Prof. Dr. MUSTAFA GÜÇLÜ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Proğramları ve Öğretim Abd


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim

Metrikler

Yayın

206

Yayın (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

26

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2011

2007 - 2011

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü , Eğitim Programları Ve Öğretim , Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilmler Enstitüsü , Eğitim Programları Ve Öğretim , Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

Eğitim Hareketleri Dergisi'nin Eğitim Sorunları Açısından Değerlendirilmesi (1955-1980)

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü , Eğitim Propgramları Ve Öğretim

2006

2006

Yüksek Lisans

Ortaöğretim Kurumlarında Görülen Disiplin Cezalarının Sosyo-ekonomik Yönden İncelenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü , Eğitim Programları Ve Öğretim

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2012

2012

AB 7.ÇERÇEVE HORİZON 2020 Proje Hazırlama Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Kayseri Valiliği AB Dış İlişkiler Birimi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2015 - 2020

2015 - 2020

Doç. Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2011 - 2015

2011 - 2015

Yrd. Doç. Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2002 - 2011

2002 - 2011

Araştırma Görevlisi

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Erciyes Üniversitesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2020 - 2021

2020 - 2021

Enstitü Müdürü

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2019 - 2021

2019 - 2021

Merkez Müdürü

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2019 - 2020

2019 - 2020

Bölüm Başkan Yardımcısı

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2018 - 2020

2018 - 2020

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2018 - 2019

2018 - 2019

Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim

1996 - 2002

1996 - 2002

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme

Uzmanlık Alan dersi

Öğretim İLke ve Yöntemleri

Cumhuriyet Dönemi Türk Okul Reformları

Eğitim Yönetimi

Lisans

Lisans

Eğitim Antropolojisi

Eğitim Felsefesi

Çağdaş Eğitim akımları

Test Dışı Teknikler

Eğitimde Yeni Yönelimler

Okullarda Gözlem

312

İnsan İlişkileri ve İletişim

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi

Eğitim Bilimine Giriş

Çağdaş Eğitim Akımları

Sosyal Antropoloji

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme

Eğiitm Bilimine Giriş

Topluma Hizmet Uygulamaları

Türk Eğitim Tarihi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Makaleler

Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (42)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKTA OYUN DAVRANIŞINI ETKİLEYEN ETMENLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

ALTAN A. E., GÜÇLÜ M.

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. ÖĞRETMENLİĞE HAZIR OLMA VE 21. YÜZYIL ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

TEKİN F., GÜÇLÜ M.

10. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 17 - 19 Şubat 2024, ss.635-639, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. TÜRKİYE’DE CUMHURİYET ÖNCESİNDE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ALANINDA GÖRÜLEN GELİŞMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

GÜÇLÜ M.

12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 9 - 12 Mart 2024, ss.315-321, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. T.C. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS PROGRAMININ TEMEL YAPI VE YAKLAŞIM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

YILDIRIM S. Z., GÜÇLÜ M.

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. ÖĞRETİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI VE ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

10. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 17 - 19 Şubat 2024, ss.640-644, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

6. ÖZ YÖNETİMLİ ÖĞRENEN ÖZELLİKLERİ VE ÖĞRETMEN FAKTÖRÜ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

KORKMAZ Ö., GÜÇLÜ M.

12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 9 Aralık - 12 Mart 2024, ss.309-314, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. ÖZ YÖNETİMLİ ÖĞRENME MODELLERİNE İLİŞKİN GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

VII. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, ss.18-22, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

8. ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENME SÜRECİNİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

ŞAHAN A., GÜÇLÜ M.

VII.INTERNATIONAL ANKARAMULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, ss.13-17, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

9. TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMDE UZAKTAN YABANCI DİL EĞİTİMİ: TARİHSEL GELİŞİM, YARAR VE SINIRLILIKLARAÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

ŞAHAN A., GÜÇLÜ M.

8. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 1 - 03 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

10. TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMDE UZAKTAN YABANCI DİL EĞİTİMİ: TARİHSEL GELİŞİM, YARAR VE SINIRLILIKLARAÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

ŞAHAN A., GÜÇLÜ M.

CUKUROVA 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

11. OSMANLI İMPARATORLUĞU’NUN ÖRGÜN EĞİTİM KURUMLARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

7TH INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCESon Social Sciences & Humanties, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

12. ENDERUN MEKTEBİNİN TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ

GÜÇLÜ M.

8. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 1 - 03 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

13. AHİLİK TEŞKİLATININ EĞİTİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

GÜÇLÜ M.

CUKUROVA 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

14. YABANCI DİL EĞİTİMİNİN DİL EDİNİMİ KURAMLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

ŞAHAN A., GÜÇLÜ M.

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-VII, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

15. ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ KAVRAMININ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

ŞAHAN A., GÜÇLÜ M.

ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Konya, Türkiye, 9 - 10 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

16. SENERYO TEMELLİ ÖĞRETİM: UYGULAMA SÜRECİ VE YARARLARI AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Konya, Türkiye, 9 - 10 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

17. EĞİTİM KURUMLARINDA HİZMETİÇİ EĞİTİM: KAVRAM, KAPSAM, AMAÇ, İLKE VE ÖNEM AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M., özen v.

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HISTORY & CULTURE, 22 - 24 Nisan 2022, ss.81-86, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

18. TÜRKİYE’DE SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SÜRECİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ

GÜÇLÜ M.

11th International Conference on Culture and Civilization, 22 Şubat 2022, ss.483-488, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

19. OKULUN TOPLUMSALLAŞTIRMA İŞLEVİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M., ŞAKİR V.

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-VI, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.421-423, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

20. EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ

GÜÇLÜ M., Erbaş K.

11th International Conference on Culture and Civilization, Türkiye, 22 Şubat 2022, ss.477-482, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

21. UZAKTAN EĞİTİM MODELLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M., AKAY A.

9. INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends, Türkiye, 18 Şubat 2022, ss.7-13, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

22. TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARININ FELSEFİ TEMELLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M., ERYILMAZ Y.

CUKUROVA 8th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 15 Nisan 2022, ss.947-953, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

23. TÜRKİYE’DE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

5TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 23 Nisan 2022, ss.124-127, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

24. TÜRKİYE’DE CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

GÜÇLÜ M.

9. INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2022, ss.14-20, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

25. YABANCI DİL ÖĞRETİM SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M., SAYGIN Ş.

9. INTERNATIONAL EUROASIA CONGRESS ON SCİENTİFİC RESEARCHES AND RECENT TRENDS Researches aCnd Recent Trends, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2022, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

26. UZAKTAN EĞİTİM ALANINDA YAŞANAN SORUNLAR ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M., ŞAHAN E.

11thINTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Türkiye, 22 Şubat 2022, ss.471-476, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

27. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

BEYDOĞAN B. E., GÜÇLÜ M.

VII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 22 Nisan 2022, ss.587-595, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

29. ETKİLİ ÖĞRETMENLER: KİŞİSEL VE MESLEKİ NİTELİKLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

6 th İKSAD INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Budapest, Macaristan, 26 Mart 2021, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

30. An Evaluation of the Process of the Training of Candidate Teachers in Turkey

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conferences, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, ss.87-89, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

31. An Overall Evaluation of the Use of Social Media in English Language Teaching

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conferences, 19 Mart 2021, ss.94-96, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

32. Topıcs in Perıodıcals of the Teachıng Professıon in 2000s in Turkey: Contemporary Educatıon Journal Sample

GÜÇLÜ M., EKİNCİ F.

International Academic Conference, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, cilt.1, ss.82-86, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

33. The Legal Foundations of the Process of Training Candidate Teachers in Turkey

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conferences, Budapest, Macaristan, 19 Mart 2021, ss.90-93, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

35. TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEN KÖY ENSTİTÜLERİ: KURULUŞ, AMAÇ VE PROGRAMLAR HAKKINDA GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Taşkent, Özbekistan, 15 Mart 2021, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

36. A GENERAL EVALUATION OF ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SELFEFFICACY

Güçlü M.

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.307-315, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

37. EFFECTS OF EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON TEACHING

Güçlü M., Taşkın D. T.

ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.300-306, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

38. AN EVALUATION OF THE EFFECTS OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ON STUDENTS’ SOCIAL DEVELOPMENT

Güçlü M., Tösten M.

INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 Eylül - 25 Ekim 2020, ss.294-299, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

39. AN EVALUATION OF THE EFFECTS OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ONSTUDENTS’xx SOCIAL DEVELOPMENT

GÜÇLÜ M., Tösten M.

ATLAS INTERNATIONAL ATLAS INTERNATIONA CLO CNOGNRGERSESS OS NO NSO SCOICAILA SLC SICEINECNECSE 7S. 7., 23 - 25 Eylül 2020, ss.294-299, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

40. GENERAL EVALUATION OF ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS OF SELFEFFICACY

GÜÇLÜ M.

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

41. THE PLACE OF THE TEACHER IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO CHILDREN

Güçlü M.

7th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

42. An Evaluation of the 2023 Education Vision Document inTurkey from the Perspective of Foreign Language Education

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, BUADAPEŞTE, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.33-36, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

43. Developments in Foreıgn Language Educatıon in Turkey in theProcess of Entry to the European Unıon

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.41-44, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

44. Problems Arısıng from Teachers in Foreıgn Language Teachıng

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, ss.45-49, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

45. An Overall Evaluatıon of the Use of the Drama Method inForeıgn Language Lessons

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, 13 - 14 Mart 2020, ss.37-40, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

46. İLKÖĞRETİME ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNİN MESLEK SEÇİMİ, NİTELİKLİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE İSTİHDAM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Güçlü M., Akkaya S.

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.222-228, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

47. CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EĞİTİM TARİHİNİN ÖNEMLİ KURUMLARINDAN EĞİTİM ENSTİTÜLERİNİN KURULUŞ AMAÇLARI BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Güçlü M., Akkaya S.

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.216-221, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

48. YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA UYGUN ÖĞRETMEN ROLLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

Güçlü M., Arık E.

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.151-157, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

49. ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

Güçlü M., Arık E.

3. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, ss.142-150, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

50. OKULÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME VE ÖNEMİ

Güçlü M., Akkaya S.

3. Uluslararası İpekyolu Akademk Çalışmalar Sempozyumu, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, ss.207-215, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

51. MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK OLARAK ORTAYA ÇIKAN KAYGI VE NEDENLERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

Güçlü M., Arık E.

III. Uluslararası İpekyolu Akademik Araştırmalar Sempozyumu, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 05 Mayıs 2019, cilt.1, sa.1, ss.134-141, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

52. Nitelikli öğrencinin sahip olması gereken özellikler: Değerler mi beceriler mi?

Toprak E., Derin S., Güçlü M.

6. Uluslararası Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.243, (Özet Bildiri)

2019

2019

53. Türkiye'de İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme

Güçlü M., Uçar S.

ERPA International Language Education Congress, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.18-23, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

54. Çoklu Zeka Kuramının Yabancı Dil Derslerinde Kullanımı Üzerine Genel Bir Değerlendirme

Güçlü M.

ERPA International Language Education Congress , Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.24-29, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

55. Türkiye’xxde İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme

GÜÇLÜ M., Uçar S.

ERPA International Language Education Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

56. ANNE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSLERİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ1

Güçlü M., Şahin Ö. F.

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1151-1158, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

57. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MATEMATİKÖZYETERLİLİK ALGILARININ MATEMATİK BAŞARISI İLE İLİŞKİSİ

GÜÇLÜ M., ŞAHİN Ö. F., DİLEKLİ Y.

(USBIK 2019 NEVŞEHİR)II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, cilt.1, ss.1148-1166, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

58. Türkiye’de İngilizce Öğrenimi ve Öğretimi Konusunda Yaşanan Sorunlar Üzerine Genel Bir Değerlendirme1

Güçlü M., Uçar S.

ERPA 2019 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.18-24, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

59. ANNE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSLERİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

GÜÇLÜ M., Şahin Ö. F.

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

60. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MATEMATİK ÖZYETERLİLİK ALGILARININ MATEMATİK BAŞARISI İLE İLİŞKİSİ

Güçlü M., Şahin Ö. F., Dilekli Y.

USBIK II. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, cilt.1, ss.1132-1150, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

61. NATURALİST FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

62. PRAGMATİK FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

63. REALİST FELSEFENİN EĞİTİM ANLAYIŞI ÜZERİNE DE GENEL BİRDEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

64. YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIK

GÜÇLÜ M., GÖKŞEN M. E.

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

65. ÜST BİLİŞSEL STRATEJİ KULLANIMININ DERS BAŞARISINA ETKİSİ

GÜÇLÜ M.

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

66. ÜST BİLİŞ VE ÖĞRENME ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME

GÜÇLÜ M.

2. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

67. Eğitim Kurumlarında Görülen Toplumsal Cinsiyet Konusunun FarklıKuramlar Açısından Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M., YİĞİT B.

ERPA International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, sa.1, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

68. Bilgisayar Destekli Eğitimin İlke, Amaç, Yarar ve Sınırlılıklar AçısındanDeğerlendirilmesi

GÜÇLÜ M., AZAKOĞLU D.

ERPA International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, sa.1, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

69. Felsefe Eğitim ve Öğretiminin Kavram, Amaç ve İşlev Açısından Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M., ERTEN S.

I. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi (USBİK), Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, cilt.1, sa.1, ss.99, (Özet Bildiri)

2018

2018

70. Öğrenci Merkezli Eğitimin Felsefi Dayanak, İlke, Amaç ve Önem açısından Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

I. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi (USBİK), Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, cilt.1, sa.1, ss.98, (Özet Bildiri)

2017

2017

71. LİSELERDE FELSEFE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNCE AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ

GÜÇLÜ M., ERTEN S.

I. ULUSLARARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.416-421, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

72. Tarihsel Olarak Gençlik

GÜÇLÜ M., Karagöz S.

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

73. Lise Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

BOZGEYİKLİ H., GÜÇLÜ M., Osmanoğlu E.

II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 24 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

74. TÜRKİYE’DE FELSEFE ÖĞRETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ

GÜÇLÜ M.

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

75. Liselerde Felsefe Eğitimin Eleştirel Düşünce Açısından Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M., ERTEN S.

I. Uluslararası İpek Yolu Akademik Araştırmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, ss.416-422, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

76. PLACE AND IMPORTANCE OF ORGANIZATIONAL COMMUNICATION INEDUCATION INSTITUTIONS

GÜÇLÜ M.

International Conference on New Horizons In Education (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

77. 1940 VE 1970 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM DERGİCİLİĞİ:İLKÖĞRETİM DERGİSİ ÖRNEĞİ

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Conference on New Horizons IN EDUCATION (INTE), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

78. Examining CattleRaisingAnd Sheep And Goat Breeding Curriculum In Terms Of Some Factors

GÜÇLÜ M., KOCAOĞLU GÜÇLÜ B.

The 10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

79. Examining Cattle Raising and Sheep and Goat Breeding Curricum in Terms of Some Factors

GÜÇLÜ M., KOCAOĞLU GÜÇLÜ B.

The 10 th Multidisiplinary Academic Conference, 26 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

80. An Overall EvaluationOf The Factors Affecting Foreign Language Learning In Turkey

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

The 10th Multidisciplinary Academic Conference, PRAGUE, 26 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

81. Studies Conducted On Family Participation In Pre-School Education

GÜÇLÜ M., Bada A.

The10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

82. A General Evaluation Over The Usage And Features Of Puppet As A Teaching Aid

GÜÇLÜ M., ÇAY Y.

10th Multidisciplinary Academic Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

83. 1950 VE 1980 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM DERGİCİLİĞİ: EĞİTİM HAREKETLERİ DERGİSİ ÖRNEĞİ

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

84. Sadrettin Celal Antel’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

GÜÇLÜ M.

6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

85. MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNİN AMAÇ, İÇERİK VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ

GÜÇLÜ M., Boyraz H.

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.392-397, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

86. DRAMA YÖNTEMİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILMASINA YÖNELİK TÜRKİYE’DE YAPILAN ARAŞTIRMALAR

GÜÇLÜ M., Yıldız B.

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.155-160, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

87. Educational Journal Publishing in Turkey

GÜÇLÜ M., ŞAHAN A.

International Conferance for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, cilt.9, sa.3, ss.277-283, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

88. Türkiye’de Mesleki Açık Öğretim Liselerinin Kuruluş, Yapı ve İşleyiş Yönünden Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M., Adıgüzel M. U.

International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.696-702, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

89. Türkiye’de Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Tarihsel gelişim Açısından Bir Değerlendirme

GÜÇLÜ M.

International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.689-695, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

90. THE EFFECTS OF KEEPING PETS ON CHILDREN

GÜÇLÜ M.

Multidisciplinary Academic Conferance, Praq, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs - 28 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.81-87, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

91. AN EVALUATION OF POSTGRADUATE DISSERTATIONS ON CHARACTER EDUCATION IN TURKEY

GÜÇLÜ M.

Multidisciplinary Academic Conferance, Praq, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs - 28 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.79-87, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

92. The educational issues reflected in periodicals between 1950-1960 in Turkey: The case of journal of education

ŞANAL M., GÜÇLÜ M.

International Acedemic Conferance on Teaching, Learning, Budapest, Macaristan, 10 - 11 Temmuz 2015, ss.19, (Özet Bildiri)

2015

2015

93. Türkiye de Değerler Eğitimi Alanında Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

95. 1950 ve 1980 Yılları Arasında Türkiye'de Mesleki ve Teknik Eğitimle İlgili Süreli Yayınlara Yansıyan Konuların değerlendirilmesi: Mesleki ve Teknik Eğitim Dergisi Örneği

GÜÇLÜ M.

International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

96. Eyüp Hamdi Akman'ın Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

GÜÇLÜ M.

International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.39, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

97. İlköğretim Dergisi nde Yayımlanan Öğretmenlik Mesleği İle ilgili Makalelerin Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

İnternational Teacher Education Conferance, 5-7 February Dubai, 5 - 07 Şubat 2014, ss.872-880, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

98. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan Piri Reis İle İlgili Makalelerin Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu, 26-29 Eylül 2013, İstanbul., 26 - 29 Eylül 2013, cilt.2, ss.163-187, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

99. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlarda Yayımlanan Ali Suavi Konulu Makalelerin Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

Sultan Abdülaziz ve Dönemi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2013, ss.62, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

100. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan John Dewey Konulu Makalelerin Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

Ulusal Eğitim Felsefesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2013, ss.62, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

101. Cumhuriyet Dönemi Süreli Yayınlara Yansıyan Piri Reis ile İlgili Makalelerin Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M.

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2013, ss.125-135, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

102. Evaluation of The Articles About Curriculum Development in The Journal of Ilkogretim 1939 1966

GÜÇLÜ M.

nternational Conference on Education, Culture and Identity,5-8 Temmuz 2013, Bosna Hersek., 5 - 08 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

103. Evaluation of the articles about curriculum development in the journal of ılkogretim (1939-1966)

GÜÇLÜ M.

International Conference on Education, Culture and Identity, Bosna-Hersek, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.18, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

104. Eğitim Hareketleri Dergisi'nde Yayımlanan Çeviri Makalelerin Değerlendirilmesi

GÜÇLÜ M., ÖZDEMİR M. Ç.

ULUSLARARASI I. EĞİTİM SOSYOLOJİSİ KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. Hasip Ahmet Aytuna (1895-1980)

GÜÇLÜ M.

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), DEMİR CELAL, Gürses Reşide, Editör, Türk Dil Kurumu, Ankara, ss.719-737, 2024

2023

2023

3. Eğitime Giriş

Güçlü M. (Editör)

Pegem Yayınları, Ankara, 2023

2023

2023

4. EĞİTİMİN TARİHSEL TEMELLERİ

GÜÇLÜ M.

EĞİTİME GİRİŞ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, PEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.50-77, 2023

2023

2023

5. EĞİTİMİN HUKUKSAL TEMELLERİ

GÜÇLÜ M.

EĞİTİME GİRİŞ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, PEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.152-168, 2023

2022

2022

6. Uzaktan Eğitim Ortamında Gerçekleştirilen Uygulama Etkinliklerine Aile Katılımı ve Değişen Roller

ÜNAL M., GÜÇLÜ M.

Prof. Dr. Mehmet Çağatay ÖZDEMİR- Toplumsal Değişim, Galip YÜKSEL, Editör, Nobel Yayınevi, ss.443-459, 2022

2022

2022

7. 21. Yüzyıl Becerileri İçin Öğrenme Ortaklığı

GÜÇLÜ M.

21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil BÜYÜKALAK FİLİZ, Editör, Pegem Yayınları, ss.43-60, 2022

2022

2022

8. Türkiye'de Öğretmen Yetişirme

GÜÇLÜ M.

Türk Eğitim Tarihi, Ali Rıza ERDEM, Editör, Eğiten Yayınevi, ss.329-372, 2022

2021

2021

10. Sosyalleşme ve Eğitim

Güçlü M.

Eğitim Sosyolojisi, Mustafa Güçlü,M. Cem Şahin, Editör, Son Çağ, Ankara, ss.98-117, 2021

2021

2021

11. Öğretim İlke ve Yöntemleri İle ilgili Temel KAvramlar

Güçlü M.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2021

2021

2021

12. Millet Mekteplerinin Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

Güçlü M.

Türk Kültürü Araştırma Serisi, Alev Duran,Gökçen Çatlı ÖZen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.96-112, 2021

2021

2021

13. Öğreterek Öğrenme

Güçlü M., Sert E. H.

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.227-244, 2021

2021

2021

14. Öğreterek Öğrenme

GÜÇLÜ M., SERT E. H.

21. Yüzyılda Eğitim Araştırmaları, Mustafa Çelebi, Editör, Pegem Yayınları, ss.227-244, 2021

2021

2021

15. DEĞERLER EĞİTİMİ VE AİLE

GÜÇLÜ M.

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER Değerler Eğitimi, Şahin KIZILABDULLAH, Ümit POLAT, Editör, TÜRK EĞİTİMSEN, ss.73-81, 2021

2021

2021

16. Öğretim İlke ve Yöntemleri İle İlgili Temel Kavramlar

GÜÇLÜ M.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayınları, ss.1-27, 2021

2021

2021

17. Sosyalleşme ve Eğitim

GÜÇLÜ M.

Eğitim Sosyolojisi, Mustafa Güçlü, M. Cem Şahin, Editör, Son Çağ, ss.98-117, 2021

2021

2021

18. Millet Mekteplerinin Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Önemi

GÜÇLÜ M.

Türk Kültürü Araştırmaları Serisi, Alev Duran, Gökçen Çatlı Özen, Editör, Berikan Yayınevi, ss.96-112, 2021

2020

2020

19. Eğitim Antropolojisi

Güçlü M. (Editör)

Pegem Yayınevi, Ankara, 2020

2020

2020

20. Eğitimin İşlevleri

Güçlü M.

Eğitime Giriş, Haluk ÜNSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-42, 2020

2020

2020

21. Türkiye’de Cumhuriyet Döneminde Halk Eğitimi Alanında Görülen Gelişmelerin Değerlendirilmesi

Güçlü M.

Tarih Sosyoloji ve Antropoloji Bağlamında İncelemeler, Alev Duran,Gökçen Çatlı Özen, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.207-232, 2020

2020

2020

22. Eğitimin İşlevleri

Güçlü M.

Eğitime Giriş, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-42, 2020

2020

2020

23. Klasik Dönem Osmanlı Eğitim Anlayışı (1302-1606)

GÜÇLÜ M.

Eğitim Tarihi, Mehmet Koçer, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Yayınları, ss.141-174, 2020

2020

2020

24. KLASİK DÖNEM OSMANLI EĞİTİM ANLAYIŞI (1302- 1606)

GÜÇLÜ M.

EĞİTİM TARİHİ, MEHMET KÖÇER, EROL KOÇOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.141-173, 2020

2019

2019

25. Eğitim Hukuku

Güçlü M. (Editör)

Pegem Yayınları, Ankara, 2019

2019

2019

27. Eğitim Hakkı

Güçlü M.

Eğitim Hukuku, Mustafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.105-131, 2019

2019

2019

28. eğitim ve Hukuk

Güçlü M.

Eğitim Hukuku, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.63-72, 2019

2019

2019

29. Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri

Güçlü M.

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Mutafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.133-143, 2019

2019

2019

30. Yaşam Boyu Öğrenmenin Önemi ve Temel Özellikleri

Güçlü M.

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme , Mustafa GÜÇLÜ, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.124-133, 2019

2018

2018

31. Öğretim İlke ve Yöntemleri

Güçlü M. (Editör)

Maya Yayın Dağıtım, Ankara, 2018

2018

2018

33. Öğretimde Hedef Belirleme

GÜÇLÜ M.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, GÜÇLÜ M., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.117-137, 2018

2018

2018

34. Öğretim de İçerik Sorunu

GÜÇLÜ M.

Öğretim İLke ve Yöntemleri, GÜÇLÜ M., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.139-152, 2018

2018

2018

35. Öğretimde Hedef Belirleme

GÜÇLÜ M.

Öğretimde İlke ve Yöntemleri, Mustafa GÜÇLÜ, Editör, MAYA AKADEMİ, ss.117-137, 2018

2018

2018

36. ÖĞRETİMDE İÇERİK SORUNU

GÜÇLÜ M.

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, MUSTAFA GÜÇLÜ, Editör, MAYA AKADEMİ, ss.139-152, 2018

2017

2017

37. Öğretmenlik Mesleği ve Özellikleri

GÜÇLÜ M.

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Yayınları, Ankara, ss.444-475, 2017

2017

2017

38. Sınıfta Çatışma Yönetimi

GÜÇLÜ M.

Sınıf Yönetimi, Yüksel, Galip; Büyükalan Filiz, Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-340, 2017

2017

2017

39. Eğitimin Politik Temelleri

GÜÇLÜ M.

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma, ss.314-340, 2017

2017

2017

40. Sınıfta Çatışma Yönetimi

GÜÇLÜ M.

Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, ss.311-340, 2017

2017

2017

41. Öğretmenlik Mesleği ve Özellikleri

GÜÇLÜ M.

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay Ekici, Editör, Paradigma, ss.444-475, 2017

2014

2014

42. İlköğretim Dergisi (1939-1966)

GÜÇLÜ M.

Sage Yayıncılık, Ankara, 2014

Desteklenen Projeler

2021 - 2021

2021 - 2021

ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİNİN EĞİTİM SORUNLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (1976-1986)

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜÇLÜ M. (Yürütücü), BÜLBÜL E.

2020 - 2021

2020 - 2021

ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİNİN EĞİTİM SORUNLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (2000-2013)

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜÇLÜ M. (Yürütücü), EKİNCİ F.

2020 - 2021

2020 - 2021

Bilişsel Esnekliğin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi İle İlişkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜÇLÜ M. (Yürütücü), ORMAN P.

2019 - 2019

2019 - 2019

Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Hakkındaki Görüşleri (Aksaray İli Örneği)Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜÇLÜ M. (Yürütücü), AKKAYA S.

2017 - 2019

2017 - 2019

8 Sınıf Öğrencilerinin Algıladıkları Anne Baba Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜÇLÜ M. (Yürütücü), ŞAHİN Ö. F.

2017 - 2018

2017 - 2018

Ortaokul 7 ve 8 Sınıf İngilizce Ders Kitaplarının Toplumsal Cinsiyet Açısından İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜÇLÜ M. (Yürütücü), YİĞİT B.

2016 - 2017

2016 - 2017

Kukla Modeli İle İngilizce Öğretiminin Ders Başarısına Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

Creative Commons License
GÜÇLÜ M. (Yürütücü), ÇAY Y.

2015 - 2017

2015 - 2017

Türkiye'de Eğitim Dergiciliğine Yeni Ufuklar: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Creative Commons License
GÜÇLÜ M. (Yürütücü), ŞAHAN A.

2016 - 2016

2016 - 2016

Öğrencilerin Mesleki Açık Öğretim Lisesini Tercih Nedenleri (Kayseri İli Örneği)

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

Creative Commons License
GÜÇLÜ M. (Yürütücü), ADIGÜZEL M. U.

2015 - 2016

2015 - 2016

Eğitim Dergisi'nin Türk Eğitim Hayatındaki Yeri ve Önemi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Creative Commons License
ŞANAL M. (Yürütücü), GÜÇLÜ M.

2014 - 2015

2014 - 2015

Mesleki ve Teknik Öğretim Dergisi’nin Eğitsel Açıdan Değerlendirilmesi (1952-1980)

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Creative Commons License
GÜÇLÜ M. (Yürütücü)

2013 - 2014

2013 - 2014

Etkili Okul-Çevre İlişkisinin Okul Yöneticileri Açısından Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

Creative Commons License
GÜÇLÜ M. (Yürütücü), ÇALIŞKAN M. S.

2013 - 2014

2013 - 2014

İlköğretim Dergisinin Türk Eğitim Hayatındaki Yeri ve Önemi (1939-1966)

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Creative Commons License
GÜÇLÜ M. (Yürütücü)

2013 - 2013

2013 - 2013

Fen Alanında Görev Yapan Öğretmenler İçin Sürdürülebilir Kalkınma ve Çevre Eğitimi Konulu Bilim Danışmanlığı

TÜBİTAK Projesi , 2229 - Lisans ve Lisans Öncesi, Öğrt. ve Öğrc. Yönelik Bilimsel Etk. D. P.

Güçlü M. (Yürütücü), Ateş N.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Haziran 2015

Haziran 2015

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

Educational Research and Review

AHCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

The Journal of History School

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

Educational Research and Review

AHCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2015

Şubat 2015

Educational Research and Review

AHCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2014

Aralık 2014

Educational Research and Rewiev

AHCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2014

Ekim 2014

Milli Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2014

Mart 2014

International Journal of Academic Research in Education and Review

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2014

Şubat 2014

International Journal of Academic Research in Education and Review

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2013

Ağustos 2013

Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2013

Mart 2013

Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Hakemli Bilimsel Dergi

Ödüller

Kasım 2019

Kasım 2019

Akademik Başarı Ödülü

Erciyes Üniversitesi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015

01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning

Katılımcı

Budapeste-Macaristan

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

International Conference on New Horizons in Education

Katılımcı

Barselona-İspanya

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

International Congresses on Education

Katılımcı

Athens-Yunanistan

01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015

01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015

Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu

Katılımcı

Bartın-Türkiye

01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014

01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014

İnternational Teacher Education Conferance

Katılımcı

DUBAİ-Birleşik Arap Emirlikleri

01 Aralık 2013 - 01 Aralık 2013

01 Aralık 2013 - 01 Aralık 2013

Sultan Abdülaziz ve Dönemi Sempozyumu

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013

01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013

Ulusal Eğitim Felsefesi Sempozyumu

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

Uluslararası Piri Reis ve Türk Denizcilik Tarihi Sempozyumu

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Temmuz 2013 - 01 Temmuz 2013

01 Temmuz 2013 - 01 Temmuz 2013

Güçlü, M. (2013). Evaluation of the articles about curriculum development in the journal of ılkogretim (1939-1966)

Katılımcı

Saray Bosna-Bosna-Hersek

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

Uluslararası I. Eğitim Sosyolojisi Kongresi

Katılımcı

Ankara-Türkiye

Jüri Üyelikleri

Şubat-2015

Şubat 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Ocak-2015

Ocak 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Ocak-2015

Ocak 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Ocak-2015

Ocak 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Ocak-2015

Ocak 2015

Akademik Personel Sınavı

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü

Temmuz-2014

Temmuz 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Mart-2014

Mart 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü