Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigating the Relationship Between Teachers’ Educational Philosophy Beliefs and Teaching-Learning Approaches
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1681-1716, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf iklimi ve tutumun İngilizce ders başarısı üzerine etkisi: Yabancı dil ağırlıklı beşinci sınıf öğretim programı üzerine bir inceleme
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.88, ss.1533-1545, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Public Education Center Administrators’ Life-wide Learning Habits in terms of Various Variables.
Journal of Educational Studies and Multidisciplinary Approaches (JESMA)
, cilt.3, sa.2, ss.117-132, 2023 (Hakemli Dergi)
İşbirliğine Dayalı Öğrenme Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin İncelenmesi: Sistematik Derleme Çalışması
International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS Journal
, cilt.9, sa.76, ss.4851-4865, 2023 (Hakemli Dergi)
Automatic Thoughts of Seventh Grade Students in Terms of Some Variables
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1100-1126, 2021 (Hakemli Dergi)
Orta Öğretim Dil ve Anlatım Dersi (9-12. Sınıflar) Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
Uluslararası Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, sa.16, ss.51-71, 2015 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)
MILLI EGITIM
, sa.201, ss.109-124, 2014 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Examining Problem Solving Skill Levels of Teachers and Administrators by Various Variables
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.300-301
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Programındaki Okul Deneyimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi (İnönü ve Erciyes Üniversitesi Örneği)
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, ss.273-275
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İngilizceye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.284-285
Üniversite Öğrencilerinin Biliş üstü Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.357-358
Sınıf Öğretmeni Adaylarının "Öğretmenlik Uygulaması 2" Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.2
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Uygulanan İlköğretim 4. ve 5. Sınıf İngilizce Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 1 - 04 Mart 2012, ss.477-482
Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin, Problem Çözme Becerilerinin ve Akademik Başarılarının Öğrenme Stili Değişkenine göre İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.634-638
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.546-549
İlköğretimde Drama Dersini Alan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyal Beceri Düzeyleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.970-975
İlköğretim I.Kademe Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2007, ss.7
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkçe Dersinde Otantik Öğrenme
Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2023
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitime Giriş, Mustafa Güçlü, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-149, 2023
Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
Eğitime Giriş, Zülfü Demirtaş, Nurdan Baysal, Tuba Aydın Güngör, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.19-32, 2022
Türkçe Ders Kitabı 1. Sınıf
Cem Web Ofset, Ankara, 2019
Türkçe İlk Okuma Yazma Kitabı 1. Sınıf
Cem Web Ofset, Ankara, 2019
Çevre Eğitiminde Otantik Öğrenme
Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.117-135, 2019
Öğretimi Değerlendirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Güçlü M., Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.427-454, 2018