Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Öğretmenlik Meslek Kanununa İlişkin Görüşler: Bir Literatür Değerlendirmesi

11TH INTERNATIONAL CONGRESSES ON LIFE, SOCIAL, AND HEALTH SCIENCES IN A CHANGING WORLD, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2023, ss.136-142, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Türkçe ve Türk Kültürü Dersine Yönelik Makalelerin Eğilimleri

ULUSLARARASI MİRAS DİL VE YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Brussels, Belçika, 26 - 27 Eylül 2023, ss.55-56, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarını Konu Edinen Makalelerde Araştırma Eğilimleri

VII. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Praha, Çek Cumhuriyeti, 2 - 04 Haziran 2023, ss.1, (Yayınlanmadı)

4. A Qualitative Study of Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language

Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.117-134, (Tam Metin Bildiri)

5. İleri Düzey Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinin Tür Bakımından İncelenmesi

8. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi, Skopje, Makedonya, 15 - 16 Eylül 2022, ss.39, (Özet Bildiri)

6. A Qualitative Research on Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language.

6th AATT Conference: Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present And Future Dırectıons (31 October), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

9. ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK TÜRKÇEYE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ

4th International Science Symposium "New Horizons in Science", Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

10. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültür Aktarımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.135, (Özet Bildiri)

11. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneklemi

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

12. Uluslararası Öğrencilere Yönelik Akademik Türkçe Okuma Metinlerinin ve Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: Bir Doküman İncelemesi

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

13. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde TÖMER’lerde karşılaşılan sorunlar

I. Kaşgarlı Mahmud Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

14. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde dijital öykü anlatımına yönelik teorik bir çalışma

I. Kaşgarlı Mahmud Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.56, (Özet Bildiri)

15. Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dinleme Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: ÇİT 1 Örneği

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.422, (Özet Bildiri)

16. Yabancı Dil Olarak Türkçe Ders Kitaplarında Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.421, (Özet Bildiri)

17. Öğrenciler Ne Düşünüyor?: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımına Yönelik Eylem Araştırmasından Bir Kesit

X. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, sa.19, ss.19, (Özet Bildiri)

18. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Okuma Öz Yeterliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, ss.78, (Özet Bildiri)

19. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde B1 B2 Düzey Dinleme Etkinliklerinin İncelenmesi

Second International Symposium on Language Education and Teaching (ISLET), Belgrade, Sırbistan, 25 - 28 Mayıs 2016, ss.147-148, (Özet Bildiri)

20. Türkçe Öğretmeni Adayları Sosyal Öğrenme Platformunda: Beyaz Pano Örneği

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.163, (Özet Bildiri)

21. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Harmanlanmış Öğrenme Modelleri

Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.229, (Özet Bildiri)

22. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin İkinci Boyutuna Yolculuk: Karekodlar

Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu: Teknoloji Tabanlı Öğretim, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2014, ss.27, (Özet Bildiri)

23. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Blogların Kullanılması

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.80, (Özet Bildiri)

24. Türkçe Öğretmeni Adayları ve Türkçe Öğretmenlerinin Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Kısa Filmlerin Kullanılmasına Yönelik Görüşleri

6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Niğde, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2013, ss.52, (Özet Bildiri)

25. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, ss.33, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen Adaylarının Görsel Okuryazarlık ile İlgili Algıları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

2. Blogosferde Yabancılara Türkçe Öğretimi: Bir Öğrenme-Öğretme Aracı Olarak Bloglar

Dijital Çağda Yabancılara Türkçe Öğretimi, Mustafa Durmuş,Umut Başar,Önder Çangal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.329-350, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. ÖZEL AMAÇLI TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İÇİN HAZIRLANMIŞ MATERYALLER

Yabancılara Özel Amaçlı Türkçe Öğretimi, Eser Kocaman Gürata,Mustafa Durmuş,İsa Koyuncu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.147-170, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okuma Türleri

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Okuma Becerisi, Gürkan Moralı,Ali Göçer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.95-110, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Eleştirel Okumada Ölçme ve Değerlendirme

Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma, Hasan Kurnaz,Cafer Çarkıt, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.259-276, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Ali Göçer, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.247-289, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okuma Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Ali Göçer, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.185-214, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğreniminde Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.201-233, 2021

9. Çocuklara Görev Temelli Türkçe Öğretimi

Çocuklara Türkçe Öğretimi, Çangal, Önder; Çelik, Mehmet Emre, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-180, 2021

10. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Boylu, Emrah; Güngör, Haluk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.119-152, 2021

11. Akademik Türkçe Ders Kitaplarının İçerik ve Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi

Akademik Amaçlar İçin Türkçe Öğretimi -Kuram ve Uygulama-, Burak Tüfekçioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.103-128, 2020

12. Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Göçmen Öğrencilere Farklılaştırılmış Türkçe Öğretiminin Sınıfa Yansımaları

Göçmenlere Türkçe Öğretimi, Umut Başar,Burak Tüfekçioğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.105-132, 2020

13. Okuma Yoluyla Madde (Uyuşturucu) Bağımlılığı ile Mücadele Etme: Bibliyoterapi

Madde Bağımlılığı: Disiplinler Arası Bir Yaklaşım, Afşin Kariper,Ahmet Metin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-157, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

796

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

72

Proje

8

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları