Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (31)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama

3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. The Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey

14th International Strategic Management Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.429-437, (Tam Metin Bildiri)

4. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople

14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)

6. GIDA İŞLETMELERİNDE HELAL ÜRÜN SERTİFİKASININ İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

4. ULUSLARARASI HELAL VE SAĞLIKLI GIDA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.76-77, (Özet Bildiri)

7. A Research on the Performances of Halal Product Certified Food Enterprises

13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.647-654, (Tam Metin Bildiri)

8. A STUDY ON THE PERFORMANCES OF HALAL PRODUCT CERTIFIED FOOD ENTERPRISES

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.413-422, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

9. Logistic and marketing performances of logistics companies: A comparison between Germany and Turkey

12th International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.753-762, (Tam Metin Bildiri)

10. Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü İletişim Modeli Önerisi

20 ulusal pazarlama kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.279-282, (Özet Bildiri)

11. Covert Marketing Strategy: An Alternative Way To Reach Consumers

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.122, (Tam Metin Bildiri)

12. Drivers of Reverse Logistics Activities: An Empirical Investigation

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1640-1649, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

13. Problems Encountered by the Exporting Firms: An Application in the City of Kayseri

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

14. Şehir Pazarlaması Kapsamında Bir İmaj Çalışması: Sivas Örneği

I. Disiplinlerarası Turizm Araþtırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.540-556, (Tam Metin Bildiri)

16. Uluslararasılaşma Sürecinin Etkenlerine Yönelik Türk Perakendecilerinin Değerlendirmeleri

1. Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, KOSOVA, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.741-756, (Tam Metin Bildiri)

17. Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma

Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.757-772, (Tam Metin Bildiri)

18. Kayseri de Halı ve Tekstil İhraç Eden Üretici İşletmelerin Dış Pazarlama Sorunları

II. Ulusal Üniversite Sanayi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Haziran 1988, (Tam Metin Bildiri)

19. Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma

Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

2. Covert Marketing: An Alternative Way to Reach Consumers

Current Approaches in Social Sciences, Yilmaz R, Löschnigg G, Arslan H, Icbay M.A., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.23-32, 2015

3. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma

Üniversite Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, Kayseri, 2007
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

40

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

5

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları