Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yatılı Bölge Ortaokullarında Okuma Kültürü Eğitimi: Olgu Bilimsel Bir Araştırma

Türkçe ve Dil Eğitiminde İyi Uygulamalar Konferansı, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2024, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Dil Bilgisi Öğretiminde Bir Teknik Önerisi: Biçime Rastlantısal Odaklanma

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1629-1631 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türk İşaret Dili Öğretimine Yönelik Çoklu Durum Araştırması: Kayseri İli Örneği

4. Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu, Van, Türkiye, 20 Ekim - 22 Kasım 2022, ss.287-288 Sürdürülebilir Kalkınma

Sığınmacı Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar

II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020

Güncel Sınıf Öğretmenliği Lisans Programına Türkçe Öğretimi Açısından Eleştirel Bir Bakış

Kuruluşunun 30. Yılında Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dallarının Dünü, Bugünü, Yarını, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2019

Ses Temelli İlk Okuma Yazma Öğretiminde ğ nin Öğretimiyle İlgili Sorunlar

12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Bağdaşmazlığının Yazma Sürecine Yansımaları

12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019

Türkçe Öğretiminde Öğrenme Stilleri ve Beyin Çalışma Düzenini Birleştiren Uygulanabilir Bir İzlence: 4MATÖğretim Düzeni

11. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Yetinmeci Program Çerçevesinde Türkçe Dil Bilgisi Öğretiminde Çift Geçişlilik

Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Üstbilişsel Okuma Performansının Ölçme Ve Değerlendirilmesinde Çok Yüzeyli Rasch Analizi

10. Uluslararası Türkçe Eğitimi Öğretimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

Diller Arası Benzemezlik Bakımından Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimine Yönelik Öneriler

I. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma düzeyleri

I. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017

Türk Dili Edebiyatı Ders Kitaplarının Düşünce Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi

Prof. Dr. M. Fuat Köprülü Anısına II. Türk Dili ve Edebiyatları Eğitimi Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2017

Konuşma Eğitimi Bağlamında Tansel Masalları ve Söylem Belirleyiciler

Uluslararası Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2016

A critic on measurements of reading ability

International Conference on Education and New Developments, Madrid, İspanya, 28 - 30 Haziran 2014, ss.20-22

Polysemy in Foreign Language Teaching:Turkish and English

5th World Conference on Educational Sciences, ROMA, İtalya, 05 Şubat 2013

Yusuf Üçlemesi 'ni Yeniden Okumak:Dil Bilimsel, Palimsest Bir Okuma Denemesi

16. Uluslararası Türk Dilbilim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2013, ss.44

Cengiz Aytmatov'un Yüz Yüze Adlı Öyküsünde Birey Toplum Sorunsalı ve Dönüşüm Eksenleri

3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2011, ss.291-300

Dil Ediniminde Yaratıcı Bir Süreç Olarak Çocuk Edebiyatı Ürünleri Tekerlemelerle İsim Tamlamaları Öğrenimi Örneği

1. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2011, ss.9-12

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mizah Türüyle İlgili Geliştirdikleri Etkinlik Tasarılarının Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, cilt.1, ss.207-210

İlköğretim İkinci Kademe Türkçe ve Yazın Eğitiminde Göz Ardı Edilen Bir Tür: Mizah

10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 05 Kasım 2010, cilt.1, ss.198-206 Sürdürülebilir Kalkınma
Kitap & Kitap Bölümleri

Ahmet Hilmi (Güçlü)

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), Celal Demir, Editör, Türk Dil Kurumu, Ankara, ss.227-244, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Ders Kitaplarında Metin Sonu Soruları

Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Muhammet Memiş, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.547-582, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Çevresel Farkındalık Ufkunda Çocuk Yazınında Üst Düzey Düşünme Biçimi

Çocuk Edebiyatı ve Çevre Bilinci (Deprem Gibi Doğal Afetler Ekseninde), Ayşe Özgül İnce Samur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.103-144, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Mehmet İhsan (Efendi)

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), Celal Demir, Editör, Türk Dil Kurumu, Ankara, ss.1167-1182, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Halit Ziya Bey

Türkçe Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), Celal Demir, Editör, Türk Dil Kurumu, Ankara, ss.661-668, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Metin Türlerinin Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımı

Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Serkan Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.362-399, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk Edebiyatı ve Kavramsal Gelişim (Astronot Olmak İsteyen Kedi Örneği

Çocuk Edebiyatı, Akkaya, A.; Geçgel, H., Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.15-66, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretiminde Öz Belirleme

Uygulama Örnekleriyle Türkçe Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Merve Müldür,Serkan Aslan, Editör, Anı, Ankara, ss.299-328, 2021

Dilbilimin Temel Kavramları

Türkçe Eğitiminin Temel Kavramları , Sedat Karagül,Erhan Şen, Editör, Eğiten, Ankara, ss.117-178, 2021

Metindilbilim ve Türkçe Öğretimi

Türkçe Öğretimine Genel Bir Bakış El Kitabı, T. Türkben,F. Temizyürek, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.435-472, 2021

Yabancı Dil Eğitiminde Yaratıcılık

Soru ve Cevaplarla Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi El Kitabı, E. Boylu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.191-196, 2021

Okuma Kültürü ve Çağcıl Okur Görünümleri: Kavramsal Bir Çözümleme

PISA ve Okuma Kültürü, Aydın, İ. S.; Yahşi, Ö., Editör, Nobel, Ankara, ss.347-370, 2021

Ortaokul Türkçe Öğretim Programında İçerik

Türkçe Öğretmeninin Rehberi Öğretim Programı, Serkan Aslan,Nil Didem Şimşek, Editör, Anı, Ankara, ss.71-108, 2021

Okuma Edimi

Anı Yayıncılık, Ankara, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Üstbilişsel Okuma Stratejisi Eğitimi için 4MAT'a Uygun Bir İzlence Önerisi

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Gülsün Leylâ Uzun,B. Ümit Bozkurt,Elif Arıca Akkök,Özlem Dağ Tarcan, Editör, Ankara Üniversitesi TÖMER, Ankara, ss.237-256, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Yüzyıl Okuma Eğitimine Felsefî Bir Bakış

Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip Duman’xxa Armağan, Demir, Fatih Peker Ünal, Dilşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.149-161, 2020

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Bağdaşmazlığının Yazma Sürecine Yansımaları

Türkçe Eğitimine Adanan Bir Ömür Dr. Asiye Duman’xxa Armağan, Kalenderoğlu, İhsan Kanık Uysal, Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.559-577, 2020

Üstbilişsel Okuma Stratejisi Eğitimi Üzerine Eleştirel Bir Gözden Geçirme

Prof. Dr. Alemdar Yalçın Armağanı, Gıyasettin Aytaş, Aliye Uslu Üstten, Editör, Akçağ, Ankara, ss.808-872, 2018
Diğer Yayınlar
Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

169

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

370

Proje

3

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları