Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Engineering Design-Based STEM Activity for Middle Schools: How Can I Slide Faster?
Science Insights Education Frontiers (SIEF)
, vol.23, no.2, pp.3733-3753, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-service science teacher's opinions on virtual labs and their use in biology
REM : RESEARCH ON EDUCATION AND MEDIA
, vol.16, no.1, pp.1, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, vol.6, no.1, pp.1, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
WEB 2.0 DESTEKLİ BİR STEM ETKİNLİĞİ: TELESKOP TASARLAYALIM
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.8, no.1, pp.122-138, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
A rollercoaster STEM activity involving virtual reality
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, vol.61, no.2, pp.95-105, 2024 (ESCI)
Factors Affecting High School Students’ Motivation and Career Interest in STEM Fields and Their Modeling
Science Insights Education Frontiers
, vol.16, no.1, pp.1, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Graduate Students in Science Education's Metaphorical Perceptions of the Concepts of Science and Scientist
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.108-125, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
A META-SYNTHESIS STUDY FOR STUDIES ADOPTING THE QUANTUM LEARNING MODEL
Research in Pedagogy
, vol.12, no.2, pp.1, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Sürdürülebilir Kalkınma ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.6, no.1, pp.33-51, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen eğitiminde sanal müze kullanımına yönelik görüşleri
Studies in Educational Research and Development
, vol.6, no.1, pp.73-94, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Study on the 5EInstructional Model in Science Education
SDU International Journal of Educational Studies
, vol.9, no.1, pp.1, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Pre-Service Classroom Teachers' Views About Virtual Laboratories in Distance Education
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, vol.3, no.2, pp.1, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Fen Eğitimi Alanındaki Öz Yeterlik Araştırmalarının Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.5, no.2, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Perspektifinden Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramları Nasıl Sunulmalıdır?
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, vol.6, no.2, pp.1, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sanal Astronomi Müzesi Tasarlamaya Yönelik Bir STEAM Etkinliği
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, vol.4, no.2, pp.1, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Development of the STEM Career İnterest Scale for High School Students
European Journal of Educational Sciences
, vol.7, no.3, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of the Female Student Profiles Who Consider Choosing STEM Careers
International Journal of Curriculum and Instruction
, vol.12, no.2, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, vol.1, no.1, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Determining the Factors Affecting the Teaching Profession Choices of Pre-service Science Teachers
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, vol.1, no.1, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Pre-service Classroom Teachers’ Opinions About Scientific Literacy
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Preservice Classroom Teachers’ Awareness of the Science Curriculum Learning Outcomes
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.1, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Eğitimi Alanındaki Akademisyenlerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, vol.2, no.1, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, vol.8, no.1, pp.1, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-service teachers' visual images about biology
International Journal of Evaluation and Research in Education
, vol.8, no.4, pp.624-629, 2019 (Scopus)
Motivation Scale for STEM Fields
Journal of Computer and Education Research
, vol.7, no.14, pp.1-2, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
STEM Career Preferences of the Anatolian High School Students from Different Socioeconomic Levels
Journal of Educational Issues
, vol.5, no.2, pp.1, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
From the environmental identity to the behavior: The status of pre-service science teachers
International Journal of Evaluation and Research in Education
, vol.8, no.2, pp.271-279, 2019 (Scopus)
Pre-service Science Teachers’ Views Regarding the Relationship Between the Disciplines
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.1, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilimleri dersi ile ilgili bilişsel yapılarının incelenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.32, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
STEM alanlarının birbirleri ile ilişkisi hakkında fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SOCIETY
, vol.5, no.2, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mühendislik kavramına ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi
ournal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.5, no.27, pp.2932-2938, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de STEM Alanlarında Kariyer ve İstihdam
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.11, no.56, pp.570-574, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.5, no.22, pp.1015-1021, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Öğretmen Eğitimi Konusundaki STEM Çalışmaları
Tarih Okulu Dergisi
, vol.11, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Fen ve Teknoloji Dersini Nasıl Algılıyor?
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, no.9, pp.296-310, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
STEM Semantik Farklılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.58, pp.131-144, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
E-NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ (ELEKTRONİK)
, vol.10, no.1, pp.209-237, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Alanları ve Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.47, pp.403-417, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Çevre Eğitimi Alanındaki Çalışmaların İncelenmesi: Türkiye’de Mevcut Durum
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.8, pp.1-18, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Eğitimi Alanındaki Türkçe Yayımlanmış Nitel Makalelerin İncelenmesi
Journal of European Education
, vol.3, no.2, pp.2, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve Teknoloji Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.3, pp.26-37, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, vol.13, no.2, pp.515-524, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
6. ve 7. Sınıf Öğrenciler İçin Gerçekleştirilen “Küçük Bilginler Bilim Okulu” nun Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.11, no.25, pp.341-352, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 7. Sınıf Çevre Eğitiminin Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi
Journal of European Education
, vol.1, no.1, pp.1-8, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Çevre İçerikli Etkinliklerin Disiplinler Arası Yaklaşım Yönünden İncelenmesi
Journal of European Education
, vol.1, no.2, pp.1-8, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Use of Augmented Reality in Biology Subjects in the Context of Technology Integration into Education
ESERA, Nevşehir, Turkey, 28 August - 01 September 2023, pp.1
Teacher, Teaching and School from the Perspective of Pre-service Science Teachers
ESERA, 30 August - 03 September 2021, pp.1
COVID-19 Sürecinde Uzaktan Eğitimde Dijital Öğretim Materyali Tasarlayan Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, pp.1
Son Üç Yıldaki YKS Fen Bilimleri Sorularının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
14. Ulusak Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Turkey, 19 - 21 May 2021, pp.1
Fen Eğitiminde Sanal Gerçeklik: Sistematik Derleme Çalışması
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Turkey, 19 - 21 May 2021, pp.211
Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 November 2020, pp.1
Bir STEAM Etkinliği Olarak Sanal Astronomi Müzesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 November 2020, pp.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, pp.2
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, pp.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarıyla İlgili Farkındalıkları
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.1
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Turkey, 21 - 22 December 2019, pp.1-2
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dolaşım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Turkey, 21 - 22 December 2019, vol.1, pp.1-2
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Turkey, 1 - 03 November 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Turkey, 1 - 03 November 2019, pp.1
Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Motivasyonu Ölçeği
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Turkey, 1 - 03 November 2019, vol.1, pp.1-2
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farkındalıkları
2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Turkey, 27 - 29 September 2019, pp.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Turkey, 27 - 29 September 2019, pp.2
Stem Kariyerlerini Tercih Etmeyi Düşünen Kız Öğrenci Profillerinin İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019
Stem Alanlarında Kariyer: Tezlerdeki Güncel Eğilimler
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi İlgili Bilişsel Yapıları
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Turkey, 4 - 06 October 2018
STEM Fields that High School Students Consider to Choose for University Education
World STEM Education Conference, İstanbul, Turkey, 8 - 10 June 2018
A Study of Motivation Scale for STEM Fields Development for Students in High Schools
World STEM Education Conference, İstanbul, Turkey, 8 - 10 June 2018
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018
STEM alanlarına yönelik kariyer ilgi ölçeği geliştirme çalışması
X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 April 2018
Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2017, pp.148
Perceptions and Attitudes of Pre-service and In-service Teachers Toward Technology
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihinsel algıları
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 16 - 18 April 2015
7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 September 2014, vol.1, pp.1
Fen ve teknoloji öğretmen ve öğretmen adaylarının çevre eğitimine ilişkin metaforik algıları
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 April 2014
Disiplinler Arası Yaklasıma Dayalı Çevre Egitimi: Örnek Bir Etkinlik
II. Egitim Bilimleri Ögrenci Arastırmaları Kongresi, Turkey, 7 - 09 September 2012
İlköğretim 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Çevre İçerikli Etkinliklerin Disiplinler Arası Yaklaşım Yönünden İncelenmesi
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Sempozyumu, Turkey, 9 - 10 September 2011
İlköğretim 7. Sınıf Çevre Eğitiminin Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Sempozyumu, Turkey, 9 - 10 September 2011
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Davranışlarına Olan Etkisinin Değerlendirilmesi
, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 1 - 04 September 2008, pp.146
Books & Book Chapters
Fen Öğretiminde Portfolyolar
in: FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.313-343, 2024
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
in: Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra Kızılay,Mustafa Hamalosmanoğlu, Editor, Vizetek, Ankara, pp.71-84, 2024
STEM Kariyeri
in: STEM Eğitimi-Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Şengül S. Anagün,Muhammet Özden, Editor, Vizetek, Ankara, pp.1, 2023
Fen Bilimleri Eğitiminde Dijital Teknolojiler
in: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Fatma Erdoğan, Editor, Efe Akademi, Ankara, pp.1, 2023
Sürdürülebilirlik; Çevre, Ekonomi ve Toplum İlişkisi
in: Sürdürülebilirlik, Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Bahattin Aydınlı,Hakan Sert,Fatih Şeker, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.1, 2023
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim
in: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, Fatma Erdoğan, Editor, Efe Akademi, Ankara, pp.1, 2023
Disiplinlerarası Fen Öğretimi
Eğiten, Ankara, 2022
Disiplinlerarası Etkileşimde STEM Eğitimi
in: Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Esra Kızılay,Mustafa Çevik, Editor, Eğiten Kitap, Konya, pp.1, 2022
Örnek Ders Planlarıyla Uzaktan Eğitimde STEM
in: Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Adem Yılmaz,Buket Ertuğrul Akyol,Meryem Nur Aydede, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.290-305, 2021
STEM Eğitimi
in: Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, Tarık Talan, Editor, Efe Akademi, İstanbul, 2021
Botanik Bahçeler, Seralar ve Tarlalarda STEM Eğitimi
in: Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.1, 2021
Müzelerde STEM Eğitimi
in: Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.1, 2021
Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
in: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, Tamer Kutluca, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.1, 2021
STEM Eğitiminde Hologramların Kullanımı
in: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar I, Fatma Taşkın Ekici,Feryal Beykal Orhun, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.8-20, 2021
Nanoteknoloji
in: Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM,Ayşe Nesibe ÖNDER, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.1, 2020
Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile STEM Eğitimi
in: Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı STEM Eğitimi, Mustafa Çevik, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.209-223, 2020
STEM Kariyerlerinde Kadınların Yeri ve Toplumsal Cinsiyet
in: Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Kadın – Erkek Eşitliği, Asuman Gölgeli,Hülya Argunşah,Elif Deniz Şafak,Emel Tanyeri Mazıcı,Jale Metin Kıyıcı,Zeynep Ölçü Dinçer,Masreka Khan, Editor, Efe Akademi, İzmir, pp.1, 2020
Çevre Eğitiminde STEM Yaklaşımı
in: Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editor, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019
Disiplinler Arası Yaklaşıma Dayalı Çevre Eğitimi
in: Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editor, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019
Android ve IOS Tabanlı Mobil Uygulamalar
in: Etkinlik Örnekleriyle Zenginleştirilmiş Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Önal N., Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.104-119, 2018
4. sınıf: Fen bilimleri-insan ve çevre ilişkisi
in: STEM Kuram ve Uygulamaları, Çorlu S., Çallı E., Editor, Pusula Yayıncılık, İstanbul, pp.159-163, 2017