Makaleler
64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (43)
2. Development and Validation of an Attitude Scale Towards Sustainable Development for Middle School Students
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.777-799, 2025 (TRDizin)
3. Öğretmen Eğitimi Akademisi Kapsamında Yürütülen eTwinning Projesinin Öğretmen Adayları İçin Çıktıları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.62, sa.62, ss.263-281, 2025 (TRDizin)
4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Model Kullanımına İlişkin Görüşleri
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.16, sa.2, ss.2978-2998, 2025 (TRDizin)
5. Science Teachers' Perspectives on SDG4
İZÜ Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.45-62, 2025 (Hakemli Dergi)
8. Engineering Design-Based STEM Activity for Middle Schools: How Can I Slide Faster?
Science Insights Education Frontiers (SIEF)
, cilt.23, sa.2, ss.3733-3753, 2024 (Hakemli Dergi)
9. WEB 2.0 DESTEKLİ BİR STEM ETKİNLİĞİ: TELESKOP TASARLAYALIM
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.122-138, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Pre-service science teacher's opinions on virtual labs and their use in biology
REM : RESEARCH ON EDUCATION AND MEDIA
, cilt.16, sa.1, ss.1, 2024 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, cilt.6, sa.1, ss.1, 2024 (Hakemli Dergi)
13. A rollercoaster STEM activity involving virtual reality
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, cilt.61, sa.2, ss.95-105, 2024 (ESCI)
14. Factors Affecting High School Students’ Motivation and Career Interest in STEM Fields and Their Modeling
Science Insights Education Frontiers
, cilt.16, sa.1, ss.1, 2023 (Hakemli Dergi)
17. A META-SYNTHESIS STUDY FOR STUDIES ADOPTING THE QUANTUM LEARNING MODEL
Research in Pedagogy
, cilt.12, sa.2, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Eğitimde Sürdürülebilir Kalkınma ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.33-51, 2022 (Hakemli Dergi)
19. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen eğitiminde sanal müze kullanımına yönelik görüşleri
Studies in Educational Research and Development
, cilt.6, sa.1, ss.73-94, 2022 (Hakemli Dergi)
21. Fen Eğitiminde 5E Öğrenme Modeli İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.9, sa.1, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
22. Investigation of the Pre-Service Classroom Teachers' Views About Virtual Laboratories in Distance Education
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
24. Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, cilt.3, sa.2, ss.1, 2021 (Hakemli Dergi)
25. Türkiye’de Fen Eğitimi Alanındaki Öz Yeterlik Araştırmalarının Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.5, sa.2, 2021 (Hakemli Dergi)
26. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Perspektifinden Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramları Nasıl Sunulmalıdır?
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1, 2021 (Hakemli Dergi)
29. Sanal Astronomi Müzesi Tasarlamaya Yönelik Bir STEAM Etkinliği
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1, 2021 (Hakemli Dergi)
30. Development of the STEM Career İnterest Scale for High School Students
European Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.3, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.1, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
33. Analysis of the Female Student Profiles Who Consider Choosing STEM Careers
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.2, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
34. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.1, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
36. Fen Eğitimi Alanındaki Akademisyenlerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, cilt.2, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
37. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımları İle İlgili Farkındalıkları
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1, 2020 (TRDizin)
40. Pre-service teachers' visual images about biology
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.8, sa.4, ss.624-629, 2019 (Scopus)
41. Motivation Scale for STEM Fields
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.1-2, 2019 (TRDizin)
42. STEM Career Preferences of the Anatolian High School Students from Different Socioeconomic Levels
Journal of Educational Issues
, cilt.5, sa.2, ss.1, 2019 (Hakemli Dergi)
44. From the environmental identity to the behavior: The status of pre-service science teachers
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.8, sa.2, ss.271-279, 2019 (Scopus)
46. STEM alanlarının birbirleri ile ilişkisi hakkında fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SOCIETY
, cilt.5, sa.2, 2018 (Hakemli Dergi)
48. Fen bilgisi öğretmen adaylarının mühendislik kavramına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi
ournal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.27, ss.2932-2938, 2018 (Hakemli Dergi)
49. Türkiye’de STEM Alanlarında Kariyer ve İstihdam
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.56, ss.570-574, 2018 (Hakemli Dergi)
50. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.22, ss.1015-1021, 2018 (Hakemli Dergi)
51. Türkiye’de Öğretmen Eğitimi Konusundaki STEM Çalışmaları
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.11, 2018 (TRDizin)
52. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Fen ve Teknoloji Dersini Nasıl Algılıyor?
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.9, ss.296-310, 2017 (Hakemli Dergi)
53. STEM Semantik Farklılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.58, ss.131-144, 2017 (Hakemli Dergi)
54. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Alanları ve Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.47, ss.403-417, 2016 (Hakemli Dergi)
55. 7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
E-NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ (ELEKTRONİK)
, cilt.10, sa.1, ss.209-237, 2016 (TRDizin)
56. Fen Eğitimi Alanındaki Türkçe Yayımlanmış Nitel Makalelerin İncelenmesi
Journal of European Education
, cilt.3, sa.2, ss.2, 2014 (Hakemli Dergi)
59. Fen ve Teknoloji Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.26-37, 2014 (Hakemli Dergi)
60. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.2, ss.515-524, 2014 (Hakemli Dergi)
61. 6. ve 7. Sınıf Öğrenciler İçin Gerçekleştirilen “Küçük Bilginler Bilim Okulu” nun Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.25, ss.341-352, 2014 (TRDizin)
63. İlköğretim 7. Sınıf Çevre Eğitiminin Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi
Journal of European Education
, cilt.1, sa.1, ss.1-8, 2012 (Hakemli Dergi)
64. İlköğretim 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Çevre İçerikli Etkinliklerin Disiplinler Arası Yaklaşım Yönünden İncelenmesi
Journal of European Education
, cilt.1, sa.2, ss.1-8, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
41
1. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ders Planlarında Materyal Geliştirme ve Teknoloji Entegrasyonunun Pedagojik Yansımaları
3. Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 12 - 16 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA FARKINDALIKLARININ ÇOK YÖNLÜ İNCELENMESİ
3. Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 12 - 16 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
3. Pre-Service Teachers' Behaviors Toward Environmental Problems
ESERA, Kobenhavn, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
4. FEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİ İÇEREN SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA ETKİNLİĞİ: YEŞİL BİNA (SÜRDÜRÜLEBİLİR BİNA) TASARLAYALIM
18. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Haziran 2025, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
5. The Use of Augmented Reality in Biology Subjects in the Context of Technology Integration into Education
ESERA, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri)
6. Teacher, Teaching and School from the Perspective of Pre-service Science Teachers
ESERA, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
7. COVID-19 Sürecinde Uzaktan Eğitimde Dijital Öğretim Materyali Tasarlayan Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Fen Eğitiminde Sanal Gerçeklik: Sistematik Derleme Çalışması
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.211, (Özet Bildiri)
9. Son Üç Yıldaki YKS Fen Bilimleri Sorularının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
14. Ulusak Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
10. Bir STEAM Etkinliği Olarak Sanal Astronomi Müzesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.2, (Özet Bildiri)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarıyla İlgili Farkındalıkları
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dolaşım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)
19. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Motivasyonu Ölçeği
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.2, (Özet Bildiri)
24. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farkındalıkları
2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
25. Stem Kariyerlerini Tercih Etmeyi Düşünen Kız Öğrenci Profillerinin İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
26. Stem Alanlarında Kariyer: Tezlerdeki Güncel Eğilimler
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi İlgili Bilişsel Yapıları
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
28. STEM Fields that High School Students Consider to Choose for University Education
World STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
29. A Study of Motivation Scale for STEM Fields Development for Students in High Schools
World STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
30. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
31. STEM alanlarına yönelik kariyer ilgi ölçeği geliştirme çalışması
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
32. Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.148, (Özet Bildiri)
33. Perceptions and Attitudes of Pre-service and In-service Teachers Toward Technology
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
34. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihinsel algıları
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
35. 7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
36. Fen ve teknoloji öğretmen ve öğretmen adaylarının çevre eğitimine ilişkin metaforik algıları
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
37. Disiplinler Arası Yaklasıma Dayalı Çevre Egitimi: Örnek Bir Etkinlik
II. Egitim Bilimleri Ögrenci Arastırmaları Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
39. İlköğretim 7. Sınıf Çevre Eğitiminin Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
40. İlköğretim 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Çevre İçerikli Etkinliklerin Disiplinler Arası Yaklaşım Yönünden İncelenmesi
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
41. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Davranışlarına Olan Etkisinin Değerlendirilmesi
, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2008, ss.146, (Özet Bildiri)
Kitaplar
27
1. Canlılar Dünyasına Yolculuk Etkinlik Örneği
Maarif Modeline Uygun Etkinlik Temelli İlkokulda Fen Öğretimi, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2025
2. Bilime Yolculuk Etkinlik Örneği
Maarif Modeline Uygun Etkinlik Temelli İlkokulda Fen Öğretimi, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2025
3. STEM ETKİNLİKLERİNDE EVRENSEL TASARIM YAKLAŞIMI
EĞİTİM & BİLİM 2025: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, Gökhan Uyanık, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.227-240, 2025
5. Fen Öğretiminde Portfolyolar
FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-343, 2024
7. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra Kızılay,Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.71-84, 2024
8. STEM Kariyeri
STEM Eğitimi-Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Şengül S. Anagün,Muhammet Özden, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1, 2023
9. Fen Bilimleri Eğitiminde Dijital Teknolojiler
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.1, 2023
10. Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.1, 2023
11. Sürdürülebilirlik; Çevre, Ekonomi ve Toplum İlişkisi
Sürdürülebilirlik, Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Bahattin Aydınlı,Hakan Sert,Fatih Şeker, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1, 2023
12. Disiplinlerarası Fen Öğretimi
Eğiten, Ankara, 2022
13. Disiplinlerarası Etkileşimde STEM Eğitimi
Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Esra Kızılay,Mustafa Çevik, Editör, Eğiten Kitap, Konya, ss.1, 2022
15. STEM Eğitimi
Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, Tarık Talan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, 2021
16. Örnek Ders Planlarıyla Uzaktan Eğitimde STEM
Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Adem Yılmaz,Buket Ertuğrul Akyol,Meryem Nur Aydede, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.290-305, 2021
17. Botanik Bahçeler, Seralar ve Tarlalarda STEM Eğitimi
Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1, 2021
18. Müzelerde STEM Eğitimi
Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1, 2021
19. Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, Tamer Kutluca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1, 2021
20. STEM Eğitiminde Hologramların Kullanımı
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar I, Fatma Taşkın Ekici,Feryal Beykal Orhun, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.8-20, 2021
21. Nanoteknoloji
Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM,Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2020
22. Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile STEM Eğitimi
Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı STEM Eğitimi, Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.209-223, 2020
23. STEM Kariyerlerinde Kadınların Yeri ve Toplumsal Cinsiyet
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Kadın – Erkek Eşitliği, Asuman Gölgeli,Hülya Argunşah,Elif Deniz Şafak,Emel Tanyeri Mazıcı,Jale Metin Kıyıcı,Zeynep Ölçü Dinçer,Masreka Khan, Editör, Efe Akademi, İzmir, ss.1, 2020
24. Çevre Eğitiminde STEM Yaklaşımı
Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019
25. Disiplinler Arası Yaklaşıma Dayalı Çevre Eğitimi
Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019
26. Android ve IOS Tabanlı Mobil Uygulamalar
Etkinlik Örnekleriyle Zenginleştirilmiş Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Önal N., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.104-119, 2018
27. 4. sınıf: Fen bilimleri-insan ve çevre ilişkisi
STEM Kuram ve Uygulamaları, Çorlu S., Çallı E., Editör, Pusula Yayıncılık, İstanbul, ss.159-163, 2017