Eğitim Bilgileri
2004 - 2007
2004 - 2007Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
İLKÖGRETM OKULU HAYAT BİLGİSİ DERSİ PROGRAMININ ÖGRETMEN GÖRÜSLERNE GÖRE İNCELENMESİ (Kayseri İli Örnegi)
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim
2002
2002Yüksek Lisans
Son On Yılda (1989–1999) Kayseri'de Genel Liseler ile Meslek Liselerinin Üniversiteye Öğrenci Yerleştirme Başarılarının Mukayeseli Analizi
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2021
2014 - 2021Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2009 - 2014
2009 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2019 - 2024
2019 - 2024Bölüm Başkan Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
1995 - 2004
1995 - 2004ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÖĞRETMEN
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK SEVME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
DEMİR BAŞARAN S.
F.Akkaya(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
MEKÂNI TOPLUMU ve MESLEĞİ ÖĞRENME KONUSUNDA ADAY ÖĞRETMENLERİN DURUMU
DEMİR BAŞARAN S.
S.Keleş(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Okul Öncesi Dönem Hikaye Kitaplarının Barış Eğitimi Öğeleri Açısından İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S.
B.Doğanay(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
NLP UYGULAMALARI İLE ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİL KONUŞMA KAYGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DEMİR BAŞARAN S.
M.Aydın(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUĞUN YARATICILIK GELİŞİMİNE ÖĞRETMEN TUTUMLARININ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
DEMİR BAŞARAN S.
H.Özkan(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
İlk Okul ve Orta Okul Öğretmenlerinin Derslerinde Bilişüstü Stratejileri Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S.
A.Doğan(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Barış Eğitimi temalı Bir Hizmet İçi Eğitim programının Etkililiği
DEMİR BAŞARAN S.
S.Özden(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yöneticilerin İş Doyumu ve Yaşam Doyumu Düzeylerinin İncelenmesi (Niğde İli Örneği)"
DEMİR BAŞARAN S.
S.Kubilay(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (Erciyes Üniversitesi Örneği)
DEMİR BAŞARAN S.
F.Başarır(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (8)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (16)
2021
20211. Being the Teacher of Syrian Refugee Students: Teachers' School Experiences
DEMİR BAŞARAN S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.46, sa.206, ss.331-354, 2021 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2019
20192. Examination of primary school and middle school teachers’ lifelong learning tendencies based on various variables*
DEMİR BAŞARAN S., Sesli C.
European Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.3, ss.729-741, 2019 (Scopus)
2018
20183. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM ÖĞRETİMİ YÖNELİMLERİ
DEMİR BAŞARAN S., Temircan S.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, sa.61, ss.659-667, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20184. ÖĞRETMEN ADAYLARININ VATANDAŞLIK VE SOSYAL MEDYA VATANDAŞLIK ALGILARININ İNCELENMESİ
Çetinkaya M., DEMİR BAŞARAN S., Uzunoğlu B. A.
Türk Akademik Yayınlar Derneği , cilt.2, sa.1, ss.1-24, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20175. AN ANALYSIS OF PRIMARY AND MIDDLE SCHOOL TEACHERS’ PROFESSIONAL VALUES IN RELATION TO A RANGE OF VARIABLES
DEMİR BAŞARAN S., ATAKUL P.
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.135-146, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20176. TÜRKİYE’DE ORTAOKULLARDA UYGULANAN DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
DEMİR BAŞARAN S., Yıldız Narinalp N.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.29, ss.1152-1173, 2017 (TRDizin)
2017
20177. TEACHERS’ OPINION ON THE SUPPORT AND TRAINING COURSES IN TURKISH MIDDLE SCHOOLS (TÜRKİYE’DE ORTAOKULLARDA UYGULANAN DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ )
DEMİR BAŞARAN S.
International Journal Of Eurasia Social Sciences , cilt.8, sa.29, ss.1152-1173, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Development and Evaluation of the Efficiency of In-service Training Program with the Theme of Peace Education
DEMİR BAŞARAN S., Özden Karakurt S.
Universal Journal of Educational Research , cilt.8, sa.5, ss.1425-1434, 2017 (Scopus)
2016
20169. İngilizce Öğretiminde Oxford iTools ve iTutor Yazılımları Kullanımının Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi
Korkmaz G., DEMİR BAŞARAN S.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.6, ss.55-69, 2016 (TRDizin)
2016
201610. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DEĞER YÖNELİMLERİ VE ÖZERKLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Sesli Ç., DEMİR BAŞARAN S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.34, ss.238-258, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201611. Ortaöğretim Öğrencilerinin Değer Yönelimleri ve Özerklik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sesli Ç., DEMİR BAŞARAN S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.34, ss.238-258, 2016 (TRDizin)
2015
201512. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖZERKLİK DÜZEYLERİ İLE KENDİNİ AYARLAMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÇİĞDEM S., DEMİR BAŞARAN S.
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.2, sa.39, ss.21-41, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201513. The Effect of a Multicultural Curriculum on the Knowledge and Attitudes of Pre-service Teachers: A Curriculum Proposal
DEMİR BAŞARAN S., Özden Karakurt S.
ANTHROPOLOGIST , cilt.22, sa.1, ss.25-38, 2015 (SCI-Expanded, SSCI)
2015
201514. Ortaöğretim Öğrencilerinin Özerklik Düzeyleri İle Kendini Ayarlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Sesli Ç., DEMİR BAŞARAN S.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.2, sa.39, ss.21-41, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201515. Who Is Innovative? Examination of Teachers' Innovativeness Level
Demir Basaran S., Keles S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.30, sa.4, ss.106-118, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201316. AN ASSESSMENT OF INSTRUCTIONAL PRACTICES IN TERMS OF DEMOCRATIC PARTICIPATION FREEDOM AND AUTONOMY
DEMİR S.
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD , cilt.3, sa.1, ss.32-43, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201317. YABACI DDL ÖĞREME YAZILIMLARII ÖĞRECDLERD DDLEME VE KOUSMA BECERDLERDE ETKDSD: ROSETTA STOE ÖREĞD
DEMİR S., Korkmaz G.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.12, sa.45, ss.35-51, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201318. The Effect Of Teachıng “Let’s Travel And Learn The World Of Lıvıng Creatures Unıt By Storylıne On Academıc Success
DEMİR S.
European Journal of Educational Studies , cilt.5, sa.1, ss.177-185, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201319. Evaluatıon Of Pre-Servıce Teachers’ Opınıons Of Multıcultural Educatıon
DEMİR S., Başarır F.
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL , cilt.9, sa.4, ss.1-31, 2013 (TRDizin)
2013
201320. ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
DEMİR S., Başarır F.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, sa.1, ss.609-641, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201321. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMSEL STRATEJİLERE YÖNTEMLERE VE TEKNİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: HAYAT BİLGİSİ DERSİNE YÖNELİK TANILAYICI BİR ÇALIŞMA
DEMİR S., Özden S.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , sa.14, ss.59-75, 2013 (TRDizin)
2012
201222. Primary School Students’ Metaphors about the Concept of ‘Peace”
Bedir G., DEMİR S.
EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.3, ss.12-26, 2012 (SSCI, Scopus)
2012
201223. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLİ ÖĞRETİMİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
DEMİR S.
Akademik Bakış , sa.33, ss.1-20, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201224. Çok Kültürlü Eğitimin Erciyes Üniversitesi Öğretim Elemanları İçin Önem Derecesi
DEMİR S.
TURKISH STUDIES , cilt.7, sa.4, ss.1453-1475, 2012 (SSCI, Scopus)
2012
201225. Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı: Mobilim Eğitim
DEMİR S., BÖYÜK U., Erol M.
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.9, sa.19, ss.359-375, 2012 (TRDizin)
2012
201226. Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Laboratuvar Şartları Ve Kullanımına İlişkin Görüşleri İle Teknolojik Yenilikleri İzleme Eğilimleri
DEMİR S., BÖYÜK U., Koç A.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.7, sa.2, ss.66-79, 2012 (TRDizin)
2012
201227. Öğretmen Eğitimi Bağlamında Bir Öğrenme ve Değerlendirme Yöntemi Olarak Portfolyo
DEMİR S.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.32, sa.1, ss.237-259, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201228. The Effect of Curriculum for Developing Efficient Studying Skills on Academic Achievements and Studying Skills of Learners
DEMİR S., Kılınç M., Doğan A.
International Electronic Journal of Elementary Education , cilt.4, sa.3, ss.427-440, 2012 (Scopus)
2012
201229. Türkiye’de Yeni Lise Öğretim Programları: Sorunlar Beklentiler ve Öneriler
DEMİR S., DEMİR A.
İlköğretim Online , cilt.11, sa.1, ss.35-50, 2012 (TRDizin)
2012
201230. New High School Instructional Programs in Turkey: Problems, Expectations and Suggestions
DEMİR S., DEMİR A.
ilkogretim-online , ss.35-50, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201131. An Overview of Peace Education in Turkey: Definitions, Difficulties, and Suggestions: A Qualitative Analysis
Demir S.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.1739-1745, 2011 (SSCI, TRDizin)
2009
200932. Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools
DEMİR BAŞARAN S.
Procedia Social and Behavioral Sciences, , cilt.1, ss.584-589, 2009 (Hakemli Dergi)
2006
200633. İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Akdağ M., Bedir G., DEMİR S.
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.2, sa.1, ss.1-18, 2006 (TRDizin)
2005
200534. İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Öğretiminde Öğretmenlerin Dersin Geliştirme Bölümü Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
DEMİR S., Bedir G.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , cilt.11, sa.4, ss.473-478, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200535. Resmi ve Özel İlköğretim Okullarındaki Eğitici Kol Çalışmalarının Amaçlarına Ulaşma Düzeyine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Duruhan K., DEMİR S.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.175-185, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Okul Öncesi Eğitim Programının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi (Aksaray İli Örneği)
Akkaya S., DEMİR BAŞARAN S.
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.358-367, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Eleştirel Okuma İle Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişkininOrtaokul Öğrencileri Bağlamında İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Sevinç Ş.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.137-155, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından Değerlendirilmesi
DEMİR BAŞARAN S., Taşkın D. T.
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.392-409, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Üst Düzey Düşünme Becerilerine Yönelik ÖğretmenFarkındalıklarının İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Kuşuçuran B. N.
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.197-210, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenmeye YönelikSorumlulukları İle İşbirlikçi Öğrenme TutumlarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Tösten M.
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.410-421, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonlarını EtkileyenFaktörlerin İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Çopur K.
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.179-195, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Öğretmen Adaylarının Dijital okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
DEMİR BAŞARAN S., TOR D., Arık E.
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 Kasım - 17 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Okul Öncesi Eğitimin İlköğretime Etkilerinin İşlev, Önem, Hazırbulunuşluğa Katkı veKoordinasyon Açısından İncelenmesi
akkaya s., DEMİR BAŞARAN S.
ICES, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık ve Sosyal Medya Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Çetinkaya M., Uzunoğlu B. A.
II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FETEMM Öğretimi Yönelimlerinin İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Temircan S.
II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DEMİR BAŞARAN S., ATAKUL P.
1. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND VOCATIONAL STUDIES CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Lifelong Learning in Turkey from the Perspective of Preservice Teachers
DEMİR BAŞARAN S., SESLİ Ç., ABBAK Y.
Global Education, Teaching and Learning Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 27 - 30 Eylül 2017, ss.35, (Özet Bildiri)
2017
201713. Designing Education Environments on the Basis of Peace Education in the Light of Peace Education Theories
DEMİR BAŞARAN S.
Global Education, Teaching Learning Conference 2017, 26 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN BİLİŞ ÜSTÜ BECERİ GELİŞTİREN STRATEJİLERİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Doğan A., DEMİR BAŞARAN S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇALIŞTIKLARI YERİN KÜLTÜRÜ İLE ETKİLEŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
DEMİR BAŞARAN S., Koçak B. E.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.502-513, (Tam Metin Bildiri)
2013
201316. THE EVALUATION OF MULTICULTURAL TEACHING DESIGN EDUCATION PROGRAM
Demir S., Özden S.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4732-4736, (Tam Metin Bildiri)
2010
201017. Examination Of Primary School Social Studies Instructional Program Under The Light Of Teachers Opinions
DEMİR S.
European Turks “Education and Integration”, 14 - 16 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2012
201218. The Effect Of Storylıne Method On Students Achıevements In 5th Grade Of Scıence And Technology Courses
DEMİR S.
4th World Conference on Educatıonal Sciences (WCES-2012), 5 - 07 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201219. Therotical Bases of Portfolio Usage in The Education of Prospective Teachers
DEMİR S.
Proceedings of the IPS’12 International Portfolio Symposium, 2 - 04 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201220. The effect of storyline method on students' achievements in 5th grade of science and technology courses
Demir S.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5026-5029, (Tam Metin Bildiri)
2009
200921. Teacher Perceptions Of Classroom Management And Problematic Behaviors İn Primary Schools
DEMİR S.
World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200922. Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools
Demir S.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.584-589, (Tam Metin Bildiri)
2006
200623. İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının İçerik, Dil ve Anlatım, Değerlendirme ÖlçütleriBakımından İncelenmesi
DEMİR BAŞARAN S., BEDİR G.
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 12 Nisan 2006 - 16 Nisan 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Kapsayıcı eğitimin hedefleri içeriği ve uygulamaya yansımaları
TANERİ P. O., DEMİR BAŞARAN S., ALTUNOĞLU A., SARI M., TURHAN TÜRKKAN B., Baykara Özaydınlık K., et al.
Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Aakdemi, Ankara, ss.67-92, 2019
2018
20182. Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
DEMİR BAŞARAN S., Arık E., LafcıTor D.
Current Academic Studies in Education Sciences-2018, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, ivpe, Cetinje, ss.85-107, 2018
2015
20153. Öğretimsel Stratejilere Yöntemlere ve Tekniklere İlişkin GörüşlerÖğretmen Görüşleri Doğrultusunda Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tanılayıcı Bir Çalışma
DEMİR BAŞARAN S., Sevgi Ö. K.
Türkiye Alim Kitapları, 2015
2011
20114. Öğrenme-Öğretme Yöntemleri ve Teknikleri
DEMİR S.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Uzunboylu, H. ve Öner, G., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.104-146, 2011
2010
20105. Öğretim Etkinliklerinin Planlanması
DEMİR S.
Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.89-153, 2010
2010
20106. Öğretimsel Yaklaşımlar ve Öğretimsel Stratejiler
DEMİR S.
Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.157-194, 2010
2010
20107. Sınıfta Fiziksel Çevrenin Yönetimi
DEMİR S.
Sınıfta Ekili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data, Ankara, ss.19-48, 2010
Desteklenen Projeler
2016 - 2017
2016 - 2017Öğretmen Adaylarının ve Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DEMİR BAŞARAN S. (Yürütücü), SESLİ Ç., ABBAK Y.
2013 - 2015
2013 - 2015Barış Eğitimi Temalı Bir Hizmet İçi Eğitim Programının Geliştirilmesi Ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
DEMİR BAŞARAN S. (Yürütücü), ÖZDEN S.
2012 - 2015
2012 - 2015İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Derslerinde Biliş Üstü Beceri Geliştiren Stratejileri Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
DEMİR BAŞARAN S. (Yürütücü), DOĞAN A.
2012 - 2013
2012 - 2013SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM YETERLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DEMİR BAŞARAN S. (Yürütücü), ÖZDEN S.
Ödüller
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 23
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Mart-2013
Mart 2013Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erciyes Üniversitesi
Ekim-2012
Ekim 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erciyes Üniversitesi
Eylül-2011
Eylül 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İlahiyat Fakültesi
Ekim-2010
Ekim 2010