SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effects of Readıng From The Screen on The Readıng Motıvatıon Levels of Elementary 5th Graders
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.11, sa.3, ss.357-365, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BAŞLANGIÇ DÜZEYİ OKUYUCULARININ OKUMA MOTİVASYONU ÜZERİNDE AİLE OKUMA İNANÇLARININ ETKİSİ
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi,
, cilt.7, sa.1, ss.82-106, 2023 (Hakemli Dergi)
How Digital Reading Differs from Traditional Reading: An Action Research
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.3, ss.207-222, 2019 (Hakemli Dergi)
Examination of teachers'opinions about the acquisition of the life skills of the students transitioning from preschool to primary school
Journal of Human Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.1097-1115, 2018 (Hakemli Dergi)
A Study of Primary School Teachers’ and Turkish Language Teachers’ Anxiety about Tablet PC Assisted Teaching
International Education Studies
, cilt.11, sa.6, ss.66-73, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4 sınıf öğrencilerinin okuma stratejileri üstbilişsel farkındalıkları ve okuma motivasyonlarının değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.7, ss.803-814, 2015 (Hakemli Dergi)
The Psychometric Properties of the Technological Pedagogical Content Knowledge Scale
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.3, ss.544-557, 2014 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğretmeni Motivasyon Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.4, ss.421-435, 2013 (Hakemli Dergi)
Başlangıç Düzeyi Okuyucularının Okuma Motivasyonlarının, Günlük Kitap Okuma Süreleri ve Ailenin Okuma Durumuna Göre Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1105-1116, 2013 (Hakemli Dergi)
İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma-yazma süreçlerinin takvim yaşı yönünden karşılaştırılması
TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.7, ss.1041-1054, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5.sınıf öğrencilerinin elektronik kitap okumaya ilişkin görüşleri.
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.137-153, 2013 (Hakemli Dergi)
Bulmaca Temelli Öğrenme
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.48-63, 2013 (Hakemli Dergi)
Metinlere Yönelik Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.1, ss.66-76, 2013 (Hakemli Dergi)
The Psychometric Properties of the Writing Motivation Scale
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.351-360, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.62, ss.223-238, 2013 (Hakemli Dergi)
Assessment of writing motivations and activities of the 4th grade primary school students
INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH
, cilt.5, sa.54, ss.293-299, 2013 (Hakemli Dergi)
An analysis of textbooks on the Turkish language for 5th grades in terms of critical thinking
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.445-0, 2013 (Hakemli Dergi)
Okuma Stratejileri Üstbilişsel Farkındalık Envanteri’nin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.2, ss.292-305, 2012 (Scopus)
Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlaması
AGRICULTURAL ECONOMICS
, cilt.12, sa.3, ss.255-278, 2011 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Yazı Yazmanın Gelişim süreci ve İlköğretimde Yaratıcı Yazma Öğretimi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.14, sa.2, ss.266-27, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim beşinci sınıf Öğrencilerinin Yazı Yazma Hakkındaki Düşüncelerinin Belirlenmesi
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.23, ss.155-163, 2007 (Hakemli Dergi)
Yaratıcılık ve Eğitim
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, cilt.1, sa.1, ss.153-159, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ġlkokul Öğretmen Adaylarının Temel Dil Kavramları, DisleksiBilgileri ve Algıları /
18. Uluslar Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
MOBİL TEKNOLOJİLERİN ÇOCUKLARIN OKUMA ve YAZMA SÜRECİNDEKİ GELİŞİMİ ÜZERİNE OLAN ETKİSİYLE İLGİLİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGISI TABLET ve AKILLI TELEFON
XV. Uluslar Arası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 Nisan - 14 Mayıs 2016
Anxiety of Classroom and Turkish Teachers’ About Assisted Teaching with Tablet Pc
ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.25-32
Türkçe Dersine Yönelik “Türkçe Dersi Veli Bilgilendirme Kılavuzu” Kullanımının Veli Farkındalığına Etkisi
III. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sakarya, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2014, ss.85-94
Determination of Creative Writing Skills of 5th Grade Students and Level of Featuring of Activities related with Creative Writing during Courses
31th IMISE Conference (International Movement For Interdisciplinary Study of Estrangement)., Nables, İtalya, 15 - 19 Mayıs 2007, cilt.42, ss.12-13
Kitap & Kitap Bölümleri
Yaratıcı Yazı Yazmanın Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Akyol H., Yıldız M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.216-239, 2018
Yaratıcı Yazmanın Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğertimi, Hayati AKYOL, Mustafa YILDIZ, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.216-229, 2018
Eğitim ve Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç.Dr.Çavuş, Ş ve Doç.Dr.Zeki, G, Editör, Paradiğma Akademi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.1-19, 2014
Eğitim ve Öğretimle İlgili Temel Kavramlar.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, ÇAVUŞ ŞAHİN/SALİH ZEKİ GENÇ, Editör, PARADİĞMA AKADEMİ, İstanbul, ss.1-20, 2014
Hayat Bilgisi Dersinde Değer eğitimi ve Örnek uygulamalar.
İlköğretim hayat bilgisi öğretimi ve öğretmen el kitabı, Selahiddin Öğülmüş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.481-534, 2011
Hayat Bilgisi Dersinde Değer Eğitimi ve Örnek Uygulamalar.
İlköğretim hayat bilgisi öğretimi ve öğretmen el kitabı, Prof.Dr.Öğülmüş, S, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.479-535, 2009