Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Dini Değerlerin Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Sivas İli Örneği

Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.3, ss.469-489, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey

Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML), cilt.5, ss.236-245, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Creative Commons License

The effects of internal marketing activities on the satisfaction and performance of salespeople

Journal of Business, Economics and Finance (JBEF), cilt.7, ss.309-318, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Creative Commons License

HELAL ÜRÜN SERTİFİKASINA SAHİP GIDA İŞLETMELERİNİN PERFORMANSLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

the journal of academic social science - Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.6, ss.416-427, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama

3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

The Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey

14th International Strategic Management Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.429-437

The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople

14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672

GIDA İŞLETMELERİNDE HELAL ÜRÜN SERTİFİKASININ İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

4. ULUSLARARASI HELAL VE SAĞLIKLI GIDA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.76-77

A Research on the Performances of Halal Product Certified Food Enterprises

13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.1, no.1, ss.647-654

A STUDY ON THE PERFORMANCES OF HALAL PRODUCT CERTIFIED FOOD ENTERPRISES

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.413-422 Creative Commons License identifier

Logistic and marketing performances of logistics companies: A comparison between Germany and Turkey

12th International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.753-762

Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü İletişim Modeli Önerisi

20 ulusal pazarlama kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.279-282

Covert Marketing Strategy: An Alternative Way To Reach Consumers

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.122

Drivers of Reverse Logistics Activities: An Empirical Investigation

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1640-1649 identifier

Problems Encountered by the Exporting Firms: An Application in the City of Kayseri

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24 identifier identifier

Şehir Pazarlaması Kapsamında Bir İmaj Çalışması: Sivas Örneği

I. Disiplinlerarası Turizm Araþtırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.540-556

Nj? Praktik? p?r Nd?rkomb?tarizmin e Tregtar?ve m? Pakic? Turq - Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri

Kongresi I Nd?rkomb?tar Ballkanik, “Historia Dhe Kultura e Ballkanit - 1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Haziran 2009, ss.741-756

Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma

Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.757-772

Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri

1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, KOSOVA, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.741-756

Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma

Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987

Kitap & Kitap Bölümleri

Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama

Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019

Covert Marketing: An Alternative Way to Reach Consumers

Current Approaches in Social Sciences, Yilmaz R, Löschnigg G, Arslan H, Icbay M.A., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.23-32, 2015

Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma

Üniversite Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, Kayseri, 2007

Diğer Yayınlar