SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretimini Planlamaya İlişkin Durumları-Nitel Bir Araştırma-
Milli Eğitim
, cilt.45, sa.212, ss.61-81, 2016 (SCI-Expanded)
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Yaptıkları İşbirlikleri-Nitel Bir Araştırma
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.339-352, 2016 (SCI-Expanded)
Tepkisel ve Gelişimsel Sınıf Yönetimi Modellerinin Ahlak Eğitimiyle İlişkisi
Bilimname: Düşünce Platformu
, cilt.30, sa.1, ss.207-221, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ceza İnfaz Kurumlarında Gerçekleştirilen Manevi Rehberlik ve Din Hizmetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Kayseri Örneği)
Diyanet İlmi Dergi
, cilt.55, ss.81-119, 2019 (Hakemli Dergi)
DKAB Öğretmenlerine Göre Suriyeli Çocukların Devlet Okullarında Karşılaştıkları Sorunlar (Nitel Bir Araştırma)
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, ss.469-499, 2018 (Hakemli Dergi)
Bir Hatip Olarak Din Görevlilerinde Bulunması Gereken Temel Yeterlikler
dergİabant (Abant İzzet Baysal Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi)
, cilt.6, ss.416-429, 2018 (Hakemli Dergi)
Hastanelerde Gerçekleştirilen Manevi Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Kayseri Örneği)
Amasya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.221-256, 2018 (Hakemli Dergi)
Yüksek Din Öğretiminde Karma ya da Tek Cinsiyete Dayalı Eğitim Üzerine Nitel Bir Araştırma
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.373-406, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Değerler Eğitiminde Kullandıkları Yöntemler-Nitel Bir Araştırma-
Milli Eğitim Bakanlığı Dergisi
, cilt.47, ss.131-167, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Yaklaşımı-Nitel Bir Araştırma-
Bilimname: Düşünce Platformu
, cilt.34, sa.2, ss.465-498, 2017 (Hakemli Dergi)
Ezilenlerin Pedagojisi-Paulo Freire
Düşünen Şehir Dergisi
, sa.3, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Değer Öğretiminin Amaçları-Nitel Bir Araştırma-
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.193-209, 2016 (Hakemli Dergi)
Batı Avrupa’da Özel Müslüman Okullarının Karşılaştıkları Sorunlar: İngiltere, Hollanda ve Fransa Örneği
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.30, ss.69-103, 2015 (Hakemli Dergi)
Ahlak Eğitimine Feminist Bir Yaklaşım: Özen Yaklaşımı
Bilimname: Düşünce Platformu
, cilt.1, sa.26, ss.99-120, 2014 (ESCI)
Cumhuriyet Türkiyesi’nde Bir Mesele Olarak İslam
INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY
, cilt.2, sa.4, ss.231-236, 2012 (Hakemli Dergi)
Bireycilik ve Toplumculuk Tartışmaları Bağlamında Değerler Eğitimi Yaklaşımları
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.31-54, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlahiyat Fakültelerinde Kuran Öğretimi İle İlgili Problemler ve Çözüm Önerileri (Nitel Bir Araştırma)
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2019
Din Görevlilerinin Gözüyle Hastanelerde Gerçekleştirilen Manevi Destek Hizmetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Kayseri Örneği)
IX. Uluslararası Din Görevlileri Sempozyumu, 3 - 04 Kasım 2018
Sadreddin Konevi’de Eğitim Düşüncesi
Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2019
Suriyeli Çocukların Devlet Okullarında Karşılaştıkları Sorunlar (Nitel Bir Araştırma)
Kartepe Zirvesi-Göç, Mültecilik ve İnsanlık, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018
Sadreddin Konevi’nin Eğitim Felsefesi
III. Uluslararası Sadreddin Konevi Sempozyumu, 19 - 20 Ekim 2018
İbn Miskeveyh’in Eğitim Felsefesi
Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi 2018, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018, ss.347-359
İlahiyat Fakültelerinde Karma Eğitim Uygulamasının Öğrenci Görüşleri İle Değerlendirilmesi
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017
Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Olan Proje İmam Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri-Nitel Bir Araştırma-
Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1-10
Öğretmenlerin İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi ile Değer Öğretiminin İlişkisine Dair Görüşleri-Nitel Bir Araştırma-
V. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Kavramına Yükledikleri Anlamlar
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
Ahlak Eğitimine Feminist Bir Yaklaşım: İlgi/Özen Yaklaşımı
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, 16 - 18 Kasım 2012
Birey ve Toplum Merkezli Modern Çıkmaz Tartışmaları Ekseninde Değerler Eğitimi Yaklaşımlarına Bir Bakış
Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2011
Religious Education in Turkey
3rd International Conference for Theory and Practice in Education, 27 - 29 Mayıs 2010
Çok Kültürlü Din Eğitimi
I. Uluslararası Avrupalı Türkler Kongresi, Antwerp, Belçika, 22 - 23 Şubat 2008
Din ve Dayanışmacı Modelleme Türleri
18. Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 10 - 11 Mart 2007
Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye’de Din Eğitimi
Avrupa Birliğine Doğru İkinci Boğaziçi Buluşması, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Ateist Çevrelere Göre S/Zorunlu Din Dersleri
Maarif Mektepleri, Ankara, 2019
Din Görevliliği ve Hatiplik
Hitabet ve Mesleki Uygulama, Akyürek, Süleyman, Editör, Bilay Yayınları, ss.53-72, 2018
Cenaze ile İlgili Dini Görevler
Hitabet ve Mesleki Uygulama, Akyürek, Süleyman, Editör, Bilay Yayınları, Ankara, ss.221-236, 2018
İbn Miskeveyh
Klasik İslam Eğitimcileri, Mustafa Köylü, Ahmet Koç, Editör, Rağbet Yayınları, İstanbul, ss.159-182, 2016