Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlik Meslek Kanununa İlişkin Görüşler: Bir Literatür Değerlendirmesi

11TH INTERNATIONAL CONGRESSES ON LIFE, SOCIAL, AND HEALTH SCIENCES IN A CHANGING WORLD, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2023, ss.136-142 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe ve Türk Kültürü Dersine Yönelik Makalelerin Eğilimleri

ULUSLARARASI MİRAS DİL VE YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Brussels, Belçika, 26 - 27 Eylül 2023, ss.55-56 Sürdürülebilir Kalkınma

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarını Konu Edinen Makalelerde Araştırma Eğilimleri

VII. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Praha, Çek Cumhuriyeti, 2 - 04 Haziran 2023, ss.1

A Qualitative Study of Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language

Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.117-134

İleri Düzey Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinin Tür Bakımından İncelenmesi

8. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi, Skopje, Makedonya, 15 - 16 Eylül 2022, ss.39

A Qualitative Research on Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language.

6th AATT Conference: Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present And Future Dırectıons (31 October), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ekim 2021

ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK TÜRKÇEYE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ

4th International Science Symposium "New Horizons in Science", Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültür Aktarımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.135

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneklemi

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019

Uluslararası Öğrencilere Yönelik Akademik Türkçe Okuma Metinlerinin ve Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: Bir Doküman İncelemesi

2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019

Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde TÖMER’lerde karşılaşılan sorunlar

I. Kaşgarlı Mahmud Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.55

Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde dijital öykü anlatımına yönelik teorik bir çalışma

I. Kaşgarlı Mahmud Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.56

Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dinleme Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: ÇİT 1 Örneği

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.422

Yabancı Dil Olarak Türkçe Ders Kitaplarında Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.421

Öğrenciler Ne Düşünüyor?: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımına Yönelik Eylem Araştırmasından Bir Kesit

X. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, sa.19, ss.19

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Okuma Öz Yeterliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, ss.78

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde B1 B2 Düzey Dinleme Etkinliklerinin İncelenmesi

Second International Symposium on Language Education and Teaching (ISLET), Belgrade, Sırbistan, 25 - 28 Mayıs 2016, ss.147-148

Türkçe Öğretmeni Adayları Sosyal Öğrenme Platformunda: Beyaz Pano Örneği

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.163

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Harmanlanmış Öğrenme Modelleri

Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.229

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin İkinci Boyutuna Yolculuk: Karekodlar

Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu: Teknoloji Tabanlı Öğretim, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2014, ss.27

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Blogların Kullanılması

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.80

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, ss.33

Öğretmen Adaylarının Görsel Okuryazarlık ile İlgili Algıları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Okuma Türleri

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Okuma Becerisi, Gürkan Moralı,Ali Göçer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.95-110, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel Okumada Ölçme ve Değerlendirme

Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma, Hasan Kurnaz,Cafer Çarkıt, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.259-276, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Ali Göçer, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.247-289, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Okuma Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Ali Göçer, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.185-214, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğreniminde Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçenin Uzaktan Öğretimi ve Öğrenimi, Ali Göçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.201-233, 2021

Çocuklara Görev Temelli Türkçe Öğretimi

Çocuklara Türkçe Öğretimi, Çangal, Önder; Çelik, Mehmet Emre, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-180, 2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Boylu, Emrah; Güngör, Haluk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.119-152, 2021

Akademik Türkçe Ders Kitaplarının İçerik ve Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi

Akademik Amaçlar İçin Türkçe Öğretimi -Kuram ve Uygulama-, Burak Tüfekçioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.103-128, 2020

Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Göçmen Öğrencilere Farklılaştırılmış Türkçe Öğretiminin Sınıfa Yansımaları

Göçmenlere Türkçe Öğretimi, Umut Başar,Burak Tüfekçioğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.105-132, 2020

Okuma Yoluyla Madde (Uyuşturucu) Bağımlılığı ile Mücadele Etme: Bibliyoterapi

Madde Bağımlılığı: Disiplinler Arası Bir Yaklaşım, Afşin Kariper,Ahmet Metin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-157, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

73

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

287

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları