Arş. Gör. Dr. AZİME ATAY MUTLU


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Matematik Eğitimi A.B.D.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

18

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2024

2015 - 2024

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim , Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Bölümü/Matematik Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Ortaokul matematik öğretmenlerinin GeoGebra dinamik matematik yazılımını kullanarak oluşturdukları matematiksel görevlerin bilişsel düzeylerinin incelenmesi

Erciyes Üniversitesi, İlköğretim, Matematik Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Makaleler

Tümü (1)
TRDizin (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi

Çiftçi Karadağ Ş. K., Atay Mutlu A., Yıldız P.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.413-414, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları

Yıldız P., Atay Mutlu A., Çiftçi Karadağ Ş. K.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.417-418, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

3. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Özyeterliklerinin İncelenmesi

Koyuncu İ., Atay Mutlu A., Macun Y.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.719-720, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

4. Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi

Bayazıt İ., Atay Mutlu A., Yıldız P.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) SempozyumU, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

5. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi

Çiftçi Karadağ Ş. K., Yetkin Özdemir İ. E., Atay Mutlu A., Yıldız P.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyum, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.565-567, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

6. Classroom design of prospective middle school mathematics teachers

Atay Mutlu A., Yıldız P.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.370-371, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

7. Views of prospective elementary teachers’ about use of concrete materials in mathematics teaching

Yıldız P., Atay Mutlu A.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.360-361, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi

Çiftçi Karadağ Ş. K., Atay Mutlu A., Yıldız P., Şengil Akar Ş., Çankaya A.

VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1377-1378, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

9. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları

Yıldız P., Çiftçi Ş. K., Atay Mutlu A., Şengil Akar Ş.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1290-1291, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

10. Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları

Yıldız P., Atay Mutlu A.

VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2019, ss.1343-1344, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

11. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları

Yıldız P., Çiftçi Ş., Atay Mutlu A., Şengil Akar Ş.

28. Uluslararası eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.694-697, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

12. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi

Şengil Akar Ş., Atay Mutlu A., Çiftçi Karadağ Ş. K., Yıldız P.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.768-771, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Analysing Mathematical Tasks In Lesson Plans Done By Prospective Mathematics Teachers

Atay Mutlu A.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.540-541, (Özet Bildiri)

Desteklenen Projeler



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018

01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018

YESS 9- Young ERME Summer School

Katılımcı

Montpellier-Fransa

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2

Katılımcı

Adıyaman-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Katılımcı

Adana-Türkiye

01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013

01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-1

Katılımcı

Trabzon-Türkiye