Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ENDERUN MEKTEBİNİN TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ

8. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 1 - 03 Nisan 2023

OSMANLI İMPARATORLUĞU’NUN ÖRGÜN EĞİTİM KURUMLARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

7TH INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCESon Social Sciences & Humanties, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2023

AHİLİK TEŞKİLATININ EĞİTİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

CUKUROVA 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023

YABANCI DİL EĞİTİMİNİN DİL EDİNİMİ KURAMLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-VII, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2023

SENERYO TEMELLİ ÖĞRETİM: UYGULAMA SÜRECİ VE YARARLARI AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Konya, Türkiye, 9 - 10 Mart 2023

ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ KAVRAMININ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Konya, Türkiye, 9 - 10 Mart 2023

TÜRKİYE’DE SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SÜRECİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ

11th International Conference on Culture and Civilization, 22 Şubat 2022, ss.483-488

EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ

11th International Conference on Culture and Civilization, Türkiye, 22 Şubat 2022, ss.477-482

OKULUN TOPLUMSALLAŞTIRMA İŞLEVİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-VI, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.421-423

UZAKTAN EĞİTİM MODELLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

9. INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends, Türkiye, 18 Şubat 2022, ss.7-13

TÜRKİYE’DE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

5TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 23 Nisan 2022, ss.124-127

TÜRKİYE’DE CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

9. INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2022, ss.14-20

YABANCI DİL ÖĞRETİM SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

9. INTERNATIONAL EUROASIA CONGRESS ON SCİENTİFİC RESEARCHES AND RECENT TRENDS Researches aCnd Recent Trends, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2022, ss.1-6

UZAKTAN EĞİTİM ALANINDA YAŞANAN SORUNLAR ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

11thINTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Türkiye, 22 Şubat 2022, ss.471-476

ETKİLİ ÖĞRETMENLER: KİŞİSEL VE MESLEKİ NİTELİKLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

6 th İKSAD INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Budapest, Macaristan, 26 Mart 2021, ss.1-5

The Legal Foundations of the Process of Training Candidate Teachers in Turkey

International Academic Conferences, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, ss.90-93

An Evaluation of the Process of the Training of Candidate Teachers in Turkey

International Academic Conferences, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, ss.87-89

TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEN KÖY ENSTİTÜLERİ: KURULUŞ, AMAÇ VE PROGRAMLAR HAKKINDA GENEL BİR DEĞERLENDİRME

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Taşkent, Özbekistan, 15 Mart 2021, ss.1-5

EFFECTS OF EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON TEACHING

ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.300-306

AN EVALUATION OF THE EFFECTS OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ON STUDENTS’ SOCIAL DEVELOPMENT

INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 Eylül - 25 Ekim 2020, ss.294-299

A GENERAL EVALUATION OF ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SELFEFFICACY

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.307-315

GENERAL EVALUATION OF ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SELFEFFICACY

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020

AN EVALUATION OF THE EFFECTS OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ONSTUDENTS’xx SOCIAL DEVELOPMENT

ATLAS INTERNATIONAL ATLAS INTERNATIONA CLO CNOGNRGERSESS OS NO NSO SCOICAILA SLC SICEINECNECSE 7S. 7., 23 - 25 Eylül 2020, ss.294-299

THE PLACE OF THE TEACHER IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO CHILDREN

7th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.1

Problems Arısıng from Teachers in Foreıgn Language Teachıng

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.45-49

Developments in Foreıgn Language Educatıon in Turkey in theProcess of Entry to the European Unıon

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.41-44

An Overall Evaluatıon of the Use of the Drama Method inForeıgn Language Lessons

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, 13 - 14 Mart 2020, ss.37-40

An Evaluation of the 2023 Education Vision Document inTurkey from the Perspective of Foreign Language Education

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, BUADAPEŞTE, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.33-36

CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EĞİTİM TARİHİNİN ÖNEMLİ KURUMLARINDAN EĞİTİM ENSTİTÜLERİNİN KURULUŞ AMAÇLARI BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.216-221

YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA UYGUN ÖĞRETMEN ROLLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.151-157

ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.142-150

İLKÖĞRETİME ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNİN MESLEK SEÇİMİ, NİTELİKLİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE İSTİHDAM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.222-228 Sürdürülebilir Kalkınma

MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK OLARAK ORTAYA ÇIKAN KAYGI VE NEDENLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

III. Uluslararası İpekyolu Akademik Araştırmalar Sempozyumu, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, sa.1, ss.134-141

OKULÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME VE ÖNEMİ

3. Uluslararası İpekyolu Akademk Çalışmalar Sempozyumu, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, ss.207-215

Nitelikli öğrencinin sahip olması gereken özellikler: Değerler mi beceriler mi?

6. Uluslararası Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.243

Türkiye'de İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme

ERPA International Language Education Congress, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.18-23

Çoklu Zeka Kuramının Yabancı Dil Derslerinde Kullanımı Üzerine Genel Bir Değerlendirme

ERPA International Language Education Congress , Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.24-29

ANNE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSLERİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ1

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1151-1158

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MATEMATİKÖZYETERLİLİK ALGILARININ MATEMATİK BAŞARISI İLE İLİŞKİSİ

(USBIK 2019 NEVŞEHİR)II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, cilt.1, ss.1148-1166

Türkiye’de İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Konusunda Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme1

ERPA 2019 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.18-24

NATURALİST FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018

ÜST BİLİŞSEL STRATEJİ KULLANIMININ DERS BAŞARISINA ETKİSİ

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018

REALİST FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE DE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018

YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIK

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018

PRAGMATİK FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018

ÜST BİLİŞ VE ÖĞRENME ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018

Öğrenci Merkezli Eğitimin Felsefi Dayanak, İlke, Amaç ve Önem açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi (USBİK), Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, cilt.1, sa.1, ss.98

Felsefe Eğitim ve Öğretiminin Kavram, Amaç ve İşlev Açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi (USBİK), Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, cilt.1, sa.1, ss.99

LİSELERDE FELSEFE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNCE AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ

I. ULUSLARARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.416-421

Tarihsel Olarak Gençlik

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Lise Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 24 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

TÜRKİYE’DE FELSEFE ÖĞRETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Liselerde Felsefe Eğitimin Eleştirel Düşünce Açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası İpek Yolu Akademik Araştırmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, ss.416-422

PLACE AND IMPORTANCE OF ORGANIZATIONAL COMMUNICATION INEDUCATION INSTITUTIONS

International Conference on New Horizons In Education (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

1940 VE 1970 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM DERGİCİLİĞİ:İLKÖĞRETİM DERGİSİ ÖRNEĞİ

International Conference on New Horizons IN EDUCATION (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017

Examining CattleRaisingAnd Sheep And Goat Breeding Curriculum In Terms Of Some Factors

The 10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

A General Evaluation Over The Usage And Features Of Puppet As A Teaching Aid

10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Studies Conducted On Family Participation In Pre-School Education

The10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

An Overall EvaluationOf The Factors Affecting Foreign Language Learning In Turkey

The 10th Multidisciplinary Academic Conference, PRAGUE, 26 - 27 Mayıs 2017

1950 VE 1980 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM DERGİCİLİĞİ: EĞİTİM HAREKETLERİ DERGİSİ ÖRNEĞİ

6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017

Sadrettin Celal Antel’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

DRAMA YÖNTEMİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILMASINA YÖNELİK TÜRKİYE’DE YAPILAN ARAŞTIRMALAR

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.155-160

MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNİN AMAÇ, İÇERİK VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.392-397

Educational Journal Publishing in Turkey

International Conferance for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, cilt.9, sa.3, ss.277-283

Türkiye’de Mesleki Açık Öğretim Liselerinin Kuruluş, Yapı ve İşleyiş Yönünden Değerlendirilmesi

International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.696-702

Türkiye’de Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Tarihsel gelişim Açısından Bir Değerlendirme

International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.689-695

THE EFFECTS OF KEEPING PETS ON CHILDREN

Multidisciplinary Academic Conferance, Praq, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs - 28 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.81-87

AN EVALUATION OF POSTGRADUATE DISSERTATIONS ON CHARACTER EDUCATION IN TURKEY

Multidisciplinary Academic Conferance, Praq, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs - 28 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.79-87

The educational issues reflected in periodicals between 1950-1960 in Turkey: The case of journal of education

International Acedemic Conferance on Teaching, Learning, Budapest, Macaristan, 10 - 11 Temmuz 2015, ss.19

Türkiye de Değerler Eğitimi Alanında Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi

Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2015, ss.1

Eyüp Hamdi Akman'ın Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.39

İlköğretim Dergisi nde Yayımlanan Öğretmenlik Mesleği İle ilgili Makalelerin Değerlendirilmesi

İnternational Teacher Education Conferance, 5-7 February Dubai, 5 - 07 Şubat 2014, ss.872-880

Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan Piri Reis İle İlgili Makalelerin Değerlendirilmesi

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu, 26-29 Eylül 2013, İstanbul., 26 - 29 Eylül 2013, cilt.2, ss.163-187

Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlarda Yayımlanan Ali Suavi Konulu Makalelerin Değerlendirilmesi

Sultan Abdülaziz ve Dönemi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2013, ss.62

Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan John Dewey Konulu Makalelerin Değerlendirilmesi

Ulusal Eğitim Felsefesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2013, ss.62

Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan Piri Reis ile İlgili Makalelerin Değerlendirilmesi

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2013, ss.125-135

Evaluation of The Articles About Curriculum Development in The Journal of Ilkogretim 1939 1966

nternational Conference on Education, Culture and Identity,5-8 Temmuz 2013, Bosna Hersek., 5 - 08 Temmuz 2013

Evaluation of the articles about curriculum development in the journal of ılkogretim (1939-1966)

International Conference on Education, Culture and Identity, Bosna-Hersek, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.18

