİ E., GÖLGELİ K.
Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza ÇAKIR ve Hakan AYDIN, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012
2012
201215. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’nde Bir İnceleme
Tanyeri Mazıcı E., Gölgeli K.
Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza Çakır-Hakan Aydın, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012
2012
201216. Okuyucuların Yerel Gazeteleri Algılamaları (Kayseri Örneği)
ÇAKIR H., GÜLLÜ K., KOÇER M., TANYERİ E.
Çakir H Güllü K Koçer M Tanyeri E Tarih İçinde Kayseri Basını Çakır H Aydın H Ed Palet Yayınları Konya ss 477 508, Hamza Çakır ve Hakan Aydın, Editör, Palet, Konya, ss.477-508, 2012
2012
201217. Halkla İlişkilerde Sponsorluk
TANYERİ MAZICI E.
Halkla İlişkilere Giriş, Prof.Dr.Metin Işık, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.169-188, 2012
2009
200918. Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobiciliğin Yeni Boyutu: e-lobicilik
AKDAĞ M., TANYERİ E.
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, IŞIK M.,AKDAĞ, M, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.200-0, 2009
2009
200919. Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobicliğin Yeni Boyutu: E-Lobicilik
AKDAĞ M., TANYERİ MAZICI E.
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Doç.Dr.Metin Işık-Yrd.Doç.Dr. Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.269-288, 2009
Desteklenen Projeler
2016 - 2017
2016 - 2017Çocuk Eğitim Merkezleri Personelinin Toplumsal Cinsiyet Bakış Açısı: Erciyes Üniversitesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
GÖLGELİ A. (Yürütücü), ARGUNŞAH H., AKDOĞAN A. A., DENİZ ŞAFAK E., SELÇUKLU A. E., METİN KIYICI J., et al.
2012 - 2014
2012 - 2014KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE DİYALOG EKSENLİ HALKLA İLİŞKİLER: TURİSTİK TÜKETİCİNİN KARAR ALMA SÜRECİNE İLİŞKİN AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
AKDAĞ M. (Yürütücü), TANYERİ E.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2009 - 2012
2009 - 2012Erciyes İletişim Akademia
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2015
Ekim 2015Erciyes İletişim Akademia
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2015
Mart 2015NWSA - E-JOURNAL OF NEW WORLD SCIENCES ACADEMY
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2014
Ekim 2014Erciyes İletişim Akademia
Hakemli Bilimsel Dergi
Burslar
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorYÖK Yurtdışı Doktora Araştırma Desteği
YÖK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1
h-indeksi (WOS): 1
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam Ediyor