Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

3. APPEAL OF HUMOUR IN ADVERTISING AND THE UTILIZATION OF THEM IN COMMERCIALS OF E-COMMERCE

EL RUHA 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 30 Ocak 2021, (Tam Metin Bildiri)

4. HİBE PROJELERİNİN DEĞİŞİM GÜÇÜ: “YEMLİHA HAZIRLANIYOR YARINLARA”

Dekaum 2. Uluslararasi Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.432-440, (Tam Metin Bildiri)

5. YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN LİSANS EĞİTİMİNE YÖNELİK MEMNUNİYET DÜZEYLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA

III. Ines International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.202-209, (Tam Metin Bildiri)

6. GENDER PERSPECTIVE OF CHILD EDUCATION CENTER PERSONNEL: CASE STUDY OF ERCIYES UNIVERSITY IN KAYSERI, TURKEY

International Conference Contemporary Women's Studies, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mart 2018, ss.22, (Tam Metin Bildiri)

7. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (MPR) Uygulamalarında İlişkisel Yaklaşım: Chatbot Örneği

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.286, (Özet Bildiri)

8. The Importance of Early Child Education for Gender Equality in Turkey

4th International Symposium on Asian Languages and Literatures, Aurangabad, Hindistan, 2 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Job Satisfaction in Terms of Social Gender Equality in Employees and Its Effect on The Corporate Reputation Sample of Eru Academicians

2nd International Conference on Social Sciences Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.508-518, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. A Comparative Analysis on the Use of Social Media Public Relations of Online Shopping Sites

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.215-216, (Özet Bildiri)

11. Foreign Aids As An Alternative International Communication Method In Public Diplomacy A Research On Somalia Example

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.401-410, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 19

1. Türkiye’nin Libya Açılımında Kamu Diplomasisi: TİKA Örneği

Kamu Diplomasisi ve Yumuşak Güç: İletişim Perspektifli İncelemeler, Arslan Ş.,Temel M., Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.53-77, 2024

2. Sürdürülebilir Kalkınmada Toplumsal Cinsiyet Eşitliği: Halkla İlişkiler Perspektifinden Bir Değerlendirme

Halkla İlişkiler ve İletişim Çalışmalarında Sürdürülebilirlik, Mustafa Koçer, Murat Başarır, Mustafa Cıngı, Editör, Nobel Yayınevi, ss.27-54, 2022

3. DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER TEMELİNDE KAMU DİPLOMASİSİNDE YENİ NESİL UYGULAMALAR: ANTALYA DİPLOMASİ FORUMU ÖRNEĞİ

DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI:ÖRNEK OLAYLAR, Nejat Özüpek, Ercan Aktan, Murat Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.229-249, 2021

4. Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme

Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği, Asuman GÖLGELİ Elif DENİZ ŞAFAK Emel TANYERİ MAZICI Hülya ARGUNŞAH Jale METİN KIYICI Masreka KHAN Zeynep ÖLÇÜ DİNÇER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.91-110, 2020

5. A Study on International Public Relations and Perspective of Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.383-410, 2017

6. Foreign Aids As An Alternative Method Of International Communication In Public Diplomacy: A Research On The Sample Of Somalia

Communication and Media Reserach International Associaton of Social Science Research, Arslan H., İçbay M.A., Ruggiero, C., Editör, E-Bwn, İstanbul, ss.401-410, 2017

7. A Study on International Public Relations and Perspective of Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang Publishing, Frankfurt, ss.383-410, 2017

8. Kavramsal, Sektörel ve Mesleksel Açıdan Uluslararası Halkla İlişkiler

Uluslararası Halkla İlişkiler, "Tanyeri Mazıcı, E.", Editör, Omniscriptum Gmbh&Co, Saarbrücken, ss.1-30, 2016

9. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Ülke Markası

Uluslararası Halkla İlişkiler, "Tanyeri Mazıcı, E.", Editör, Omniscriptum Gmbh&Co, Saarbrücken, ss.199-230, 2016

10. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Ülke Markası

Uluslararası Halkla İlişkiler, Yrd.Doç.Dr.Emel Tanyeri, Editör, OmniScriptum GmbHCo, Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, ss.199-230, 2016

12. Ekip Çalışması ve İnsan İlişkileri

Ekip Çalışması ve Liderlik, Prof.Dr.Mustafa Akdağ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.18-40, 2015

13. Uluslararası Krizlerin Yönetiminde Bir İletişim Yöntemi Olarak Kamu Diplomasisi Kavramı Ve Dünyadan Örnek Uygulamalar

Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Prof.Dr.Mustafa Akdağ-Doç.Dr.Ümit Arklan, Editör, Literatürk Yayıncılık, Konya, ss.493-524, 2014

14. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’ nde Bir İnceleme

Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza ÇAKIR ve Hakan AYDIN, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012

15. Yerel Gazetelerde Yer Alan Reklamlar Üzerine Kayseri Örneği’nde Bir İnceleme

Tarih İçinde Kayseri Basını, Hamza Çakır-Hakan Aydın, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.345-367, 2012

16. Okuyucuların Yerel Gazeteleri Algılamaları (Kayseri Örneği)

Çakir H Güllü K Koçer M Tanyeri E Tarih İçinde Kayseri Basını Çakır H Aydın H Ed Palet Yayınları Konya ss 477 508, Hamza Çakır ve Hakan Aydın, Editör, Palet, Konya, ss.477-508, 2012

17. Halkla İlişkilerde Sponsorluk

Halkla İlişkilere Giriş, Prof.Dr.Metin Işık, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.169-188, 2012

18. Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobiciliğin Yeni Boyutu: e-lobicilik

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, IŞIK M.,AKDAĞ, M, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.200-0, 2009

19. Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobicliğin Yeni Boyutu: E-Lobicilik

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Doç.Dr.Metin Işık-Yrd.Doç.Dr. Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.269-288, 2009
Metrikler

Yayın

65

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

2

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları