Makaleler
32
Tümü (32)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)
3. Kültür Endüstrisi Aracı Olarak Dijital Yayıncılık: Dijital Tv Platformları Üzerine Durum Çalışması
The Journal of Communication and Social science
, cilt.3, sa.1, ss.133-166, 2023 (Hakemli Dergi)
4. DESTİNASYON VE ÜLKE TANITIM FİLMLERİNİN ORYANTALİZM AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Erciyes Akademi Dergisi
, cilt.36, sa.4, ss.1766-1791, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Kullanıcı türevli içeriklerin satın alma davranışına etkisi üzerine bir araştırma
TUJOM
, cilt.6, sa.6, ss.143-159, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Post-Truth Dönem ve Twıtter Kullanıcılarının Hakikate Bakışı Üzerine Bir Araştırma
Erciyes Akademi
, cilt.35, ss.742-768, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Sosyal medya perspektifinden gerilla pazarlama ve bir araştırma
Aksaray İletişim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.362-392, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Covid-19 Pandemi Sürecinde Dijital Diplomasi: T.C. Dışişleri Bakanlığı Üzerine Bir Araştırma
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.1087-1104, 2020 (TRDizin)
11. Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1453-1479, 2020 (TRDizin)
13. Tüketim Toplumunda Gözetim Uygulamaları ve Tüketici Bakış Açısından Bir Değerlendirme
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi e-Gifder
, cilt.6, sa.1, ss.149-171, 2018 (TRDizin)
14. Adolf Hitler’in Korku Çekiciliği Bağlamında Kamu Spotu Reklamlarında Kullanımı
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Academia
, cilt.5, sa.3, ss.290-306, 2018 (TRDizin)
16. PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER (MPR) UYGULAMALARINDA İLİŞKİSEL YAKLAŞIM:CHATBOT ÖRNEĞ
SOBİDER
, cilt.5, sa.19, ss.266-278, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Küreselleşme Perspektifinden İnsan Doğası ve Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Dönüşümü Üzerine Bir İnceleme
Akdeniz İletişim
, sa.27, ss.96-115, 2017 (TRDizin)
20. Televizyon Programlarında Ürün Yerleştirme:”Survivor All Star” Örneği
Selçuk İletişim
, cilt.9, sa.4, ss.238-257, 2017 (TRDizin)
21. TELEVİZYON PROGRAMLARINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME: “SURVIVOR ALL STAR” ÖRNEĞİ
Selçuk İletişim
, cilt.9, sa.4, ss.238-257, 2017 (TRDizin)
25. Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Bilgi Edinme Hakkı ve Uygulanabiliriliği: Erciyes Üniversitesi Örneği
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.145-167, 2010 (Hakemli Dergi)
26. Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Bilgi Edinme Hakkı ve Uygulanabilirliği: Erciyes Üniversitesi Örneği
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.145-167, 2010 (Hakemli Dergi)
27. Küresel Kültürel İlişkilerin Geleceği:Bulut Kültürü
Akademia Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.80-90, 2010 (Hakemli Dergi)
28. Contribution of Stari Most to Turkey's Reputation in Terms of Culture and Heritage Tourism
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.31, ss.59-78, 2010 (Hakemli Dergi)
29. Contribution of Stari Most to Turkey’s Reputation in Terms of Culture and Heritage
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.31, ss.59-78, 2010 (TRDizin)
31. Okuyucuların Yerel Gazeteleri Algılamaları
E-Journal of New World Science Academy NWSA
, cilt.4, sa.1, ss.1-24, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
5. YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN LİSANS EĞİTİMİNE YÖNELİK MEMNUNİYET DÜZEYLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
III. Ines International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.202-209, (Tam Metin Bildiri)
6. GENDER PERSPECTIVE OF CHILD EDUCATION CENTER PERSONNEL: CASE STUDY OF ERCIYES UNIVERSITY IN KAYSERI, TURKEY
International Conference Contemporary Women's Studies, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mart 2018, ss.22, (Tam Metin Bildiri)
7. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (MPR) Uygulamalarında İlişkisel Yaklaşım: Chatbot Örneği
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.286, (Özet Bildiri)
8. The Importance of Early Child Education for Gender Equality in Turkey
4th International Symposium on Asian Languages and Literatures, Aurangabad, Hindistan, 2 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
9. Job Satisfaction in Terms of Social Gender Equality in Employees and Its Effect on The Corporate Reputation Sample of Eru Academicians
2nd International Conference on Social Sciences Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.508-518, (Tam Metin Bildiri)
12. Yurtdışında Bulunan Türk Eserlerinin Yerli Turistler Perspektifinde Türkiye’xxnin Tanıtımına Etkileri: Mostar Köprüsü Örneği
I.Disiplinlerarası Turizm Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, ss.629-642, (Tam Metin Bildiri)
13. Büyük Ölçekli Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Uluslararası Halkla İlişkiler : TC Kültür ve Turizm Bakanlığı’xxnın 2007 Yılı İtibariyle Avrupa Birliği Ülkelerinde Gerçekleştirmiş Olduğu Halkla İlişkiler Faaliyetleri
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
1. Türkiye’nin Libya Açılımında Kamu Diplomasisi: TİKA Örneği
Kamu Diplomasisi ve Yumuşak Güç: İletişim Perspektifli İncelemeler, Arslan Ş.,Temel M., Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.53-77, 2024
2. Sürdürülebilir Kalkınmada Toplumsal Cinsiyet Eşitliği: Halkla İlişkiler Perspektifinden Bir Değerlendirme
Halkla İlişkiler ve İletişim Çalışmalarında Sürdürülebilirlik, Mustafa Koçer, Murat Başarır, Mustafa Cıngı, Editör, Nobel Yayınevi, ss.27-54, 2022
3. DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER TEMELİNDE KAMU DİPLOMASİSİNDE YENİ NESİL UYGULAMALAR: ANTALYA DİPLOMASİ FORUMU ÖRNEĞİ
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI:ÖRNEK OLAYLAR, Nejat Özüpek, Ercan Aktan, Murat Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.229-249, 2021
4. Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği, Asuman GÖLGELİ Elif DENİZ ŞAFAK Emel TANYERİ MAZICI Hülya ARGUNŞAH Jale METİN KIYICI Masreka KHAN Zeynep ÖLÇÜ DİNÇER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.91-110, 2020
5. A Study on International Public Relations and Perspective of Turkey
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.383-410, 2017
6. Foreign Aids As An Alternative Method Of International Communication In Public Diplomacy: A Research On The Sample Of Somalia
Communication and Media Reserach International Associaton of Social Science Research, Arslan H., İçbay M.A., Ruggiero, C., Editör, E-Bwn, İstanbul, ss.401-410, 2017
7. A Study on International Public Relations and Perspective of Turkey
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang Publishing, Frankfurt, ss.383-410, 2017
8. Kavramsal, Sektörel ve Mesleksel Açıdan Uluslararası Halkla İlişkiler
Uluslararası Halkla İlişkiler, "Tanyeri Mazıcı, E.", Editör, Omniscriptum Gmbh&Co, Saarbrücken, ss.1-30, 2016
9. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Ülke Markası
Uluslararası Halkla İlişkiler, "Tanyeri Mazıcı, E.", Editör, Omniscriptum Gmbh&Co, Saarbrücken, ss.199-230, 2016
10. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Ülke Markası
Uluslararası Halkla İlişkiler, Yrd.Doç.Dr.Emel Tanyeri, Editör, OmniScriptum GmbHCo, Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, ss.199-230, 2016
11. Destinasyon Tanıtımında Halkla İlişkiler
Literatürk Yayıncılık, Konya, 2015
12. Ekip Çalışması ve İnsan İlişkileri
Ekip Çalışması ve Liderlik, Prof.Dr.Mustafa Akdağ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.18-40, 2015
13. Uluslararası Krizlerin Yönetiminde Bir İletişim Yöntemi Olarak Kamu Diplomasisi Kavramı Ve Dünyadan Örnek Uygulamalar
Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Prof.Dr.Mustafa Akdağ-Doç.Dr.Ümit Arklan, Editör, Literatürk Yayıncılık, Konya, ss.493-524, 2014
14. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’ nde Bir İnceleme
Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza ÇAKIR ve Hakan AYDIN, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012
15. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’nde Bir İnceleme
Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza Çakır-Hakan Aydın, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012
16. Okuyucuların Yerel Gazeteleri Algılamaları (Kayseri Örneği)
Çakir H Güllü K Koçer M Tanyeri E Tarih İçinde Kayseri Basını Çakır H Aydın H Ed Palet Yayınları Konya ss 477 508, Hamza Çakır ve Hakan Aydın, Editör, Palet, Konya, ss.477-508, 2012
17. Halkla İlişkilerde Sponsorluk
Halkla İlişkilere Giriş, Prof.Dr.Metin Işık, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.169-188, 2012
18. Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobiciliğin Yeni Boyutu: e-lobicilik
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, IŞIK M.,AKDAĞ, M, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.200-0, 2009
19. Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobicliğin Yeni Boyutu: E-Lobicilik
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Doç.Dr.Metin Işık-Yrd.Doç.Dr. Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.269-288, 2009