Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (6)
1. Ceza İnfaz Kurumlarında Gerçekleştirilen Manevi Rehberlik ve Din Hizmetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Kayseri Örneği)
Diyanet İlmi Dergi
, cilt.55, ss.81-119, 2019 (TRDizin)
2. Bir Hatip Olarak Din Görevlilerinde Bulunması Gereken Temel Yeterlikler
dergİabant (Abant İzzet Baysal Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi)
, cilt.6, ss.416-429, 2018 (Hakemli Dergi)
3. DKAB Öğretmenlerine Göre Suriyeli Çocukların Devlet Okullarında Karşılaştıkları Sorunlar (Nitel Bir Araştırma)
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, ss.469-499, 2018 (TRDizin)
4. Yüksek Din Öğretiminde Karma ya da Tek Cinsiyete Dayalı Eğitim Üzerine Nitel Bir Araştırma
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.373-406, 2018 (Hakemli Dergi)
6. İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Değerler Eğitiminde Kullandıkları Yöntemler-Nitel Bir Araştırma-
Milli Eğitim Bakanlığı Dergisi
, cilt.47, ss.131-167, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Ezilenlerin Pedagojisi-Paulo Freire
Düşünen Şehir Dergisi
, sa.3, 2017 (Hakemli Dergi)
9. İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Değer Öğretiminin Amaçları-Nitel Bir Araştırma-
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.193-209, 2016 (TRDizin)
10. İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Gözüyle Değer Öğretimini Gerçekleştiren Öğretmenlerde Olması Gereken Nitelikler-Nitel Bir Araştırma-
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.125-142, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
11. İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretimini Planlamaya İlişkin Durumları-Nitel Bir Araştırma-
Milli Eğitim
, cilt.45, sa.212, ss.61-81, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
13. İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Yaptıkları İşbirlikleri-Nitel Bir Araştırma
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.339-352, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
14. Tepkisel ve Gelişimsel Sınıf Yönetimi Modellerinin Ahlak Eğitimiyle İlişkisi
Bilimname: Düşünce Platformu
, cilt.30, sa.1, ss.207-221, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
16. Batı Avrupa’da Özel Müslüman Okullarının Karşılaştıkları Sorunlar: İngiltere, Hollanda ve Fransa Örneği
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.30, ss.69-103, 2015 (TRDizin)
17. Ahlak Eğitimine Feminist Bir Yaklaşım: Özen Yaklaşımı
Bilimname: Düşünce Platformu
, cilt.1, sa.26, ss.99-120, 2014 (ESCI, TRDizin)
19. Cumhuriyet Türkiyesi’nde Bir Mesele Olarak İslam
INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY
, cilt.2, sa.4, ss.231-236, 2012 (TRDizin)
21. Bireycilik ve Toplumculuk Tartışmaları Bağlamında Değerler Eğitimi Yaklaşımları
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.31-54, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. İlahiyat Fakültelerinde Kuran Öğretimi İle İlgili Problemler ve Çözüm Önerileri (Nitel Bir Araştırma)
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2. Din Görevlilerinin Gözüyle Hastanelerde Gerçekleştirilen Manevi Destek Hizmetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Kayseri Örneği)
IX. Uluslararası Din Görevlileri Sempozyumu, 3 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
3. Sadreddin Konevi’de Eğitim Düşüncesi
Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Suriyeli Çocukların Devlet Okullarında Karşılaştıkları Sorunlar (Nitel Bir Araştırma)
Kartepe Zirvesi-Göç, Mültecilik ve İnsanlık, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
5. Sadreddin Konevi’nin Eğitim Felsefesi
III. Uluslararası Sadreddin Konevi Sempozyumu, 19 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
6. İbn Miskeveyh’in Eğitim Felsefesi
Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi 2018, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018, ss.347-359, (Özet Bildiri)
7. İlahiyat Fakültelerinde Karma Eğitim Uygulamasının Öğrenci Görüşleri İle Değerlendirilmesi
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
8. Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Olan Proje İmam Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri-Nitel Bir Araştırma-
Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
10. Öğretmenlerin İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi ile Değer Öğretiminin İlişkisine Dair Görüşleri-Nitel Bir Araştırma-
V. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
13. İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Kavramına Yükledikleri Anlamlar
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
15. Ahlak Eğitimine Feminist Bir Yaklaşım: İlgi/Özen Yaklaşımı
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, 16 - 18 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
16. Birey ve Toplum Merkezli Modern Çıkmaz Tartışmaları Ekseninde Değerler Eğitimi Yaklaşımlarına Bir Bakış
Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
17. Religious Education in Turkey
3rd International Conference for Theory and Practice in Education, 27 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
18. Çok Kültürlü Din Eğitimi
I. Uluslararası Avrupalı Türkler Kongresi, Antwerp, Belçika, 22 - 23 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
19. Din ve Dayanışmacı Modelleme Türleri
18. Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 10 - 11 Mart 2007, (Özet Bildiri)
20. Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye’de Din Eğitimi
Avrupa Birliğine Doğru İkinci Boğaziçi Buluşması, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Ateist Çevrelere Göre S/Zorunlu Din Dersleri
Maarif Mektepleri, Ankara, 2019
3. Din Görevliliği ve Hatiplik
Hitabet ve Mesleki Uygulama, Akyürek, Süleyman, Editör, Bilay Yayınları, ss.53-72, 2018
4. Cenaze ile İlgili Dini Görevler
Hitabet ve Mesleki Uygulama, Akyürek, Süleyman, Editör, Bilay Yayınları, Ankara, ss.221-236, 2018
6. İbn Miskeveyh
Klasik İslam Eğitimcileri, Mustafa Köylü, Ahmet Koç, Editör, Rağbet Yayınları, İstanbul, ss.159-182, 2016
Diğer Yayınlar
1