Makaleler
15
Tümü (15)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (7)
1. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1129-1145, 2024 (TRDizin)
2. Investigating the Relationship Between Teachers’ Educational Philosophy Beliefs and Teaching-Learning Approaches
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1681-1716, 2023 (TRDizin)
5. Investigation of Public Education Center Administrators’ Life-wide Learning Habits in terms of Various Variables.
Journal of Educational Studies and Multidisciplinary Approaches (JESMA)
, cilt.3, sa.2, ss.117-132, 2023 (Hakemli Dergi)
10. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin İncelenmesi: Sistematik Derleme Çalışması
International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS Journal
, cilt.9, sa.76, ss.4851-4865, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Automatic Thoughts of Seventh Grade Students in Terms of Some Variables
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1100-1126, 2021 (TRDizin)
13. Orta Öğretim Dil ve Anlatım Dersi (9-12. Sınıflar) Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
Uluslararası Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, sa.16, ss.51-71, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Üniversite Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)
MILLI EGITIM
, sa.201, ss.109-124, 2014 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Web 2.0 Araçları Kullanımı Yetkinliğinin İncelenmesi
XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.18-27, (Tam Metin Bildiri)
2. EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ
X. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Prizren, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.455-464, (Tam Metin Bildiri)
3. Sınıf Öğretmenlerinin ve Branş Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Sürecinde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi: Kayseri İli Örneği
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-15, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)
10. Examining Problem Solving Skill Levels of Teachers and Administrators by Various Variables
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.300-301, (Özet Bildiri)
12. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Programındaki Okul Deneyimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi (İnönü ve Erciyes Üniversitesi Örneği)
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, ss.273-275, (Özet Bildiri)
13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İngilizceye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.284-285, (Özet Bildiri)
14. Üniversite Öğrencilerinin Biliş üstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.357-358, (Özet Bildiri)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının "Öğretmenlik Uygulaması 2" Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
16. Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Uygulanan İlköğretim 4. ve 5. Sınıf İngilizce Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 1 - 04 Mart 2012, ss.477-482, (Tam Metin Bildiri)
17. Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin, Problem Çözme Becerilerinin ve Akademik Başarılarının Öğrenme Stili Değişkenine göre İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.634-638, (Tam Metin Bildiri)
18. İlköğretimde Drama Dersini Alan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyal Beceri Düzeyleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.970-975, (Tam Metin Bildiri)
19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.546-549, (Tam Metin Bildiri)
20. İlköğretim I.Kademe Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2007, ss.7, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Bilgiyi İşleme Kuramı
Öğrenme Psikolojisi, Sümeyye Derin- Mustafa Güçlü, Editör, Eğiten, Ankara, ss.191-212, 2024
2. Türkçe Dersinde Otantik Öğrenme
Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2023
4. Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitime Giriş, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-149, 2023
5. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
Eğitime Giriş, Zülfü Demirtaş, Nurdan Baysal, Tuba Aydın Güngör, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.19-32, 2022
6. Türkçe Ders Kitabı 1. Sınıf
Cem Web Ofset, Ankara, 2019
7. Türkçe İlk Okuma Yazma Kitabı 1. Sınıf
Cem Web Ofset, Ankara, 2019
8. Çevre Eğitiminde Otantik Öğrenme
Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.117-135, 2019
9. Öğretimi Değerlendirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Güçlü M., Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.427-454, 2018