Eğitim Hareketleri Dergisi'nde Yayımlanan Çeviri Makalelerin Değerlendirilmesi

ULUSLARARASI I. EĞİTİM SOSYOLOJİSİ KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

EĞİTİMİN TARİHSEL TEMELLERİ

EĞİTİME GİRİŞ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, PEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.50-77, 2023

EĞİTİMİN HUKUKSAL TEMELLERİ

EĞİTİME GİRİŞ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, PEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.152-168, 2023

Uzaktan Eğitim Ortamında Gerçekleştirilen Uygulama Etkinliklerine Aile Katılımı ve Değişen Roller

Prof. Dr. Mehmet Çağatay ÖZDEMİR- Toplumsal Değişim, Galip YÜKSEL, Editör, Nobel Yayınevi, ss.443-459, 2022

21. Yüzyıl Becerileri İçin Öğrenme Ortaklığı

21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil BÜYÜKALAK FİLİZ, Editör, Pegem Yayınları, ss.43-60, 2022

Türkiye'de Öğretmen Yetişirme

Türk Eğitim Tarihi, Ali Rıza ERDEM, Editör, Eğiten Yayınevi, ss.329-372, 2022

Öğretim İlke ve Yöntemleri İle ilgili Temel KAvramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2021

Sosyalleşme ve Eğitim

Eğitim Sosyolojisi, Mustafa Güçlü,M. Cem Şahin, Editör, Son Çağ, Ankara, ss.98-117, 2021

Millet Mekteplerinin Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

Türk Kültürü Araştırma Serisi, Alev Duran,Gökçen Çatlı ÖZen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.96-112, 2021

Öğreterek Öğrenme

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.227-244, 2021

Öğreterek Öğrenme

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Yayınları, ss.227-244, 2021

DEĞERLER EĞİTİMİ VE AİLE

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER Değerler Eğitimi, Şahin KIZILABDULLAH, Ümit POLAT, Editör, TÜRK EĞİTİMSEN, ss.73-81, 2021

Öğretim İlke ve Yöntemleri İle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayınları, ss.1-27, 2021

Sosyalleşme ve Eğitim

Eğitim Sosyolojisi, Mustafa Güçlü, M. Cem Şahin, Editör, Son Çağ, ss.98-117, 2021

Millet Mekteplerinin Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

Türk Kültürü Araştırmaları Serisi, Alev Duran, Gökçen Çatlı Özen, Editör, Berikan Yayınevi, ss.96-112, 2021

Eğitim Antropolojisi

Pegem Yayınevi, Ankara, 2020

Eğitimin İşlevleri

Eğitime Giriş, Haluk ÜNSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-42, 2020

Türkiye’de Cumhuriyet Döneminde Halk Eğitimi Alanında Görülen Gelişmelerin Değerlendirilmesi

Tarih Sosyoloji ve Antropoloji Bağlamında İncelemeler, Alev Duran,Gökçen Çatlı Özen, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.207-232, 2020

Eğitimin İşlevleri

Eğitime Giriş, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-42, 2020

Klasik Dönem Osmanlı Eğitim Anlayışı (1302-1606)

Eğitim Tarihi, Mehmet Koçer, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Yayınları, ss.141-174, 2020

KLASİK DÖNEM OSMANLI EĞİTİM ANLAYIŞI (1302- 1606)

EĞİTİM TARİHİ, MEHMET KÖÇER, EROL KOÇOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.141-173, 2020

Eğitim Hukuku

Pegem Yayınları, Ankara, 2019

Eğitim Hakkı

Eğitim Hukuku, Mustafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.105-131, 2019

eğitim ve Hukuk

Eğitim Hukuku, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.63-72, 2019

Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Mutafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.133-143, 2019

Yaşam Boyu Öğrenmenin Önemi ve Temel Özellikleri

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme , Mustafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.124-133, 2019

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Maya Yayın Dağıtım, Ankara, 2018

Öğretimde Hedef Belirleme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, GÜÇLÜ M., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.117-137, 2018

Öğretim de İçerik Sorunu

Öğretim İLke ve Yöntemleri, GÜÇLÜ M., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.139-152, 2018

Öğretimde Hedef Belirleme

Öğretimde İlke ve Yöntemleri, Mustafa GÜÇLÜ, Editör, MAYA AKADEMİ, ss.117-137, 2018

ÖĞRETİMDE İÇERİK SORUNU

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, MAYA AKADEMİ, ss.139-152, 2018

Öğretmenlik Mesleği ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Yayınları, Ankara, ss.444-475, 2017

Sınıfta Çatışma Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Yüksel, Galip; Büyükalan Filiz, Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-340, 2017

Eğitimin Politik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma, ss.314-340, 2017

Sınıfta Çatışma Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, ss.311-340, 2017

Öğretmenlik Mesleği ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Paradigma, ss.444-475, 2017

İlköğretim Dergisi (1939-1966)

Sage Yayıncılık, Ankara, 2014

Metrikler

Yayın

192

Proje

26

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları