Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sustainable consumption behaviour: A conceptual assessment
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.400-412, 2023 (Hakemli Dergi)


Pazarlama Araştırmalarında Paradigmal Dönüşüm ve Etnografinin Dijital Evrimi Netnografi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.46, ss.227-247, 2015 (Hakemli Dergi)
Consumer Ethnocentrism and Brand Name Evaluations
Revista Economica
, cilt.67, ss.80-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Consumer Ethnocentrism and Brand Name Evaluation
revista economica
, cilt.67, sa.1, ss.80-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.363-382, 2015 (Hakemli Dergi)
Algılanan Davranışsal Kontrol, Ajzen’in Teorisinde Nasıl Konumlanır? Alternatif Model Analizleri
KMÜ Sosyal ve Ekonomi·k Araştırmalar Dergi·si
, sa.19, ss.139-152, 2010 (Hakemli Dergi)
YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ VE REGRESYON: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.35, ss.1-17, 2010 (Hakemli Dergi)
Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Regresyon Karşılaştırmalı Bir Analiz
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.35, ss.1-17, 2010 (Hakemli Dergi)
Pazarda Rekabetçi Üstünlük Aracı Olarak Hedef Maliyetleme
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, sa.11, ss.357-371, 2001 (Hakemli Dergi)
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Tüketici Olarak Sosyalleşmelerinde Ailenin ve Arkadaşlarının Etkileri
Erciyes Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.6, ss.333-346, 1995 (Hakemli Dergi)
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Tüketici Olarak Sosyalleşmelerinde Televizyonun Etkisi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.67-78, 1994 (Hakemli Dergi)
Kayseri’de Halı ve Tekstil İhrac Eden Üretici İşlemletmelerin Dış Pazarlama Sorunlar
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.8, ss.145-149, 1989 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Negative E-wom as a Response to Brand Failures: Evidence from an Online Brand Community
Proceedings of 22nd Research World International Conference, 6 - 07 Aralık 2016
Giyimde Fikir Liderleri Yenilikçiler Erken Benimseyen Çoğunluk ve Geciken Çoğunluk Üzerine Bir Araştırma
4. Ulusal Pazarlama Kongresi “21. Yüzyıl Eşiğinde Ulusal Pazarlama, Türkiye, 18 - 20 Kasım 1999
Kayseri de Halı ve Tekstil İhraç Eden Üretici İşletmelerin Dış Pazarlama Sorunları
II. Ulusal Üniversite Sanayi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Haziran 1988
Tüketicinin Korunması ve Standartlaşma
Sanayide Standardizasyon ve Verimlilik I Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Aralık 1987