Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (9)
4. Yükseköğretim Kurulu 2018-Türkçe Öğretmenliği Lisans Programı’nın Özerk Öğretmen Yetiştirme Elverişliliği: Bir Karma Yöntem Araştırması
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.2, ss.606-628, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
12. 11. Sınıf Dil ve Anlatım Ders Kitaplarının Dil Bilgisi Öğretimi Açısından İncelenmesi
Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları/Research in Reading Writing Instruction
, cilt.3, sa.1, ss.9-26, 2015 (Hakemli Dergi)
14. İleri Okur ve Üstbiliş Eğitimi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.1, sa.1, ss.158-177, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
7. Sığınmacı Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020, (Yayınlanmadı)
8. Yöntem Sonrası Dönemde Türkçe Öğretmenliği Lisans Programının Öğreten Özerkliğini Geliştirme Yeterliliği
International Ejer Congress 2020, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
9. Güncel Sınıf Öğretmenliği Lisans Programına Türkçe Öğretimi Açısından Eleştirel Bir Bakış
Kuruluşunun 30. Yılında Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dallarının Dünü, Bugünü, Yarını, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
10. Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Bağdaşmazlığının Yazma Sürecine Yansımaları
12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
11. Ses Temelli İlk Okuma Yazma Öğretiminde ğ nin Öğretimiyle İlgili Sorunlar
12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
12. The Impact of Teaching Learning Strategies directed towards Elementary Students on Learner Autonomy
International Conference on Lifelong Education and For All 2019, Baku, Azerbaycan, 09 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
19. Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma düzeyleri
I. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Türk Dili Edebiyatı Ders Kitaplarının Düşünce Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
Prof. Dr. M. Fuat Köprülü Anısına II. Türk Dili ve Edebiyatları Eğitimi Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. Konuşma Eğitimi Bağlamında Tansel Masalları ve Söylem Belirleyiciler
Uluslararası Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
22. A critic on measurements of reading ability
International Conference on Education and New Developments, Madrid, İspanya, 28 - 30 Haziran 2014, ss.20-22, (Tam Metin Bildiri)
24. Yusuf Üçlemesi 'ni Yeniden Okumak:Dil Bilimsel, Palimsest Bir Okuma Denemesi
16. Uluslararası Türk Dilbilim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2013, ss.44, (Özet Bildiri)
25. Cengiz Aytmatov'un Yüz Yüze Adlı Öyküsünde Birey Toplum Sorunsalı ve Dönüşüm Eksenleri
3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2011, ss.291-300, (Tam Metin Bildiri)
26. Dil Ediniminde Yaratıcı Bir Süreç Olarak Çocuk Edebiyatı Ürünleri Tekerlemelerle İsim Tamlamaları Öğrenimi Örneği
1. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2011, ss.9-12, (Tam Metin Bildiri)
27. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mizah Türüyle İlgili Geliştirdikleri Etkinlik Tasarılarının Değerlendirilmesi
10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, cilt.1, ss.207-210, (Tam Metin Bildiri)
28. Şiir Eğitiminde Şathiye Türünden Yapıtların Kurgusunun ve İkonik Göstergelerinin Görülmesinde Gösterge Bilimsel Dörtgen'in Kullanılması
24. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 16 Mayıs - 19 Kasım 2010, ss.106-109, (Tam Metin Bildiri)
29. İlköğretim İkinci Kademe Türkçe ve Yazın Eğitiminde Göz Ardı Edilen Bir Tür: Mizah
10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 05 Kasım 2010, cilt.1, ss.198-206, (Tam Metin Bildiri)
31. Cemal Süreya'nın Aritmetik İyi Kuşlar Pekiyi Adlı Çocuk Kitabında Yer Alan Behçet Necatigil Adlı Şiirin Eğitsel İletiler ve Çoklu Zekâ Alanları Açısından İncelenmesi
II. Uluslarası Katılımlı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, ss.132-136, (Tam Metin Bildiri)
32. Tema Merkezli Öğretme Yaklaşımı Çerçevesinde Türkçe Ders Kitabındaki Okuma Kültürü Temasının Değerlendirilmesi
V. Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.412-415, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
10. Dilbilimin Temel Kavramları
Türkçe Eğitiminin Temel Kavramları , Sedat Karagül,Erhan Şen, Editör, Eğiten, Ankara, ss.117-178, 2021
12. Yabancı Dil Eğitiminde Yaratıcılık
Soru ve Cevaplarla Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi El Kitabı, E. Boylu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.191-196, 2021
13. Okuma Kültürü ve Çağcıl Okur Görünümleri: Kavramsal Bir Çözümleme
PISA ve Okuma Kültürü, Aydın, İ. S.; Yahşi, Ö., Editör, Nobel, Ankara, ss.347-370, 2021
17. 19. Yüzyıl Okuma Eğitimine Felsefî Bir Bakış
Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip Duman’xxa Armağan, Demir, Fatih Peker Ünal, Dilşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.149-161, 2020
18. Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Bağdaşmazlığının Yazma Sürecine Yansımaları
Türkçe Eğitimine Adanan Bir Ömür Dr. Asiye Duman’xxa Armağan, Kalenderoğlu, İhsan Kanık Uysal, Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.559-577, 2020
19. Üstbilişsel Okuma Stratejisi Eğitimi Üzerine Eleştirel Bir Gözden Geçirme
Prof. Dr. Alemdar Yalçın Armağanı, Gıyasettin Aytaş, Aliye Uslu Üstten, Editör, Akçağ, Ankara, ss.808-872, 2018
Diğer Yayınlar
1