Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. The Use Of Social Media As A Marketing Tool

12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35, (Tam Metin Bildiri)

4. Consumers’ Awareness and Perceptions in Halal Food Certificated Products

The 3rd Global Islamic Marketing Conference, Mısır, 1 - 04 Ocak 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

5. Türk İşadamlarının Uluslararası Pazarlarda İş Görüşmeleri Süreci ve Anlaşmalarla İlgili Algıları

1.Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.705-720, (Tam Metin Bildiri)

6. “Perceptions of Turkish Consumers about the Ethicality of Marketing Practices”

Society for Marketing Advances, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 2001, ss.90-93, (Tam Metin Bildiri)

8. “Important Factors in Determining the Clients of Islamic Banks

Social Science Methodology in the New Millenium, Almanya, 1 - 04 Mayıs 2000, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Patient Perceptions about Service Quality of a Hospital in Turkey

ADVACES IN MARKETING: THEORY, PRACTICE AND EDUCATION, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 1999, ss.249-253, (Tam Metin Bildiri)

10. “Relationships Among Characteristic and Service Quality Perceptions of Tourists in Turkish Hotels

Enriching Marketing Practice and Education Southern Marketing Association, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 1997, ss.249-253, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Perakendecilik: Tanımı, Kapsamı ve Önemi; Perakendeciliği Etkileyen Çevresel Faktörler; Perakendecilikte Etik ve Sosyal Sorumluluk

Perakendeciliğe Giriş, Prof. Dr. Ayşe Sevgi Öztürk, Editör, Anadolu Üniversitesi, Saray Matbaacılık, Ankara, ss.2-117, 2013

3. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar

Detay Yayıncılık, Ankara, 2012

4. Perakendecilik ve Mağaza Kuruluş Yeri Kararları

Perakende Yönetimi, Doç. Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.28-61, 2012

5. Marketlerde Pazarlama Yönetimi

Detay Yayıncılık, Ankara, 2010
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

2

Açık Erişim

1