Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (13)
3. NEW TOOLS FOR ETANDEM IN LANGUAGE LEARNING: A THEORETICAL STUDY
Palimpsest
, cilt.8, sa.15, ss.237-247, 2023 (Scopus)
6. Konuşma Çözümlemesi Yöntemi: Veri Toplama ve Çözümleme Süreçlerinde Geçerlik, Güvenirlik ve Etik
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.381-402, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
9. Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sürecinde Araç Dil Kullanımına Yönelik Öğretici Görüşlerinin Değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.9, sa.2, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Karekodların Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine Entegre Edilmesi: Kuramsal Bir Çalışma
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.7, sa.3, ss.62-72, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Türkçe Okutmanlarının Görüşlerine Göre Sosyal Ağların Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine Katkıları
Hacettepe Üniversitesi Yabancı Dil Olarak Türkçe Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.103-117, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Blogların Kullanımına Yönelik Kuramsal Bir Çalışma
Turkophone
, cilt.5, sa.1, ss.41-50, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Benzetim Tekniği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.5, ss.77-102, 2014 (TRDizin)
21. An Analysis of Writing Dispositions of 6th Grade Students in terms of Different Variables
Mevlana International Journal of Education
, cilt.4, sa.2, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Dinleme Becerisine Yönelik Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçları
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.3, ss.250-272, 2014 (TRDizin)
23. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.152-162, 2014 (Hakemli Dergi)
24. Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Parçadan Bütüne ve Bütünden Parçaya İşlemler
International Journal of Language Academy
, cilt.2, sa.1, ss.133-141, 2014 (Hakemli Dergi)
25. Actively Learn
JOURNAL OF ADOLESCENT & ADULT LITERACY
, cilt.57, ss.243-244, 2013 (SSCI, Scopus)
26. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.22, ss.171-181, 2013 (TRDizin)
28. Öğretmen Adaylarının Görsel Okuryazarlık ile İlgili Algıları
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - Türkçenin Eğitimi Öğretimi Özel Sayısı
, cilt.6, sa.11, ss.517-541, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Kaynakçası
Türklük Bilimi Araştırmaları (TÜBAR)
, sa.32, ss.73-126, 2012 (Hakemli Dergi)
31. SBS Türkçe Testlerindeki Görselleri İçeren Soruların İncelenmesi
Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.174-183, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
2. Türkçe ve Türk Kültürü Dersine Yönelik Makalelerin Eğilimleri
ULUSLARARASI MİRAS DİL VE YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Brussels, Belçika, 26 - 27 Eylül 2023, ss.55-56, (Özet Bildiri)
3. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarını Konu Edinen Makalelerde Araştırma Eğilimleri
VII. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Praha, Çek Cumhuriyeti, 2 - 04 Haziran 2023, ss.1, (Yayınlanmadı)
4. A Qualitative Study of Teachers' Use of Corrective Feedback Strategies in Teaching Turkish as a Second Language
Teachıng Turkısh And Turkıc Languages Durıng The Pandemıc: Past, Present and Future Dırectıons: Proceedings of the 6th AATT Conference (31 October). American Association of Teachers of Turkic Languages. Turko-Tatar Press, Madison, Wisconsin, USA, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2021, cilt.1, ss.117-134, (Tam Metin Bildiri)
9. ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK TÜRKÇEYE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
4th International Science Symposium "New Horizons in Science", Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneklemi
2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
12. Uluslararası Öğrencilere Yönelik Akademik Türkçe Okuma Metinlerinin ve Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: Bir Doküman İncelemesi
2.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2019), Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
13. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde TÖMER’lerde karşılaşılan sorunlar
I. Kaşgarlı Mahmud Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)
15. Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dinleme Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: ÇİT 1 Örneği
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.422, (Özet Bildiri)
18. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Okuma Öz Yeterliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, ss.78, (Özet Bildiri)
20. Türkçe Öğretmeni Adayları Sosyal Öğrenme Platformunda: Beyaz Pano Örneği
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.163, (Özet Bildiri)
21. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Harmanlanmış Öğrenme Modelleri
Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.229, (Özet Bildiri)
22. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin İkinci Boyutuna Yolculuk: Karekodlar
Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu: Teknoloji Tabanlı Öğretim, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2014, ss.27, (Özet Bildiri)
23. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Blogların Kullanılması
7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.80, (Özet Bildiri)
25. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, ss.33, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
5. Eleştirel Okumada Ölçme ve Değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma, Hasan Kurnaz,Cafer Çarkıt, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.259-276, 2023
9. Çocuklara Görev Temelli Türkçe Öğretimi
Çocuklara Türkçe Öğretimi, Çangal, Önder; Çelik, Mehmet Emre, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-180, 2021
10. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Boylu, Emrah; Güngör, Haluk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.119-152, 2021
13. Okuma Yoluyla Madde (Uyuşturucu) Bağımlılığı ile Mücadele Etme: Bibliyoterapi
Madde Bağımlılığı: Disiplinler Arası Bir Yaklaşım, Afşin Kariper,Ahmet Metin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-157, 2020
14. Uluslararası Öğrenciler için Akademik Türkçe Sağlık Bilimleri
Can Ofset, Kayseri, 2018
15. Uluslararası Öğrenciler için Akademik Türkçe Fen Bilimleri
Can Ofset, Kayseri, 2018
16. Uluslararası Öğrenciler için Akademik Türkçe Sosyal Bilimler
Can Ofset, Kayseri, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
9
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
796
H-İndeks (Scholar)
15
Atıf (TrDizin)
34
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
1
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
72
Proje
8
Tez Danışmanlığı
5