Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi, ss.1-18, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama
3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378
A Research on the Performances of Halal Product Certified Food Enterprises
13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.1, no.1, ss.647-654
Logistic and marketing performances of logistics companies: A comparison between Germany and Turkey
12th International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.753-762
Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü İletişim Modeli Önerisi
20 ulusal pazarlama kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.279-282
Şehir Pazarlaması Kapsamında Bir İmaj Çalışması: Sivas Örneği
I. Disiplinlerarası Turizm Araþtırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.540-556
Organizational Ambidexterity An Empirical Examination of Organizational Factors as Antecedents of Organizational Ambidexterity
5th International Strategic Management Conference, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.183-190
Nj? Praktik? p?r Nd?rkomb?tarizmin e Tregtar?ve m? Pakic? Turq - Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri
Kongresi I Nd?rkomb?tar Ballkanik, “Historia Dhe Kultura e Ballkanit - 1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Haziran 2009, ss.741-756
Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.757-772
Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri
1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, KOSOVA, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.741-756
Kayseri de Halı ve Tekstil İhraç Eden Üretici İşletmelerin Dış Pazarlama Sorunları
II. Ulusal Üniversite Sanayi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Haziran 1988
Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma
Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987
Kitap & Kitap Bölümleri
Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama
Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019
Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma
Üniversite Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, Kayseri, 2007
Diğer Yayınlar
Kayseri Tekstil Sektörünün Yapısı ve Sorunları
Teknik Rapor, ss.1-87, 1997