Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. The effect of digital writing instruction on the primary school students’ writing skills.

5th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Sarajevo, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2. Ġlkokul Öğretmen Adaylarının Temel Dil Kavramları, DisleksiBilgileri ve Algıları /

18. Uluslar Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

3. Stratejik Dijital Yazma Çevresi: Çevrim Ġçi Bir YazmaUygulaması

18.Uluslar Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevrim İçi Araştırma ve Anlama Deneyimleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.212, (Özet Bildiri)

6. ,İlkokul düzeyindeki Öğrencilerin Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi ve Öğretilmesi: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Uygulamaları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.136-137, (Tam Metin Bildiri)

7. İlkokul Düzeyinde Yazma ÖğretimiUygulamalarının Değerlendirilmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Mobil Teknolojilerin Çocukların Okuma ve Yazma Sürecindeki Gelişimi Üzerine Olan Etkisiyle İlgili Öğretmen Adaylarının Algısı: Tablet Ve Akıllı Telefon

1 5 . U l u s l a r a r a s ı S ı n ı f Ö ğ r e t m e n l i ğ i E ğ i t i m i S e m p o y u m u, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.2187-2200, (Tam Metin Bildiri)

11. Anxiety of Classroom and Turkish Teachers’ About Assisted Teaching with Tablet Pc

ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.25-32, (Tam Metin Bildiri)

12. "Kademelerüstü Bir Durum: Geçmişten Günümüze Ülkemizde Üstün Zekalılar Bakış ve Üstün Zekalıların Eğitimi"

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2014, cilt.1, ss.777-795, (Tam Metin Bildiri)

13. "Öğrencilerin okul öncesi eğitiminden ilkokula geçişlerinde temel yaşam becerilerini kazanmalarına yönelik öğretmen görüşleri"

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2014, ss.1-10, (Özet Bildiri)

14. Türkçe Dersine Yönelik “Türkçe Dersi Veli Bilgilendirme Kılavuzu” Kullanımının Veli Farkındalığına Etkisi

III. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sakarya, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2014, ss.85-94, (Tam Metin Bildiri)

15. Hayat Bilgisi Dersine Yönelik “Hayat Bilgisi Dersi Veli Bilgilendirme Kılavuzu” Kullanımının Veli Farkındalığına Etkisi.

III. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi., Sakarya, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2014, ss.36-46, (Tam Metin Bildiri)

17. Başlangıç Düzeyi Okuyucuları Okuma Motivasyonu öğrenci ve Öğretmen Ölçeği Geliştirme Çalışması

X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.356-366, (Tam Metin Bildiri)

18. İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Yeterlilikleri.

X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.256-263, (Tam Metin Bildiri)

21. Determination of Creative Writing Skills of 5th Grade Students and Level of Featuring of Activities related with Creative Writing during Courses

31th IMISE Conference (International Movement For Interdisciplinary Study of Estrangement)., Nables, İtalya, 15 - 19 Mayıs 2007, cilt.42, ss.12-13, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

1. J. P. NAIK (1907-1981)

Dünya Eğitimine Yön Verenler, Prof.Dr.Mustafa SAFRAN, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, ss.611-619, 2019

2. Yaratıcı Yazı Yazmanın Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Akyol H., Yıldız M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.216-239, 2018

3. Yaratıcı Yazmanın Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğertimi, Hayati AKYOL, Mustafa YILDIZ, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.216-229, 2018

4. Bulmaca Temelli Öğrenme-Öğretme yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel öğrenme-Öğretme Yaklaşımları, Doç.Dr.Gülay, E, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-58, 2015

5. Bulmaca Temelli Öğrenme Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme, Gülay Ekici, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.28-58, 2015

6. Eğitim ve Öğretimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç.Dr.Çavuş, Ş ve Doç.Dr.Zeki, G, Editör, Paradiğma Akademi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.1-19, 2014

7. Eğitim ve Öğretimle İlgili Temel Kavramlar.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, ÇAVUŞ ŞAHİN/SALİH ZEKİ GENÇ, Editör, PARADİĞMA AKADEMİ, İstanbul, ss.1-20, 2014

8. Hayat Bilgisi Dersinde Değer eğitimi ve Örnek uygulamalar.

İlköğretim hayat bilgisi öğretimi ve öğretmen el kitabı, Selahiddin Öğülmüş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.481-534, 2011

9. Hayat Bilgisi Dersinde Değer Eğitimi ve Örnek Uygulamalar.

İlköğretim hayat bilgisi öğretimi ve öğretmen el kitabı, Prof.Dr.Öğülmüş, S, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.479-535, 2009
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

75

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

58

H-İndeks (Scopus)

24

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

4

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları