Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (18)
3. "The Hotel Service Quality Perceptions Of International Tourists: A Case Study Of Antalya"
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT
, cilt.26, ss.100-120, 2014 (SSCI, Scopus)
4. Algılanan hizmet kalitesi, algılanan müşteri değeri ve davranışsal eğilimler üzerinde ulusal kültür etkisi: Antalya'da bir uygulam
Verimlilik Dergisi
, sa.2, ss.73-111, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. “Tüketicilerin Alışveriş Yaptıkları Mağazayı Değerlendirmelerinde Etkili olan Faktörler İle Sadakat Arasındaki İlişki: Kayseri İlinde Yapılan Bir Araştırma”,
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (Journal of Economics and Administrative Sciences),
, cilt.12, sa.1, ss.1-20, 2011 (TRDizin)
7. “Satış Elemanlarının Duygusal Zekasının Bir Göstergesi olarak Algılanan Performans, Satış ve Müşteri Odaklılık,
Cumhuriyet Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.159-174, 2009 (Hakemli Dergi)
8. “Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,
Ege Akademik Bakış Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.113-131, 2009 (Hakemli Dergi)
9. “Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri”
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.45-58, 2008 (Hakemli Dergi)
10. “Elektronik Ticarete Etiksel Açıdan Bakış
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.69-74, 2006 (TRDizin)
12. “Satış Elemanlarının Etik Algılamaları: Perakende Sektöründe Bir Uygulama”
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,
, cilt.6, sa.2, ss.1-22, 2005 (Hakemli Dergi)
15. “Hizmet İşletmelerinde Çalışanların Etik Olmayan Davranışlara İlişkin Değerlendirmeleri: Otel İşletmelerinde Bir Uygulama”,
Akademik Bakış Dergisi
, cilt.4, ss.44-53, 2004 (Hakemli Dergi)
17. “Pazar Yönlülük ve Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama”,
Pazarlama Dünyası
, sa.1, ss.4-11, 2002 (Hakemsiz Dergi)
18. “Perakendecilikte Kategori Yönetimi”,
Pazarlama Dünyası
, sa.1, ss.61-64, 2001 (Hakemsiz Dergi)
19. Global Pazarlama ve Ürün Standartlaştırma/Uyarlama Kararı
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.16, ss.117-132, 2000 (Hakemli Dergi)
21. Tüketici Etiği ve Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,
, cilt.14, sa.1, ss.297-309, 2000 (Hakemli Dergi)
23. Üniversite Öğrencilerinin Cinsiyetlerine Göre Gıda Tüketim Alışkanlıkları
Pazarlama Dünyası
, sa.54, ss.13-20, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. The Use Of Social Media As A Marketing Tool
12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35, (Tam Metin Bildiri)
2. Kayseri'deki Tüketicilerin Helal Gıda Sertifikalı Ürünlere Yönelik Farkındalıklarını ve Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
3. Kayseri Ekonomisi Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2014, ss.399-414, (Tam Metin Bildiri)
3. A Study For Determining The Effects Of The Perceptions of Consumers About Halal Food, On The Consumers’ Intention To Buy in Turkey
The 3rd Global Islamic Marketing Conference, Mısır, 1 - 04 Ocak 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
4. Consumers’ Awareness and Perceptions in Halal Food Certificated Products
The 3rd Global Islamic Marketing Conference, Mısır, 1 - 04 Ocak 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
5. Türk İşadamlarının Uluslararası Pazarlarda İş Görüşmeleri Süreci ve Anlaşmalarla İlgili Algıları
1.Uluslararası Balkanlarda Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 Mayıs 2009, ss.705-720, (Tam Metin Bildiri)
6. “Perceptions of Turkish Consumers about the Ethicality of Marketing Practices”
Society for Marketing Advances, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 2001, ss.90-93, (Tam Metin Bildiri)
8. “Important Factors in Determining the Clients of Islamic Banks
Social Science Methodology in the New Millenium, Almanya, 1 - 04 Mayıs 2000, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
9. Patient Perceptions about Service Quality of a Hospital in Turkey
ADVACES IN MARKETING: THEORY, PRACTICE AND EDUCATION, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 1999, ss.249-253, (Tam Metin Bildiri)
10. “Relationships Among Characteristic and Service Quality Perceptions of Tourists in Turkish Hotels
Enriching Marketing Practice and Education Southern Marketing Association, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 1997, ss.249-253, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Perakendecilik: Tanımı, Kapsamı ve Önemi; Perakendeciliği Etkileyen Çevresel Faktörler; Perakendecilikte Etik ve Sosyal Sorumluluk
Perakendeciliğe Giriş, Prof. Dr. Ayşe Sevgi Öztürk, Editör, Anadolu Üniversitesi, Saray Matbaacılık, Ankara, ss.2-117, 2013
3. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
Detay Yayıncılık, Ankara, 2012
4. Perakendecilik ve Mağaza Kuruluş Yeri Kararları
Perakende Yönetimi, Doç. Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.28-61, 2012
6. Pazarlama Ahlâkı ve Kayseri'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletme Yöneticilerinin Pazarlama Ahlâkına İlişkin Değerlendirmeleri
Kayseri Ticaret Odası Yayın No:45, Kayseri, 2000