Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (14)
1. Eğitimde Sürdürülebilir Kalkınma ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.33-51, 2022 (Hakemli Dergi)
2. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen eğitiminde sanal müze kullanımına yönelik görüşleri
Studies in Educational Research and Development
, cilt.6, sa.1, ss.73-94, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.1, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görsel İmajlarının İncelenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.1, sa.1, ss.45-51, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Pre-service teachers' visual images about biology
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.8, sa.4, ss.624-629, 2019 (Scopus)
13. Farklı Fen Bilimleri Öğretmenlerinden Ders Alan 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Bakış Açıları
İlköğretim online
, cilt.17, sa.3, ss.1644-1661, 2018 (Scopus)
17. İlköğretim 7. Sınıf Çevre Eğitiminin Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi
Journal of European Education
, cilt.2, sa.2, ss.24-30, 2012 (Hakemli Dergi)
18. İlköğretim 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Çevre İçerikli Etkinliklerin Disiplinler Arası Yaklaşım Yönünden İncelenmesi
Journal of European Education
, cilt.2, sa.1, ss.1-8, 2012 (Hakemli Dergi)
19. İlköğretim Öğrencilerinin Küresel Isınma ve Ozon Tabakası Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.251-262, 2006 (TRDizin)
22. Mogan Gölü (Ankara)’nde Yaşayan Cyprinus carpio L., 1758 (Sazan)’nun Karyotip Analizi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.1-10, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
2. Fen Eğitiminde Sanal Gerçeklik: Sistematik Derleme Çalışması
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.211, (Özet Bildiri)
3. Son Üç Yıldaki YKS Fen Bilimleri Sorularının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
14. Ulusak Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.2, (Özet Bildiri)
5. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine Iliskin Görüslerinin Incelenmesi
3. Uluslararası Sosyal BilimleriKongresi (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
6. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına Iliskin Görüslerinin Incelenmesi
3. Uluslararası Sosyal BilimleriKongresi (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
9. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)
10. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dolaşım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)
11. Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının Incelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Egitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
12. Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Dolasım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının Incelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Egitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
14. Disiplinler Arası Yaklasıma Dayalı Çevre Egitimi: Örnek Bir Etkinlik
II. Egitim Bilimleri Ögrenci Arastırmaları Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
17. Ilkögretim 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Çevre Içerikli Etkinliklerin Disiplinler Arası Yaklasım Yönünden Incelenmesi
I. EgitimBilimleri Ögrenci Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
18. Ilkögretim 7. Sınıf Çevre Egitiminin Disiplinler Arası Yaklasım Açısından Incelenmesi
I. Egitim Bilimleri Ögrenci Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
19. FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUARI DERSİNİN İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL, BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Bolu, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2008, ss.322-325, (Tam Metin Bildiri)
20. MOGAN GÖLÜ (ANKARA)’NDE YAŞAYAN Cyprinus carpio L., 1758 (Sazan)’NUN KARYOTİP ANALİZİ
XVI. Ulusal Biyoloji Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
5. Nanoteknoloji
Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM,Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2020
6. Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi
Önder A. N., Hamurcu G. C., Gölgeli Söndür D., Kızılay E., Güven Yıldırım E., Balkan Kıyıcı F., et al.
Eğiten Kitap, Ankara, 2019
7. Çevre Eğitiminde Argümantasyon Odaklı Öğrenme
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Hamalosmanoğlu Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.103-116, 2019
8. Çevre Eğitimde Kavram Karikatürleri
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Hamalosmanoğlu Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.217-250, 2019
9. Giriş
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Hamalosmanoğlu Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-20, 2019
10. İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, 2017
11. 2. Bölüm: Canlıların Çeşitliliği
Genel Biyoloji, Orçun Bozkurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.7-46, 2017
12. 3. Bölüm: Besin Zinciri ve Besin Ağı
Çevre Eğitimi, Orçun Bozkurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-64, 2017
13. 4. Bölüm: Hücrenin Kimyasal Yapısı
Genel Biyoloji, Orçun Bozkurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.87-106, 2017
14. Fen Eğitiminde Araştırma Teknikleri
Fen ve Teknoloji Öğretimi, Özgür Taşkın ve Özlem Koray, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.341-366, 2006
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
6
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
10
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
387
H-İndeks (Scholar)
12
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
41
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
20
Proje
33
Tez Danışmanlığı
7