Yayınlar & Eserler

Makaleler 59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (42)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 104

1. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKTA OYUN DAVRANIŞINI ETKİLEYEN ETMENLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. ÖĞRETMENLİĞE HAZIR OLMA VE 21. YÜZYIL ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

10. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 17 - 19 Şubat 2024, ss.635-639, (Tam Metin Bildiri)

3. TÜRKİYE’DE CUMHURİYET ÖNCESİNDE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ALANINDA GÖRÜLEN GELİŞMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 9 - 12 Mart 2024, ss.315-321, (Tam Metin Bildiri)

4. T.C. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS PROGRAMININ TEMEL YAPI VE YAKLAŞIM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)

5. ÖĞRETİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI VE ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

10. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 17 - 19 Şubat 2024, ss.640-644, (Tam Metin Bildiri)

6. ÖZ YÖNETİMLİ ÖĞRENEN ÖZELLİKLERİ VE ÖĞRETMEN FAKTÖRÜ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 9 Aralık - 12 Mart 2024, ss.309-314, (Tam Metin Bildiri)

7. ÖZ YÖNETİMLİ ÖĞRENME MODELLERİNE İLİŞKİN GENEL BİR DEĞERLENDİRME

VII. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, ss.18-22, (Tam Metin Bildiri)

8. ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENME SÜRECİNİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

VII.INTERNATIONAL ANKARAMULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, ss.13-17, (Tam Metin Bildiri)

9. TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMDE UZAKTAN YABANCI DİL EĞİTİMİ: TARİHSEL GELİŞİM, YARAR VE SINIRLILIKLARAÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

8. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 1 - 03 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

10. TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMDE UZAKTAN YABANCI DİL EĞİTİMİ: TARİHSEL GELİŞİM, YARAR VE SINIRLILIKLARAÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

CUKUROVA 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

11. OSMANLI İMPARATORLUĞU’NUN ÖRGÜN EĞİTİM KURUMLARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

7TH INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCESon Social Sciences & Humanties, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

12. ENDERUN MEKTEBİNİN TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ

8. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 1 - 03 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

13. AHİLİK TEŞKİLATININ EĞİTİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

CUKUROVA 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

14. YABANCI DİL EĞİTİMİNİN DİL EDİNİMİ KURAMLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-VII, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

15. ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ KAVRAMININ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Konya, Türkiye, 9 - 10 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

16. SENERYO TEMELLİ ÖĞRETİM: UYGULAMA SÜRECİ VE YARARLARI AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Konya, Türkiye, 9 - 10 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

17. EĞİTİM KURUMLARINDA HİZMETİÇİ EĞİTİM: KAVRAM, KAPSAM, AMAÇ, İLKE VE ÖNEM AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HISTORY & CULTURE, 22 - 24 Nisan 2022, ss.81-86, (Tam Metin Bildiri)

18. TÜRKİYE’DE SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SÜRECİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ

11th International Conference on Culture and Civilization, 22 Şubat 2022, ss.483-488, (Tam Metin Bildiri)

19. OKULUN TOPLUMSALLAŞTIRMA İŞLEVİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-VI, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.421-423, (Tam Metin Bildiri)

20. EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ

11th International Conference on Culture and Civilization, Türkiye, 22 Şubat 2022, ss.477-482, (Tam Metin Bildiri)

21. UZAKTAN EĞİTİM MODELLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

9. INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends, Türkiye, 18 Şubat 2022, ss.7-13, (Tam Metin Bildiri)

22. TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARININ FELSEFİ TEMELLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

CUKUROVA 8th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 15 Nisan 2022, ss.947-953, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. TÜRKİYE’DE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

5TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 23 Nisan 2022, ss.124-127, (Tam Metin Bildiri)

24. TÜRKİYE’DE CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

9. INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2022, ss.14-20, (Tam Metin Bildiri)

25. YABANCI DİL ÖĞRETİM SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

9. INTERNATIONAL EUROASIA CONGRESS ON SCİENTİFİC RESEARCHES AND RECENT TRENDS Researches aCnd Recent Trends, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2022, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

26. UZAKTAN EĞİTİM ALANINDA YAŞANAN SORUNLAR ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

11thINTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Türkiye, 22 Şubat 2022, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)

27. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

VII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 22 Nisan 2022, ss.587-595, (Tam Metin Bildiri)

29. ETKİLİ ÖĞRETMENLER: KİŞİSEL VE MESLEKİ NİTELİKLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

6 th İKSAD INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Budapest, Macaristan, 26 Mart 2021, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

30. An Evaluation of the Process of the Training of Candidate Teachers in Turkey

International Academic Conferences, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, ss.87-89, (Tam Metin Bildiri)

31. An Overall Evaluation of the Use of Social Media in English Language Teaching

International Academic Conferences, 19 Mart 2021, ss.94-96, (Tam Metin Bildiri)

32. Topıcs in Perıodıcals of the Teachıng Professıon in 2000s in Turkey: Contemporary Educatıon Journal Sample

International Academic Conference, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, cilt.1, ss.82-86, (Tam Metin Bildiri)

33. The Legal Foundations of the Process of Training Candidate Teachers in Turkey

International Academic Conferences, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, ss.90-93, (Tam Metin Bildiri)

35. TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEN KÖY ENSTİTÜLERİ: KURULUŞ, AMAÇ VE PROGRAMLAR HAKKINDA GENEL BİR DEĞERLENDİRME

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Taşkent, Özbekistan, 15 Mart 2021, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

36. A GENERAL EVALUATION OF ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SELFEFFICACY

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.307-315, (Tam Metin Bildiri)

37. EFFECTS OF EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON TEACHING

ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.300-306, (Tam Metin Bildiri)

38. AN EVALUATION OF THE EFFECTS OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ON STUDENTS’ SOCIAL DEVELOPMENT

INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 Eylül - 25 Ekim 2020, ss.294-299, (Tam Metin Bildiri)

39. AN EVALUATION OF THE EFFECTS OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ONSTUDENTS’xx SOCIAL DEVELOPMENT

ATLAS INTERNATIONAL ATLAS INTERNATIONA CLO CNOGNRGERSESS OS NO NSO SCOICAILA SLC SICEINECNECSE 7S. 7., 23 - 25 Eylül 2020, ss.294-299, (Tam Metin Bildiri)

40. GENERAL EVALUATION OF ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SELFEFFICACY

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

41. THE PLACE OF THE TEACHER IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO CHILDREN

7th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

42. An Evaluation of the 2023 Education Vision Document inTurkey from the Perspective of Foreign Language Education

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, BUADAPEŞTE, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.33-36, (Tam Metin Bildiri)

43. Developments in Foreıgn Language Educatıon in Turkey in theProcess of Entry to the European Unıon

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.41-44, (Tam Metin Bildiri)

44. Problems Arısıng from Teachers in Foreıgn Language Teachıng

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.45-49, (Tam Metin Bildiri)

45. An Overall Evaluatıon of the Use of the Drama Method inForeıgn Language Lessons

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, 13 - 14 Mart 2020, ss.37-40, (Tam Metin Bildiri)

46. İLKÖĞRETİME ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNİN MESLEK SEÇİMİ, NİTELİKLİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE İSTİHDAM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.222-228, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

47. CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EĞİTİM TARİHİNİN ÖNEMLİ KURUMLARINDAN EĞİTİM ENSTİTÜLERİNİN KURULUŞ AMAÇLARI BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.216-221, (Tam Metin Bildiri)

48. YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA UYGUN ÖĞRETMEN ROLLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.151-157, (Tam Metin Bildiri)

49. ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.142-150, (Tam Metin Bildiri)

50. OKULÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME VE ÖNEMİ

3. Uluslararası İpekyolu Akademk Çalışmalar Sempozyumu, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, ss.207-215, (Tam Metin Bildiri)

51. MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK OLARAK ORTAYA ÇIKAN KAYGI VE NEDENLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

III. Uluslararası İpekyolu Akademik Araştırmalar Sempozyumu, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, sa.1, ss.134-141, (Tam Metin Bildiri)

52. Nitelikli öğrencinin sahip olması gereken özellikler: Değerler mi beceriler mi?

6. Uluslararası Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.243, (Özet Bildiri)

53. Türkiye'de İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme

ERPA International Language Education Congress, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.18-23, (Tam Metin Bildiri)

54. Çoklu Zeka Kuramının Yabancı Dil Derslerinde Kullanımı Üzerine Genel Bir Değerlendirme

ERPA International Language Education Congress , Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.24-29, (Tam Metin Bildiri)

55. Türkiye’xxde İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme

ERPA International Language Education Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

56. ANNE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSLERİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ1

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1151-1158, (Tam Metin Bildiri)

57. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MATEMATİKÖZYETERLİLİK ALGILARININ MATEMATİK BAŞARISI İLE İLİŞKİSİ

(USBIK 2019 NEVŞEHİR)II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, cilt.1, ss.1148-1166, (Tam Metin Bildiri)

58. Türkiye’de İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Konusunda Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme1

ERPA 2019 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.18-24, (Tam Metin Bildiri)

59. ANNE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSLERİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

60. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MATEMATİK ÖZYETERLİLİK ALGILARININ MATEMATİK BAŞARISI İLE İLİŞKİSİ

USBIK II. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, cilt.1, ss.1132-1150, (Tam Metin Bildiri)

61. NATURALİST FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

62. PRAGMATİK FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

63. REALİST FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE DE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

64. YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIK

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

65. ÜST BİLİŞSEL STRATEJİ KULLANIMININ DERS BAŞARISINA ETKİSİ

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

66. ÜST BİLİŞ VE ÖĞRENME ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

67. Eğitim Kurumlarında Görülen Toplumsal Cinsiyet Konusunun FarklıKuramlar Açısından Değerlendirilmesi

ERPA International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, sa.1, (Tam Metin Bildiri)

68. Bilgisayar Destekli Eğitimin İlke, Amaç, Yarar ve Sınırlılıklar AçısındanDeğerlendirilmesi

ERPA International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, sa.1, (Tam Metin Bildiri)

69. Felsefe Eğitim ve Öğretiminin Kavram, Amaç ve İşlev Açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi (USBİK), Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, cilt.1, sa.1, ss.99, (Özet Bildiri)

70. Öğrenci Merkezli Eğitimin Felsefi Dayanak, İlke, Amaç ve Önem açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi (USBİK), Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, cilt.1, sa.1, ss.98, (Özet Bildiri)

71. LİSELERDE FELSEFE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNCE AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ

I. ULUSLARARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.416-421, (Tam Metin Bildiri)

72. Tarihsel Olarak Gençlik

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

73. Lise Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 24 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

74. TÜRKİYE’DE FELSEFE ÖĞRETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

75. Liselerde Felsefe Eğitimin Eleştirel Düşünce Açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası İpek Yolu Akademik Araştırmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, ss.416-422, (Tam Metin Bildiri)

76. PLACE AND IMPORTANCE OF ORGANIZATIONAL COMMUNICATION INEDUCATION INSTITUTIONS

International Conference on New Horizons In Education (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

77. 1940 VE 1970 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM DERGİCİLİĞİ:İLKÖĞRETİM DERGİSİ ÖRNEĞİ

International Conference on New Horizons IN EDUCATION (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

78. Examining CattleRaisingAnd Sheep And Goat Breeding Curriculum In Terms Of Some Factors

The 10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

79. Examining Cattle Raising and Sheep and Goat Breeding Curricum in Terms of Some Factors

The 10 th Multidisiplinary Academic Conference, 26 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

80. An Overall EvaluationOf The Factors Affecting Foreign Language Learning In Turkey

The 10th Multidisciplinary Academic Conference, PRAGUE, 26 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

81. Studies Conducted On Family Participation In Pre-School Education

The10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

82. A General Evaluation Over The Usage And Features Of Puppet As A Teaching Aid

10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

83. 1950 VE 1980 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM DERGİCİLİĞİ: EĞİTİM HAREKETLERİ DERGİSİ ÖRNEĞİ

6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

84. Sadrettin Celal Antel’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

85. MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNİN AMAÇ, İÇERİK VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.392-397, (Tam Metin Bildiri)

86. DRAMA YÖNTEMİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILMASINA YÖNELİK TÜRKİYE’DE YAPILAN ARAŞTIRMALAR

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.155-160, (Tam Metin Bildiri)

87. Educational Journal Publishing in Turkey

International Conferance for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, cilt.9, sa.3, ss.277-283, (Tam Metin Bildiri)

88. Türkiye’de Mesleki Açık Öğretim Liselerinin Kuruluş, Yapı ve İşleyiş Yönünden Değerlendirilmesi

International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.696-702, (Tam Metin Bildiri)

89. Türkiye’de Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Tarihsel gelişim Açısından Bir Değerlendirme

International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.689-695, (Tam Metin Bildiri)

90. THE EFFECTS OF KEEPING PETS ON CHILDREN

Multidisciplinary Academic Conferance, Praq, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs - 28 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.81-87, (Tam Metin Bildiri)

91. AN EVALUATION OF POSTGRADUATE DISSERTATIONS ON CHARACTER EDUCATION IN TURKEY

Multidisciplinary Academic Conferance, Praq, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs - 28 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.79-87, (Tam Metin Bildiri)

92. The educational issues reflected in periodicals between 1950-1960 in Turkey: The case of journal of education

International Acedemic Conferance on Teaching, Learning, Budapest, Macaristan, 10 - 11 Temmuz 2015, ss.19, (Özet Bildiri)

93. Türkiye de Değerler Eğitimi Alanında Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi

Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

96. Eyüp Hamdi Akman'ın Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.39, (Tam Metin Bildiri)

97. İlköğretim Dergisi nde Yayımlanan Öğretmenlik Mesleği İle ilgili Makalelerin Değerlendirilmesi

İnternational Teacher Education Conferance, 5-7 February Dubai, 5 - 07 Şubat 2014, ss.872-880, (Tam Metin Bildiri)

98. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan Piri Reis İle İlgili Makalelerin Değerlendirilmesi

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu, 26-29 Eylül 2013, İstanbul., 26 - 29 Eylül 2013, cilt.2, ss.163-187, (Tam Metin Bildiri)

99. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlarda Yayımlanan Ali Suavi Konulu Makalelerin Değerlendirilmesi

Sultan Abdülaziz ve Dönemi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2013, ss.62, (Tam Metin Bildiri)

100. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan John Dewey Konulu Makalelerin Değerlendirilmesi

Ulusal Eğitim Felsefesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2013, ss.62, (Tam Metin Bildiri)

101. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan Piri Reis ile İlgili Makalelerin Değerlendirilmesi

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2013, ss.125-135, (Tam Metin Bildiri)

102. Evaluation of The Articles About Curriculum Development in The Journal of Ilkogretim 1939 1966

nternational Conference on Education, Culture and Identity,5-8 Temmuz 2013, Bosna Hersek., 5 - 08 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

103. Evaluation of the articles about curriculum development in the journal of ılkogretim (1939-1966)

International Conference on Education, Culture and Identity, Bosna-Hersek, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.18, (Tam Metin Bildiri)

104. Eğitim Hareketleri Dergisi'nde Yayımlanan Çeviri Makalelerin Değerlendirilmesi

ULUSLARARASI I. EĞİTİM SOSYOLOJİSİ KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 43

2. Hasip Ahmet Aytuna (1895-1980)

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), DEMİR CELAL, Gürses Reşide, Editör, Türk Dil Kurumu, Ankara, ss.719-737, 2024

3. Eğitime Giriş

Pegem Yayınları, Ankara, 2023

4. EĞİTİMİN TARİHSEL TEMELLERİ

EĞİTİME GİRİŞ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, PEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.50-77, 2023

5. EĞİTİMİN HUKUKSAL TEMELLERİ

EĞİTİME GİRİŞ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, PEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.152-168, 2023

6. Uzaktan Eğitim Ortamında Gerçekleştirilen Uygulama Etkinliklerine Aile Katılımı ve Değişen Roller

Prof. Dr. Mehmet Çağatay ÖZDEMİR- Toplumsal Değişim, Galip YÜKSEL, Editör, Nobel Yayınevi, ss.443-459, 2022

7. 21. Yüzyıl Becerileri İçin Öğrenme Ortaklığı

21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil BÜYÜKALAK FİLİZ, Editör, Pegem Yayınları, ss.43-60, 2022

8. Türkiye'de Öğretmen Yetişirme

Türk Eğitim Tarihi, Ali Rıza ERDEM, Editör, Eğiten Yayınevi, ss.329-372, 2022

10. Sosyalleşme ve Eğitim

Eğitim Sosyolojisi, Mustafa Güçlü,M. Cem Şahin, Editör, Son Çağ, Ankara, ss.98-117, 2021

11. Öğretim İlke ve Yöntemleri İle ilgili Temel KAvramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2021

12. Millet Mekteplerinin Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

Türk Kültürü Araştırma Serisi, Alev Duran,Gökçen Çatlı ÖZen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.96-112, 2021

13. Öğreterek Öğrenme

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.227-244, 2021

14. Öğreterek Öğrenme

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Yayınları, ss.227-244, 2021

15. DEĞERLER EĞİTİMİ VE AİLE

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER Değerler Eğitimi, Şahin KIZILABDULLAH, Ümit POLAT, Editör, TÜRK EĞİTİMSEN, ss.73-81, 2021

16. Öğretim İlke ve Yöntemleri İle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayınları, ss.1-27, 2021

17. Sosyalleşme ve Eğitim

Eğitim Sosyolojisi, Mustafa Güçlü, M. Cem Şahin, Editör, Son Çağ, ss.98-117, 2021

18. Millet Mekteplerinin Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

Türk Kültürü Araştırmaları Serisi, Alev Duran, Gökçen Çatlı Özen, Editör, Berikan Yayınevi, ss.96-112, 2021

20. Eğitimin İşlevleri

Eğitime Giriş, Haluk ÜNSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-42, 2020

21. Türkiye’de Cumhuriyet Döneminde Halk Eğitimi Alanında Görülen Gelişmelerin Değerlendirilmesi

Tarih Sosyoloji ve Antropoloji Bağlamında İncelemeler, Alev Duran,Gökçen Çatlı Özen, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.207-232, 2020

22. Eğitimin İşlevleri

Eğitime Giriş, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-42, 2020

23. Klasik Dönem Osmanlı Eğitim Anlayışı (1302-1606)

Eğitim Tarihi, Mehmet Koçer, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Yayınları, ss.141-174, 2020

24. KLASİK DÖNEM OSMANLI EĞİTİM ANLAYIŞI (1302- 1606)

EĞİTİM TARİHİ, MEHMET KÖÇER, EROL KOÇOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.141-173, 2020

25. Eğitim Hukuku

Pegem Yayınları, Ankara, 2019

27. Eğitim Hakkı

Eğitim Hukuku, Mustafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.105-131, 2019

28. eğitim ve Hukuk

Eğitim Hukuku, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.63-72, 2019

29. Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Mutafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.133-143, 2019

30. Yaşam Boyu Öğrenmenin Önemi ve Temel Özellikleri

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme , Mustafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.124-133, 2019

33. Öğretimde Hedef Belirleme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, GÜÇLÜ M., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.117-137, 2018

34. Öğretim de İçerik Sorunu

Öğretim İLke ve Yöntemleri, GÜÇLÜ M., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.139-152, 2018

35. Öğretimde Hedef Belirleme

Öğretimde İlke ve Yöntemleri, Mustafa GÜÇLÜ, Editör, MAYA AKADEMİ, ss.117-137, 2018

36. ÖĞRETİMDE İÇERİK SORUNU

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, MAYA AKADEMİ, ss.139-152, 2018

37. Öğretmenlik Mesleği ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Yayınları, Ankara, ss.444-475, 2017

38. Sınıfta Çatışma Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Yüksel, Galip; Büyükalan Filiz, Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-340, 2017

39. Eğitimin Politik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma, ss.314-340, 2017

40. Sınıfta Çatışma Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, ss.311-340, 2017

41. Öğretmenlik Mesleği ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Paradigma, ss.444-475, 2017
Metrikler

Yayın

206

Yayın (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

26

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları