Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

COVID-19 Sürecinde Uzaktan Eğitimde Dijital Öğretim Materyali Tasarlayan Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Son Üç Yıldaki YKS Fen Bilimleri Sorularının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

14. Ulusak Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.1

Fen Eğitiminde Sanal Gerçeklik: Sistematik Derleme Çalışması

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.211

Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, ss.1

Bir STEAM Etkinliği Olarak Sanal Astronomi Müzesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.2

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarıyla İlgili Farkındalıkları

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1

Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Motivasyonu Ölçeği

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.1-2

Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farkındalıkları

2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.2

Stem Kariyerlerini Tercih Etmeyi Düşünen Kız Öğrenci Profillerinin İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Stem Alanlarında Kariyer: Tezlerdeki Güncel Eğilimler

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi İlgili Bilişsel Yapıları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

STEM Fields that High School Students Consider to Choose for University Education

World STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2018

Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

STEM alanlarına yönelik kariyer ilgi ölçeği geliştirme çalışması

X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018

Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.148

Perceptions and Attitudes of Pre-service and In-service Teachers Toward Technology

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

7. Sınıf Çözeltiler Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, cilt.1, ss.1

Fen ve teknoloji öğretmen ve öğretmen adaylarının çevre eğitimine ilişkin metaforik algıları

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24 - 26 Nisan 2014

Disiplinler Arası Yaklasıma Dayalı Çevre Egitimi: Örnek Bir Etkinlik

II. Egitim Bilimleri Ögrenci Arastırmaları Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012

Çevre Eğitimi Araştırmalarında Kullanılan Anahtar Kelimelerin Analizi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.744
Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Öğretiminde Portfolyolar

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-343, 2024

Holografik Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-VI, Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-173, 2024

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri

Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra Kızılay,Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.71-84, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

STEM Kariyeri

STEM Eğitimi-Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Şengül S. Anagün,Muhammet Özden, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1, 2023

Fen Bilimleri Eğitiminde Dijital Teknolojiler

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.1, 2023

Sürdürülebilirlik; Çevre, Ekonomi ve Toplum İlişkisi

Sürdürülebilirlik, Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Bahattin Aydınlı,Hakan Sert,Fatih Şeker, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.1, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Disiplinlerarası Etkileşimde STEM Eğitimi

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Esra Kızılay,Mustafa Çevik, Editör, Eğiten Kitap, Konya, ss.1, 2022

Engaging pre-service teachers and children in STEM through educational simulations

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education – Technology to promote teaching and learning, Michail Kalogiannakis,Stamatis Papadakis, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.79-99, 2022

Örnek Ders Planlarıyla Uzaktan Eğitimde STEM

Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Adem Yılmaz,Buket Ertuğrul Akyol,Meryem Nur Aydede, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.290-305, 2021

STEM Eğitimi

Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, Tarık Talan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, 2021

Botanik Bahçeler, Seralar ve Tarlalarda STEM Eğitimi

Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1, 2021

Müzelerde STEM Eğitimi

Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1, 2021

Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, Tamer Kutluca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1, 2021

STEM Eğitiminde Hologramların Kullanımı

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar I, Fatma Taşkın Ekici,Feryal Beykal Orhun, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.8-20, 2021

Nanoteknoloji

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM,Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2020

Senaryo Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile STEM Eğitimi

Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı STEM Eğitimi, Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.209-223, 2020

STEM Kariyerlerinde Kadınların Yeri ve Toplumsal Cinsiyet

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Kadın – Erkek Eşitliği, Asuman Gölgeli,Hülya Argunşah,Elif Deniz Şafak,Emel Tanyeri Mazıcı,Jale Metin Kıyıcı,Zeynep Ölçü Dinçer,Masreka Khan, Editör, Efe Akademi, İzmir, ss.1, 2020

Çevre Eğitiminde STEM Yaklaşımı

Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019

Disiplinler Arası Yaklaşıma Dayalı Çevre Eğitimi

Etkinliklerle ÇEVRE EĞİTİMİ, HAMALOSMANOĞLU M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2019

Android ve IOS Tabanlı Mobil Uygulamalar

Etkinlik Örnekleriyle Zenginleştirilmiş Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Önal N., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.104-119, 2018

4. sınıf: Fen bilimleri-insan ve çevre ilişkisi

STEM Kuram ve Uygulamaları, Çorlu S., Çallı E., Editör, Pusula Yayıncılık, İstanbul, ss.159-163, 2017
Metrikler

Yayın

132

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

450

Proje

24

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları