Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (6)
Scopus (5)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)
3. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Nitelikli Eğitime Teorik Bir Bakış
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.34, ss.592-609, 2023 (TRDizin)
7. A Comparison of the Classification Performances of the DINO Model, Artificial Neural Networks and Non-Parametric Cognitive Diagnosis
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.14, sa.4, ss.413-439, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
9. Konuşma Çözümlemesi Yöntemi: Veri Toplama ve Çözümleme Süreçlerinde Geçerlik, Güvenirlik ve Etik
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.381-402, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
10. An Examination of Turkish Students' PISA 2015 Collaborative Problem-Solving Competencies
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.7, sa.4, ss.588-606, 2020 (ESCI, TRDizin)
13. Effects of Students and School Variables on SBS Achievements and Growth in Mathematic
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.10, sa.1, ss.96-116, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
14. Investigation of Scientific Literacy of Primary and Secondary School Teachers with Focus Group Interviews
ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE)
, cilt.2, sa.1, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
15. PISA 2012 Problem Çözme Yeterliğine Etki Eden Okul Değişkenlerinin İncelenmesi: Türkiye-Sırbistan Karşılaştırması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme
, cilt.8, sa.4, ss.435-452, 2017 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
1. Using Artificial Neural Network (ANN) Analysis with Multilevel Data
American Educational Research Association, Colorado, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Nisan 2025, ss.1-11, (Özet Bildiri)
3. Sürdürülebilir Kapsayıcı Başarı: Öğretmenle İlgili Faktörlerin Rolü
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.1-11, (Özet Bildiri)
4. Öğrenci ve Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Öğretmenlerle İlişkili Faktörlerin Öğrencilerin PISA 2022 Matematik Başarısına Etkisi
9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-11, (Özet Bildiri)
7. Çok Düzeyli Verilerde Değişken Etkilerinin Belge Analizi Yöntemi Kullanılarak Belirlenmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi: Türkiye PISA 2018 Örneği
15th International Congress on Social Sciences - Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
9. Öğretmen adaylarının yaratıcı dramaya yönelik tutumları
15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Hakkındaki Görüşleri
15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
12. Parametrik Olmayan Bilişsel Tanılama, Yapay Sinir Ağı ve DINO Modelinin Sınıflandırma Performanslarının Karşılaştırılması
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
13. Küçük Örneklemlerde Bilişsel Tanılama: Yapay Sinir Ağı, Parametrik Olmayan Bilişsel Tanılama ve DINA Modelinin Sınıflandırma Performanslarının KarşılaştırılmasıKüçük Örneklemlerde Bilişsel Tanılama: Yapay Sinir Ağı, Parametrik Olmayan Bilişsel Tanılama ve DINA Modelinin Sınıflandırma Performanslarının Karşılaştırılması
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 1 - 04 Eylül 2021, ss.2-3, (Özet Bildiri)
15. Yükseköğretim Çevrimiçi Eğitim-Öğretim Sürecinde Öğrenci Başarısına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
25. Benlik Kurgusu Ölçeğinin (Independet and Interdependent) Türk Kültürüne Uyarlaması
25. Ulusal Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
26. Determining The Factors Affecting The Self-efficacy Of Secondary School And High School Teachers By Hlm Analysis
24th National Congress Of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.211-212, (Özet Bildiri)
27. Examining The Effects Of Students And School Variables On Pisa 2012 Problemsolving Achievement In Turkey
4.th Cyprus International Conference On Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Mart 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Eylem Araştırmaları
Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mustafa Çelebi, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.110-125, 2021
Metrikler