SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf öğretmeni adaylarının “matematik oyunu” kavramına ilişkin metaforik algıları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.52, sa.52, ss.482-504, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.771-790, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik veGüvenirlik Çalışması
International Journal of Field Education
, cilt.5, sa.2, ss.94-106, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.753-766, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının “çocuk katılımı” kavramına yönelik metaforik algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Turkish Studies Educational Sciences
, cilt.13, sa.19, ss.253-284, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gelecekteki Mesleki Yeterliklerine Yönelik Görüşleri
Sakarya University Journal of Education
, cilt.5, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretimine İlişkin Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.57, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki beceri öğretmen yeterliklerinin incelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1316-1318
Öğretmen adaylarının geliştirdikleri otantik öğrenme durumlarının incelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1469-1472
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlılık Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Kasım 2017
Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB-Matematik) Düzeylerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Kasım 2017
Üniversite Öğrencilerinin Medya-Teknoloji Kullanımı ve Tutumları ile Akademik Erteleme Eğilimlerinin İncelenmesi: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
VIII. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 11 - 12 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri İle Mesleki Yenilikçi Eğilimlerinin İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 8 Kasım - 11 Mayıs 2017
Öğretmen adaylarının matematiksel problem çözmeye yönelik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, ss.323-327
Öğretmenlik uygulaması öz değerlendirme formu geliştirme çalışması
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Türkiye de lisansüstü düzeyde sınıf öğretmenliği bilim dalında matematik eğitimi üzerine yapılan tezlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI.Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalıkları ile bilinçsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Sınıf öğretmeni adaylarının okul deneyimi dersinin amaç ve etkinlikleri hakkındaki görüş ve önerileri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf öğretmenlerinin hizmet içi eğitimde uzaktan eğitime yönelik inançları
6th International Computer Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ocak 2012
Sınıf öğretmenliği öğretmenlik uygulaması öğretim elemanı için öğretmen adayı gözlem formu geliştirme çalışması
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin Türkçe öğretim programlarında yer alan görsel okuma ve görsel sunu öğrenme alanına yönelik öz-yeterlilik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 1 - 03 Temmuz 2010
Öğretmenlik uygulaması dersi öğretmen adayı akran değerlendirme ölçeği geliştirme çalışması
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Eğitimi ve Oyunlaştırma
Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar, Tuğba; Ayvaz Can Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.97-137, 2022
Bir Öğretim Stratejisi Olarak Mizah
Eğitimde Mizah, Oruç, Şahin; İlhan, Genç Osman, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, ss.417-437, 2021