Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (12)
6. The mediator role of reading comprehension in the relationship between mathematics achievement and visual mathematical literacy
International Innovative Education Researcher
, cilt.3, sa.1, ss.285-317, 2023 (Hakemli Dergi)
14. Performance of the Q-matrix validation methods in the DINA model
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.1187-1196, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Characteristics to be possessed by a qualified student: Values or skills?
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.8, ss.52-108, 2020 (Hakemli Dergi)
20. SBS 2011 Türkçe alt testindeki maddelerin değişen madde fonksiyonu açısından farklı yöntemlerle incelenmesi
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.26, ss.220-231, 2017 (TRDizin)
22. Üniversite öğrencilerinin mesleki değer algıları
International Journal of Contemporary Educational Studies
, cilt.2, ss.139-156, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Üniversiteli gençlerin eş seçim kriterlerinin sıralama yargılarıyla ölçeklenmesi
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.68-87, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
4. Ergenlerde Yetkinlik Beklentisi ve Matematik Öz-Yeterlik Kaynakları Arasındaki İlişki
International EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.1350-1351, (Özet Bildiri)
5. Ergenlerde Bilişsel Esnekliğin Yordayıcısı Olarak Başa Çıkma Stratejileri
International EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.2333-2334, (Özet Bildiri)
6. Türkiye’de Eğitim Gören Uluslararası Öğrencilerin Karşılaştıkları Sorunlar: Kayseri İli Örneği
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.52, (Özet Bildiri)
7. Akademik Güdülenmenin Sınıflandırılması Üzerine Bir Çalışma: Yapay Sinir Ağı ve Lojistik Regresyon Analizi Yöntemlerinin Performansı
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.136, (Özet Bildiri)
8. Farklı Lise Türlerinden Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.94, (Özet Bildiri)
9. Gençlerin Problem Çözme Becerisinin Bir Yordayıcısı Olarak Olumsuz Değerlendirilme Korkusu
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.77, (Özet Bildiri)
10. Genç Rehberlik Ve Psikolojik Danışman Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Metaforları
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.36, (Özet Bildiri)
11. Genç Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitim Yapmama Nedenlerinin Sıralama Yargılarıyla Ölçeklenmesi
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.103, (Özet Bildiri)
12. Öğrencilerin Tercih Ettiği Serbest Zaman Etkinliklerine Göre TEOG Matematik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.85, (Özet Bildiri)
13. Genç Rehberlik Ve Psikolojik Danışman Adaylarının Eğitim Fakültesi Hakkındaki Metaforları
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.46, (Özet Bildiri)
15. Shyness among pre-service teachers
7th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance (WCPCG-2016), Aydın, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.97, (Özet Bildiri)
16. Üniversite Öğrencilerinin Mesleki Değer Algıları
5. Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, Türkistan, Kazakistan, 13 - 15 Nisan 2016, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri)
17. PDR Öğrencilerinin Empatik Eğilim, Utangaçlık, Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Ve Sosyal Beceri Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.618-620, (Tam Metin Bildiri)
18. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.464, (Özet Bildiri)
19. Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
20. Üniversite Öğrencilerinin Akademik Başarıları ile Sosyoekonomik Düzeyleri Arasındaki İlişki
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
23. Geleceğin Öğretmenlerinin Kendine ve Çevrelerine Ahlak Sağlığı Açısından Bakışı
VII.Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
24. Öğretmenlerin Sosyal Sağlık Durumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XXI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
25. Yöneticiliğin Öğretilemediği Öğretmen Yöneticiler
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, sa.1, ss.146, (Özet Bildiri)
26. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans Öğretim Programlarının Öğrenci Görüşleriyle Değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, sa.1, ss.120-122, (Özet Bildiri)
27. İlköğretim Öğrencilerinin Çocuk İstismarı Konusunda Farkındalık Düzeyini Artıracak Bir Program Geliştirme Çalışması
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, sa.1, ss.64, (Özet Bildiri)
28. An Examination On the Attitudes Of Turkish Teacher Candidates In Turkey Towards Teaching Job In Terms Of Several Variables
III. Theory and Practice In Education, Budapeşte, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)