Eğitim Bilgileri
2015 - 2024
2015 - 2024Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim , Türkiye
2013 - 2015
2013 - 2015Yüksek Lisans
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Bölümü/Matematik Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin GeoGebra dinamik matematik yazılımını kullanarak oluşturdukları matematiksel görevlerin bilişsel düzeylerinin incelenmesi
Erciyes Üniversitesi, İlköğretim, Matematik Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Makaleler
Tümü (1)
TRDizin (1)
2019
20191. Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes
YILDIZ P., ATAY A.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.426-438, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
Çiftçi Karadağ Ş. K., Atay Mutlu A., Yıldız P.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.413-414, (Özet Bildiri)
2019
20192. Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları
Yıldız P., Atay Mutlu A., Çiftçi Karadağ Ş. K.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.417-418, (Özet Bildiri)
2019
20193. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Özyeterliklerinin İncelenmesi
Koyuncu İ., Atay Mutlu A., Macun Y.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.719-720, (Özet Bildiri)
2019
20194. Ortaöğretime Geçiş Sınavlarında Yer Alan Geometri Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi
Bayazıt İ., Atay Mutlu A., Yıldız P.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) SempozyumU, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.883-884, (Özet Bildiri)
2019
20195. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi
Çiftçi Karadağ Ş. K., Yetkin Özdemir İ. E., Atay Mutlu A., Yıldız P.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyum, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.565-567, (Özet Bildiri)
2019
20196. Classroom design of prospective middle school mathematics teachers
Atay Mutlu A., Yıldız P.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.370-371, (Özet Bildiri)
2019
20197. Views of prospective elementary teachers’ about use of concrete materials in mathematics teaching
Yıldız P., Atay Mutlu A.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.360-361, (Özet Bildiri)
2019
20198. Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi
Çiftçi Karadağ Ş. K., Atay Mutlu A., Yıldız P., Şengil Akar Ş., Çankaya A.
VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1377-1378, (Özet Bildiri)
2019
20199. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları
Yıldız P., Çiftçi Ş. K., Atay Mutlu A., Şengil Akar Ş.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1290-1291, (Özet Bildiri)
2019
201910. Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları
Yıldız P., Atay Mutlu A.
VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2019, ss.1343-1344, (Özet Bildiri)
2019
201911. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları
Yıldız P., Çiftçi Ş., Atay Mutlu A., Şengil Akar Ş.
28. Uluslararası eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.694-697, (Özet Bildiri)
2019
201912. Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi
Şengil Akar Ş., Atay Mutlu A., Çiftçi Karadağ Ş. K., Yıldız P.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.768-771, (Özet Bildiri)
2018
201813. Analysing Mathematical Tasks In Lesson Plans Done By Prospective Mathematics Teachers
Atay Mutlu A.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.540-541, (Özet Bildiri)
Desteklenen Projeler
2018 - 2021
2018 - 2021Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Çiftçi Karadağ Ş. K.(Yürütücü)
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018
01 Ağustos 2018 - 01 Ağustos 2018YESS 9- Young ERME Summer School
Katılımcı
Montpellier-Fransa
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2
Katılımcı
Adıyaman-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013