Dr. Öğr. Üyesi NAİME ELCAN KAYNAK


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Proğramları ve Öğretim Abd


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: Kaynak Naime Elcan

Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

89

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

170

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2017

2012 - 2017

Doktora

Indiana University, School of Education, Curriculum & Instruction, Amerika Birleşik Devletleri

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Boston University, School of Education, Curriculum&Teaching, Amerika Birleşik Devletleri

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Makaleler

Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Amerikalı Öğretmenlerin Gözünden Öğretmenlik Mesleği

ELCAN KAYNAK N.

UBAK 10. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Looking at Lifelong Learning Programs for Adults without College Degree

TOR D., ELCAN KAYNAK N.

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. A Life Long Experience for Teachers: Overseas Teaching,

ELCAN KAYNAK N.

Global Conference on Education and Research (GLOCER), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Ocak 2021, (Özet Bildiri)

2017

2017

4. Teaching nature of science through literacy: An early-childhood pre-service teachers study.

Akerson V., AVŞAR ERÜMİT B., ELCAN KAYNAK N.

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. A Close Look at Teachers’ Lives.

ELCAN KAYNAK N., Çevik E.

American Education Research Association (AERA), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Development of Third Graders’ Identities as “Persons Who Understand Nature of Science” Through an Electricity Unit.

ELCAN KAYNAK N., Akerson V., Çevik E.

American Education Research Association (AERA), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Development of Third Graders’ Identities as “Persons Who Understand Nature of Science” Through a Gravity Unit.

Akerson V., ELCAN KAYNAK N., AVŞAR ERÜMİT B.

National Association for Research in Science Teaching (NARST) San Antanio, A.B.D., San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 1 - 10 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

8. The Notion of Hope in the Lives of Prospective Teachers

ELCAN KAYNAK N.

American Association for the Advancement of Curriculum Studies, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

9. Job satisfaction level of female teachers in Turkey

BAYAR A., ELCAN KAYNAK N.

Hawaii International Conference, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

10. Two Schools under One Roof.

ELCAN KAYNAK N.

American Educational Studies Association Annual Meeting, Toronto, Kanada, 15 - 18 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

11. Two Pre-Service Teachers’ Orientation Process into the Same Teacher Education Program

ELCAN KAYNAK N.

The Twenty-first Annual American Association for Teaching and Curriculum Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

12. The problems Influence Elementary Education Superintendent’s job satisfaction in Turkey.

BAYAR A., ÜSTÜN A., ELCAN KAYNAK N.

VI Annual International Education Assessment Conference, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

13. Assessing teacher performance by students’ test scores

ELCAN KAYNAK N., BAYAR A.

VI Annual International Education Assessment Conference, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

14. Segregated Education in Bosnia- Herzegovina. 10th Annual International Globalization, Diversity and Education Conference,

ELCAN KAYNAK N.

10th Annual International Globalization, Diversity and Education Conference, Washington, Kiribati, 26 - 28 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

15. Beyond teaching practicum in teacher education: The cultural immersion project

ELCAN KAYNAK N., BAYAR A.

International Educational Researchers Association: Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Kültür Analizi ( Etnografi)

ELCAN KAYNAK N.

Nitel Araştırma Yöntemleri, Mustafa Celebi, Editör, Pegem Yayınevi, ss.21-30, 2022

2022

2022

2. Teknoloji Bağımlılığı

ELCAN KAYNAK N.

Farklı Disiplinlerin İhmal ve İstismara Bakış Açıları, Emine Eratay, Editör, Vize Akademik, ss.223-233, 2022

2016

2016

3. On the nature of professional identity for nature of science

Akerson V., Carter I., ELCAN KAYNAK N.

Studying Science Teacher Identity, Lucy Avraamidou, Editör, Sense Publisher, Boston, ss.89-110, 2016

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Öğretmen Eğitimi ve Öğretim

Editör

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Erciyes Journal of education

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 69

h-indeksi (WOS): 4