Yayınlar & Eserler

Makaleler 64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (43)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ders Planlarında Materyal Geliştirme ve Teknoloji Entegrasyonunun Pedagojik Yansımaları

3. Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 12 - 16 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA FARKINDALIKLARININ ÇOK YÖNLÜ İNCELENMESİ

3. Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 12 - 16 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. FEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİ İÇEREN SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA ETKİNLİĞİ: YEŞİL BİNA (SÜRDÜRÜLEBİLİR BİNA) TASARLAYALIM

18. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Haziran 2025, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. COVID-19 Sürecinde Uzaktan Eğitimde Dijital Öğretim Materyali Tasarlayan Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Fen Eğitiminde Sanal Gerçeklik: Sistematik Derleme Çalışması

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.211, (Özet Bildiri)

9. Son Üç Yıldaki YKS Fen Bilimleri Sorularının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

14. Ulusak Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

10. Bir STEAM Etkinliği Olarak Sanal Astronomi Müzesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.2, (Özet Bildiri)

13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarıyla İlgili Farkındalıkları

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

20. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

22. Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Motivasyonu Ölçeği

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.2, (Özet Bildiri)

24. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farkındalıkları

2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

25. Stem Kariyerlerini Tercih Etmeyi Düşünen Kız Öğrenci Profillerinin İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

26. Stem Alanlarında Kariyer: Tezlerdeki Güncel Eğilimler

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi İlgili Bilişsel Yapıları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

28. STEM Fields that High School Students Consider to Choose for University Education

World STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

29. A Study of Motivation Scale for STEM Fields Development for Students in High Schools

World STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

30. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

31. STEM alanlarına yönelik kariyer ilgi ölçeği geliştirme çalışması

X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

32. Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.148, (Özet Bildiri)

33. Perceptions and Attitudes of Pre-service and In-service Teachers Toward Technology

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihinsel algıları

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

35. 7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

36. Fen ve teknoloji öğretmen ve öğretmen adaylarının çevre eğitimine ilişkin metaforik algıları

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

37. Disiplinler Arası Yaklasıma Dayalı Çevre Egitimi: Örnek Bir Etkinlik

II. Egitim Bilimleri Ögrenci Arastırmaları Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

38. Çevre Eğitimi Araştırmalarında Kullanılan Anahtar Kelimelerin Analizi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.744, (Tam Metin Bildiri)

39. İlköğretim 7. Sınıf Çevre Eğitiminin Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi

I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 27

1. Canlılar Dünyasına Yolculuk Etkinlik Örneği

Maarif Modeline Uygun Etkinlik Temelli İlkokulda Fen Öğretimi, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2025

2. Bilime Yolculuk Etkinlik Örneği

Maarif Modeline Uygun Etkinlik Temelli İlkokulda Fen Öğretimi, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2025

3. STEM ETKİNLİKLERİNDE EVRENSEL TASARIM YAKLAŞIMI

EĞİTİM & BİLİM 2025: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, Gökhan Uyanık, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.227-240, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Fen Öğretiminde Portfolyolar

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-343, 2024

6. Holografik Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-VI, Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-173, 2024

7. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri

Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra Kızılay,Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.71-84, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

8. STEM Kariyeri

STEM Eğitimi-Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Şengül S. Anagün,Muhammet Özden, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1, 2023

9. Fen Bilimleri Eğitiminde Dijital Teknolojiler

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.1, 2023

10. Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.1, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Sürdürülebilirlik; Çevre, Ekonomi ve Toplum İlişkisi

Sürdürülebilirlik, Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Bahattin Aydınlı,Hakan Sert,Fatih Şeker, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Disiplinlerarası Etkileşimde STEM Eğitimi

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Esra Kızılay,Mustafa Çevik, Editör, Eğiten Kitap, Konya, ss.1, 2022

14. Engaging pre-service teachers and children in STEM through educational simulations

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education – Technology to promote teaching and learning, Michail Kalogiannakis,Stamatis Papadakis, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.79-99, 2022

15. STEM Eğitimi

Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, Tarık Talan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, 2021

16. Örnek Ders Planlarıyla Uzaktan Eğitimde STEM

Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Adem Yılmaz,Buket Ertuğrul Akyol,Meryem Nur Aydede, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.290-305, 2021

17. Botanik Bahçeler, Seralar ve Tarlalarda STEM Eğitimi

Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1, 2021

18. Müzelerde STEM Eğitimi

Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1, 2021

19. Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, Tamer Kutluca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1, 2021

20. STEM Eğitiminde Hologramların Kullanımı

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar I, Fatma Taşkın Ekici,Feryal Beykal Orhun, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.8-20, 2021

21. Nanoteknoloji

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM,Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2020

22. Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile STEM Eğitimi

Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı STEM Eğitimi, Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.209-223, 2020

23. STEM Kariyerlerinde Kadınların Yeri ve Toplumsal Cinsiyet

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Kadın – Erkek Eşitliği, Asuman Gölgeli,Hülya Argunşah,Elif Deniz Şafak,Emel Tanyeri Mazıcı,Jale Metin Kıyıcı,Zeynep Ölçü Dinçer,Masreka Khan, Editör, Efe Akademi, İzmir, ss.1, 2020

24. Çevre Eğitiminde STEM Yaklaşımı

Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019

25. Disiplinler Arası Yaklaşıma Dayalı Çevre Eğitimi

Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019

26. Android ve IOS Tabanlı Mobil Uygulamalar

Etkinlik Örnekleriyle Zenginleştirilmiş Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Önal N., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.104-119, 2018

27. 4. sınıf: Fen bilimleri-insan ve çevre ilişkisi

STEM Kuram ve Uygulamaları, Çorlu S., Çallı E., Editör, Pusula Yayıncılık, İstanbul, ss.159-163, 2017
Metrikler

Yayın

144

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

755

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (Sobiad)

543

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

23

Proje

24

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları