Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (6)
Scopus (5)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Using Artificial Neural Network (ANN) Analysis with Multilevel Data

American Educational Research Association, Colorado, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Nisan 2025, ss.1-11, (Özet Bildiri)

2. Examining the Variables Affecting Teacher Candidates' Exam Preparation Skills Using Machine Learning Techniques

XI INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Sürdürülebilir Kapsayıcı Başarı: Öğretmenle İlgili Faktörlerin Rolü

Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.1-11, (Özet Bildiri)

4. Öğrenci ve Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Öğretmenlerle İlişkili Faktörlerin Öğrencilerin PISA 2022 Matematik Başarısına Etkisi

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-11, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Madde Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi: Öz, Akran ve Öğretmen Değerlendirmesi

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-11, (Özet Bildiri)

6. Covid-19 Döneminde Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Genel Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi

19. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Çok Düzeyli Verilerde Değişken Etkilerinin Belge Analizi Yöntemi Kullanılarak Belirlenmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi: Türkiye PISA 2018 Örneği

15th International Congress on Social Sciences - Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Madde Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi: Öz, Akran ve Öğretmen Değerlendirmesi

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, ss.5, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen adaylarının yaratıcı dramaya yönelik tutumları

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Hakkındaki Görüşleri

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

11. From negative evidence to learning opportunities: Investigating informal formative assessment practices in an L2 classroom

The 6th International Conference on Research in Applied Linguistics- ULEAD ICRAL 2022, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, ss.23-24, (Özet Bildiri)

12. Parametrik Olmayan Bilişsel Tanılama, Yapay Sinir Ağı ve DINO Modelinin Sınıflandırma Performanslarının Karşılaştırılması

7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)

15. Yükseköğretim Çevrimiçi Eğitim-Öğretim Sürecinde Öğrenci Başarısına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

19. Türk Öğrencilerinin 2018 PISA Okuma Okuryazarlıklarına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi

3. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.153, (Özet Bildiri)

20. Teknoloji Destekli Öğretimin Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnanç Sistemlerine Etkisi

3. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.173, (Özet Bildiri)

21. Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği'nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

3.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler ile İlişkileri

2. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.208, (Özet Bildiri)

24. Türkiye’de Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Üzerine Yapılan Tezlerin Betimsel Analizi (2009-2019)

2. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.37, (Özet Bildiri)

26. Determining The Factors Affecting The Self-efficacy Of Secondary School And High School Teachers By Hlm Analysis

24th National Congress Of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.211-212, (Özet Bildiri)

27. Examining The Effects Of Students And School Variables On Pisa 2012 Problemsolving Achievement In Turkey

4.th Cyprus International Conference On Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Mart 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Eylem Araştırmaları

Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mustafa Çelebi, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.110-125, 2021
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları