Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel merakları, matematiksel yatkınlıkları ve matematik öğrenmeye ilişkin inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.274-275, (Özet Bildiri)

2. Sınıf öğretmenlerinin matematik okuryazarlığına ilişkin görüşleri

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.284-285, (Özet Bildiri)

3. Ailelerin matematik eğitimine katılımlarını yordamada matematik eğitiminden beklentilerinin incelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Online, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.402-404, (Özet Bildiri)

4. Sınıf öğretmeni adaylarının “matematik oyunu” kavramına ilişkin metaforik algıları

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.405-406, (Özet Bildiri)

5. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematik problemi çözmeye ilişkin algılarının metaforlar yoluyla analizi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.411-412, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Otantik Öğrenme Durumlarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1493-1496, (Özet Bildiri)

7. Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki beceri öğretmen yeterliklerinin incelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1316-1318, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen adaylarının geliştirdikleri otantik öğrenme durumlarının incelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1469-1472, (Özet Bildiri)

9. 4. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlılık Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB-Matematik) Düzeylerinin İncelenmesi

1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Çocuk Katılımı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri İle Mesleki Yenilikçi Eğilimlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 8 Kasım - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmen Kılavuz Kitaplarına Yönelik Görüş ve Önerileri

12. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 16 Mayıs 2016, ss.95, (Özet Bildiri)

16. İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OTURUŞ DEFTER POZİSYONU KALEM TUTUŞ VE EL TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ

12. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.236, (Özet Bildiri)

17. Sınıf Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamı Algıları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 Mayıs - 23 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen adaylarının gelecekteki mesleki yeterliklerine yönelik görüşleri

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen adaylarının matematiksel problem çözmeye yönelik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, ss.323-327, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmenlik uygulaması öz değerlendirme formu geliştirme çalışması

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

22. Action research: Gaining cooperating teacher competencies to cooperating teacher through mentor training program

2th International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 30 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

24. Sınıf öğretmenlerinin eleştirel düşünme becerisi öğretimine yönelik görüşleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

25. Sınıf öğretmeni adaylarının okul deneyimi dersinin amaç ve etkinlikleri hakkındaki görüş ve önerileri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

26. Sınıf öğretmenlerinin hizmet içi eğitimde uzaktan eğitime yönelik inançları

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ocak 2012, (Özet Bildiri)

30. Öğretmenlik uygulaması dersi öğretmen adayı akran değerlendirme ölçeği geliştirme çalışması

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

31. İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının okul deneyimi dersine yönelik tutumları, (Sakarya Üniversitesi Örneği)

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Matematik Eğitimi ve Oyunlaştırma

Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar, Tuğba; Ayvaz Can Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.97-137, 2022

2. Bir Öğretim Stratejisi Olarak Mizah

Eğitimde Mizah, Oruç, Şahin; İlhan, Genç Osman, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, ss.417-437, 2021
Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

29

Proje

6