Eğitim Bilgileri
1977 - 1982
1977 - 1982Doktora
Atatürk Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme, Türkiye
1971 - 1975
1971 - 1975Lisans
Gazi Üniversitesi, Aitia Ankara İktisadi Ve Ticari Bilimler Yüksek Okulu, Dış Ticaret Ve Turizm, Türkiye
Yaptığı Tezler
1982
1982Doktora
Hizmet Pazarlaması
Atatürk Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - 2023
2022 - 2023Prof. Dr.
Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi, İşletme
1997 - 2021
1997 - 2021Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İşletme
1991 - 1997
1991 - 1997Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İibf, İşletme
1982 - 1991
1982 - 1991Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İibf, İşletme
1977 - 1982
1977 - 1982Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme
Yönetilen Tezler
2022
2022Doktora
Etnosentrizmin ve ülke menşeinin tüketici algılarına ve tercihlerine etkisinin incelenmesi: Bir Türk giyim markası üzerinden Rusya ve Azerbaycan karşılaştırmalı örneği
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
H.HASANLI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Tüketicilerin satın alma davranışlarında beden dilinin önemi üzerine bir araştırma
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
P.NANECİOĞLU(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Gıda sektöründe yeşil lojistik uygulamalarının işletmelerin lojistik performansları üzerindeki etkisi
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
T.DELİCE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bir kamu kuruluşu olarak Orta Anadolu Kalkınma Ajansı'nın bilinirliği üzerine ampirik bir çalışma
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sivas ilinin turistik arz potansiyelinin Swot analizi ile belirlenmesi
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
S.ÇAĞLAR(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Çevrimiçi yorum ve şikâyetlerin otel işletmeleri üzerinden duygu analizi ile incelenmesi
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Dini değerlerin tüketicilerin satın alma davranışına etkisi: Bireysel emeklilik sistemi üzerine Sivas ilinde bir uygulama
Akdoğan M. Ş. (Danışman)
İ.YEMEZ(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. Gıda İşletmelerinin Yeşil Lojistik Uygulamaları ve Lojistik Performanslarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi
Akca T. D., Akdoğan M. Ş.
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.21, ss.491-5123, 2023 (TRDizin)
2023
20232. EKOLOJİK BİLİNÇLİ TÜKETİCİ DAVRANIŞININ ÖNCÜLLERİ VE YEŞİL SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Sargın S., Akdoğan M. Ş.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.379-402, 2023 (TRDizin)
2022
20223. SANAL SEYAHAT DENEYİMİNDEKİ DUYU VE BİLGİ KALİTESİNİN ZİYARET NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Kuru D., Akdoğan M. Ş.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, ss.137-153, 2022 (TRDizin)
2022
20224. Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi
Tabanlı S. M., Akdoğan M. Ş.
Turkish Journal of Marketing , cilt.7, sa.3, ss.105-124, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Tarhan M., Akdoğan M. Ş.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.85-98, 2022 (TRDizin)
2021
20216. Geleneksel Alışveriş Yönteminde Koronavirüse Yakalanma Olasılığının Tüketicilerin Duygularına ve Tüketim Davranışına Etkisi
Akdoğan M. Ş., Akdeniz P. C.
Erciyes Akademi , cilt.4, sa.35, ss.1377-1397, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Dini Değerlerin Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Sivas İli Örneği
YEMEZ İ., AKDOĞAN M. Ş.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.19, ss.469-489, 2019 (TRDizin)
2019
20198. Bireysel Emeklilik Sistemi Satın Alma Tercihlerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
YEMEZ İ., AKDOĞAN M. Ş.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.104-118, 2019 (TRDizin)
2018
20189. Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey
AKDOĞAN M. Ş., UYAR K., GÜLLÜ K.
Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML)
, cilt.5, ss.236-245, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. The effects of internal marketing activities on the satisfaction and performance of salespeople
BAŞYAZICIOĞLU H. N., AKDOĞAN M. Ş.
Journal of Business, Economics and Finance (JBEF)
, cilt.7, sa.3, ss.309-318, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201811. HELAL ÜRÜN SERTİFİKASINA SAHİP GIDA İŞLETMELERİNİN PERFORMANSLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Bayındır S., AKDOĞAN M. Ş.
the journal of academic social science - Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.68, ss.416-427, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Lojistik Şirketlerin İlişki Pazarlaması Yönelimlerinin Lojistik Performans ve Pazarlama Performanslarına Etkisi
AKDOĞAN M. Ş., DURAK A.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, sa.50, ss.621-633, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. ETNİK MERKEZCİLİKTEN HEMŞEHRİLİĞE: TÜKETİCİLERİN YAŞADIKLARI ŞEHİRDE ÜRETİLEN ÜRÜNLERİ DİĞER ÜRÜNLERE TERCİH ETME EĞİLİMLERİ ÜZERİNE KAYSERİ’DE BİR ARAŞTIRMA
DURAK A., AKDOĞAN M. Ş.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.47, ss.390-409, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Etnik Merkezcilikten Hemşehriliğe:Tüketicilerin Yaşadıkları Şehirde Üretilen Ürünleri Diğer Ürünlere Tercih Etme Eğilimleri Üzerine Kayseri’xxde Bir Araştırma
DURAK A., AKDOĞAN M. Ş.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.47, ss.390-409, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Pazarlama leti im Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
ALTUNTAŞ B., AKDOĞAN M. Ş.
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.1-19, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Pazarlama İLETİŞİM Sürecinde Örtü Kullanımı: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
Altuntaş B., AKDOĞAN M. Ş.
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.1-19, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve
AKDOĞAN M. Ş., altuntaş b.
Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , sa.2, ss.71-87, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201618. Logistic and Marketing Performances of Logistics Companies A Comparison between Germany and Turkey
Akdoğan M. Ş., Durak A.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.235, ss.576-586, 2016 (ESCI)
2015
201519. Covert Marketing Strategy and Techniques
Akdoğan M. Ş., Altuntaş B.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.207, ss.135-148, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Consumer Innovativeness: A Market Segmentation
karaarslan m. h., AKDOĞAN M. Ş.
International Journal of Business and Social Science , cilt.6, sa.8, ss.227-237, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. KURUM İMAJININ MÜŞTERI SADAKATINE ETKILERININ TICARI BANKALAR ÜZERINDE DEĞERLENDIRILMESI NEVŞEHIR İLI ÖRNEĞI
AKDOĞAN M. Ş., ŞENER T.
JOURNAL OF WORLD OF TURKS , cilt.7, sa.3, ss.7-31, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Kurum İmajının Müşteri Sadakatine Etkilerinin Ticari Bankalar Üzerinde Değerlendirilmesi: Nevşehir İli Örneği
AKDOĞAN M. Ş., şener t.
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS , cilt.7, sa.3, ss.7-31, 2015 (Hakemli Dergi)
2012
201223. ETHICAL PERCEPTIONS OF SOCIAL MARKETING CAMPAIGNS AN EMPIRICAL STUDY ON TURKISH CONSUMERS
AKDOĞAN M. Ş., ÇOBAN S., öztürk r.
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL , cilt.8, sa.25, ss.146-160, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201224. THE EFFECTS OF CONSUMER ETHNOCENTRISM AND CONSUMER ANIMOSITY ON THE RE PURCHASE INTENT THE MODERATING ROLE OF CONSUMER LOYALTY
AKDOĞAN M. Ş., ÖZGENER Ş., KAPLAN M., ÇOŞKUN A.
EMAJ: Emerging Markets Journal , cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201225. Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama
AKDOĞAN M. Ş., ÇOBAN S., öztürk r.
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , sa.39, ss.1-18, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201126. Gençlerin Kendilerinin ve Ailelerinin Giysi Tüketimi Alışkanlıklarını Değerlendirmeleri: Nevşehir Üniversitesi İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
AKDOĞAN M. Ş., Karaarslan M. H.
erciyes üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , cilt.1, sa.30, ss.373-395, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201027. Mağaza İçerisinde Tüketicinin Kararını Yönlendiren Kişilerin Etkisinin Senaryo Yöntemi İle Ölçülmesi
AKDOĞAN M. Ş., Karaarslan M. H.
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.2, sa.2, ss.29-48, 2010 (TRDizin)
2009
200928. Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi
AKDOĞAN M. Ş., Akın E.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.85-110, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200929. Organizational Ambidexterity An Empirical Examination of Orgazinational Factors as Antecedents of Organizational Ambidexterity
AKDOĞAN M. Ş., AKDOĞAN A. A., CİNGÖZ A.
Journal of Global Strategic Management , cilt.3, sa.2, ss.17-27, 2009 (Hakemli Dergi)
2005
200530. Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma
AKDOĞAN M. Ş., GÜLLÜ K., BABAYİĞİT S.
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.2, ss.37-70, 2005 (Hakemli Dergi)
2000
200031. Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler
AKDOĞAN M. Ş., GÜLLÜ K.
Pazarlama Dünyası , cilt.5, ss.58-64, 2000 (Hakemli Dergi)
1999
199932. Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği
AKDOĞAN M. Ş., Tan A.
Pazarlama Dünyası , sa.77, ss.34-37, 1999 (Hakemli Dergi)
1995
199533. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Tüketici Olarak Sosyalleşmelerinde Ailenin ve Arkadaşlarının Etkileri
AKDOĞAN M. Ş., DURSUN Y.
Erciyes Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.6, ss.333-346, 1995 (Hakemli Dergi)
1994
199434. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Tüketici Olarak Sosyalleşmelerinde Televizyonun Etkisi
AKDOĞAN M. Ş., DURSUN Y.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.11, ss.67-78, 1994 (Hakemli Dergi)
1991
199135. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİŞ FIRÇALAMA ALIŞKANLIKLARI VE DİŞ MACUNU MARKASI TERCİHLERİ KONUSUNA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
AKDOĞAN M. Ş.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.9, ss.87-99, 1991 (TRDizin)
1991
199136. Erciyes Üniversitesi Öğrencilerinin Diş Fırçamla Alışkanlıkları ve Diş Macunu Markası Tercihleri konusuna İlişkin Bir Araştırma
AKDOĞAN M. Ş.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.9, ss.87-99, 1991 (Hakemli Dergi)
1990
199037. Tüketici Kredileri ve Tüketici Kredilerinin Kayseri’de Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
AKDOĞAN M. Ş.
Erciyes Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.4, ss.159-170, 1990 (Hakemli Dergi)
1989
198938. Kayseri’de Halı ve Tekstil İhrac Eden Üretici İşlemletmelerin Dış Pazarlama Sorunlar
AKDOĞAN M. Ş., DURSUN Y.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.8, ss.145-149, 1989 (Hakemli Dergi)
1989
198939. Üniversite Sanayi İşbirliği Konusunda Tarafların Birbirlerinden Somut Beklentileri
AKDOĞAN M. Ş.
Erciyes Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.3, ss.127-130, 1989 (Hakemli Dergi)
1983
198340. PAZARLAMA YÖNETİM FONKSİYONLARI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI
Akdoğan M. Ş.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.5, ss.123-137, 1983 (TRDizin)
1983
198341. Satıcıların Temininde Başvurabilecek Kaynaklar
AKDOĞAN M. Ş.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.4, ss.223-237, 1983 (Hakemli Dergi)
1983
198342. SATIŞCILARIN TEMİNİNDE BAŞVURULABİLECEK KAYNAKLAR
Akdoğan M. Ş.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.4, ss.223-237, 1983 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama
YEMEZ İ., AKDOĞAN M. Ş.
3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. The Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey
AKDOĞAN M. Ş., UYAR K., GÜLLÜ K.
14th International Strategic Management Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.429-437, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
Başyazıcıoğlu H. N., Akdoğan M. Ş.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
BAŞYAZICIOĞLU H. N., AKDOĞAN M. Ş.
14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
Başyazıcıoğlu H. N., AKDOĞAN M. Ş.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. GIDA İŞLETMELERİNDE HELAL ÜRÜN SERTİFİKASININ İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
BAYINDIR S., AKDOĞAN M. Ş.
4. ULUSLARARASI HELAL VE SAĞLIKLI GIDA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.76-77, (Özet Bildiri)
2017
20177. A Research on the Performances of Halal Product Certified Food Enterprises
Bayındır S., AKDOĞAN M. Ş.
13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.647-654, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. A STUDY ON THE PERFORMANCES OF HALAL PRODUCT CERTIFIED FOOD ENTERPRISES
Bayindir S., Akdoğan M. Ş.
13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.413-422, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. Logistic and marketing performances of logistics companies: A comparison between Germany and Turkey
AKDOĞAN M. Ş., DURAK A.
12th International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.753-762, (Tam Metin Bildiri)
2015
201510. Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü İletişim Modeli Önerisi
AKDOĞAN M. Ş., Altuntaş B.
20 ulusal pazarlama kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.279-282, (Özet Bildiri)
2014
201411. Covert Marketing Strategy: An Alternative Way To Reach Consumers
AKDOĞAN M. Ş., Altuntaş B.
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.122, (Tam Metin Bildiri)
2012
201212. Drivers of Reverse Logistics Activities: An Empirical Investigation
Akdoğan M. Ş., Coskun A.
8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1640-1649, (Tam Metin Bildiri)
2011
201113. Problems Encountered by the Exporting Firms: An Application in the City of Kayseri
Akdoğan M. Ş., Karamustafa K., Güllü K., Uyar K., Gullu I.
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri)
2010
201014. Şehir Pazarlaması Kapsamında Bir İmaj Çalışması: Sivas Örneği
AKKUŞ G., AKDOĞAN M. Ş.
I. Disiplinlerarası Turizm Araþtırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.540-556, (Tam Metin Bildiri)
2009
200915. Organizational Ambidexterity An Empirical Examination of Organizational Factors as Antecedents of Organizational Ambidexterity
AKDOĞAN M. Ş., AKDOĞAN A. A., CİNGÖZ A.
5th International Strategic Management Conference, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)
2009
200916. Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri
AKDOĞAN M. Ş., GÜLLÜ K.
1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, KOSOVA, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.741-756, (Tam Metin Bildiri)
2009
200917. Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
AKDOĞAN M. Ş., LEBLEBİCİ KOÇER L.
Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.757-772, (Tam Metin Bildiri)
1988
198818. Kayseri de Halı ve Tekstil İhraç Eden Üretici İşletmelerin Dış Pazarlama Sorunları
AKDOĞAN M. Ş., DURSUN Y.
II. Ulusal Üniversite Sanayi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Haziran 1988, (Tam Metin Bildiri)
1987
198719. Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma
AKDOĞAN M. Ş., DURSUN Y.
Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama
YEMEZ İ., AKDOĞAN M. Ş.
Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019
2015
20152. Covert Marketing: An Alternative Way to Reach Consumers
AKDOĞAN M. Ş., Altuntaş B.
Current Approaches in Social Sciences, Yilmaz R, Löschnigg G, Arslan H, Icbay M.A., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.23-32, 2015
2007
20073. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma
AKDOĞAN M. Ş.
Üniversite Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, Kayseri, 2007
Diğer Yayınlar
1997
19972. Kayseri Tekstil Sektörünün Yapısı ve Sorunları
AKDOĞAN M. Ş., Nakip M., çelik a.
Teknik Rapor, ss.1-87, 1997
Desteklenen Projeler
2015 - 2016
2015 - 2016Lojistik Şirketlerinin İlişki Pazarlaması Yönelimlerinin Pazarlama Performanslarına Etkisi Türkiye ve Almanya Arasında Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
AKDOĞAN M. Ş. (Yürütücü), DURAK A.
2005 - 2006
2005 - 2006YEREL TELEVİZYONLARIN YAYIN SİSTEMLERİNDE DİJİTAL ÇÖZÜMLERİN ARAŞTIRAMSI: ÜNİVERSİTE TELEVİZYONU ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKDOĞAN M. Ş. (Yürütücü), AYDIN U.
2005 - 2006
2005 - 2006YEREL TELEVİZYONLARIN YAYIN KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA VERİCİ VE LİNK SİSTEMLERİNİN ROLÜ: ÜNİBVERSİTE TELEVİZYONU ÖRNEĞİ.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Güdümlü
AKDOĞAN M. Ş. (Yürütücü), AYDIN U.
2003 - 2005
2003 - 2005
BAKÜ - TİFLİS CEYHAN HAM PETROL BORU HATTI PROJESİ
Diğer Uluslararası Fon Programları
AKDOĞAN M. Ş.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorUlusal Pazarlama Kongresi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorTüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Danışma Kurul Üyesi
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorJournal of Global Strategic Management
Değerlendirme Kurul Üyesi
2007 - 2012
2007 - 2012Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
1999 - 2012
1999 - 2012Ulusal Pazarlama Kongresi
Danışma Kurul Üyesi
2008 - 2008
2008 - 200813. Ulusal Pazarlama Kongresi "Pazarlamada Yeni yaklaşımlar"
Editör
2002 - 2003
2002 - 20038. Ulusal Pazarlama Kongresi "Konjonktürel Pazarlama"
Editör
1982 - 1987
1982 - 1987Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2010 - 2012
2010 - 2012Akademik Kurul
Başkan
2004 - 2012
2004 - 2012Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Yönetim Kurulu Üyesi
1999 - 2010
1999 - 2010Akademik Kurul
Üye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2020
Eylül 202019. Uluslararası İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ruhlusaraç M., Tok O., Akdoğan M. Ş., Uyar K., LEBLEBİCİ KOÇER L., GÜLIRMAK S.
Kayseri, Türkiye
Mayıs 2019
Mayıs 201918. Uluslararası İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akdoğan M. Ş.
Osmaniye, Türkiye
Nisan 2018
Nisan 201817.Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akdoğan M. Ş.
İzmir, Türkiye
Mayıs 2017
Mayıs 201716.Ulusal İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akdoğan M. Ş.
Aydın, Türkiye
Mayıs 2016
Mayıs 201615. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akdoğan M. Ş.
İstanbul, Türkiye
Mayıs 2015
Mayıs 201514. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akdoğan M. Ş.
Aksaray, Türkiye
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
02 Mayıs 2019 - 04 Mayıs 2019
02 Mayıs 2019 - 04 Mayıs 201918. Uluslararası İşletmecilik Kongresi
Moderatör
Osmaniye-Türkiye
01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 2018
01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 201814 th International Strategic Management Conference
Katılımcı
Praha-Çek Cumhuriyeti
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 201823. Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 201817. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
26 Nisan 2018 - 28 Nisan 2018
26 Nisan 2018 - 28 Nisan 201817. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi
Oturum Başkanı
İzmir-Türkiye
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 201713 th International Strategic Management Conference
Oturum Başkanı
Podgorica-Sırbistan Ve Karadağ
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 201716. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 201716. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Oturum Başkanı
İzmir-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 201612th International Strategic Management Conference
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 20161 2 th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 201615. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Moderatör
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 201615. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015
01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 201511. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Wien-Avusturya
01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015
01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 201511 th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE
Oturum Başkanı
Vienna-Avusturya
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 201520. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 201514. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Katılımcı
Aksaray-Türkiye
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 201410 th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE
Oturum Başkanı
Rome-İtalya
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 201410. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Roma-İtalya
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 201413. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 201318. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Kars-Türkiye
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 20139. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Riga-Litvanya
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 201312. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Ekim 2012 - 01 Ekim 2012
01 Ekim 2012 - 01 Ekim 201217. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Burhaniye _ Balıkesir-Türkiye
01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012
01 Haziran 2012 - 01 Haziran 20128. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Barcelona-İspanya
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 201211. Ulusal İşletmecilik Kongres
Katılımcı
Konya-Türkiye
01 Kasım 2011 - 01 Kasım 2011
01 Kasım 2011 - 01 Kasım 201116. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2011 - 01 Haziran 2011
01 Haziran 2011 - 01 Haziran 20117. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Paris-Fransa
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 201015. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Temmuz 2010 - 01 Temmuz 2010
01 Temmuz 2010 - 01 Temmuz 20106. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Saint Petersburg-Rusya
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 200914. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Yozgat-Türkiye
01 Temmuz 2009 - 01 Temmuz 2009
01 Temmuz 2009 - 01 Temmuz 20095. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Stellenbosch-Güney Afrika
01 Ekim 2007 - 01 Ekim 2007
01 Ekim 2007 - 01 Ekim 200712. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Sakarya-Türkiye
01 Haziran 2007 - 01 Haziran 2007
01 Haziran 2007 - 01 Haziran 20073. International Strategic Management Conference
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 200611. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Kasım 2005 - 01 Kasım 2005
01 Kasım 2005 - 01 Kasım 200510. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Gazi Magosa Kıbrıs-Türkiye
01 Ekim 2004 - 01 Ekim 2004
01 Ekim 2004 - 01 Ekim 20049. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Ekim 2002 - 01 Ekim 2002
01 Ekim 2002 - 01 Ekim 20027. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Afyon-Türkiye
01 Temmuz 2001 - 01 Temmuz 2001
01 Temmuz 2001 - 01 Temmuz 20016. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Erzurum-Türkiye
01 Mart 1989 - 01 Mart 1989
01 Mart 1989 - 01 Mart 19892. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Ekim 1984 - 01 Ekim 1984
01 Ekim 1984 - 01 Ekim 1984