Makaleler
20
Tümü (20)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (14)
3. Sustainable consumption behaviour: A conceptual assessment
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.400-412, 2023 (TRDizin)
7. Consumer Ethnocentrism and Brand Name Evaluations
Revista Economica
, cilt.67, ss.80-89, 2015 (Hakemli Dergi)
8. Consumer Ethnocentrism and Brand Name Evaluation
revista economica
, cilt.67, sa.1, ss.80-89, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.363-382, 2015 (Hakemli Dergi)
10. Algılanan Davranışsal Kontrol, Ajzen’in Teorisinde Nasıl Konumlanır? Alternatif Model Analizleri
KMÜ Sosyal ve Ekonomi·k Araştırmalar Dergi·si
, sa.19, ss.139-152, 2010 (Hakemli Dergi)
16. Pazarda Rekabetçi Üstünlük Aracı Olarak Hedef Maliyetleme
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, sa.11, ss.357-371, 2001 (Hakemli Dergi)
20. Kayseri’de Halı ve Tekstil İhrac Eden Üretici İşlemletmelerin Dış Pazarlama Sorunlar
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.8, ss.145-149, 1989 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1. Negative E-wom as a Response to Brand Failures: Evidence from an Online Brand Community
Proceedings of 22nd Research World International Conference, 6 - 07 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
2. Giyimde Fikir Liderleri Yenilikçiler Erken Benimseyen Çoğunluk ve Geciken Çoğunluk Üzerine Bir Araştırma
4. Ulusal Pazarlama Kongresi “21. Yüzyıl Eşiğinde Ulusal Pazarlama, Türkiye, 18 - 20 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)
6. Kayseri de Halı ve Tekstil İhraç Eden Üretici İşletmelerin Dış Pazarlama Sorunları
II. Ulusal Üniversite Sanayi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Haziran 1988, (Tam Metin Bildiri)
7. Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma
Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987, (Tam Metin Bildiri)