Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (31)
2. EKOLOJİK BİLİNÇLİ TÜKETİCİ DAVRANIŞININ ÖNCÜLLERİ VE YEŞİL SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.379-402, 2023 (TRDizin)
4. Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi
Turkish Journal of Marketing
, cilt.7, sa.3, ss.105-124, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.85-98, 2022 (TRDizin)
6. Geleneksel Alışveriş Yönteminde Koronavirüse Yakalanma Olasılığının Tüketicilerin Duygularına ve Tüketim Davranışına Etkisi
Erciyes Akademi
, cilt.4, sa.35, ss.1377-1397, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Dini Değerlerin Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Sivas İli Örneği
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.19, ss.469-489, 2019 (TRDizin)
8. Bireysel Emeklilik Sistemi Satın Alma Tercihlerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.104-118, 2019 (TRDizin)
11. HELAL ÜRÜN SERTİFİKASINA SAHİP GIDA İŞLETMELERİNİN PERFORMANSLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
the journal of academic social science - Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.68, ss.416-427, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Lojistik Şirketlerin İlişki Pazarlaması Yönelimlerinin Lojistik Performans ve Pazarlama Performanslarına Etkisi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.50, ss.621-633, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Pazarlama leti im Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-19, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Pazarlama İLETİŞİM Sürecinde Örtü Kullanımı: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-19, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve
Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri
, sa.2, ss.71-87, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Covert Marketing Strategy and Techniques
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.207, ss.135-148, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Consumer Innovativeness: A Market Segmentation
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.8, ss.227-237, 2015 (Hakemli Dergi)
21. KURUM İMAJININ MÜŞTERI SADAKATINE ETKILERININ TICARI BANKALAR ÜZERINDE DEĞERLENDIRILMESI NEVŞEHIR İLI ÖRNEĞI
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.7, sa.3, ss.7-31, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Kurum İmajının Müşteri Sadakatine Etkilerinin Ticari Bankalar Üzerinde Değerlendirilmesi: Nevşehir İli Örneği
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.7, sa.3, ss.7-31, 2015 (Hakemli Dergi)
23. ETHICAL PERCEPTIONS OF SOCIAL MARKETING CAMPAIGNS AN EMPIRICAL STUDY ON TURKISH CONSUMERS
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL
, cilt.8, sa.25, ss.146-160, 2012 (Hakemli Dergi)
25. Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi
, sa.39, ss.1-18, 2012 (Hakemli Dergi)
27. Mağaza İçerisinde Tüketicinin Kararını Yönlendiren Kişilerin Etkisinin Senaryo Yöntemi İle Ölçülmesi
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, sa.2, ss.29-48, 2010 (TRDizin)
28. Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.85-110, 2009 (Hakemli Dergi)
29. Organizational Ambidexterity An Empirical Examination of Orgazinational Factors as Antecedents of Organizational Ambidexterity
Journal of Global Strategic Management
, cilt.3, sa.2, ss.17-27, 2009 (Hakemli Dergi)
30. Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.37-70, 2005 (Hakemli Dergi)
31. Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler
Pazarlama Dünyası
, cilt.5, ss.58-64, 2000 (Hakemli Dergi)
32. Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği
Pazarlama Dünyası
, sa.77, ss.34-37, 1999 (Hakemli Dergi)
37. Tüketici Kredileri ve Tüketici Kredilerinin Kayseri’de Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
Erciyes Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.4, ss.159-170, 1990 (Hakemli Dergi)
38. Kayseri’de Halı ve Tekstil İhrac Eden Üretici İşlemletmelerin Dış Pazarlama Sorunlar
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.8, ss.145-149, 1989 (Hakemli Dergi)
39. Üniversite Sanayi İşbirliği Konusunda Tarafların Birbirlerinden Somut Beklentileri
Erciyes Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.3, ss.127-130, 1989 (Hakemli Dergi)
40. PAZARLAMA YÖNETİM FONKSİYONLARI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.5, ss.123-137, 1983 (TRDizin)
41. Satıcıların Temininde Başvurabilecek Kaynaklar
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.4, ss.223-237, 1983 (Hakemli Dergi)
42. SATIŞCILARIN TEMİNİNDE BAŞVURULABİLECEK KAYNAKLAR
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.4, ss.223-237, 1983 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama
3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
4. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)
5. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
7. A Research on the Performances of Halal Product Certified Food Enterprises
13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.647-654, (Tam Metin Bildiri)
9. Logistic and marketing performances of logistics companies: A comparison between Germany and Turkey
12th International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.753-762, (Tam Metin Bildiri)
10. Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü İletişim Modeli Önerisi
20 ulusal pazarlama kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.279-282, (Özet Bildiri)
14. Şehir Pazarlaması Kapsamında Bir İmaj Çalışması: Sivas Örneği
I. Disiplinlerarası Turizm Araþtırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.540-556, (Tam Metin Bildiri)
15. Organizational Ambidexterity An Empirical Examination of Organizational Factors as Antecedents of Organizational Ambidexterity
5th International Strategic Management Conference, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)
16. Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri
1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, KOSOVA, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.741-756, (Tam Metin Bildiri)
17. Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.757-772, (Tam Metin Bildiri)
18. Kayseri de Halı ve Tekstil İhraç Eden Üretici İşletmelerin Dış Pazarlama Sorunları
II. Ulusal Üniversite Sanayi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Haziran 1988, (Tam Metin Bildiri)
19. Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma
Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama
Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019
3. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma
Üniversite Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, Kayseri, 2007
Diğer Yayınlar
3
2. Kayseri Tekstil Sektörünün Yapısı ve Sorunları
Teknik Rapor, ss.1-87, 1997
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
29
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
40
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
1
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
27
Proje
5
Tez Danışmanlığı
7
